Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΜ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό...

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

|

«… Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια….»

Ποιος το λέει; Ο Μιχάλης Χατζόπουλος, ιδιοκτήτης του Naxos Vibe, επιχείρησης διαχείρισης ακινήτων. Προσφέρει υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας στη Νάξο και στόχος του ίδιου και της ομάδας του δεν είναι άλλος από την προσφορά μίας εμπειρία 5 αστέρων σε όλους τους επισκέπτες που επιλέγουν να μείνουν στα καταλύματά τους…

Και με δεδομένο ότι η επόμενη τουριστική σεζόν (βλ 2025) ανοίγει σιγά σιγά, ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Με καταγωγή από τη Νάξο, ήρθε το 2020 και έμεινε….  Όπως δε αναφέρει χαρακτηριστικά « ζώντας στη Νάξο, είδα την ανάγκη για μια εταιρεία που θα μπορούσε να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες διαχείρισης βραχυχρόνιας μίσθωσης σε ιδιοκτήτες ακινήτων στο νησί μας».

Πώς ξεκίνησε το Naxos Vibe,  πώς εξελίχθηκε σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Το Naxos Vibe γεννήθηκε από την αγάπη μας για τη Νάξο και την επιθυμία να προσφέρουμε τις καλύτερες εμπειρίες διαμονής στους επισκέπτες μας. Ξεκινήσαμε με τη διαχείριση των ιδιόκτητων ακινήτων μας και με την πάροδο του χρόνου, την συμμετοχή μας σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και την ενασχόλησή μας με τις τάσεις της αγοράς,  εξελιχθήκαμε σε επαγγελματίες διαχειριστές ακινήτων.

Οι υπηρεσίες μας είναι:  Διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση διαμονής, και φροντίδα ακινήτων.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθιστούν την προσέγγισή σας στη διαχείριση βιλών πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική?

Η προσέγγισή μας είναι ολιστική: Δεν περιοριζόμαστε μόνο στη διαχείριση κρατήσεων, αλλά επικεντρωνόμαστε στη μεγιστοποίηση της πληρότητας στην βέλτιστη τιμή, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση των εσόδων. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων στρατηγικών και διαδικασιών, προσφέροντας παράλληλα μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, από την πρώτη επαφή έως την αναχώρηση του επισκέπτη από το νησί.

Δίνουμε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της ποιότητας των ακινήτων που διαχειριζόμαστε, προκειμένου να διατηρούν υψηλή ανταγωνιστικότητα και οι επισκέπτες να απολαμβάνουν καταλύματα εξαιρετικής ποιότητας, που καλύπτουν πλήρως τις προσδοκίες τους.

Πώς επηρεάζει η αυξημένη ανταγωνιστικότητα την αγορά και πως την αντιμετωπίζετε;

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για πολυτελή ακίνητα, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο προσωπικές και πολυτελείς εμπειρίες διαμονής. Αυτή η αυξημένη ζήτηση έχει επιφέρει αλλαγές στις απαιτήσεις των επισκεπτών, οι οποίοι πλέον δεν επιθυμούν απλώς μια όμορφη κατοικία για τη διαμονή τους, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει άνεση, ποιότητα και επαγγελματική εξυπηρέτηση.

Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι λιγότερο επαγγελματικοί χειρισμοί και τα καταλύματα που δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές είναι πιθανό να βρεθούν μπροστά σε προκλήσεις. Εμείς αντιμετωπίζουμε την ανταγωνιστικότητα αναβαθμίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τους επισκέπτες, την ποιότητα των ακινήτων μας και προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των καταλυμάτων που διαχειρίζεστε;

Τα ακίνητα που διαχειριζόμαστε επιθεωρούνται προσωπικά, ώστε να διασφαλίσουμε ότι πληρούν τα κριτήρια που έχουμε θέσει. Παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημα πρότυπα, τα κριτήριά μας βασίζονται στην εξειδικευμένη εκπαίδευσή μας και την πολυετή εμπειρία μας. Δημιουργήσαμε έναν πολυσέλιδο οδηγό με λίστες ελέγχου (checklists), ο οποίος λειτουργεί ως εργαλείο πιστοποίησης για τα ακίνητα, διασφαλίζοντας ότι πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ποιότητας. Σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε στους επισκέπτες μια άνετη, ευχάριστη και ασφαλή διαμονή, η οποία όχι μόνο θα ενισχύσει τη συνολική τους εμπειρία, αλλά θα οδηγήσει σε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και θετικές συστάσεις. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία βοηθά στη μείωση προβλημάτων ή δυσλειτουργιών κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενώ εξασφαλίζει ότι τα ακίνητα θα διατηρούνται σε άριστη κατάσταση με την πάροδο των ετών.

Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την πληρότητα και τον τζίρο ενός ακινήτου;

Αξιοποιούμε καινοτόμα λογισμικά διαχείρισης που μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ακινήτων μας ενώ έχουμε πρόσβαση και σε κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων, οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλουμε τα ακίνητά μας σε ένα διεθνές κοινό.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τον δικό μας ιστότοπο, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα ακίνητα και να κάνουν απευθείας κρατήσεις. Ενημερώνονται για την διαθεσιμότητα, καθώς και για τις τιμές τους σε πραγματικό χρόνο. Κάθε ακίνητο διαθέτει τη δική του υποσελίδα, στην οποία παρουσιάζονται φωτογραφίες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις παροχές, την πρόσβαση, την τοποθεσία, αλλά και τους κανόνες του κάθε ακινήτου. Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την κράτηση άμεσα, πληρώνοντας με την κάρτα τους, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή τιμή.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα προγράμματα για την ανάλυση δεδομένων της αγοράς και εφαρμόζουμε δυναμική προσαρμογή  των τιμών (dynamic pricing)  την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως η εποχικότητα, η ζήτηση, οι τάσεις και ο ανταγωνισμός. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε τη μέγιστη πληρότητα των ακινήτων μας στις αποδοτικότερες δυνατές τιμές (yield management).

Ποια υπηρεσία σας πιστεύετε ότι κάνει τη διαφορά για τους επισκέπτες σας;

Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση από την πρώτη στιγμή της επικοινωνίας με τους επισκέπτες, μέχρι την αναχώρησή τους από το νησί. Αναλαμβάνουμε την κράτηση, συντονίζουμε τη μεταφορά τους στο ακίνητο, τους καλωσορίζουμε και τους γνωρίζουμε από κοντά.  Προσφέρουμε concierge services, και ανάλογα με τον τύπου κάθε επισκέπτη προτείνουμε και οργανώνουμε κατάλληλες δραστηριότητες και εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, εξασφαλίζοντας μια μοναδική και απόλυτα προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί το Naxos Vibe από άλλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων;

Στην επιχείρησή μας, συνδυάζουμε την επαγγελματική διαχείριση με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη. Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια. Αυτό αποτυπώνεται στις εξαιρετικές κριτικές και στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει με τους ιδιοκτήτες. Τέλος, με συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και με στρατηγικές επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες μας παραμένουν πρωτοπόρες. Αυτή η δέσμευση στην ποιότητα μας διαφοροποιεί στην αγορά και καθιστά τη συνεργασία μας την καλύτερη επιλογή για τους ιδιοκτήτες πολυτελών ακινήτων.

Naxos Vibe

Property Rentals & Management

+30 2285023952

+30 6940846319  Viber & WhatsApp

www.naxosvibe.gr

info@naxosvibe.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Καφέ Γκρέκο: Σε κίνδυνο το ιστορικό στέκι διανοουμένων της Ρώμης λόγω ενοικίου (!!!)

Το θρυλικό καφενείο της οδού Κοντότι, σημείο συνάντησης Γκαίτε, Ντίκενς και Λόρδου Βύρωνα, απειλείται ξανά με λουκέτο μετά από αιώνες ιστορίας.

Νέος εκλογικός κώδικας: Ανατροπές στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και εκλογές σε έναν γύρο

Η κατάργηση της δεύτερης Κυριακής, η εισαγωγή ηλεκτρονικής ψήφου και η νέα κατανομή εδρών αλλάζουν ριζικά το τοπίο στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

ΑΟ Μυκόνου: Με τον Παναγιώτη Τσάμη “γεμίζει” τη ρακέτα του

Η Mykonos Basketball Club αποκτά τον 23χρονο σέντερ με δανεισμό από τον Προμηθέα Πατρών, ενισχύοντας τη γραμμή ψηλών στην ιστορική πρώτη της παρουσία στη μεγάλη κατηγορία.

Κατανόηση των μορφών ζωντανών τουρνουά για ενθουσιώδεις καζίνο

Το bigclash casino είναι ένα από τα μέρη όπου οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν αυτή την εμπειρία, παρέχοντας μια ποικιλία από τουρνουά που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις προτιμήσεις.

Ανάφη: Νησιώτικη μουσική βραδιά και βραβεύσεις στον εορτασμό της Παναγίας Καλαμιώτισσας

Ο Δήμος Ανάφης τιμά προσωπικότητες που στήριξαν το νησί και γιορτάζει με τους Ματθαίο Γιαννούλη και Μαρία Νομικού στην πλατεία Αγίου Νικολάου.

Νάξος: Έντονες αντιδράσεις για την ακύρωση μίσθωσης ακινήτου και το μέλλον σχολικών μονάδων (video)

Συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο με αιχμές για «σπατάλη» 120.000 ευρώ, προτάσεις για τρεις νέες σχολικές μονάδες και διαφωνίες για το Δικαστικό Μέγαρο.

