Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
ΑρχικήΚοινωνίαΤα προβληματικά λιμάνια «στραγγαλίζουν» τα μικρά νησιά

Τα προβληματικά λιμάνια «στραγγαλίζουν» τα μικρά νησιά

|

Σκέπτονται και… συσκέπτονται οι αρμόδιοι φορείς για να βρουν λύσεις ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα μικρά νησιά των άγονων γραμμών, όμως όλα τα σχέδια προσκρούουν στην έλλειψη λιμενικών υποδομών.

Σκέπτονται και… συσκέπτονται οι αρμόδιοι φορείς για να βρουν λύσεις ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα μικρά νησιά των άγονων γραμμών, όμως όλα τα σχέδια προσκρούουν στην έλλειψη λιμενικών υποδομών.

Όπως επεσήμανε μιλώντας σε ημερίδα στη Νάξο ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μιχάλης Σακέλλης «το μεγάλο πρόβλημα της Ακτοπλοΐας είναι βέβαια στα λιμάνια μας. Η έλλειψη υποδομών θα δημιουργήσει τεράστιες δυσκολίες στην οργάνωση δρομολογίων με ανταποκρίσεις. Στο δρομολόγιο που μελετήσαμε φανταστείτε το τοπικό πλοίο να φτάνει στη Νάξο (ΦΩΤΟ) με 1.000 άτομα και 150 ΙΧ και κάποια φορτηγά και αυτά να πρέπει να σταθμεύσουν προσωρινά για να μετεπιβιβασθούν στο πλοίο με προορισμό τον Πειραιά. Και βέβαια τα ίδια προβλήματα θα έχουμε στη Σύρο προς και από Δ. Κυκλάδες, κλπ.» και προσέθεσε:

«Οι υπηρεσίες μέσω τοπικών ανταποκρίσεων δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν χωρίς να παρασχεθούν εγγυήσεις για τη δυνατότητα μετεπιβιβάσεων σύμφωνα με το πρόγραμμα που προτείνεται. Εάν τα τοπικά πλοία και τα πλοία κορμού ανήκουν στον ίδιο πλοιοκτήτη τότε πρέπει να παρασχεθούν εγγυήσεις από τον πλοιοκτήτη για τον αναγκαίο συνδυασμό των δρομολογίων. Εάν τα πλοία ανήκουν σε διαφορετικούς πλοιοκτήτες π.χ. σε δύο τότε πρέπει να δεσμευθούν και οι δύο υπογράφοντας την σύμβαση ανάθεσης.

Οι επιβάτες σε συγκεκριμένο δρομολόγια δεν σκέπτονται την γενικότερη βελτίωση των υπηρεσιών π.χ. την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων ή τη βελτίωση της ενδοεπικοινωνίας με αποτέλεσμα να διαμαρτύρονται λόγω των μετεπιβιβάσεων έστω και εάν αυτές δεν αυξάνουν το συνολικό χρόνο ταξιδιού» και κατέληξε λέγοντας:
«Για την κάλυψη των εξόδων των δρομολογίων αλλά και των χρηματοοικονομικών υποχρεώσεων και μικρού περιθωρίου κέρδους απαιτούνται ανά πλοίο €13.337.000 ευρώ. Για τη διαμόρφωση του απαιτούμενου μισθώματος πρέπει να υπολογίσουμε και τον ΦΠΑ – 24%, δηλαδή το συνολικό μίσθωμα ανά πλοίο υπολογίζεται σε 16.500.000 ή σε 33.000.000 και για τα δύο πλοία έναντι 19.000.000 που καταβάλλονται σήμερα για τις ίδιες περίπου υπηρεσίες. Δηλαδή το κόστος των υπηρεσιών θα αυξηθεί κατά 14.000.000 περίπου».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πανναξιακός ΑΟ: Ποια η θέση του Δήμου για το βοηθητικό γήπεδο;

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Πανναξιακός ΑΟ σχετικά με το βοηθητικό γήπεδο "8χ8" στο ΔΑΚ Νάξου

ΠΝΑι – Λεονταρίτης: Αποκτούν οι Κυκλάδες σύγχρονο οδοφωτισμό

Αγώνας δρόμου για να αντικατασταθούν περί τους 8.160 ιστούς στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου - Τι αναφέρει ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης

Μήλος: Τουριστική προβολή στην Ιταλία

Χρόνο με το χρόνο η Μήλος μοιάζει να κερδίζει μέρος από την ιταλική αγορά

Σαντορίνη – Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.: Συνάντηση με υπεύθυνο του ΔΑΠΠΟΣ

Συνάντηση ενημέρωσης της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Θήρας με τον πρόεδρο του ΔΑΠΠΟΣ κ. Βασίλη Αλαφούζο

Ψηφιακοί ξεναγοί πολιτιστικών δρώμενων σε Ανδρο και Κύθνο

Πολυκαναλική ξενάγηση τεκμηρίων Καϊρείου Βιβλιοθήκης Άνδρου- ψηφιακή ξενάγηση στον λαογραφικό πολιτισμό της Κύθνου

Μήλος – Φόρτωμας: Τριήμερη επίσκεψη και σημαντικές συναντήσεις

Τριήμερη επίσκεψη Φίλιππου Φόρτωμα στη Μήλο - Τι αναφέρει

Μύκονος: Οι απειλές σε αρχαιολόγους καλά κρατούν

Νέο απειλητικό sms σε αρχαιολόγο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων

Conde Nast Traveller 2023: Πρώτη η Σαντορίνη, δεύτερη η Σύρος και τέταρτη η Νάξος

Τα καλύτερα ελληνικά νησιά που προτείνει το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό για το 2023 .. Ποια είναι στην 1η δεκάδα

+πλευση: Διαδικτυακές εκπαιδευτικές δράσεις σε ακριτικά νησιά

Οι δράσεις απο την +πλεύση στα νησιά του Αιγαίου

Επιστροφή στην Ελλάδα 29 πολύτιμων αρχαιοτήτων

Αρχαιότητες που βρίσκονταν στην Αμερική πήραν το δρόμο για την Ελλάδα

Εκτακτο: Αλλαγή ώρας στην αναχώρηση του Blue Star Naxos από Πειραιά

Αλλάζει η ώρα αναχώρησης σήμερα του Blue Star Naxos από τον Πειραιά για Παροναξία και άγονη γραμμή

Γέρικα αλλά ασφαλή σκαριά στο Αιγαίο

Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων της ελληνικής ακτοπλοΐας πλησιάζει τα 31 χρόνια – Που ταξιδεύει το γηραιότερο πλοίο στο Αιγαίο

Blue Star Ferries: Ερχονται βραδινά δρομολόγια προς Παροναξία – Σαντορίνη με το “Blue Star Chios”

Για την περίοδο του Πάσχα το Blue Star Chios αναλαμβάνει βραδινό δρομολόγιο με ώρα άναχώρησης 23:30 από Πειραιά ...

Blue Star Ferries: Σε ακινησία το “Naxos”, σε βραδινό δρομολόγιο από Μεγάλη Τρίτη ο “Διαγόρας”

Νέα δεδομένα αυτές τις ημέρες στη γραμμή της Παροναξίας - To Blue Star Paros για ένα μήνα θα καλύψει το κενό του Naxos και έρχεται ο Διαγόρας στα νησια μας

Δονούσα: Οι επαγγελματίες του νησιού θέλουν περισσότερα δρομολόγια του “Σκοπελίτη” στο νησί τους

Ανακοίνωση εξέδωσαν οι επαγγελματίες της Δονούσας με την οποία ζητούν επιπλέον προσεγγίσεις (έξι) του Express Skopelitis στο νησί τους - Εφτασαν έως το Υπουργείο Ναυτιλίας

The Sun: “Νάξος, το νησί που συγκεντρώνει όλα τα καλά των ελληνικών νησιών”

Αφιέρωμα- «ύμνος» της εφημερίδας The Sun για τη Νάξο και η συμμετοχή του Δήμου αλλά και του Επαρχείου στην ITB 2023

“Πρέβελης”: Δεμένο και ανεκτέλεστα δρομολόγια

Τροποποίηση δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ "Πρέβελης" λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

ΑΝΕ Καλύμνου: Εκπτωτη σε δύο γραμμές του Νοτίου Αιγαίου

Κήρυξη έκπτωτης της ΑΝΕ Καλύμνου στις γραμμές Κάλυμνος-Σάμος και Κάλυμνος- Αστυπάλαια.

ΕΑΣ Νάξου – Γ. Πολίτης: “Με το νέο τυροκομείο αναβαθμίζουμε την Γραβιέρα Νάξου” (video)

Το νέο Τυροκομείο της Ε.Α.Σ. Νάξου στο Γλινάδο στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ! - Τι δήλωσαν Καπούνης και Πολίτης

Στη γειτονιά των αγγέλων ο πατέρας Νικόλαος Μετζητάκος

Εφυγε από τη ζωή το βράδυ του Σαββάτου ο πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μετζητάκος - Στον Αγιο Νικόδημο η εξόδιος ακολουθία το μεσημέρι της Κυριακής