Χαμόγελα για τη Σύρο … Αύξηση στις αφίξεις επισκεπτών την εβδομάδα του Πάσχα κατά 22% σε σχέση με το 2018 και 85% για την τελευταία εξαετία
Αρκετή κουβέντα έγινε φέτος όσον αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σύρου με τον Πειραιά αυτές τις Αγιες Ημέρες. Είδαμε ανακοινώσεις όχι μόνο από τη Δημοτική Αρχή αλλά και απ όλους τους παράγοντες Σχεδόν το θέμα έφτασε στη Βουλή… Η blue Star Ferries από την δική της πλευρά, έδωσε τις κατάλληλες εξηγήσεις και τι έμεινε; Η ουσία. Και οι αριθμοί. Κι αυτοί λένε: αύξηση της τάξης του 22% σε σχέση με πέρυσι όσον αφορά την επισκεψιμότητα στο νησί της Σύρου για το 2019…. Οχι, κι άσχημα ε; Ειδικά μάλιστα εάν σκεφτούμε ότι έσπασαν το φράγμα των 10.000 επιβατών και σχεδόν 1500 αυτοκίνητα. Και ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα… Τι αναφέρει; Μιλάει και όχι άδικα για “εκρηκτική άφιξη επισκεπτών” και ... Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους επιχειρηματίες για τον επαγγελματισμό και την υπευθυνότητα που επέδειξαν, το Λιμεναρχείο και την Αστυνομία για την απρόσκοπτη τήρηση της τάξης και της ασφάλειας οχημάτων και πεζών και φυσικά όλους τους επισκέπτες που επέλεξαν και φέτος τη Σύρο για τις πασχαλινές τους διακοπές και την κατέταξαν στην κορυφή των προτιμήσεων ανάμεσα στους πασχαλινούς προορισμούς”.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: “Εκρηκτική ήταν η αύξηση των επισκεπτών που παρουσίασε το νησί μας για τη Μεγάλη Εβδομάδα, φθάνοντας, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Λιμεναρχείου Σύρου, σε ποσοστό 22% σε σχέση με το 2018 και 85% για την τελευταία εξαετία.
Τα εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα έρχονται να συμπληρώσουν το μεγάλο κύμα αφίξεων σχολείων απ’ όλη την επικράτεια, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού τουρισμού, καθ’ όλο το προηγούμενο διάστημα, το οποίο μάλιστα πρόκειται να συνεχιστεί και μετά τις πασχαλινές διακοπές, ανατρέποντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ.
Η στρατηγική της Δημοτικής Αρχής για την ανάδειξη της Σύρου ως κορυφαίου προορισμού για θεματικές μορφές τουρισμού, όπως ο εκπαιδευτικός και ο θρησκευτικός, με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων και των επαγγελματιών τουρισμού, αποδίδει ολοφάνερα πλέον τους καρπούς της, με τους αριθμούς να μην αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης.
Αξιοποιώντας πλήρως όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά προωθητικά εργαλεία και τις πρόσφορες και καινοτόμες εφαρμογές, όπως το internet marketing, το video marketing και το story telling, τα τελευταία χρόνια πραγματοποιείται επιθετική και στοχευμένη προβολή του νησιού μας σε ηλεκτρονικά, έντυπα, τηλεοπτικά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους επιχειρηματίες για τον επαγγελματισμό και την υπευθυνότητα που επέδειξαν, το Λιμεναρχείο και την Αστυνομία για την απρόσκοπτη τήρηση της τάξης και της ασφάλειας οχημάτων και πεζών και φυσικά όλους τους επισκέπτες που επέλεξαν και φέτος τη Σύρο για τις πασχαλινές τους διακοπές και την κατέταξαν στην κορυφή των προτιμήσεων ανάμεσα στους πασχαλινούς προορισμούς”.