Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαHellenic Seaways: "Νήσος Σάμος" (Παροναξία) και "Νήσος Μύκονος" (Βόρειο - Κεντρικό Αιγαίο)

Hellenic Seaways: “Νήσος Σάμος” (Παροναξία) και “Νήσος Μύκονος” (Βόρειο – Κεντρικό Αιγαίο)

|

Από αύριο Παρασκευή 31 Μαρτίου το «Νήσος Σάμος» μπαίνει στη γραμμή της Παροναξίας αρχικά με τέσσερις φορές την εβδομάδα – Το «Νήσος Μύκονος» από σήμερα (30/03) μπαίνει στη γραμμή Κεντρικού και Βορείου Αιγαίου με σύνδεση από το καλοκαίρι και της Σύρου ως ενδιάμεσος σταθμός – Τι λέει ο Αντώνης Αγαπητός για την έλευση του «Νήσος Σάμος» 

Το είδαμε χθες… το απολαύσαμε… Εντυπωσιακό… Γέμισε το λιμάνι … Ο λόγος με το «Νήσος Σάμος» πλοίο μήκους 193 μέτρων το οποίο χθες έκανε το δοκιμαστικό του ταξίδι στα λιμάνια Πάρου, Νάξου και από αύριο θα μπει κανονικά στο μαγκάνι της καθημερινότητας. Κάποιοι είπαν ότι είναι …παλιό, αλλά η αλήθεια είναι ότι το πλοίο της Hellenic Seaways, έχει ανακαινιστεί εκ βάθρων στοχεύοντας να διεκδικήσει όπως είπε σήμερα σε συνέντευξή του ο Αντώνης Αγαπητός – διευθύνων σύμβουλος – μερίδιο της τάξης του 20% σε μια αγορά όπως η ακτοπλοϊκή διασύνδεση των Κυκλάδων με διακίνηση 5 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως εκ των οποίων το 1,8 εκατομμύρια αφορά στην Πάρο Νάξο Σαντορίνη και τους ενδιάμεσους σταθμούς..

Η εταιρεία δρομολογεί όπως είπε ένα σύγχρονο πλοίο που μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο αριθμό επιβατών (2.200) ενώ οι χώροι τους μπορούν να προσφέρουν πολυτέλεια και άνεση ταξιδίου, στοιχείου στο οποίο έχει επενδύσει η εταιρεία. : “Με ιδιαίτερη συγκίνηση επιστρέφουμε σήμερα στη γραμμή Πειραιά – Πάρου – Νάξου – Σαντορίνης, μετά από τη μακροχρόνια απουσία μας. Πολλώ δε μάλλον με το ‘Νήσος Σάμος’, ένα πλοίο στο οποίο επενδύσαμε πολλά εκατομμύρια ευρώ, από ίδια κεφάλαια, για την πλήρη μετασκευή του στα Ναυπηγεία Περάματος με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται μέχρι σήμερα στο Αιγαίο. Στην Hellenic Seaways, είναι αδιαπραγμάτευτο καθήκον μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς για να παρέχουμε υπηρεσίες ποιότητας στο επιβατικό κοινό που μας εμπιστεύεται για τη μεταφορά του, αλλά και να στηρίζουμε την εγχώρια οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες, με κάθε ευκαιρία”.

Από τις 31 Μαρτίου 2017, τo “Νήσος Σάμος” θα αναχωρεί τέσσερις φορές την εβδομάδα στις 16.30 από την Πύλη Ε3 στο λιμάνι του Πειραιά με τελικό προορισμό το λιμάνι Αθηνιός της Σαντορίνης στις 01.20 ξημερώματα της επόμενης ημέρας. Από 16 Ιουνίου το πλοίο θα αναχωρεί καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά στις 23.55 με άφιξη στην Σαντορίνη στις 08.55.

