Συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 4 Οκτωβρίου ανάμεσα στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων με τους εκπροσώπους της NOVA σε μία προσπάθεια να σπάει η σκληρή στάση του τηλεοπτικού σταθμού απέναντι στους επαγγελματίες και δη αυτούς της Νησιωτικής Ελλάδας
Ο χρόνος γυρίζει πίσω, γυρίζουμε στο 1991 και στον τηλεοπτικό σταθμό ΜEGA Channel, εμφανίζεται για πρώτη φορά η νόσος της Οσφυοκαμψίας. Στο φαινομενικά κωμικό σήριαλ «Εκμέκ Παγωτό», ο κτηνίατρος Σπύρος Παπαδόπουλος κάνει αλλεπάλληλες διαγνώσεις του ιού της Οσφυοκαμψίας, χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο επιθετικό προσδιορισμό, που θα μείνει στην ιστορία: Καραμπινάτη Οσφυοκαμψία (!!!) Τώρα τι σχέση έχει το Εκμέκ Παγωτό» με την Οσφυοκαμψία και την Nova είναι μία άλλη ιστορία… Εχει να κάνει με τα πάγια αιτήματα των επαγγελματιών κυρίως της Νησιωτικής Ελλάδας που ζητούν από τον τηλεοπτικό σταθμό να ρίξει νερό στο κρασί της και να αντιληφθεί ότι οι εποχές των παχιών αγελάδων έχουν τελειώσει. Και να ανοίξει περισσότερα τα προνόμια που δίνει στους ιδιώτες προς τους επαγγελματίες. Δεν γίνεται από τη μία να κρατά σκληρή στάση στους επαγγελματίες και από την άλλη να μην τους προσφέρει τις υπηρεσίες που δίνει στους ιδιώτες. Είναι λίγο παράλογο. Αυτό ουσιαστικά ήταν και το αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στους εκπροσώπους της Π.Ο.Ε.Σ.Ε (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων) και τους αντιπροσώπους της συνδρομητικής τηλεόρασης. Ανάμεσά τους και ο γενικός γραμματέας της «Φιλοξενία» (Συλλόγου Μαζικής Εστίασης Νάξου) κος Γιάννης Παπαδόπουλος που παρέθεσε σειρά επιχειρημάτων που έρχονται από τους επαγγελματίες του νησιού και καλύπτουν τις ανάγκες όλων σχεδόν των επιχειρηματιών στη νησιωτική Ελλάδα… Ποια η απάντηση της εταιρείας; «Θα το κοιτάξουμε»…Ελπίζουμε λοιπόν να το κοιτάξουν πραγματικά και να σπάσουν λίγο τα … άλατα που έχουν όσον αφορά τη στάση τους απέναντι στους επαγγελματίες, γιατί πολύ απλά δεν είναι μηχανές παραγωγής χρημάτων.
Και παραθέτουμε το δελτίο Τύπου που εστάλη από το Σύλλογο Μαζικής Εστίασης Νάξου και το οποίο αναφέρει:
Η Π.Ο.Ε.Σ.Ε (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων) μετά από προσπάθειες που άρχισαν πριν από αρκετό καιρό συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA στα γραφεία της Ομοσπονδίας στο κτίριο της ΓΣΕΒΕΕ την Τρίτη 4 Οκτωβρίου.
Σκοπός της συνάντησης ήταν το από καιρού αίτημα του Σωματείου μας για την έναρξη διαπραγματεύσεων και την υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ του Πανελλήνιου συλλογικού οργάνου των επαγγελματιών της Μαζικής Εστίασης και της NOVA.
Παρευρέθηκαν από την πλευρά των επαγγελματιών ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΕΣΕ κ. Γιώργος Κουράσης και ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων «Φιλοξενία» κ. Γιάννης Παπαδόπουλος ενώ από την πλευρά της εταιρείας ήταν οι επικεφαλής του τμήματος HORECA κύριοι Σταύρος Μαντάς & Κωνσταντίνος Παναγιωτόπουλος.
Ξεκινώντας ο κύριος Κουράσης έκανε μία μικρή αναφορά στις δράσεις της Ομοσπονδίας και επεσήμανε την δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι επαγγελματίες καταστηματάρχες κάνοντας ξεκάθαρη την ανάγκη εύρεσης ενός πεδίου συνεργασίας από μηδενική βάση με έμφαση την τιμολογιακή πολιτική αλλά και το Value for money των πακέτων της εταιρείας σε σχέση με τα προνόμια και τις υπηρεσίες που παρέχει.
Στη συνέχεια ο κύριος Παπαδόπουλος με μια σειρά επιχειρημάτων έκανε μια πλήρη εισήγηση και αναφέρθηκε στα ειδικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες. Επιγραμματικά:
Ανάγκη σύνταξης τιμολογίου συνυπολογίζοντας την νησιωτική ιδιαιτερότητα και σε επίπεδα αναλογικά με τον πληθυσμό ανά περιοχή και χωριό
Τα οικιακά τιμολόγια και οι παροχές που δίνει η εταιρεία που φθάνουν στα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού και αγγίζουν τις περιπτώσεις των διαφυγόντων κερδών σε αντιδιαστολή με τα αντίστοιχα που δίδονται και εισπράττονται από τα καταστήματα.
Σεβασμό στην εποχικότητα των επιχειρήσεων. Δυνατότητα διακοπής σύνδεσης κατά την καλοκαιρινή περίοδο χωρίς επιβολή προστίμου ή μείωση του τιμολογίου στους συγκεκριμένους μήνες κατά ένα μεγάλο ποσοστό πχ στο 1/3
Η αύξηση των επαγγελματικών τιμολογίων και μάλιστα τα τελευταία χρόνια μέσα στην περίοδο της κρίσης ενώ τα οικιακά μειώθηκαν θεαματικά.
Η αδυναμία χρήσης από τα καταστήματα της υπηρεσίας PVR (δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής διαφορετικών καναλιών σε διαφορετικές τηλεοράσεις) με δωρεάν εξοπλισμό από την εταιρεία αφού η τιμολόγηση γίνεται με βάση το σύνολο των καθισμάτων.
Η αδυναμία χρήσης της υπηρεσίας NOVA GO από τα καταστήματα
Η ανάγκη πιο γρήγορης τηλεφωνικής επικοινωνίας για τους επαγγελματικούς πελάτες
Οι υπέρογκες τιμές των ποινών penalty σε περίπτωση διακοπής συμβολαίου
Ανοχή στις ημερομηνίες πληρωμής να μην κόβετε το σήμα εάν δεν έχει εξοφληθεί ο λογαριασμός και μάλιστα κατά την διάρκεια προβολής μεγάλων αθλητικών γεγονότων-συνήθως ντέρμπι εκθέτοντας έτσι τον συνεργάτη- καταστηματάρχη στα μάτια των πελατών του. Ούτε και τις βραδινές ώρες αλλά κατά τις πρώτες πρωινές ώρες ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον επαγγελματία μέχρι την ώρα κλεισίματος της Τράπεζας να προλαβαίνει να πληρώνει ώστε να μην στερούνται ξαφνικά οι πελάτες του τη σύνδεση
Την καλύτερη ενημέρωση των πωλητών στους όρους των συμβολαίων και την ανάγκη ενός καλύτερου δίαυλου επικοινωνίας μεταξύ των πωλητών και των καταστηματαρχών
Την ανάγκη εξωστρέφειας της εταιρείας FORTHNET κάνοντας γνωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους επαγγελματίες
Αναγνώριση με την παροχή προνομίων, των προσπαθειών που κάνει η Ομοσπονδία για να κρατήσει ζωντανές τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις (τους πελάτες της NΟVA δηλαδή)
Τέλος αφού έγινε μία εποικοδομητική συζήτηση δόθηκαν οι υποσχέσεις ότι η NOVA θα εξετάσει τα αιτήματα των επαγγελματιών και θα ξανασυναντηθούν σ’ ένα εύλογο χρονικό διάστημα”