Ανοιχτή επιστολή έστειλε η Ενωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανάφη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ζητάει το … αυτονόητο “Χρειαζόμαστε αξιόπιστες εταιρίες για τη μεταφορά των κατοίκων, των πρώτων υλών και των επισκεπτών. Αναμένουμε από εσάς απάντηση και λύση στο θέμα που έχει προκύψει για να μη ζήσουμε τον περσινό εφιάλτη”
«Χρειαζόμαστε αξιόπιστες εταιρίες για τη μεταφορά των κατοίκων, των πρώτων υλών και των επισκεπτών. Αναμένουμε από εσάς απάντηση και λύση στο θέμα που έχει προκύψει για να μη ζήσουμε τον περσινό εφιάλτη». Κραυγή αγωνίας; Λύση στο πρόβλημά τους; Οι επιχειρηματίες της Ανάφης, ενός μικρού νησιού στα Νότια των Κυκλάδων, είναι πάλι στα κάγκελα. Αιτία; Η καθυστέρηση στην ανακοίνωση των δρομολογίων για την καλοκαιρινή περίοδο. Όπως είναι γνωστό στις 13 Δεκεμβρίου ομόφωνα εγκρίθηκε η δρομολόγηση του ταχύπλοου Thunder στη γραμμή Σαντορίνη – Νάξος – Μύκονος – Πειραιάς με τρεις προσεγγίσεις την εβδομάδα της Ανάφης αλλά έχουμε φτάσει 23 Ιανουαρίου και τα δρομολόγια ακόμη δεν έχουν … περάσει στο σύστημα. Ο υπουργός Ναυτιλίας έχει μεν υπογράψει αλλά χωρίς τη Μύκονο, χωρίς ώρες ανακοίνωσης έναρξης δρομολογίου και η Fast Ferries κρατάει στάση αναμονής. Αποτέλεσμα, οι επιχειρηματίες αγωνιών…
Θυμούνται τι έγινε πέρυσι και πήραν πρωτοβουλία… Και σήμερα έστειλε η Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανάφης επιστολή της προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όπου εκφράζει την αγωνία της για το μέλλον. Εξιστορεί τι έγινε πέρυσι και ζητεί το αυτονόητο… Απάντηση…
Αναλυτικά η επιστολή που φέρει την υπογραφή της προέδρου Ευθυμίας Καλογεροπούλου αναφέρει:
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Ανάφης είναι το θέμα που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια, ως νησί της άγονης γραμμής. Μεγάλο πλήγμα για τους μόνιμους κατοίκους και εν συνεχεία για τον τουρισμό μας.
Εμείς, ως «Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανάφης» απαιτούμε άμεσα οργάνωση και ενημέρωση του διαδικτύου, όσον αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Αυτήν τη στιγμή, για την καλοκαιρινή σεζόν 2020, δεν εμφανίζεται κανένα πλοίο. Όπως αντιλαμβάνεστε αντιμετωπίζουμε ήδη τεράστιο πρόβλημα με τις κρατήσεις, αφενός γιατί δε μπορούμε να απαντήσουμε με βεβαιότητα για τις ημερομηνίες, αφετέρου γιατί δεν εμφανιζόμαστε σε καμιά μηχανή αναζήτησης κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ως νησί, με αποτέλεσμα να είμαστε σε καθεστώς ανυπαρξίας για νέους επισκέπτες, γεγονός που απειλεί ευθέως την επιβίωσή μας.
Να σας θυμίσουμε πως την περσινή καλοκαιρινή περίοδο (2019), λόγω αμέλειας από το Υπουργείο και την εταιρία Sea Jet, μείναμε χωρίς πλοίο και δεχτήκαμε μεγάλη μείωση στον τουρισμό και το εισόδημά μας. Αυτό συνέβη όταν η εταιρία Sea Jet, αποφάσισε να σταματήσει ξαφνικά το δρομολόγιο του «Aqua Jewel», όπου πολλοί επισκέπτες είχαν ήδη αγοράσει τα εισιτήρια τους για τους επόμενους μήνες, και έστελνε όποτε αποφάσιζε κάποιο ταχύπλοο είκοσι μέτρων (χωρίς δυνατότητα επιβίβασης οχημάτων) για αντικατάσταση, σε μέρες και ώρες που εκείνη όριζε χωρίς καμμιά ενημέρωση και συνεννόηση με το νησί με αποτέλεσμα όλοι οι επιχειρηματίες του νησιού να ψάχνουμε τον κόσμο στις παραλίες για να τον ειδοποιήσουμε για την τροποποίηση, ή να ξενυχτάμε ώρες μαζί τους στο λιμάνι ώσπου να εμφανιστεί το πλοίο τους.
Θεωρούμε όλους τους αρμόδιους, υπεύθυνους για την περσινή κατάσταση. Πόσω μάλλον όταν διαβάζουμε για τη φετινή καθυστέρηση έγκρισης για τη δρομολόγηση του ταχύπλοου «Thunder» της Fast Ferries. Χρειαζόμαστε αξιόπιστες εταιρίες για τη μεταφορά των κατοίκων, των πρώτων υλών και των επισκεπτών. Αναμένουμε από εσάς απάντηση και λύση στο θέμα που έχει προκύψει για να μη ζήσουμε τον περσινό εφιάλτη.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Φωτογραφία: Ferryhopper.com