Άμεση η αντεπίθεση της Blue Star Ferries στις κινήσεις της Hellenic Seaways καθότι δρομολόγησε σήμερα το Blue Star 2 σε Σάμο – Δωδεκάνησα και έρχεται και η σύνδεση της Παροναξίας με τα Δωδεκάνησα μέσω Blue Star Naxos ή Paros την καλοκαιρινή περίοδο
Πως το είχε πει ο Σπύρος Καλογήρου στην κινηματογραφική ταινία «Λόλα» με αντίπαλο τον Νίκο Κούρκουλο σε μία από τις πλέον ιστορικές ατάκες του ελληνικού κινηματογράφου; «Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη»… Ε ναι, και η ατάκα αυτή βρίσκει τέλεια εφαρμογή στο φετινό σκηνικό που έχει στηθεί στο χώρο της Ακτοπλοΐας, όπου όλες σχεδόν οι εταιρείες για την τουριστική περίοδο κατεβάζουν τα πιο βαριά τους όπλα. Και μάλιστα προχωρούν σε κινήσεις που έως τώρα δεν είχαν συνηθίζει, μπαίνοντας ο ένας στα …παπούτσια του άλλου.
Η γραμμή της Παροναξίας και γενικότερα οι Κυκλάδες θεωρούνται ως η πιο κερδοφόρα δρομολογιακή γραμμή με ετήσια κίνηση που αγγίζει τα 5 εκατομμύρια επιβάτες. Και η Hellenic Seaways με την κίνησή της να ρίξει στη γραμμή της Παροναξίας το «τεράστιο» πλοίο που ακούει στο όνομα «Νήσος Σάμος» και μάλιστα σε μία πρωτόγνωρη ώρα (αναχώρηση από Πειραιά στις 23:55 από τα μέσα Ιουνίου) στοχεύει στο να πάρει τουλάχιστον το 20% της επιβατικής κίνησης από τη γραμμή που έχει ως μ.ο. τα 2 εκατομμύρια των επιβατών…
Απάντηση Νο1 : Σάμος
Κίνηση που όπως ήταν λογικό δεν θα άφηνε χωρίς απάντηση η Blue Star Ferries. Και η πρώτη ενέργεια έγινε στο γήπεδο της …Hellenic Seaways. Από σήμερα δρομολογεί στη γραμμή Πειραιά – Σάμο – Κω – Ρόδο το «Blue Star 2» … Πλοίο που μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 28 κόμβων, διαθέτει χωρητικότητα 1.854 επιβατών, 463 κρεβάτια σε 176 καμπίνες και γκαράζ για 780 αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης ή 90 αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης & 140 φορτηγά οχήματα. Κάτι που σημαίνει ότι θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο προς τη Σάμο σε 6 ώρες και 45 λεπτά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Το Blue Star 2 θα αναχωρεί κάθε Τρίτη και Κυριακή από Πειραιά για Καρλόβασι και κάθε Πέμπτη από Πειραιά για Βαθύ. Με το νέο δρομολόγιο, το «Blue Star 2» θα συνδέει τρεις φορές την εβδομάδα τη Σάμο με την Κω και τη Ρόδο και μία φορά την εβδομάδα με την Κάρπαθο.
Απάντηση Νο2 : Παροναξία – Δωδεκάνησα
Και όπως σημειώνει στα «ΝΕΑ» ο Διονύσης Θεοδωράτος, επιτελικός διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης στην Blue Star Ferries «Έχουμε νέο προορισμό τη Σάμο, τρεις φορές την εβδομάδα (δύο Καρλόβασι, μία Βαθύ). Προσφέρουμε το πιο γρήγορο δρομολόγιο που είχε εδώ και πολλά χρόνια το νησί, καθώς το “Blue Star 2″ θα φθάνει εκεί σε 6 ώρες και 45 λεπτά από Πειραιά. Συνδέουμε, μάλιστα με μεγάλο πλοίο τη Σάμο με τα Δωδεκάνησα, με Κω – Ρόδο – Κάρπαθο»
Συνολικά η Blue Star Ferries (www.bluestarferries.com), μέλους της Attica Group βάζει πλώρη για 32 νησιωτικούς προορισμούς σε Βορειοανατολικό Αιγαίο – Κυκλάδες – Δωδεκάνησα – Κρήτη με συνολικά 10 πλοία της. Συνεχίζοντας δε ο κος Θεοδωράτος τονίσει ότι «η εταιρεία και φέτος θα φθάνει σε Χίο – Μυτιλήνη με πέντε δρομολόγια από Πειραιά, με το «Blue Star 1», το οποίο μία φορά την εβδομάδα θα πιάνει και Ψαρά – Οινούσσες. Στις Κυκλάδες το καλοκαίρι θα είμαστε με τα πιο νέα πλοία που πλέουν στη Μεσόγειο, το “Blue Star Delos” και το “Blue Star Patmos” και το καλύτερο; «Φέτος περνάμε και το Blue Star Paros” από Πάρο – Νάξο ώστε να συνδέει Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, Κάλυμνο – Κω – Ρόδο» .. Εδώ να σημειώσουμε ότι και πέρυσι υπήρχε σύνδεση μία φορά την εβδομάδα μέσω Πάρου για Δωδεκάνησα ενώ μέσω του SuperFast IX υπάρχει σύνδεση με Αμοργό για Δωδεκάνησα και η οποία επίσης ξεκινάει αυτές τις ημέρες… Οπότε όπως καταλαβαίνεται η μάχη μόλις έχει ξεκινήσει…