Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΚινηματογράφοςΜπερτολούτσι προς Σνάιντερ «ήθελα να νιώσει και όχι να ερμηνεύσει το βιασμό»

Μπερτολούτσι προς Σνάιντερ «ήθελα να νιώσει και όχι να ερμηνεύσει το βιασμό»

|

Ο Μπερνάντο Μπερτσολούτσι εξηγεί με τον πλέον παραστατικό τρόπο τον πραγματικό βιασμό της 19χρονης Μαρία Σνάιντερ στην τελευταία σκηνή της ταινίας «το τελευταίο τανγκό στο Παρίσι» λέγοντας ««Για να αποκτήσει κάτι νομίζω ότι πρέπει να είσαι εντελώς ελεύθερος. Δεν ήθελα η Maria να υποδυθεί τον εξευτελισμό της, την οργή της, ήθελα η Maria να νιώσει την οργή και τον εξευτελισμό. Μετά με μίσησε για όλη της την ζωή».

Το «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» αποτελεί μια εμβληματική ταινία στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου. Όμως οι αποκαλύψεις γύρω από την πιο γνωστή σκηνή της ταινίες, έχουν προκαλέσει οργισμένες αντιδράσεις. Ο Ιταλός σκηνοθέτης Μπερνάντο Μπερτολούτσι παραδέχτηκε πως η ερωτική σκηνή του Μπάρλον Μπράντο με την Μαρία Σνάιντερ, έγινε χωρίς τη συγκατάθεση της 19χρονης τότε πρωταγωνίστριας. Ο Μπερνάντο Μπερτολούτσι είχε προχωρήσει στη συγκεκριμένη παραδοχή το 2013, δύο χρόνια μετά το θάνατο της Μαρία Σνάιντερ, μέσω μιας συνέντευξής του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας. Ωστόσο η παραδοχή του δεν είχε πάρει δημοσιότητα μέχρι που αναρτήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο διαδίκτυο και το Youtube.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η The Huffington Post, ο Μπερτολούτσι παραδέχεται ότι ο Μπράντο και ο ίδιος σκόπευαν να γυρίσουν την σκηνή του βιασμού χωρίς να πουν στην Σνάιντερ όλες τις λεπτομέρειες. Με λίγα λόγια, η συγκεκριμένη σκηνή δεν είχε την συναίνεση της ηθοποιού, η οποία ως μικρή και άπειρη τότε δεν ήξερε πως να αντιδράσει σε αυτή την παραβίαση του ψυχισμού της. Στόχος τους ήταν η ηθοποιός να ξαφνιαστεί ώστε να δοθεί περισσότερος ρεαλισμός «να νιώσει ταπεινωμένη».

Όπως λέει υπήρξε απαίσιος απέναντι στην ηθοποιό γιατί δεν της είχε αποκαλύψει τι θα συμβεί. Συνεχίζοντας αναφέρει πως ήθελε να πετύχει την αντίδρασή της «ως γυναίκα και όχι ως ηθοποιό». «Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντον που δεν της το είπαμε» αναφέρει και προσθέτει χαρακτηριστικά: «Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να τα νιώσει».

Η ίδια η πρωταγωνίστρια, για την εν λόγω σκηνή, είχε εξομολογηθεί παλιότερα πως αισθάνθηκε ταπεινωμένη. Μπορεί να μην υπήρξε πραγματική διείσδυση, αλλά όπως είπε ένιωσε σαν να βιάστηκε.

 «Ένιωσα ταπεινωμένη και ήταν σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή, ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε καν απολογήθηκε. Μου είπε μόνο “Μαρία, μην ανησυχείς, είναι μόνο μια ταινία. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη. Ακόμα κι αν αυτό που έκανε δεν ήταν αληθινό, έκλαιγα αληθινά δάκρυα», είχε πει το 2007 η Μαρία Σνάιντερ.

Όπως είχε πει πλέον γνωρίζει πως θα έπρεπε να καλέσει αμέσως τον ατζέντη της ή τον δικηγόρο της καθώς δεν μπορείς να αναγκάσεις έναν ηθοποιό να κάνει κάτι που δεν είναι γραμμένο στο σενάριο, κάτι που όμως τότε δεν ήξερε. Σημειώνεται πως η Σνάιντερ δεν έκανε ποτέ ξανά γυμνή σκηνή σε καμία από τις κινηματογραφικές της παρουσίες.

Η ανάρτηση της παραδοχής του Μπερνάντο Μπερτολούτσι έχει προκαλέσει σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οργισμένες αντιδράσεις από κοινό και καλλιτέχνες.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ίος: Ανοιχτή διαβούλευση για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο, παρουσίαση εναλλακτικών σεναρίων

Κυριακή 28/09/2025, 18:30, Αίθουσα «Παπαπέτρου» (Χώρα): ο Δήμος Ιητών παρουσιάζει τις κατευθύνσεις χωρικής οργάνωσης και καλεί τους πολίτες να συνδιαμορφώσουν το σχέδιο.

Νάξος: Θεατρικά εργαστήρια για παιδιά & ενήλικες — 3η χρονιά το Δημοτικό Εργαστήρι

Μαθήματα υποκριτικής, ορθοφωνίας & αυτοσχεδιασμού με τον σκηνοθέτη Θανάση Αντωνίου. Δύο τμήματα: 13–15 & 16+ με δωρεάν συμμετοχή.

Πανναξιακός ΑΟΚ: Ο 15χρονος Παναγιώτης Ψαρράς στην ανδρική ομάδα

Πλέι μέικερ από την ακαδημία, ο νεαρότερος της σεζόν ανεβαίνει στο ρόστερ της National League 2· 4ος μικρότερος που έχει πατήσει παρκέ με τον Πανναξιακό.

Τήνος: Ο Independent τη βάζει στο παγκόσμιο προσκήνιο για τα 1.000 ξωκλήσια

Διεθνές αφιέρωμα μιλά για «πάνω από ένα ξωκλήσι ανά 10 κατοίκους» και αναδεικνύει την παράδοση, τα πανηγύρια και τη συνύπαρξη ορθοδόξων–καθολικών.

Κυκλάδες: Το νερό έγινε «υγρός χρυσός» — λογαριασμοί-σοκ και SOS από τα Κουφονήσια (video)

Ο αντ/ρχος Νάξου Βαγγ. Κατσάρας μιλά για «πικρό ποτήρι»· ανομβρία, τουριστική ζήτηση και κόστος αφαλάτωσης πιέζουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Πάρος: Γήπεδα σε αδιέξοδο — Μάρμαρα «εκτός», συνωστισμός στην Παροικιά

Χωρίς καθαρή θέση από τον Δήμο για την καταλληλότητα των Μαρμάρων· ΑΟ Πάρου και Νηρέας μοιράζονται ώρες στο Στάδιο Παροικιάς, ενώ η Μάρπησσα «κολλάει» στην αδειοδότηση.

Κουφονήσι: Αμερικανοί άφησαν 500€ φιλοδώρημα — «Δεν θα κλείσω μάτι!» λέει ο σερβιτόρος (video)

Παρέα 8 ατόμων κατέπλευσε με σκάφος, έφαγε αστακό και φρέσκα ψάρια· λογαριασμός 750€ και tip 500€ που θα μοιραστεί σε 22 εργαζομένους.

Η παραβίαση των πολωνικών συνόρων από Ρωσικά Drones: Διδάγματα για την εθνική ασφάλεια της Ελλάδας

η Ελλάδα διαθέτει πλέον ένα σαφές και τεκμηριωμένο πλαίσιο για την αξιολόγηση και διαχείριση περιστατικών παραβίασης του εναέριου χώρου της.

Αμοργός: Προσάραξη πολωνικού ιστιοφόρου νότια της Νικουριάς, ρυμούλκηση στην Αιγιάλη

Παρασκευή 19 Αυγούστου: δύο επιβαίνοντες καλά στην υγεία τους· απαγόρευση απόπλου έως ότου εκδοθεί βεβαιωτικό αξιοπλοΐας από νηογνώμονα.

Φολέγανδρος: Ακυβέρνητο τουριστικό σκάφος κόπηκε στα δύο λόγω κακοκαιρίας

Πλησίον του λιμανιού το Ε/Γ-Τ/Ρ παρασύρθηκε από τους ισχυρούς ανέμους και προσέκρουσε σε βράχια· τμήμα του διαλύθηκε, το υπόλοιπο ανελκύστηκε με μέριμνα του ιδιοκτήτη.

