Μόλις 10 δευτερόλεπτα αφιερώνει στη Νάξο το 11λεπτό σποτάκι προσφέροντας περισσότερο χρόνο σε Αμοργό ή Σίφνο
Έναρξη καλοκαιρινής περιόδου σε λίγες ημέρες και η αύξηση των δρομολογίων από την αεροπορική εταιρία Aegean Airlines προς τα νησιά των Κυκλάδων είναι δεδομένη. Τα αεροδρόμια σε Σαντορίνη, Μύκονο, Μήλο, Πάρο, Νάξο και Σύρο σιγά σιγά θα δουν τις πτήσεις να πυκνώνουν με αποκορύφωμα το τρίμηνο του καλοκαιριού όπου θα χαθεί η …μπάλα. Και ως εταιρία που σέβεται τον εαυτό της δημιούργησε ένα πολύ όμορφο διαφημιστικό βίντεο με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Τσεκλένη και με τίτλο «Ταξίδι στις Κυκλάδες, λευκά σπίτια με φόντο το Αιγαίο»… Στο 11λεπτό αυτό βίντεο όπου περιλαμβάνονται δώδεκα κυκλαδονήσια το πρώτο λόγο έχει η Σαντορίνη στην οποία αφιερώνονται και τα πρώτα πέντε λεπτά. Από εκεί και πέρα ακολουθούν τα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων είτε έχουν αεροδρόμιο είτε όχι.. Ήτοι: Σίφνος, Φολέγανδρος, Νάξος, Πάρος, Σύρος, Σέριφος, Τήνος, Μήλος, Αμοργός, Μύκονος και Δήλος. Αυτό που ενοχλεί τους Ναξιώτες (ελπίζουμε βέβαια) είναι ότι για τη Νάξο, ο σκηνοθέτης αφιερώνει μόλις 10 δευτερόλεπτα (από το 6.41 του βίντεο έως το 6.50) και έχοντας πλάνα από Πορτάρα, Νάξο και λίγο …Πάρο (!!!) και να σκεφτεί κανείς ότι πέρυσι (2014) η Νάξος είχε τη 2η μεγαλύτερη αύξηση (μετά τη Μήλο) όσον αφορά τους εσωτερικούς προορισμούς της εν λόγω αεροπορικής εταιρίας… Τα πλάνα πάντως που θα δείτε στο βίντεο αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακά…