Η υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Σίφνου οδήγησε τον Δήμο Σίφνου σε ομόφωνη απόφαση όπου ζητεί την οριστική λύση του προβλήματος, σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσει την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος
Η Σίφνος είχε φέτος την τιμητική της… Εκτός από τους σταρ του Χόλυγουντ (Γιοχάνσεν – Χακνς) ουκ ολίγοι ήταν αυτοί που πήραν το πλοίο της γραμμής (σ.σ. φέτος μπήκε στη γραμμή και το Hellenic High Speed) με την Σίφνο να παρουσιάζει αύξηση επισκεψιμότητας της τάξης του +10% και με τους μήνες της καλοκαιρινής περιόδου (Ιούνιο – Ιούλιο και Αύγουστο) να παρουσιάζει διψήφιο ποσοστό…
Όμως, υπάρχει και το πρόβλημα των υποδομών… Και εμφανίστηκε στα ΕΛΤΑ Σίφνου όπου λόγω υποστελέχωσης η γκρίνια είναι μεγάλη. Και όταν έχεις έναν μόνο υπάλληλο όπως είναι λογικό, όσο καλός κι εάν είναι, οι ανάγκες του νησιού δεν καλύπτονται… Και την κατάσταση την πήραν στα χέρια τους οι αιρετοί. Και στην τελευταία συνεδρίασή του (30/08) ο Δήμος προχώρησε σε καταγγελία… Όπου αιτείται συγκεκριμένες δράσεις μιλώντας για άκρως άκρως προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού.
Το ΔΣ λοιπόν, σε συνέχεια:
– των εγγράφων που έστειλε ο Δήμαρχος Σίφνου προς το κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και την Περιφερειακή Δ/νση ΕΛΤΑ Πειραιά και Αιγαίου (αρ. πρωτ. εγγράφων 3089/11.07.2017 και 3738/18-08-2017), με τα οποία παρουσίαζε το πρόβλημα και ζητούσε ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες για την επίλυσή του αλλά και
– των σοβαρών διαμαρτυριών και παραπόνων δημοτών και επισκεπτών για την απαράδεκτη κατάσταση της λειτουργίας του γραφείου των ΕΛΤΑ στη Σίφνο,
αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ:
Να γίνει αναφορά – καταγγελία στα ΕΛΤΑ για την κατάσταση που επικρατεί με τη λειτουργία του Καταστήματος Σίφνου και την προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού και ταυτόχρονα να ζητήσει να κινηθούν ΑΜΕΣΑ οι διαδικασίες ώστε:
1ον να δοθεί καταρχάς μια προσωρινή λύση, προκειμένου να ομαλοποιηθεί το συντομότερο η λειτουργία του Καταστήματος (ενδεχομένως με απόσπαση υπαλλήλου) και
2ον να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα, με την επαρκή στελέχωση του Καταστήματος, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του καθώς και η επαρκής και ικανοποιητική εξυπηρέτηση των πολιτών σε καθημερινή βάση.
Αν παραταύτα δεν δοθεί άμεσα μία λύση από τα ΕΛΤΑ, ο Δήμος επιφυλάσσεται για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος.
Η απόφαση αυτή έλαβε α/α 198/2017, αναρτήθηκε στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στάλθηκε στα ΕΛΤΑ-Περιφερειακή Δ/νση Πειραιά και Αιγαίου, στο κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Με πληροφορίες από το kaipoutheos.blogspot.gr