«Οι λύσεις είναι συχνά πολύ πιο κοντά από όσο νομίζεις»
Είναι η ώρα του διαλείμματος για το φαγητό σε μια σχολική τάξη της Νορβηγίας. Αγόρια και κορίτσια τοποθετούν στα θρανία τους τα ειδικά δοχεία με το κολατσιό που έχουν φέρει μαζί τους και ετοιμάζονται να φάνε. Ενός παιδιού όμως είναι παντελώς άδειο.
Φανερά στενοχωρημένος, ο μικρός μαθητής ζητά άδεια να βγει από την τάξη και περιπλανιέται στους άδειους διαδρόμους του σχολείου για να περάσει την ώρα του, μέχρι να φάνε οι συμμαθητές του.
«Οι λύσεις είναι συχνά πολύ πιο κοντά από όσο νομίζεις»
Όταν, όμως, επιστρέφει, τον περιμένει μια μεγάλη έκπληξη…
Η διαφήμιση «The Lunchbox» έχει καταφέρει μέσα σε ελάχιστα 24ωρα, από την μέρα που κυκλοφόρησε, να συγκινήσει χιλιάδες ανθρώπους, όπως αποδεικνύουν και τα views που ολοένα και αυξάνονται.
Πρόκειται για μια προσπάθεια της διαφημιστικής εταιρίας Kitchen, με έδρα το Όσλο, στο πλαίσιο της καμπάνιας του Norwegian Directorate for Children, Youth and Family Affairs.
Απλή, όμορφη και ιδιαιτέρως συγκινητική, η διαφήμιση έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τους Νορβηγούς σχετικά με την αναδοχή παιδιών, προβάλλοντας ως κεντρικό μήνυμα την ισχύ που έχει μια ενωμένη κοινότητα και το πώς μπορεί να αλλάξει την ζωή ενός παιδιού χωρίς οικογένεια.
«Οι λύσεις είναι συχνά πολύ πιο κοντά από όσο νομίζεις», καταλήγει το σποτ.