Την ώρα που δημοσιεύματα θέλουν το νέο αεροδρόμιο της Πάρου να οδεύει προς ιδιωτικοποίηση, η έκδοση άδειας οικοδομής του κτηρίου (αεροσταθμού) είναι έτοιμη και αλλάζουν τα δεδομένα
Μόλις πριν από λίγες ημέρες είχαμε δημοσιεύσει ( https://www.naxospress.gr/article/%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%85) ότι η Κυβέρνηση έχει λάβει προτάσεις από ξένους επενδυτές και δη tour operators για το ενδεχόμενο πώλησης αεροδρομίων που έχουν μείνει έξω από αυτά που δίνονται στην κοινοπραξία Fraport – Slentel…Και όχι απλά φωτογραφίζουν αλλά αναφέρουν ότι πρόκειται για τα αεροδρόμια Καλαμάτας, Χίου και Πάρου. Για τη Καλαμάτα απλά να αναφέρουμε ότι είναι το πλέον ραγδαία αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο στην Ελλάδα, ενώ της Πάρου με το νέο διάδρομο έχει όλα τα προσόντα να γίνει διεθνές.
Για το συγκεκριμένο όμως υπάρχουν αρκετά προβλήματα όπως το γεγονός ότι δεν έχει κτηριακές εγκαταστάσεις και γίνεται προσπάθεια μέσω των πολιτών να καλυφθεί η οικονομική διαφορά και να λυθεί το ζήτημα με προσωρινές εγκαταστάσεις.
Και όλως …τυχαίως έχουμε σήμερα τη σχετική είδηση ότι το αρμόδιο υπουργείο έδωσε την έγκριση για την έκδοση οικοδομικής άδειας για κατασκευή κτηρίου (αεροσταθμού) στο αεροδρόμιο της Πάρου. Το κτήριο έχει εμβαδόν 744 m2 είναι διώροφο και διαθέτει και βοηθητικά κτήρια… Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η ιδιωτικοποίηση είναι προ των πυλών. Ίσως και πριν γίνουν τα εγκαίνια του νέου αεροδρομίου.
Ας δούμε τα σχετικά έγγραφα όπως αυτά δόθηκαν στην δημοσιότητα μέσω της ιστοσελίδας Paros New Airport Supporters…