Αυτά όσον αφορά τα δρομολόγια.. Από εκεί και πέρα κι ενόψει της έκτακτης γενικής συνέλευσης της 20ης Απριλίου ο κ. Αγαπητός σημείωσε ότι τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους και δείχνουν ότι η εταιρεία πάει από το καλό στο καλύτερο, όπως είπε, και το 2015 η εταιρεία πέτυχε τζίρο 132 εκατομμυρίων € Από 104 εκατομμύρια, εξέλιξη που έρχεται ως συνέχεια του γεγονότος ότι ενισχύθηκαν τα εμπορικά μερίδια της Hellenic. Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε αναδιάρθρωση των δανείων τα οποία το 2015 ήταν 183 εκατομμύρια € και σήμερα έχουν πέσει στα 143 εκατομμύρια €. Δηλαδή μέσα σε 18 μήνες ο δανεισμός μειώθηκε κατά 40 εκατομμύρια € ενώ και το πλοίο «Νήσος Σάμος» αγοράστηκε από ίδια κεφάλαια.  Τα θετικά αποτελέσματα συνεχίστηκαν και το 2016 με τον κύριο Αγαπητό  να αναφέρει ότι η λειτουργική κερδοφορία την περασμένη χρονιά διαμορφώθηκε στα 18 εκατομμύρια € και τα καθαρά κέρδη στα 6,5 εκατομμύρια ευρώ. «Δεν διανοούμαι ότι ένας μέτοχος μπορεί να θέλει το κακό της εταιρείας και να έχει άλλη ατζέντα, θα ήμουν ευχαριστημένος εάν όλοι υποστήριζαν την διοίκηση στο έργο της» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Και το Νήσος Μύκονος»

Και τέλος να αναφέρουμε ότι από σήμερα το «Νήσος Μύκονος» είναι και πάλι στα νερά του Αιγαίου… την περίοδο του Πάσχα (10-19 Απριλίου) το πλοίο θα πραγματοποιεί τρία δρομολόγια την εβδομάδα προς Βόρειο Αιγαίο και δύο προς Πειραιά Για το διάστημα 19 Απριλίου-11 Ιουνίου θα συνεχιστούν τα τρία δρομολόγια την εβδομάδα προς Βόρειο Αιγαίο (εντάσσονται και οι Φούρνοι), ενώ οι επιστροφές προς Πειραιά θα αυξηθούν σε τρεις. Για την θερινή περίοδο (12 Ιουνίου-10 Σεπτεμβρίου) το πλοίο θα περνά από τη Σύρο καθημερινά (εκτός Τετάρτης) με πρωινή αναχώρηση (7:35), ενώ για την επιστροφή προς Πειραιά θα κάνει πέντε βραδινά (20:35) δρομολόγια. Η σύνδεση με Ικαρία – Σάμο θα γίνεται και στα έξι δρομολόγια, ενώ το δρομολόγιο της Τρίτης θα συνεχίζει και προς Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Καβάλα. Τέλος, για το διάστημα 11 Σεπτεμβρίου – 1 Οκτωβρίου το πλοίο θα αναχωρεί καθημερινά (07:35) από Πειραιά για Σύρο – Μύκονο – Εύδηλο – Καρλόβασι και επιστροφή για Πειραιά επίσης καθημερινά, με αναχώρηση από Σύρο στις 20:35

Με πληροφορίες από το Cyclades24.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αμοργός: Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας

Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας Αμοργού - Ειδικότητες και τι προσφέρει ο δήμος

Springer Reisen: Αεροπορική σύνδεση από Βιέννη σε Πάρο, Νάξο και Μήλο

Νέες συνδέσεις με τις Κυκλάδες από τη Βιέννη το καλοκαίρι του 2025

Γλυπτά Παρθενώνα: Θα έρθουν στην Ελλάδα με … δανεισμό το 2025?

Θα έρθουν τελικά πιο κοντά σε λύση Βρετανικό Μουσείο και ελληνική κυβέρνηση το 2025;

Σίκινος: Η Νεικώ πάει Λονδίνο, ποιος ο λόγος;

Η Επισκοπή Σικίνου και η Νεικώ ταξιδεύουν στη βρετανική πρωτεύουσα

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Κυκλάδες: Προκήρυξη 22 θέσεων σε 14 Κέντρα Υγείας (!!!)

Κέντρα Υγείας: 324 προσλήψεις γιατρών – Προθεσμίες και ειδικότητες - Η προκήρυξη αφορά και στις 7 Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) της Ελλάδας, για 12 ειδικότητες

Αιγαίο: Τριάντα “πράσινα” έργα (ανάμεσά τους και το Τσικαλαριό) στα ελληνικά νησιά

Ηλεκτρικές διασυνδέσεις άνω των 2,5 δισ. για να βγουν τα νησιά από την απομόνωση. Ταμιευτήρες και φράγματα πολλαπλού σκοπού σε Κυκλάδες, Κρήτη, Δωδεκάνησα.

Χατζημάρκος από Νάξο: Ερχονται επενδύσεις 5 δις στην νησιωτική Ελλάδα

Γιώργος Χατζημάρκος: Το Ταμείο Απαναθρακοποίησης Νησιών φέρνει επενδύσεις 5 δισ. ευρώ στη νησιωτική Ελλάδα

Πρόταση Ημέρας: Ριγκατόνι με σάλτσα φέτας

Μία άλλη προσέγγιση στο φαγητό εκεί όπου η Ιταλία συναντά την Ελλάδα

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας