Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ενημερώνει τους πολίτες – μέσω του αρμόδιου αντιδημάρχου και Πρόεδρου της Επιτροπής Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου, Ευάγγελου Παντελιά – πως ξεκινά η περίοδος υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο Πρόγραμμα του Κοινωνικού Παντοπωλείου (Κ.Π.) για το 2025, από Δευτέρα 23 Ιουνίου έως και Δευτέρα 23 Ιουλίου 2025.
Η υποβολή γίνεται στο Γραφείο Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου, είτε αυτοπροσώπως, είτε μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, ενώ για άτομα με αναπηρία, η αίτηση μπορεί να υποβληθεί από τον υπεύθυνο για την είσπραξη της σύνταξής τους.
Ποιοι είναι δικαιούχοι
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνιμοι κάτοικοι και δημότες του Δήμου, που πληρούν εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, όπως:
-
Οικογενειακή κατάσταση (ανήλικα ή σπουδάζοντα τέκνα)
-
Κοινωνικά ή οικονομικά προβλήματα
-
Ανεργία
-
Προβλήματα υγείας ή αναπηρία
Εισοδηματικά όρια
-
Μοναχικά άτομα: έως 6.000 € ετήσιο εισόδημα
-
Οικογένειες: +1.200 € για κάθε προστατευόμενο μέλος
-
Άτομα με αναπηρία 67%+: έως 9.000 €
-
Σε περίπτωση ενοικίου πρώτης κατοικίας, αφαιρείται το ετήσιο ποσό ενοικίου από το εισόδημα
Υποχρεωτικά Δικαιολογητικά
-
Αίτηση (παραλαμβάνεται από το γραφείο Κ.Π.)
-
Φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου
-
Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (μέσω gov.gr)
-
Εκκαθαριστικό & Ε9 οικ. έτους 2025 (και των συνοικούντων εάν υπάρχουν)
-
Βιβλιάριο Υγείας
-
Λογαριασμός ΔΕΗ
Κατά περίπτωση:
-
Κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ
-
Βεβαίωση σπουδών
-
Απόφαση αναπηρίας (ΚΕΠΑ)
-
Ενοικιαστήριο θεωρημένο από ΔΟΥ
Η Επιτροπή Διαχείρισης του Κ.Π. διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επιπλέον δικαιολογητικά ή κοινωνική έκθεση από κοινωνικό λειτουργό, εφόσον κριθεί απαραίτητο για την αξιολόγηση του αιτήματος.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου (Αρμόδιοs υπάλληλος: Αντ. Ελευθερίου – Τηλέφωνο: 2285360182 – Ώρες λειτουργίας: 09:00 έως 14:00).
📍 Γραφείο Κοινωνικού Παντοπωλείου, Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων