Η τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού για τη Μύκονο μέσα από ένα σκίτσο – Ρώσοι και Άραβες με το σταγονόμετρο
«Στη Μύκονο το 90% των εισοδημάτων προέρχεται από τον τουρισμό, επομένως το πλήγμα ήταν τεράστιο. Τελειώνει ο Σεπτέμβρης και μαζί του τελειώνει πρόωρα μια σεζόν πολύ διαφορετική.
Ωστόσο, εκτιμώ ότι πήγε καλά, καλύτερα από ό,τι περιμέναμε αλλά όχι φυσικά όπως θα θέλαμε. Θεωρώ ότι όταν κάνουμε ταμείο, θα είμαστε στο 30% της περσινής σεζόν»… Ποιος το έχει πει αυτό; Ο Δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς πριν από μία εβδομάδα και με αφορμή την συμμετοχή του στο Thessaloniki Helexpo Forum….
Αυτά είναι τα …λογάκια. Ωρα όμως για εικόνες που μερικές φορές είναι πιο δυνατές από τις λέξεις. Το αναφέρουν άλλωστε και οι Κινέζοι ” μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις” και το σατυρικό σκίτσο της σχεδιαστικής ομάδας Teesny απεικονίζει την σκληρή πραγματικότητα Η εν λόγω ομάδα, η οποία αποτελείται από Έλληνες σχεδιαστές και εικονογράφους, με επικεφαλής τους Μίλτο Θεοδωρίδη και Νικόλα Στεφαδούρο, αποτυπώνει με χιούμορ την κατάσταση που βίωσε την φετινή σεζόν η Μύκονος.
Στο σκίτσο – που δημοσιεύτηκε στη σελίδα mykonoslive.tv βλέπουμε ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων βιλλών, ντυμένους με τα καλά τους, να έχουν κατέβει στο λιμάνι για να “ψαρέψουν” πελάτες για τα υπερπολυτελή καταλύματά τους, τα οποία προσφέρουν σε τιμή ευκαιρίας!
Η αλήθεια είναι ότι η φετινή ήταν μια δύσκολη σαιζόν για το νησί των Ανέμων. Με τους πλούσιους Άραβες και τους Ρώσους ολιγάρχες -που ξοδεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο- να απουσιάζουν, οι επιχειρηματίες του τουρισμού αναγκάστηκαν να βάλουν νερό στο κρασί τους ρίχνοντας τις τιμές προκειμένου να δελεάσουν τους επισκέπτες. Σε άλλες εποχές τα έσοδα ήταν πολύ μεγάλα, φέτος όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά.