Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚυκλάδεςΜύκονος: Πτώση της ζήτησης και των κρατήσεων το 2024, τι δείχνει σχετική...

Μύκονος: Πτώση της ζήτησης και των κρατήσεων το 2024, τι δείχνει σχετική έρευνα

|

H τελευταία έρευνα της Panadvert αποκαλύπτει μια έντονη πτώση των early bookings στο νησί της Μυκόνου σε σχέση με το προηγούμενο έτος, τόσο σε επίπεδο όγκου αιτημάτων αναζήτησης (search inquiries) όσο και ζήτησης για καταλύματα στο νησί.

Σύμφωνα με την έρευνα, η μεγαλύτερη μείωση στη ζήτηση παρατηρήθηκε τον Απρίλιο του 2024, με πτώση της τάξεως του 28%, ενώ οι αναζητήσεις για καταλύματα κατά τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο έδειξαν μείωση 18% και 17%, αντίστοιχα, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στους αριθμούς. Εστιάζοντας στη ζήτηση βάσει ημερομηνιών που οι δυνητικοί ταξιδιώτες έψαξαν για κατάλυμα στο νησί, παρατηρείται σημαντική μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Προκειμένου η ανάλυση να είναι ακριβής, οι περίοδοι αναζήτησης είναι οι ίδιες για και τα δύο έτη. Το κύριο σημείο είναι να δούμε τη ζήτηση στη Μύκονο για τις ίδιες ημερομηνίες αναζήτησης. Οι περίοδοι αναζήτησης που έχουν επιλεγεί είναι από τον Νοέμβριο του 2023 (τέλος της περιόδου του καλοκαιριού) μέχρι τον Μάρτιο του 2024. Το ίδιο ισχύει και για το προηγούμενο έτος, όπου εξετάζουμε τη ζήτηση για τη θερινή περίοδο από Μάιο έως το τέλος του Σεπτεμβρίου. Τα αποτελέσματα είναι πραγματικά ενδιαφέροντα, όπως φαίνεται από τα γραφήματα και τον πίνακα παρακάτω.

Mykonos Demand.

Μήνας Ποσοστιαία Διαφορά (%)
Απρίλιος -27.87%
Μάιος -0.43%
Ιούνιος -10.39%
Ιούλιος -12.98%
Αύγουστος -9.74%
Σεπτέμβριος -10.25%

 

Η ανάλυση υποδεικνύει μια σημαντική μείωση στη ζήτηση για καταλύματα στο νησί της Μυκόνου σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με μειώσεις σε όλους τους μήνες, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της περιόδου του καλοκαιριού. Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν την επείγουσα ανάγκη για προληπτικά μέτρα ως προς την ενίσχυση του ενδιαφέροντος και την προσέλκυση επισκεπτών, ενδεχομένως μέσω προσαρμογών δυναμικής τιμολόγησης και στοχευμένων προωθητικών προσπαθειών.

Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται τον Απρίλιο, με πτώση -28%. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες, όπως το γεγονός ότι ο καιρός εξακολουθεί να είναι ασταθής κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα, καθώς και ότι πολλά ξενοδοχεία συντονίζουν τα εγκαίνιά τους με το Σαββατοκύριακο του Πάσχα, το οποίο φέτος ήταν αργότερα από το συνηθισμένο, τις πρώτες ημέρες του Μαΐου.

Επισκέπτες

Όσον αφορά τους επισκέπτες που προτιμούν τη Μύκονο για τις διακοπές τους, αυτοί δεν άλλαξαν από πέρυσι, με τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα, την Ιταλία και την Γαλλία να αποτελούν την κορυφαία πεντάδα. Η ζήτηση, ωστόσο, έχει μειωθεί σημαντικά φέτος, με τις ΗΠΑ να καταγράφουν τη μεγαλύτερη πτώση – σχεδόν 19% – ακολουθούμενες από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία με πτώση 12,3%, αντίστοιχα. Η Ιταλία είναι η μόνη αγορά που κατέγραψε αύξηση της ζήτησης για τη Μύκονο με +10%. 

