Η Πάρος και η Μήλος δεν κερδίζουν μόνο σε δημοφιλία, αλλά “κεντρίζουν” και τους δισεκατομμυριούχους πράγμα που επιβεβαιώνει την επίτευξη του στόχου της ποιοτικής τους αναβάθμισης. Λίγο διάστημα μετά τη θεαματική υποδοχή που επιφύλαξαν για τα δύο νησιά οι αναγνώστες παγκοσμίου κύρους περιοδικών, ήρθαν σημαντικές δηλώσεις από σοβαρούς διακινητές τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου να επισφραγίσουν την επιτυχία που σημειώνουν στην τουριστική τους πολιτική.
Συγκεκριμένα, όπως δηλώνει στο Business Insider η Jules Maury, διευθύντρια της Scott Dunn Private, μιας εταιρείας που εντάσσεται στον ταξιδιωτικό οργανισμό ScottDunn και εξυπηρετεί τους πελάτες που ξοδεύουν περισσότερα από 100.000 δολάρια τον χρόνο, οι περισσότεροι από τους πελάτες της δαπανούν πολύ περισσότερα από αυτό το όριο για τις διακοπές τους. Το δρομολόγιο το οποίο τους προτείνει στην Ελλάδα, για διακοπές με σκάφος, περνά από την Πάρο και την Μήλο.
«Εάν έπρεπε να βάλω την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελλάδα και τη Γαλλία σε μία κατάταξη φέτος, η Ελλάδα θα κέρδιζε. Η Ιταλία ήταν πάντα Νο1, αλλά πιθανότατα τώρα είναι Νο2», λέει ο Edward Granville, διευθυντής της Red Savannah, μιας εταιρείας του Λονδίνου που δουλεύει με πλούσιους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Ο μέσος πελάτης του ξοδεύει 35.000 λίρες (40.000 ευρώ) για τις διακοπές του, όμως πολλοί δαπανούν τα διπλάσια, ενώ έχει και πολλούς πελάτες που ξοδεύουν 1 εκατ. δολάρια, όπως αποκαλύπτει. «Τον τελευταίο χρόνο περίπου, όταν ο κόσμος λέει ότι θέλει να πάει στην Ελλάδα, αναφέρεται στην Πάρο. Η Πάρος είναι μια επιστροφή στην Ελλάδα που υπήρχε πριν να καταληφθεί από τα partyanimals και τα beachclubs», προσθέτει ο Granville.
Το Business Insider συνδέει την άνοδο που παρουσιάζει η Πάρος στις προτιμήσεις των εύπορων επισκεπτών με ξενοδοχεία στο νησί “τα οποία μεταμορφώνουν ένα προορισμό που τα προηγούμενα χρόνια δεν ήταν παρά ένας ενδιάμεσος σταθμός για τα δρομολόγια των πλοίων από την Αθήνα προς άλλους προορισμούς”.
Σύμφωνα με την MTC GROUP, εταιρία συμβούλων τουρισμού των δύο προορισμών, η συγκεκριμένη είδηση έρχεται να επιβεβαιώσει ότι τόσο η Πάρος όσο και η Μήλος αποτελούν πλέον πόλους έλξης και τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, προσφέροντας όμως, ταυτόχρονα, επιλογές για όλα τα βαλάντια, δεδομένης της ποικιλομορφίας των τουριστικών τους εγκαταστάσεων.
Το γεγονός αυτό οφείλεται στην ορθολογική προσέγγιση των αγορών με γνώμονα την ανάδειξη των θεματικών ενδιαφερόντων των δύο νησιών που προσελκύουν κάθε επισκέπτη, ανεξαρτήτως εισοδήματος, με ποιοτικές αναζητήσεις.
Και φυσικά, επισφραγίζει τη στόχευση της “συμπόρευσης” των αφίξεων με τη Μέση Κατά Κεφαλή δαπάνη που είναι και το βασικό ζητούμενο για μια επιτυχημένη στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης.