Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΜανωλάς: Θα ήθελα πολύ να κλείσω τη καριέρα μου στον Ολυμπιακό"

Μανωλάς: Θα ήθελα πολύ να κλείσω τη καριέρα μου στον Ολυμπιακό”

|

Την επιθυμία του να ολοκληρώσει την καριέρα του φορώντας την φανέλα του Ολυμπιακού, αποκάλυψε ο Κώστας Μανωλάς σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιταλική εφημερίδα «il Giornale» – Τι είπε για τη σχέση του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, για τον Μέσι, τον θείο του Στέλιο και τον πρώην συμπαίκτη του Αστόρι, ο θάνατος του οποίου συντάραξε το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο

Αύριο το βράδυ Μεγάλη Τετάρτη (04/04, 21:45) και η Μπαρτσελόνα υποδέχεται τη Ρόμα στο πλαίσιο της προημιτελικής φάσης του Champions League και μετά από τρία χρόνια αναμονής με τους «Τζιαλορόσι» να έχουν ακόμη στο μυαλό τους την συντριβή με 6-1 από την παρέα του Μέσι…

Με αφορμή την αυριανή αναμέτρηση, ο Ναξιώτης διεθνής αμυντικός Κώστας Μανωλάς παραχώρησε συνέντευξη στην ιταλική εφημερίδα “Il Giornale” αποθέωσε τον Λιονέλ Μέσι, τονίζοντας πως είναι αδύνατον να τον σταματήσεις, αφού θα βρει τον τρόπο να σου κάνει τη “ζημιά”.  “Ο Γκουαρδιόλα είχε δίκιο όταν είπε πως δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσεις τον Μέσι. Ακόμα κι αν τα καταφέρεις κάπως, υπάρχουν άλλοι δέκα παίκτες που μπορούν να σε πληγώσουν. Φυσικά η Μπαρτσελόνα είναι εντελώς διαφορετική δίχως τον Αργεντινό. Απ’ την πλευρά μας, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε”, υποστήριξε αρχικά, ενώ στάθηκε στην παρουσία του Πικέ: “Προσωπικά, θαυμάζω τον Πικέ. Είναι ένας σπουδαίος αμυντικός που μπορεί να κάνει παιχνίδι με την μπάλα στα πόδια. Δεν είναι σύμπτωση που βρίσκεται εκεί 10 χρόνια”.

Αναφορά έγινε και στην προ τριετίας ήττα των Ρωμαίων από την Μπαρτσελόνα (6-1) με τον Ναξιώτη αμυντικό να δηλώνει «Κάναμε λάθη στον τακτικό τομέα σ’ εκείνο το παιχνίδι. Πιέσαμε ψηλά, με αποτέλεσμα να βρουν εύκολα χώρους. Τώρα, δεν υπάρχει λόγος να πάμε εκεί με φόβο πως θα δεχθούμε πολλά γκολ. Σεβόμαστε την Μπαρτσελόνα, αλλά δεν φοβόμαστε τη δύναμή της“. Ενώ έκανε προγνωστικά και για το φαβορί του Champions League λέγοντας: “Η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ και η Μάντσεστερ Σίτι έχουν τις περισσότερες πιθανότητες. Νομίζω πως κι η Γιουβέντους έχει πιθανότητες, γιατί έχει συνηθίζει να παίζει αγώνες σ’ αυτό το επίπεδο”.

Όμως, δεν έμεινε εκεί…  Η συνέντευξη ήταν εφ’ όλης της ύλης και οι αποκαλύψεις ήρθαν η μία μετά την άλλη… Αρχικά αναφέρθηκε στην απόφαση που πήρε να γίνει αμυντικός. «Όταν είναι όλοι παιδιά θέλουν να σκοράρουν, να είναι επιθετικοί. Όμως εγώ αποφάσισα να πάω πιο πίσω, γιατί σε ένα καλοκαίρι ψήλωσα 10 εκατοστά και ο θείος μου Στέλιος ήταν ο καλύτερος αμυντικός στην ιστορία της Ελλάδας. Ήθελα να τον μιμηθώ, τελικά τα κατάφερα».

Για το ελληνικό ποδόσφαιρο δήλωσε: «Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Σίγουρα οι επενδύσεις είναι μικρότερες από το παρελθόν και λιγότεροι παίκτες φτάνουν από το εξωτερικό. Η εθνική ομάδα αποκλείστηκε από το Μουντιάλ της Ρωσίας από την Κροατία, μια από τις ισχυρότερες ευρωπαϊκές ομάδες, αλλά ανακάμπτει. Ελπίζω ότι στο μέλλον θα επιστρέψουμε στις δόξες του παρελθόντος».

Όσο για το ποιος αντίπαλος τον έχει δυσκολέψει περισσότερο είπε: «Ο Ιμπραϊμοβιτς είναι ο αντίπαλος που με δυσκόλεψε περισσότερο. Συνδυάζει ύψος, ταχύτητα, δύναμη στη διατήρηση της μπάλας και τεχνική».

Για τον Βαλβέρδε: «Ο Βαλβέρδε έφυγε από τον Ολυμπιακό όταν ήμουν έτοιμος να φτάσω. Είναι τεχνικός που του αρέσει να πιέζει προς τα εμπρός, να υπάρχουν πολλοί παίκτες όπου υπάρχει η μπάλα, επειδή όταν η ομάδα του τη χάνει, θέλει να την ανακτά αμέσως. Επιπλέον, δίνει μεγάλη σημασία στην άμυνα, στην πραγματικότητα, η Μπαρτσελόνα είναι πιο σταθερή. Στον όμιλο δείξαμε ότι είμαστε μια μεγάλη ομάδα, τώρα έχουμε μια διπλή συνάντηση με έναν πολύ ισχυρό αντίπαλο. Είναι φαβορί η Μπαρτσελόνα, αλλά στο ποδόσφαιρο παίζεις 11 έναντι 11 και δεν ξέρεις».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: περί προσωπικού με αναφορά στα μεταγραφικά  «Ναι, είναι αλήθεια ότι υπήρχαν επαφές με την Γιουβέντους όταν ήμουν στον Ολυμπιακό, αλλά μόνο με τον μάνατζέρ μου. Από την Ζενίτ μου προσφέρθηκε ένα ιδιαίτερο συμβόλαιο που δεν ήθελα να υπογράψω στο τέλος, αλλά ήξερα ότι αν έμενα στη Ρώμη θα ήμουν ευτυχισμένος ούτως ή άλλως. Εδώ είμαι καλά, ακόμα και αν υπάρχει πάντα το άγχος και η πίεση των οπαδών. Θέλω να κερδίσω κάτι με αυτή την ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στη Serie A»…

Και δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στον θάνατο του Αστόρι (σ.σ. ήταν συμπαίκτες στη Ρόμα και μάλιστα μοιράζονταν το ίδιο δωμάτιο σε εκτός έδρας αγώνες): «Ο θάνατός του ήταν κάτι παράλογο, ήταν ένα απίστευτο παιδί και ένας σοβαρός επαγγελματίας. Έμενα μαζί του στο δωμάτιο, πάντα είχε ένα χαμόγελο και έτσι θέλω να τον θυμόμαστε. Και γι’ αυτό, όπως και με τον παππού μου, δεν πήγα στην κηδεία του».

Τελειώνοντας αποκάλυψε την επιθυμία του να φορέσει ξανά την φανέλα του Ολυμπιακού: «Θα ήθελα να κλείσω με τον Ολυμπιακό όπου αναπτύχθηκα. Συχνά μιλάω με τον πρόεδρο, μερικές φορές τον βοηθάω με κάποιες συμβουλές».

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα gazzeta.gr 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΑΟ Μυκόνου: Ο Πέτρος Γερομιχαλός αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα για τη νέα χρονιά

Ο έμπειρος φόργουορντ ενισχύει τη Μύκονο στην παρθενική της σεζόν στη μεγάλη κατηγορία, φέρνοντας εμπειρία και ποιότητα στη γραμμή των ψηλών

Ο Μάιος έφυγε αφήνοντας λίγες σταγόνες και πολλά… σημάδια για το καλοκαίρι (πίνακες)

Περισσότερη ζέστη, λιγότερες βροχές και μια υδρολογική εικόνα με ενδείξεις για ένα ακόμα ξηρό καλοκαίρι στην Παροναξία

42 εκατομμύρια ευρώ επιστρέφονται στους νησιώτες μέσω του Μεταφορικού Ισοδύναμου – Ξεκινούν οι πληρωμές

Δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ για το Μ.Ι. – Από Δευτέρα στους λογαριασμούς 325.405 πολιτών η επιστροφή του κόστους μετακίνησης για το 2024.

Νέο πλωτό ασθενοφόρο στους Φούρνους: Σημαντική ενίσχυση για την υγειονομική ασφάλεια του ακριτικού νησιού

Πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός του υπερσύγχρονου περιπολικού σκάφους–ασθενοφόρου που ενισχύει τις διακομιδές από Φούρνους και Θύμαινα. Παρών ο Υφυπουργός Στέφανος Γκίκας.

Μάνος Κόνσολας: Υπέρ της κοινής διεκδίκησης για κρίσιμα νησιωτικά ζητήματα

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου στηρίζει συντονισμένες πρωτοβουλίες για ΦΠΑ, ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δημόσια υγεία – Πρόταση για νέες παροχές και κίνητρα σε γιατρούς στα νησιά.

Καινοτόμο έργο διαχείρισης όμβριων υδάτων από το ΕΜΠ στη Νάξο

Η Νάξος στο επίκεντρο ερευνητικού έργου του ΕΜΠ με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Horizon – Πιλοτική εφαρμογή συστημάτων συλλογής και αξιοποίησης ομβρίων υδάτων για την καταπολέμηση της λειψυδρίας.

Μύκονος 2025: Ρεκόρ τιμών τον Ιούλιο, αλλά με “κενά” στον Σεπτέμβριο

Παρά τη δυναμική εκκίνηση της σεζόν και τις υψηλές τιμές στα πεντάστερα, η περιορισμένη ζήτηση του φθινοπώρου επαναφέρει το ζήτημα της εποχικότητας

Κυκλάδες – Blue Star Ferries: Ξεκινούν τα θερινά δρομολόγια του “Blue Star 1”, πρωινό το “Blue Star Naxos”

Από την Κυριακή 1 Ιουνίου, το "Blue Star 1" αναλαμβάνει τη βραδινή αναχώρηση από Πειραιά, ενώ από Δευτέρα 2 Ιουνίου, το "Blue Star Naxos" ξεκινάει τα καθημερινά πρωινά του δρομολόγια προς Πάρο, Νάξο, Μικρές Κυκλάδες, Αμοργό και Αστυπάλαια.

Νάξος – Πύργος Μπαζαίου: Ξεκινάει σήμερα η διήμερη συνάντηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη (πρόγραμμα)

Ειδικοί επιστήμονες, φορείς και πολίτες συνδιαμορφώνουν τις προτάσεις για το μέλλον του νησιού – 31 Μαΐου & 1 Ιουνίου 2025 (πρόγραμμα)

«Κλείνουμε – γιατί αλλιώς θα μας κλείσουν»: Η εστίαση στην Πάρο κατεβάζει ρολά στις 5 Ιουνίου

Οι επαγγελματίες διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις και τα εξοντωτικά πρόστιμα που απειλούν τη λειτουργία των επιχειρήσεων τους – Ζητούν άμεσες λύσεις