Τέλος, αναλύσαμε τις αγορές που έκαναν τις περισσότερες αναζητήσεις καταλυμάτων στη Μύκονο και το συγκρίνουμε με την προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με την ανάλυσή μας, οι κορυφαίες αγορές τόσο φέτος όσο και πέρυσι είναι οι εξής:

  1. ΗΠΑ
  2. Ηνωμένο Βασίλειο
  3. Ελλάδα
  4. Ιταλία
  5. Γαλλία

Στον ακόλουθο πίνακα φαίνεται η διαφορά στον όγκο της ζήτησης:

Ζήτηση Χωρών

Χώρες Ποσοστιαία Διαφορά (%)
Η.Π.Α. -18.43%
Ηνωμένο Βασίλειο -12.38%
Ελλάδα -4.48%
Ιταλία 10.38%
Γαλλία -12.31%

 


Συμπέρασμα 

Όπως ανέφερε ο κ. Στέλιος Γιαννάτος, υπεύθυνος Έρευνας και τεχνολογίας της Panadvert, “Συνοψίζοντας, η ανάλυσή μας της δυναμικής του τουρισμού στη Μύκονο δίνει μια εικόνα των προκλήσεων και των ευκαιριών που αντιμετωπίζει ο προορισμός. Η εξέταση τόσο της ζήτησης καταλυμάτων όσο και του χρόνου υποβολής αιτήσεων κράτησης αποκαλύπτει μια σταθερή τάση μειωμένου ενδιαφέροντος σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, υπογραμμίζοντας την επιτακτική ανάγκη για προληπτικά μέτρα για την τόνωση του τουρισμού.

Προχωρώντας προς τα εμπρός, οι ενδιαφερόμενοι φορείς της τουριστικής βιομηχανίας πρέπει να αξιοποιήσουν αυτές τις γνώσεις για να χαράξουν στοχευμένες στρατηγικές που θα προωθήσουν το νησί της Μυκόνου ως κορυφαίο προορισμό. Προσαρμόζοντας τις προσπάθειες μάρκετινγκ, τις στρατηγικές τιμολόγησης και τις εκστρατείες προώθησης ώστε να ευθυγραμμίζονται με τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν το ανανεωμένο ενδιαφέρον και να διασφαλίσουν τη διαρκή ελκυστικότητα του νησιού σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τουριστικό τοπίο.”

Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα της Panadvert εδώ: https://bit.ly/45pRqAP 

  • Η Panadvert είναι ένα βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing καθώς και στην παραγωγή περιεχομένου για τον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο.  

Με πληροφορίες από τη σελίδα tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πανναξιακός ΑΟ: Με “τριπλό” Μανωλά το …τρίποντο κόντρα στον Πανθηραϊκό

Με χατ τρικ του Μανωλά ο Πανναξιακός 5-2 τον Πανθηραϊκό - Η αφιέρωση στην επέτειο του Πολυτεχνείου (video)

Naxos Medical: Ιατρείο από τον γιατρό ρευματολόγο Κωνσταντίνο Γεωργανά

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου και στο Naxos Medical βρίσκεται ο γιατρός ρευματολόγος Κωνσταντίνος Γεωργανάς

Β. Κουκουζής για Πολυτεχνείο: “ένιωσα να μετατρέπομαι σε λύκο, αισθάνομαι πικρία για το σήμερα”

Ο Γεωπόνος Βαγγέλης Κουκουζής μίλησε για το Πολυτεχνείο. .. Για τη παρουσία του εκεί το 1973... Και εξηγεί το αίσθημα "μπήκα αρνί και βγήκα λύκος"

Πολυτεχνείο 1973: Θύμησες από την Ναξιώτισσα Κατερίνα Πρωτονοταρίου

Η Κατερίνα Πρωτονοταρίου θυμάται εκείνες τις ημέρες του Νοεμβρίου του 1973... Η σφαίρα που βρέθηκε στο δωμάτιο της...

