Αλλαγές έρχονται στον «Μεγάλο Περίπατο» και συγκεκριμένα στην οδό Πανεπιστημίου, καθώς έγινε δεκτή η εισήγηση του δημάρχου Αθηναίων στο δημοτικό συμβούλιο και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία – Ποιες είναι οι αλλαγές
Εμ.. λογικό δεν είναι ότι θα είχαμε αλλαγές…. Την παραχώρηση μιας επιπλέον λωρίδας κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. στην οδό Πανεπιστημίου αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων.
Δεκτή με ευρεία πλειοψηφία έγινε η εισήγηση του δήμαρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, περί απόδοσης μίας ακόμα λωρίδας κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα στην οδό Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο του Μεγάλου Περιπάτου. Η εν λόγω εισήγηση, την οποία στήριξαν οι παρατάξεις του Παύλου Γερουλάνου, Γιώργου Βουλγαράκη και Βασίλη Καπερνάρου, έγινε κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Αθήνας, που συζητά την παράταση των μέτρων του Μεγάλου Περιπάτου.
Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν βελτιώσεις για το έργο του Μεγάλου Περιπάτου, μετά την ανοικτή επιστολή του επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα είσαι εσύ», Παύλου Γερουλάνου, ο οποίος θέτει 10 όρους για να συνεχίσει να στηρίζει το έργο. Μεταξύ αυτών, πρότεινε να αποδοθεί μία λωρίδα κυκλοφορίας στην Πανεπιστημίου.
«Δύο μήνες μετά την έναρξη του Μεγάλου Περιπάτου, η συνεχής παρακολούθηση και επιστημονική αξιολόγηση του έργου, καθώς επίσης και η δημόσια διαβούλευση μας παρέχουν πλέον σημαντικά στοιχεία και δεδομένα», ανέφερε ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης. Στην συνεδρίαση συζητήθηκε η λήψη επιπλέον υποστηρικτικών μέτρων (σηματοδότηση, διαρκής αστυνόμευση, ελεγχόμενη στάθμευση κ.α.) και η ουσιαστική ενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων που θα διευκολύνει την ταχύτερη κίνηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ειδικότερα, στις κυκλοφοριακές βελτιώσεις περιλαμβάνονται:
– Λήψη επιπλέον υποστηρικτικών μέτρων (σηματοδότηση, ελεγχόμενη στάθμευση, κλπ.)
– Ενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων
– Διαρκής αστυνόμευση
– Συνεχής παρακολούθηση και αποτίμηση της επιρροής των ρυθμίσεων
– Επίσης, η πιλοτική δοκιμή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων της οδού Πανεπιστημίου ξεκίνησε με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας όλων των οχημάτων.
«Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε μία ακόμα λωρίδα της Πανεπιστημίου για την κυκλοφορία των οχημάτων, ώστε να έχουμε εκτίμηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων, και να προχωρήσουμε στις αποφάσεις για τη διαμόρφωση του τελικού έργου», υπογράμμισε.
«Δεν χρησιμοποιούμε τη διαβούλευση στους τύπους ή για τους τύπους. Την κάνουμε πιο συστηματική και τη διευρύνουμε» ανέφερε, παράλληλα, ο δήμαρχος Αθηναίων και ανακοίνωσε ότι η διαβούλευση θα κορυφωθεί με μια τριήμερη δημόσια συζήτηση όλων των φορέων στις αρχές Σεπτεμβρίου, στη βάση όλων των δεδομένων που θα υπάρχουν τότε.
Μίλησε επίσης και για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο το οποίο καταρτίζεται από τον δήμο Αθηναίων και θα αποτελέσει κορωνίδα της διαβούλευσης καθώς είναι το θεσμικό εκείνο όχημα που «θα μας επιτρέψει να λαμβάνουμε αποφάσεις σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην ανάκτηση του δημόσιου χώρου και στη διαχείρισή του».
«Επιπλέον θα μας επιτρέψει να εξασφαλιστεί η δυνατότητα θεσμοθέτησης πεζοδρόμων, διαπλάτυνσης πεζοδρομίων και χαρακτηρισμού δρόμων ήπιας κυκλοφορίας σε σύντομο χρονικό διάστημα και να αποκτήσει το δημοτικό συμβούλιο εργαλεία πολιτικής για τις χρήσεις γης», τόνισε ο Κώστας Μπακογιάννης.
Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr
Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…