Αναφορά στο Ευρωκοινοβούλιο για την Αμοργό: Αντίδραση σε λιμενικά και οδικά έργα με χρηματοδότηση της Ε.Ε.

Ο Νικόλαος Γαβαλάς, εκ μέρους περιβαλλοντικών συλλόγων και εκατοντάδων πολιτών, καταγγέλλει την καταστροφική επίδραση αναπτυξιακών έργων στην Αμοργό και ζητά παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Νάξος – Αύγουστος 2025: περισσότερες αφίξεις, Ισχυρότερο το σύνολο του καλοκαιριού (πίνακες)

Στο λιμάνι της Νάξου οι επιβάτες αυξήθηκαν 5,2% τον Αύγουστο σε σχέση με πέρυσι, ενώ το τρίμηνο Ιουνίου–Αυγούστου έκλεισε με +6,5% συνολικά. Τι δείχνει η δεκαετία.

Χώρα Νάξου: «Πάγωσε» το αίτημα κατοίκων για αλλαγή κυκλοφοριακού στη Μικρασιατών Προσφύγων

Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες κατοίκων για επικίνδυνες συνθήκες, ο Δήμος Νάξου απάντησε αρνητικά στο αίτημα αλλαγής κατεύθυνσης της ημικεντρικής οδού.

Blue Star Naxos: από 19/9 αναχώρηση 11:05 από Νάξο για Πειραιά — αρχίζει το χειμερινό πρόγραμμα

Σύμφωνα με το Naxos Blue Travel, το νέο ωράριο θα ισχύει όλο τον χειμώνα. Δείτε αναλυτικά τη διαδρομή Αστυπάλαια–Κατάπολα της επόμενης ημέρας.

«Έφυγε» ο Γιώργος Κωβαίος – Ο χορευταράς παππούς της Σχοινούσας που έγινε σύμβολο ζωής και παράδοσης

Μέχρι τα 92 του χρόνια χόρευε με πάθος στη Γιορτή Φάβας, δίπλα στην εγγονή του Ποθητή – Ένας άνθρωπος που ένωσε γενιές μέσα από τη μουσική και την αγάπη για τον τόπο του.

Κουφονήσια: «Νερό από χρυσάφι», λογαριασμοί έως 10€/m³, τι απαντά ο Βαγγέλης Κατσαράς (video)

Εστίαση, διαμονή και μικρά καταστήματα μιλούν για ασφυξία – Ο Δήμος Νάξου κάνει λόγο για «εξορθολογισμό» βάσει κόστους αφαλάτωσης και αποτροπή υπερκατανάλωσης (video)

Γυμνάσιο Σκαδού: 22 μαθητές φέτος δίνουν ζωή στο σχολείο της Ορεινής Νάξου

Από το παλιό δημοτικό του Σκαδού στο σύγχρονο Γυμνάσιο: Ένα σχολείο που κρατά ζωντανή την εκπαίδευση στα ορεινά χωριά της Νάξου

Ηρακλειά: Αντίδραση επαγγελματιών για τις αυξήσεις στο νερό, τι αναφέρουν, ποια απάντηση πήραν

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Ηρακλειάς εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για τις αυξήσεις στο κόστος ύδρευσης και ζήτησε δίκαιο επιμερισμό δαπανών ανά νησί.

Σκοπελίτης: Αλλαγές δρομολογίων 19–21/09/2025 λόγω κακοκαιρίας

Το ταξιδιωτικό πρακτορείο Zas Travel Νάξου ενημερώνει: το δρομολόγιο της Παρασκευής μεταφέρεται για Σάββατο και του Σαββάτου για Κυριακή — δείτε αναλυτικά τις ώρες.

Κόρωνος: Νέα δανειστική βιβλιοθήκη από τον Γιάννη Γερασιμίδη, πολιτιστική «ανάσα» στο χωριό

Μια ακόμη πρωτοβουλία του Γιάννη Γερασιμίδη που συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας του τόπου, με στόχο να φέρει το βιβλίο πιο κοντά σε κατοίκους και επισκέπτες.