Νάξος: Ενημέρωση και δωρεάν μετρήσεις για τον Σακχαρώδη Διαβήτη

Με επιτυχία η ενημέρωση και πρόληψη για τον Σακχαρώδη Διαβήτη από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Πρόταση ημέρας: Τηγανιά χοιρινή με φέτα

Μία πρόταση με αρκετή αγάπη και αίσθηση χωριάτικου απλού φαγητού....

ΕΝΠΕ: Ποιος ο ρόλος του Δωρόθεου Β στην επιλογή Χατζημάρκου για την προεδρία;

Δεσπότης και Μαρέβα «ευλόγησαν» τον διάδοχο Τζιζικώστα στην προεδρία της ΕΝΠΕ

Ιωάννης Μαργαρίτης για επέτειο Πολυτεχνείου: “Ο αγώνας τους μας καλεί να αγκαλιάσουμε τις ίδιες αξίες”

Το μήνυμα του Έπαρχου ΠΕ Νάξου Ιωάννη Μαργαρίτη για την ημέρα του Πολυτεχνείου

Νάξος: Πρόσκληση για συζήτηση γύρω από τα μηνύματα του Πολυτεχνείου

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Νοτίων Κυκλάδων Πρόσκληση για ενημέρωση και συζήτηση γύρω από τα μηνύματα του Πολυτεχνείου

Νάξος – Μέλανες: Σήμερα (17/11) Για πρώτη φορά διοργανώνεται η “Γιορτή Λαδιού”

Στις Μέλανες και στο ελαιοτριβείο "Ξενάκη" σήμερα (17/11) έχουμε τη πρώτη γιορτή λαδιού...

Ακτοπλοϊα – Παρατηρητήριο Τιμών: Αυξήθηκε η τιμή στο εισιτήριο Πειραιάς – Ρόδος, μείωση στο Πειραιάς – Πάρος

Πώς διαμορφώνεται ο χάρτης των τιμών στην ακτοπλοΐα με βάση το Παρατηρητήριο Τιμών - Η εικόνα στις Κυκλάδες σε συμβατικά και ταχύπλοα

Taste Atlas: Αρσενικό Νάξου, το ημίσκληρο τυρί, 2ο καλύτερο στον κόσμο

Με βαθμολογία 4.6/5: Το ελληνικό ημίσκληρο τυρί που είναι 2ο καλύτερο στον κόσμο – Το μέλλον του Αρσενικού Νάξου αβέβαιο

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου

JYSK: Ερχεται Κυκλάδες, σε ποιο νησί ανοίγει κατάστημα;

Συνεχίζει τη στρατηγική των μικρών καταστημάτων τύπου «σούπερ μάρκετ» - Τι είπε ο διευθυντής μάρκετινγκ της JYSK στην Ελλάδα, κ. Κώστας Δημόπουλος.

Κώστας Τέο: Ενιωσε αδιαθεσία, δεν πρόλαβε, η καρδιά του τον πρόδωσε στα 44 του χρόνια

Πέθανε ο αθλητικογράφος Κώστας Τέο - Κάλυπτε το ρεπορτάζ της ΑΕΚ

Νάξος – Πετράκης: Αγάπησε το κρασί, δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο

Ο Μανώλης Πετράκης - πρώτης γενιάς οινοποιός - αγάπησε το κρασί και δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο στη Νάξο ..

Νάξος: Ξημέρωμα μετά την βροχή στην Κωμιακή ή μήπως όχι;

Μία εικόνα χίλιες λέξεις.. Ξημέρωμα μετά τη βροχή στη Κωμιακή της Νάξου

Επιτέλους βροχή…. “Πρωτοβρόχια” στις Κυκλάδες αλλά με διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος

Μετά από σχεδόν επτά μήνες είχαμε την πρώτη βροχή στις Κυκλάδες - Σε Φολέγανδρο και Ιο το μεγαλύτερο ποσοστό βροχόπτωσης

Ινδία: Ποιο νησί των Κυκλάδων δίνει το όνομά του σε αυτοκίνητο; (video)

Το ελληνικό κυκλαδίτικο νησί που θα δώσει το όνομά του στο νέο SUV (εικόνες & βίντεο)

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού