Διευρύνει περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά η δανέζικη αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού Jysk, δρομολογώντας το άνοιγμα νέων σημείων σε περιοχές όπου δεν διαθέτει σήμερα παρουσία.
Έτσι, μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στις Κυκλάδες, και συγκεκριμένα στη Σύρο τον Δεκέμβριο, η αλυσίδα θα εγκαινιάσει ένα νέο σημείο στο νησί της Πάρου τον Μάιο, επεκτείνοντας τις δραστηριότητες της στην νησιωτική Ελλάδα, όπου διαβλέπει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης.
Θα προηγηθεί ωστόσο μέσα στον Μάρτιο το άνοιγμα του τρίτου καταστήματος Jysk στην Πάτρα, ενώ ακόμη τρία καταστήματα σχεδιάζεται να λειτουργήσουν στην χώρα μας, κατά βάση στην περιφέρεια, πριν την λήξη του τρέχοντος οικονομικού έτους τον Αύγουστο.
Έτσι, όπως αναφέρει στο ΒD ο διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας στη χώρα μας, κ. Κ. Δημόπουλος, το σύνολο των καταστημάτων της δανέζικης αλυσίδας θα προσεγγίσει τα 70 στην χώρα μας μέχρι το φθινόπωρο, οπότε και συμπληρώνονται 10 χρόνια παρουσίας της Jysk στην Ελλάδα. Ο ίδιος επισημαίνει ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο όριο στον αριθμό των σημείων που δύνανται να αναπτυχθούν εντός των ελληνικών συνόρων, με τον σχεδιασμό να ακολουθεί την ζήτηση.
Τζίρος 111,1 εκατ. ευρώ
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας στην χώρα μας, οι πωλήσεις «τρέχουν» με πολύ ικανοποιητικό ρυθμό, στον απόηχο μάλιστα ενός πολύ θετικού πρώτου τριμήνου (Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος), με τον στόχο για περαιτέρω ενίσχυση του τζίρου σε ποσοστό 10% φέτος να έχει ήδη εν πολλοίς προεξοφληθεί.
Σημειώνεται ότι η Jysk ΑΕ ολοκλήρωσε την περσινή δωδεκάμηνη χρήση (στις 31 Αυγούστου 2024) με αυξημένο τζίρο ύψους 111,1 εκατ ευρώ, από 97,5 εκατ ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 12,7 εκατ ευρώ από 10,6 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Σημαντικά ενισχυμένα ήταν επίσης τα κέρδη EBITDA κατά την χρήση που πέρασε, αγγίζοντας τα 16,4 εκατ ευρώ, από 13,7 εκατ ευρώ την χρήση του 2023, με το σύνολο των καταστημάτων της αλυσίδας να ανέρχεται σε 65.
Σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο, οι ανακαινίσεις παλαιότερων σημείων έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, ωστόσο γίνονται διαρκώς αναβαθμίσεις όπου αυτό απαιτείται, τόσο σε είδη που απευθύνονται στον καταναλωτή όσο και στις δραστηριότητες Β2Β, προκειμένου η εταιρεία να παραμένει ανταγωνιστική.
Οι δραστηριότητες της αλυσίδας στην χώρα μας έχουν επίσης ευνοηθεί από την λειτουργία των νέων αποθηκών της Jysk στη Βουλγαρία, αντικαθιστώντας για την Ελλάδα το κέντρο διανομής της Πολωνίας, γεγονός που έχει συμβάλει στον εκμηδενισμό τυχόν ελλείψεων στα είδη της αλυσίδας.
Τέλος, η σχετική εξομάλυνση στις διεθνείς μεταφορές έχει επίσης συνεισφέρει στην εφαρμογή μίας θετικότερης εμπορικής πολιτικής, με τις αναπροσαρμογές προς τα κάτω στις τιμές σε μία σειρά προϊόντων της να είναι συνεχείς.