Νάξος – Χείμαρρος: Αποχαιρετισμός στον Γιάννη Ψαρρά, έναν άνθρωπο της προσφοράς

Η εξόδιος ακολουθία του 72χρονου θα τελεστεί σήμερα Δευτέρα 26 Μαΐου στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής στον Χείμαρρο – Θλίψη στο Τσικαλαριό

Νάξος: «Πώς ένα δημόσιο ακίνητο έγινε ιδιωτική “πλατεία”, η αλήθεια πίσω από την περίφραξη στον Λυώνα»

Σαφές μήνυμα από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την περίφραξη στον Λυώνα: παράνομη αυθαίρετη χρήση του χώρου, περίφραξη για λόγους ασφάλειας και αποκατάσταση της νομιμότητας

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Παροναξία: “Ηλεκτρική” νύχτα με βροχόπτωση και …λάσπη (πίνακας)

Έντονα φαινόμενα, αστραπές και «λασποβροχές» χτύπησαν τα νησιά των Κυκλάδων – Τα ύψη υετού από το NaxosWeather (πίνακας)

Γ. Παπαδόπουλος: “Μειωμένη κατανάλωση και έλλειψη προσωπικού, αλλάζουν τα δεδομένα στην εστίαση”

Ο πρόεδρος του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου και περιφερειάρχης της ΠΟΕΣΕ στο Νότιο Αιγαίο μιλά για τις νέες τουριστικές συνήθειες, τις προσαρμογές των επιχειρήσεων και την πίεση που δέχεται ο κλάδος ενόψει καλοκαιριού.

Νάξος: Έτοιμος ο νέος δρόμος που ενώνει Αγιο Προκόπιο με Κάπαρες (Πλάκα – Αγία Αννα)

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος οδικός άξονας που συνδέει τον Άγιο Προκόπιο με τις Κάπαρες, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής και αυξάνοντας την οδική ασφάλεια – Ευχαριστίες από τον πρόεδρο της κοινότητας Αγίου Αρσενίου

Νάξος – Σύλλογος Μηχανικών: “Όχι σε οριζόντιους περιορισμούς, Ναι, σε στοχευμένο πλαίσιο για τις θερινές οικοδομικές εργασίες”

Ο Σύλλογος εκφράζει έντονο προβληματισμό για την αιφνιδιαστική πρόθεση του Δήμου να επιβάλει οριζόντιους περιορισμούς, χωρίς επαρκή διαβούλευση – Προτείνει στοχευμένο και ρεαλιστικό πλαίσιο που προστατεύει τόσο τον τουρισμό όσο και τον κατασκευαστικό κλάδο.

Γεύσεις Ναξιώτικες, με υπογραφή: Η συνεργασία του “Φάρου του Αλυκού” με τη “Φάρμα Ρώτα”

Με αγάπη για την τοπική παραγωγή και αφοσίωση στη γαστρονομική ποιότητα, το εστιατόριο του Αλυκού ξεκινά δυναμικά τη σεζόν με πρώτες ύλες από τη φημισμένη φάρμα της Νάξου

Νάξος – Λυώνας: Όταν ο φράχτης γίνεται σύμβολο απομόνωσης και αντίστασης

Η περίφραξη στην παραλία του Λυώνα της Κορώνου και η οργισμένη αντίδραση των κατοίκων – Ένα πανό που φωνάζει πιο δυνατά από τις λέξεις.

Πάρος: «Διακομιδές ντροπής»: Δύο ημέρες ταλαιπωρίας για ηλικιωμένη ασθενή που ταξίδεψε στη Σύρο (!!!)

Σφοδρή κριτική από τον Κώστα Αργουζή για την άρνηση ενεργοποίησης του υγειονομικού ελικοπτέρου Πάρου – Τι καταγγέλλει για την αλυσιδωτή διακομιδή και το κόστος για κράτος και ασθενή