Παλιές ατμομηχανές στο μετρό με νέο νομοσχέδιο του Χρήστου Σπίρτζη – Το πρώτο δρομολόγιο του «μουτζούρη» εγκαινιάστηκε πανηγυρικά παρουσία και του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου
Το άρωμα μιας Ελλάδας που χάνεται μέσα στους εκσυγχρονισμούς και στις startup φιλοδοξεί να επαναφέρει το υπουργείο συγκοινωνιών μέσα από νέο νομοσχέδιο που φιλοδοξεί να βάλει τάξη στην αναρχία που επικρατούσε μέχρι τώρα στα μέσα σταθερής τροχιάς, καταργώντας τα σύγχρονα βαγόνια.
Του Νίκου Ζαχαριάδη (Μούφανετ – athensvoice.gr)
Η δρομολόγηση της πρώτης ατμομηχανής που θα δουλεύει με αγνό κάρβουνο και θα κινείται με ταχύτητα 5 χιλιομέτρων την ώρα έγινε σήμερα κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής στην οποία χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, που κατά τη διάρκεια του αγιασμού έκανε λόγο για την σημασία που έχουν οι παραδόσεις μας και το παρελθόν μας.
Στη θέση του μηχανοδηγού κάθισε τιμητικά ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του ΣΑΤΑ και κυρίαρχος των συγκοινωνιών ο οποίος υποσχέθηκε στα μέλη του σωματείου πως σε μια επόμενη φάση θα μπορούν τα ταξί να κινούνται κανονικά στις ράγες γιατί έτσι πρέπει. «Ο Σπριτζάκος θα φροντίσει γι’ αυτό γιατί είναι καλό ανθρωπάκι και κάνει ό,τι του λέμε», κατέληξε.
Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο Χρήστος Σπίρτζης που αφού ξεσκόνισε λίγο το σακάκι του Θύμιου Λυμπερόπουλου που είχε λερωθεί, είπε ότι οι ατμομηχανές στο μετρό είναι ένα έργο πνοής που εκτός των άλλων θα δώσει κίνητρα στους νέους να μείνουν εδώ αντί να φεύγουν στο εξωτερικό και να χάνουν τον καιρό τους με νέες ιδέες. «Πλέον θα έχουν ζωντανή μπροστά τους την παράδοση του τόπου και θα τους διαλέγει σαν πόρνες στο Άμστερνταμ ο κύριος Λυμπερόπουλος για να τον υπηρετούν», κατέληξε ο υπουργός, γονατίζοντας μπροστά στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ για να δώσει το καλό παράδειγμα.
Τέλος σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Συγκοινωνιών ετοιμάζει νομοσχέδιο όπου θα ανατιναχτεί η γέφυρα Ρίου-Αντιρίου ώστε να αναβιώσουν τα παραδοσιακά πορθμεία που τα ρήμαξε ο εκσυγχρονισμός και έχασαν το μεγαλύτερο μέρος της πελατείας τους.