Το «Άρτεμις», εδώ και μερικά χρόνια, εξυπηρετεί με απίστευτη συνέπεια την ενδοκυκλαδική γραμμή που μας συνδέει με τη Σύρα.
Το «Άρτεμις», εδώ και μερικά χρόνια, εξυπηρετεί με απίστευτη συνέπεια την ενδοκυκλαδική γραμμή που μας συνδέει με τη Σύρα.
Ποιος θα το πίστευε ότι το πλοίο του Αργοσαρωνικού θα γινόταν τακτικός θαμώνας της Σύρου, της Πάρου, της Σερίφου, της Σίφνου, της Κιμώλου, της Μήλου και πολλών ακόμα νησιών των Κυκλάδων.
Ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στη γραμμή από τον Πειραιά για Αίγινα-Μέθανα-Πόρο-Ύδρα-Σπέτσες με το όνομα «Γεώργιος ΙΙ».
Στα τέλη του 1999 περιήλθε και αυτό στη μεγάλη οικογένεια της Minoan Flying Dolphins και συνέχισε τα δρομολόγιά του στον Αργοσαρωνικό.
Σταδιακά τα δρομολόγιά του περιορίστηκαν στην Αίγινα, τα Μέθανα και τον Πόρο.
Το 2010 το πλοίο αλλάζει ρότα και έρχεται στις Κυκλάδες ναυλωμένο από την ΑΝΕΚ. Ξεκινά τα δρομολόγιά του με τα σινιάλα της Κρητικής Εταιρείας.
Στην πορεία επιστρέφει στον Αργοσαρωνικό, περνά από τις Σποράδες και επιστρέφει ξανά στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια αντικαθιστώντας τα πλοία της ΝΕΛ που αδυνατούσαν να συνεχίσουν απρόσκοπτα τους πλόες τους.
Το χειμώνα αντικατέστησε για δύο μήνες το «Εξπρές Πήγασος» στην δύσκολη γραμμή από το Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο-Λήμνο και Καβάλα.
Ακόμα και στη γραμμή αυτή το πλοίο ανταποκρίθηκε όσο καλύτερα μπορούσε.
Από τη Σύρα στη Σίφνο
Πέντε φορές την εβδομάδα συνδέει τη Σίφνο, τη Μήλο, την Κίμωλο και τη Σέριφο με τη Σύρα και την Πάρο.
Με τον καπετάν-Στέλιο Περιστεράκη αλωνίζει το Αιγαίο προσφέροντας τις πολύτιμές υπηρεσίες του.
Τελευταία στο πλοίο ανάλαβε καπετάνιος ο καπετάν-Γιάννης Σιγάλας.
Θα μοιράζονται από κοινού την πλοιαρχία καθώς το πλοίο ταξιδεύει καθημερινά πολλές πολλές ώρες.
Η γραμμή είναι απαιτητική, τα λιμάνια πολλά, οι θάλασσες συχνά αγριεμένες, αλλά το «Άρτεμις» παραμένει σταθερό στη ρότα που έχει χαράξει.
Οι υπηρεσίες του μεγάλες και πολύτιμες.
Και οι νησιώτες έχουν σε μεγάλη εκτίμηση το πλοίο αναγνωρίζοντας τη μεγάλη του προσφορά.
ΤΑ ΠΛΟΊΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Το πλοίο συνεχίζει τη γραμμή που ξεκίνησε τη δεκαετία του ’90 με το «Πάρος Εξπρές», το «Σύρος Εξπρές», το «Εξπρές Πάρος», το «Γεώργιος Εξπρές», το «Ιονίς», το «Εξπρές Ερμής», το «Santorini Sky”, το «Λήμνος», το «Παναγία Χοζοβιώτισσα», το «Aqua Jewel”, το «Αίολος Κεντέρης Ι», το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ», το “Aqua Maria”, το “Hellenic Highspeed” και σίγουρα και μερικά ακόμα πλοία που παραλείπουμε.