Κύθηρα: Κάμπινγκ πρόσφερε διαμονή με 1€ σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Μια συμβολική πρωτοβουλία φιλοξενίας στο Κάμπινγκ Καψάλι έγινε viral στα social media, αναδεικνύοντας το ζήτημα στέγασης των δασκάλων και καθηγητών στα νησιά.

Το «χρηματιστήριο στέγης» στα νησιά και οι εκπαιδευτικοί: από τη Σαντορίνη στη Πάρο και τη Μήλο

Όταν η τουριστική σεζόν δεν πάει καλά, τα σπίτια ανοίγουν για δασκάλους και καθηγητές – Οι αντιθέσεις ανάμεσα σε Κυκλάδες και άλλα νησιά.

Νάξος: Ουρολογικό Ιατρείο (06/09) στο Naxos Medical

Με εξειδικευμένο ιατρό, σύγχρονο εξοπλισμό και έμφαση στην πρόληψη για την υγεία των ανδρών.

Πέμπτη πιο καταστροφική αντιπυρική περίοδος της 20ετίας το 2025

Από την Άρτα μέχρι τη Χίο, οι πυρκαγιές του φετινού καλοκαιριού προκάλεσαν τεράστιες απώλειες σε δάση και καλλιέργειες, με 260.000 στρέμματα να καίγονται σε μόλις οκτώ μεγάλες εστίες.

Νάξος: Η «Αξιώτισσα» απαντά για το επεισόδιο με τους Βρετανούς τουρίστες – «Έσκισαν το αυτοκόλλητο, δεχόμαστε απειλές»

Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας Γιάννης Βάσιλας δίνει τη δική του εκδοχή: οι τουρίστες αποχώρησαν αφού πρώτα προκάλεσαν, ενώ μετά το δημοσίευμα της Daily Mail η επιχείρηση καταγγέλλει μπαράζ συκοφαντιών και απειλών.

Νάξος: «Μαμά με καρότσι σε πόλη αφιλόξενη», η κραυγή αγωνίας μιας νέας μητέρας

Το σχόλιο του Στράτου Φουτάκογλου και η ανοιχτή επιστολή μαθήτριας του που φωτίζει την αδιαφορία για πεζούς, μητέρες και ΑμεΑ

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ντροπή για το επεισόδιο στη Νάξο – Οι Εβραίοι πολίτες είναι ασφαλείς στην Ελλάδα»

Σαφή θέση υπέρ των βρετανών τουριστών πήρε ο υπουργός Υγείας, καταδικάζοντας το περιστατικό αντισημιτισμού και μιλώντας για επιλεκτικές «ευαισθησίες» στην ελληνική κοινωνία.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή ρεύματος το πρωί της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου, δείτε τις περιοχές

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω τεχνικών εργασιών σε κεντρικές περιοχές της Χώρας Νάξου.

Νομική εκπροσώπηση για την «Αξιώτισσα» – Κ. Παπαδάκης: «Δεν θα περάσει ο εκφοβισμός και η συκοφαντία»

Ο γνωστός δικηγόρος αναλαμβάνει την υπόθεση της ταβέρνας στη Νάξο που βρίσκεται στο επίκεντρο διεθνούς εκστρατείας συκοφαντιών και απειλών.

Blue Star Naxos: Φήμες για πώληση σε καναδική εταιρεία – Τι απαντά η Attica Group

Συζητήσεις στην ακτοπλοϊκή πιάτσα για τίμημα 36 εκατ. ευρώ – Η ιστορία του πλοίου που έγινε «σύμβολο» για τις Κυκλάδες

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Αλυκό Νάξου: Ύστερα από μισό αιώνα, κατεδαφίζεται το ξενοδοχείο–φάντασμα της χούντας

Μια ιστορική δικαίωση για το μοναδικό κεδρόδασος και όσους τόλμησαν να αντισταθούν στην αυθαιρεσία

Νάξος: Διαδικτυακή επίθεση από Ισραηλινούς στη «Ταβέρνα Αξιώτισσα»

Μετά το επεισόδιο της 25ης Αυγούστου, το εστιατόριο δέχεται συντονισμένη επίθεση με fake reviews από το εξωτερικό, ενώ ο ιδιοκτήτης καταγγέλλει έλλειψη προστασίας από την Google.

Σίφνος: Βαρύ πένθος για τον μικρό Λευτέρη

Ανείπωτη θλίψη στη Σίφνο για τον ξαφνικό χαμό του μικρού Λευτέρη. Το νησί πενθεί σαν μια οικογένεια και αποχαιρετά το παιδί του με αγάπη και δάκρυα.