Την αγορά, με ίδια κεφάλαια, του F/B “Volcan De Taburiente”, ενός πλοίου που θα πλαισιώσει τα F/B “SuperFerry”, “Andros Queen”, “HSC Superexpress” & “HSC Golden Princess”, ανακοίνωσε η Golden Star Ferries.
Το νέο απόκτημα θα δρομολογηθεί ως ένα από τα νεότερα και πιο σύγχρονα πλοία που δραστηριοποιούνται στις ελληνικές θάλασσες και θα σηματοδοτήσει, σύμφωνα με την εταιρεία, «την έναρξη μίας νέας φάσης εξέλιξης, που καθιστά τη Golden Star Ferries σημείο αναφοράς στην ελληνική ακτοπλοΐα. Παράλληλα, θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του νησιωτικού συμπλέγματος που θα δραστηριοποιηθεί, στη βελτίωση των συγκοινωνιακών αναγκών και της τροφοδοσίας των τοπικών κοινωνιών».
Το πλοίο που είναι προσαρμοσμένο στην Eurosolas, θα παραληφθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο και οι όποιες αναγκαίες προσαρμογές κυρίως στους χώρους επιβατών θα πραγματοποιηθούν στο Πέραμα. Η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμη σε ποια γραμμή του Αιγαίου θα το δρομολογήσει.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Η GOLDEN STAR FERRIES σε ένα πλαίσιο αξιοπιστίας, υπευθυνότητας και εξέλιξης βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει την αγορά, με ίδια κεφάλαια, του F/B VOLCAN DE TABURIENTE , ενός πλοίου που θα πλαισιώσει με ιδανικό τρόπο τα δημοφιλή F/B SUPERFERRY, F/B ANDROS QUEEN, HSC SUPEREXPRESS & HSC GOLDEN PRINCESS.
Το νέο μας απόκτημα θα δρομολογηθεί ως ένα από τα νεότερα και πιο σύγχρονα πλοία που δραστηριοποιούνται στις Ελληνικές θάλασσες και θα σηματοδοτήσει την έναρξη μίας νέας φάσης εξέλιξης, που καθιστά την Golden Star Ferries σημείο αναφοράς στην Ελληνική ακτοπλοΐα. Παράλληλα θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του νησιωτικού συμπλέγματος που θα δραστηριοποιηθεί, στην βελτίωση των συγκοινωνιακών αναγκών και της τροφοδοσίας των τοπικών κοινωνιών.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2006 στα Ισπανικά Ναυπηγεία Barrera, είναι εκ κατασκευής προσαρμοσμένο με όλους τους Ευρωπαικού κανονισμούς και πρότυπα ασφαλείας και διαθέτει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: ολικό μήκος 130,43 μ. πλάτος 21,6 μ. βύθισμα 5 μ. ,δυνατότητα μεταφοράς 330 ΙΧ ή 60 Φ/Γ, 1600 επιβάτες, έχει μέγιστη ταχύτητα 24,5 κόμβων και φέρει πτερύγια ευστάθειας (Stabilizers). Με την ολοκλήρωση των εργασιών προσαρμογής του στα Ελληνικά δεδομένα θα διαθέτει καμπίνες επιβατών,κυλιόμενες κλίμακες, σαλόνια διακεκριμένης & οικονομικής θέσης, καθίσματα αεροπορικού τύπου, καταστήματα, άνετους κοινόχρηστους χώρους, και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ένα ασφαλές, γρήγορ και άνετο ταξίδι, όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες.
Θέλουμε για ακόμα μία φορά να ευχαριστήσουμε το επιβατηγό κοινό και όλους τους συνεργάτες μας για την ανταπόκριση και την υποστήριξη τους προς τα πλοία της εταιρείας μας και να διαβεβαιώσουμε για την συνεχή προσπάθεια βελτίωσης των ταξιδιωτικών και μεταφορικών υπηρεσιών που θα παρέχονται.
Με βάση την Ραφήνα η Golden Star Ferries
Η Golden Sytar Ferries που ξεκίνησε ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, δραστηριοποιείται από τη Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις με τρία επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία.
Πρόκειται για τα ANDROS QUEEN με μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα, 23 κόμβους και ικανότητα μεταφοράς1.440 επιβατών και 360 οχημάτων, SUPERFERRY με μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβοι και ικανότητα μεταφοράς 1.440 επιβατών και 280 οχημάτων και το ταχύπλοο HSC SUPEREXPRESS με μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων, και ικανότητα μεταφοράς 1070 επιβατών και 200 οχημάτων.
Οι αδελφοί Στεφάνου, από την Άνδρο, εκτός από την ακτοπλοϊκή εταιρεία Golden Star Ferries έχουν σημαντική παρουσία στην ποντοπόρο ναυτιλία με τις εταιρείες Sea Gate Navigation με ένα στόλο από 13 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και η Bright Navigation 10 Bulker.