Σύμφωνα με πληροφορίες, το πόρισμα της επιτροπής για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με την αμαξοστοιχία Intercity IC58 του ΟΣΕ στο Αδενδρο, κάνει λόγο για ανθρώπινο λάθος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πόρισμα της επιτροπής για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με την αμαξοστοιχία Intercity IC58 του ΟΣΕ στο Αδενδρο, κάνει λόγο για ανθρώπινο λάθος.
Οπως έδειξε ο ταχογράφος, ο μηχανοδηγός, ο οποίος έχασε τη ζωή του, είχε αναπτύξει ταχύτητα 143 χλμ ανά ωρα, παρά το γεγονός ότι κινούνταν σε περιφερειακό τμήμα του δικτύου, όπου το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι τα 60 χλμ.
Το σενάριο της υπερβολικής ταχύτητας εξεταζόταν, άλλωστε, από τους εμπειρογνώμονες του ΟΣΕ από την πρώτη στιγμή, καθώς στελέχη του οργανισμού ανέφεραν ότι δεν αποκλείεται ο μηχανοδηγός να μην αντελήφθη ότι εισήλθε σε παρακαμπτήριο δίκτυο, λόγω προβλημάτων στην τηλεδιοίκηση – φωτοσήμανση, που έπρεπε να τον ειδοποιήσουν εγκαίρως.
Υπενθυμίζεται ότι, εκτός του μηχανοδηγού, έχασαν τη ζωή τους ακόμη δύο άτομα.