Η τρίτη διακρατική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Σαραγόσα της Ισπανίας από τις 4 έως τις 6 Μαΐου 2023 και ως βασικό της αντικείμενο είχε τη πραγματοποίηση εκπαίδευσης – επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, από όλες τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, και την προετοιμασία τους για την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος τη σχολική χρονιά 2023-2024.
Στο εργαστήριο συμμετείχαν 25 εκπαιδευτικοί από τους εταίρους όλων των χωρών: 5 από την Ισπανία, 5 από το Βέλγιο, 5 από την Ελλάδα, 5 από τη Γερμανία και 5 από την Ισλανδία οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν από 12 ειδικούς εκπαιδευτές από το University of Iceland, η Stimmuli, την IN2, το Δημοτικό Σχολείο Βίβλου Νάξου, το CEIP Los Albares και την Urban Foxes.
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επιλέχθηκαν από τους εταίρους και τους εταίρους του προγράμματος έπειτα από πρόσκληση. Από τους 5 εκπαιδευτικούς που επιλέχθηκαν από την Ελλάδα οι δύο ήταν από τη Νάξο. Συγκεκριμένα επιλέχθηκαν η Μαρία Σέργη (Δ/ντρια του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νάξου) και η Βερίνα Σαλάτα (δασκάλα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νάξου). Οι εκπαιδευτικοί της Νάξου υπό τον συντονισμό και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας θα προχωρήσουν στην υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος στους μαθητές των αντίστοιχων σχολείων της Νάξου.
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να εισαχθούν στα βασικά σημεία του προγράμματος σπουδών AGS και του εκπαιδευτικού υλικού, από την Stimmuli, παρουσιάστηκαν όλες οι τεχνικές πτυχές του τρόπου δημιουργίας εντυπωσιακών ιστοριών, καθώς και δράσεις ενεργοποίησης των πολιτών σε θέματα που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή από την Urban Fox. Επιπρόσθετα η IN2 παρουσίασε τη διαδραστική πλατφόρμα AGS Connecting και οι εκπαιδευτικοί δημιούργησαν τις πρώτες ψηφιακές ιστορίες τους. Το Los Albares μοιράστηκε τις καλύτερες πρακτικές τους και έργα που έχουν πραγματοποιηθεί στο σχολείο τους και το Δημοτικό Σχολείο Βίβλου παρουσίασε ψηφιακά εργαλεία για τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών καθώς και εργαλείων επεξεργασίας ήχου και βίντεο και παραδείγματα εφαρμογής τους.
Οι δάσκαλοι είχαν την ευκαιρία βιωματικά να γνωρίσουν ακριβώς τι θα κάνουν οι μαθητές με τις ψηφιακές ιστορίες και τις πράσινες εκστρατείες και να δώσουν ανατροφοδότηση για περαιτέρω βελτιώσεις του εκπαιδευτικού υλικού πριν από την πραγματική πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος σπουδών και του συνολικού προγράμματος.
Περισσότερα στη σελίδα του σχολείου Βίβλου