Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚυκλάδεςΜύκονος - Χ. Βερώνης: "Η τιμωρητική αύξηση τελών στην Κρουαζιέρα μας βρίσκει...

Μύκονος – Χ. Βερώνης: “Η τιμωρητική αύξηση τελών στην Κρουαζιέρα μας βρίσκει αντίθετους”

|

“…. Επιπλέον είχαμε ακούσει τη δήλωση για σκέψεις αύξησης των τελών κρουαζιέρας υπέρ των νησιών.
Οι τελευταίες όμως δηλώσεις της υπερβολικής, άρα τιμωρητικής αύξησης του τέλους μας βρίσκουν αντίθετους.
Επιπλέον η απόδοση στα Δημοτικά Λιμενικά ταμεία ή στο Δήμο, μόνο του 1/3 των χρημάτων, δείχνει ότι πρόκειται για εισπρακτικό μέτρο και όχι για τέλος κρουαζιέρας και δημιουργεί διεθνή αναταραχή και επιπλέον ζημιά σε πολλά επαγγέλματα και στην οικονομία της Μυκόνου….”

Χρήστος Βερώνης, δήμαρχος Μυκόνου μαινόμενος. Κατά πάντων. Από το συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό (βλ ΣΚΑΙ) έως την Κυβέρνηση με αφορμή την απόφαση να μπει τέλος στην κρουαζιέρα, το ύψος του οποίου φτάνει στα 20 ευρώ μόνο για Μύκονο και Σαντορίνη. Παράλληλα, έχουμε και .. κόντρα με την Σαντορίνη για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η σχετική προσέγγιση τονίζοντας στην σχετική ανάρτηση μέσω των social media ” πρόβαλαν το Δήμαρχο Σαντορίνης που συμφωνεί, εστω με την παρατήρηση τα τέλη να τα εισπράττει Δήμος, ενώ τη δική μου δήλωση, δεν την έπαιξαν καθόλου!”

Τέλος Κρουαζιέρας – Κεφαλογιάννη: “Στα 20 ευρώ για Μύκονο και Σαντορίνη”

Αναλυτικά, η τοποθέτηση του Δημάρχου Μυκόνου κου Χρήστου Βερώνη 

“Η τηλεόραση του Σκάϊ που δεν χάνει ευκαιρία να μιλήσει αρνητικά για τη Μύκονο, ζήτησε δήλωση μου με Skype για το αποψινό δελτίο, σχετικά με το τέλος κρουαζιέρας, που πολλοί Δήμοι αλλά και εμείς δια μέσου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου είχαμε ζητήσει να αυξηθεί από 0 35€ ανά επιβάτη που είναι σήμερα.

Είχαμε τονίσει όπως γράφει και η ανακοίνωση του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, ότι το τέλος πρέπει να είναι ανταποδοτικό και να στοχεύει σε έργα βελτίωσης και ανάπτυξης των Λιμενικών υποδομών, άρα να εξακολουθήσει να το εισπράττει το ΔΛΤΜ, ή ο Δήμος.

Είχαμε παρακολουθήσει προ μηνών δηλώσεις του Πρωθυπουργού εναντίον του υπερτουρισμού και της κρουαζιέρας και μας είχαν προξενήσει εντύπωση, δεδομένου ότι εμείς, όπως παραδέχτηκαν και Αμερικανοί δημοσιογράφοι, ουδεμία σχέση έχουμε με τη Σαντορίνη που δεν έχει λιμάνι, και επιπλέον οι επισκέπτες ενός κρουαζιεροπλοίου γαι να ανέβουν με το τελεφερίκ στα Φηρά, θέλουν 2 με 2.5 ώρες.

Είχαμε τονίσει επίσης, ότι το ΔΛΤΜ έχει φτιάξει την ηλεκτρονική πλατφόρμα για το 2025 , προκειμένου να υπάρχει εξορθολογισμός και να μην υπάρχουν πλέον κάποιες μέρες με πολλά πλοία και κάποιες δίχως πλοίο, πράγμα που τα στοιχεία δείχνουν ότι θα λειτουργήσει άριστα.

Επιπλέον είχαμε ακούσει τη δήλωση για σκέψεις αύξησης των τελών κρουαζιέρας υπέρ των νησιών.

Οι τελευταίες όμως δηλώσεις της υπερβολικής, άρα τιμωρητικής αύξησης του τέλους μας βρίσκουν αντίθετους.

Επιπλέον η απόδοση στα Δημοτικά Λιμενικά ταμεία ή στο Δήμο, μόνο του 1/3 των χρημάτων, δείχνει ότι πρόκειται για εισπρακτικό μέτρο και όχι για τέλος κρουαζιέρας και δημιουργεί διεθνή αναταραχή και επιπλέον ζημιά σε πολλά επαγγέλματα και στην οικονομία της Μυκόνου.

Έτσι όταν σήμερα μου ζητήθηκε νεώτερη δήλωση μετά τις εξαγγελίες της Υπουργού Τουρισμού και γνωρίζοντας ότι δεν θα παιχτεί ολοκλήρη η δήλωση, προσπάθησα ότι δηλώσω να είναι σε μία πρόταση για να μην μπορεί να περικοπεί.

Φυσικά πρόβαλαν το Δήμαρχο Σαντορίνης που συμφωνεί, εστω με την παρατήρηση τα τέλη να τα εισπράττει Δήμος, ενώ τη δική μου δήλωση, δεν την έπαιξαν καθόλου!

Η δήλωση:

“Απαράδεκτο εισπρακτικό μέτρο που δεν έχει καμία σχέση με την αύξηση και την ανταποδοτικότητα που ζητούσαν οι δήμοι για την βελτίωση των λιμενικών και τουριστικών υποδομών της τάξεως 4- 5 € ετησίως και για όλα τα λιμάνια, σε σχέση με τα 0,35€ ανά επιβάτη που πλήρωναν μέχρι σήμερα, αλλά στοχεύει στην εξαφάνιση της κρουαζιέρας από τη Μύκονο με την δικαιολογία του υπερτουρισμού, κάτι που δεν ισχύει για την Μύκονο όπως αλλού, και στοχεύει επίσης στην είσπραξη των 2/ 3 από το Κράτος.

Δεν βαρέθηκαν να πολεμούν την Μύκονο ? Από τη μία αυτό το τιμωρητικό μέτρο και από την άλλη με το χωροταξικό του τουρισμού που κατατάσσουν την Μύκονο στις υπερκορεσμένες περιοχές της Ελλάδας δίχως δείκτες!!! φτάνει πια!!”.

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κέα: Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση δύο νέων σημαντικών έργων

Κέα: Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση δύο νέων σημαντικών έργων για το νησί

ΠΑΣ Νάξου: Ο Ανδρέας Ορφανός με τα “κίτρινα” της ΑΕΚ

Τιμή για τον ΠΑΣ Νάξου με τον νεαρό Ανδρέα Ορφανό να αποτελεί έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα .. εξαγωγής παικτών προς τις μεγάλες ομάδες...

Τέλος Κρουαζιέρας: “Εισπρακτικού χαρακτήρα” τα μέτρα και οι αντιδράσεις

Η επικείμενη αύξηση στο τέλος ανθεκτικότητας για την κλιματική αλλαγή μπορεί να φτάσει ανά είδος καταλύματος +400% σε λιγότερο από ένα έτος εφαρμογής του μέτρου, λέει ο ΣΕΤΕ

Ευρυτανία: Ο Ναξιώτης που μέσω .. Γερμανίας εγκαταστάθηκε με την οικογένειά του στα Φουρνά

Ένα δικό μας παιδί (από Νάξο) με την οικογένειά του είναι οι πρώτοι που μετακόμισαν στη Φουρνά Ευρυτανίας όπου τους παρείχαν στέγη και εργασία προκειμένου να εμπλουτισθεί το ανθρώπινο δυναμικό του χωριού....

Νάξος: Ανοίγει σήμερα τις πύλες της η έκθεση “Φευγαλέο και Αιώνιο”

Εικαστική έκθεση της καλλιτεχνικής ομάδας Art of Life Collective στο Πολιτιστικό Κέντρο Νάξου (πάλαι ποτέ Σχολή Ουρσουλινών)

“Gigabit Voucher”: Δίνει 200 ευρώ για γρήγορο Internet, σε ποιους και γιατί;

Το πρόγραμμα «Gigabit Voucher» δίνει 200 ευρώ για γρήγορο Internet σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Σαντορίνη – Ενωση Ξενοδόχων: “Ο τουρισμός τίθεται σε δυσχερή ανταγωνιστική θέση”

Η Ενωση Ξενοδόχων. Σαντορίνης παίρνει θέση για τα μέτρα: "Ο τουρισμός στη Σαντορίνη τίθεται σε δυσχερή ανταγωνιστική θέση"

Μύκονος – Λιμενικό Ταμείο: Αντιδράσεις για την αύξηση (60%) στο τέλος Κρουαζιέρας

Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου ... «Μια αύξηση των τελών κρουαζιέρας κατά 60 φορές παραπάνω - από 0,35 € σε 20 €- αποτελεί ένα πρωτοφανές άλμα»

Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA): Να εφαρμοστεί το τέλος από το 2026

CLIA: Να ισχύσει από το 2026 το τέλος κρουαζιέρας - Τι αναφέρει στην επιστολή προς τους αρμόδιους φορείς

Ανδρος: “Ο νέος ανεξερεύνητος παράδεισος της Μεσογείου”

Γερμανικοί ύμνοι για ένα ελληνικό νησί, την Ανδρο - Το αφιέρωμα κάνει αναφορά στα αρχοντικά, τα εντυπωσιακά χωριά, τη συναρπαστική φύση, τα γαλαζοπράσινα νερά, αλλά και το εκτενές περιπατητικό δίκτυο

Νάξος – Απόλλωνας: Επεσε αυτοκίνητο στη θάλασσα (!!!)

Πτώση αυτοκινήτου στη θάλασσα στον Απόλλωνα της Νάξου

Νάξος – Ben Slot: “Κρατάτε στα χέρια σας χρυσό, φροντίστε να το αξιοποιήσετε σωστά”

O Ολλανδός ιστορικός Μπεν Σλοτ γυρίζει το χρόνο πίσω... Μετράει 50 χρόνια επαφής με τη Νάξο.. Μιλάει από το Αγερσανί για αυτά που του αρέσουν, για αυτά που δεν του αρέσουν και εξηγεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο ότι μας απασχολεί.. Κυκλαδική 2011.

Express Skopelitis – Γ. Φωστιέρης: “Σας ευχαριστώ…” και οι σκέψεις περί τιμής από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ανάρτηση από το cpt Γιάννη Φωστιέρη ως δείγμα "ευχαριστώ" για τις ευχές που έχει λάβει αυτές τις ημέρες - Οι προθέσεις του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Hellenic Highspeed: Για δύο μέρες θα πάει Σύρο – Μύκονο – Ικαρία

Hellenic HighSpeed.. Δρομολογείται για δύο μέρες στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Ικαρία - Σάμος

Ben Slot: Ο Ολλανδός που έγινε Ναξιώτης (video)

ο κ. Κώστας Κατσουρός ιστορικός και  διευθυντής του περιοδικού ΦΛΕΑ και η κα Γενοβέφα Μανωλά, σύζυγος του αείμνηστου Μανώλη Μανωλά, δυο άνθρωποι που το γνώρισαν, δυο φίλοι του, μας μιλούν για τον άνθρωπο Ben Slot.

Πολυτάρχου: Με το δεξί στις υποχρεώσεις του στο κύπελλο και στο βάθος .. ΑΟ Μυκόνου

Δυνατό ξεκίνημα του Μιχάλη Πολυτάρχου με την Δάφνη Δαφνίου - Οι επιδόσεις του και ο .. ΑΟ Μυκόνου που έρχεται

Ευρυτανία: Ο Ναξιώτης που μέσω .. Γερμανίας εγκαταστάθηκε με την οικογένειά του στα Φουρνά

Ένα δικό μας παιδί (από Νάξο) με την οικογένειά του είναι οι πρώτοι που μετακόμισαν στη Φουρνά Ευρυτανίας όπου τους παρείχαν στέγη και εργασία προκειμένου να εμπλουτισθεί το ανθρώπινο δυναμικό του χωριού....

Νάξος: Μοναδικό παράδειγμα βιώσιμου και βιωματικού τουρισμού

Μικρά παραδείγματα και εικόνες που δείχνουν μία άλλη Νάξο...

Νάξος – Στ. Σέργης: “Ξέρεις τι είναι να βλέπεις την μπουλντόζα να καταστρέφει το καϊκι;”.

Περίπου 13.500 ξύλινα παραδοσιακά αλιευτικά σκάφη έχουν δοθεί για κόψιμο στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος που πριμοδότησε την καταστροφή τους

Αμοργός: Το Ψηφιακό Οπτικοακουστικό Αρχείο της Παραδοσιακής Μουσικής είναι γεγονός (video)

Η παράδοση ταξιδεύει στο μέλλον μέσα από το cycladesfolkmusic.com - Τι λένε οι πρωταγωνιστές (video)