Σάββατο, 22 Μαρτίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΜ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό...

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

|

«… Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια….»

Ποιος το λέει; Ο Μιχάλης Χατζόπουλος, ιδιοκτήτης του Naxos Vibe, επιχείρησης διαχείρισης ακινήτων. Προσφέρει υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας στη Νάξο και στόχος του ίδιου και της ομάδας του δεν είναι άλλος από την προσφορά μίας εμπειρία 5 αστέρων σε όλους τους επισκέπτες που επιλέγουν να μείνουν στα καταλύματά τους…

Και με δεδομένο ότι η επόμενη τουριστική σεζόν (βλ 2025) ανοίγει σιγά σιγά, ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Με καταγωγή από τη Νάξο, ήρθε το 2020 και έμεινε….  Όπως δε αναφέρει χαρακτηριστικά « ζώντας στη Νάξο, είδα την ανάγκη για μια εταιρεία που θα μπορούσε να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες διαχείρισης βραχυχρόνιας μίσθωσης σε ιδιοκτήτες ακινήτων στο νησί μας».

Πώς ξεκίνησε το Naxos Vibe,  πώς εξελίχθηκε σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Το Naxos Vibe γεννήθηκε από την αγάπη μας για τη Νάξο και την επιθυμία να προσφέρουμε τις καλύτερες εμπειρίες διαμονής στους επισκέπτες μας. Ξεκινήσαμε με τη διαχείριση των ιδιόκτητων ακινήτων μας και με την πάροδο του χρόνου, την συμμετοχή μας σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και την ενασχόλησή μας με τις τάσεις της αγοράς,  εξελιχθήκαμε σε επαγγελματίες διαχειριστές ακινήτων.

Οι υπηρεσίες μας είναι:  Διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση διαμονής, και φροντίδα ακινήτων.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθιστούν την προσέγγισή σας στη διαχείριση βιλών πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική?

Η προσέγγισή μας είναι ολιστική: Δεν περιοριζόμαστε μόνο στη διαχείριση κρατήσεων, αλλά επικεντρωνόμαστε στη μεγιστοποίηση της πληρότητας στην βέλτιστη τιμή, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση των εσόδων. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων στρατηγικών και διαδικασιών, προσφέροντας παράλληλα μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, από την πρώτη επαφή έως την αναχώρηση του επισκέπτη από το νησί.

Δίνουμε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της ποιότητας των ακινήτων που διαχειριζόμαστε, προκειμένου να διατηρούν υψηλή ανταγωνιστικότητα και οι επισκέπτες να απολαμβάνουν καταλύματα εξαιρετικής ποιότητας, που καλύπτουν πλήρως τις προσδοκίες τους.

Πώς επηρεάζει η αυξημένη ανταγωνιστικότητα την αγορά και πως την αντιμετωπίζετε;

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για πολυτελή ακίνητα, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο προσωπικές και πολυτελείς εμπειρίες διαμονής. Αυτή η αυξημένη ζήτηση έχει επιφέρει αλλαγές στις απαιτήσεις των επισκεπτών, οι οποίοι πλέον δεν επιθυμούν απλώς μια όμορφη κατοικία για τη διαμονή τους, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει άνεση, ποιότητα και επαγγελματική εξυπηρέτηση.

Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι λιγότερο επαγγελματικοί χειρισμοί και τα καταλύματα που δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές είναι πιθανό να βρεθούν μπροστά σε προκλήσεις. Εμείς αντιμετωπίζουμε την ανταγωνιστικότητα αναβαθμίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τους επισκέπτες, την ποιότητα των ακινήτων μας και προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των καταλυμάτων που διαχειρίζεστε;

Τα ακίνητα που διαχειριζόμαστε επιθεωρούνται προσωπικά, ώστε να διασφαλίσουμε ότι πληρούν τα κριτήρια που έχουμε θέσει. Παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημα πρότυπα, τα κριτήριά μας βασίζονται στην εξειδικευμένη εκπαίδευσή μας και την πολυετή εμπειρία μας. Δημιουργήσαμε έναν πολυσέλιδο οδηγό με λίστες ελέγχου (checklists), ο οποίος λειτουργεί ως εργαλείο πιστοποίησης για τα ακίνητα, διασφαλίζοντας ότι πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ποιότητας. Σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε στους επισκέπτες μια άνετη, ευχάριστη και ασφαλή διαμονή, η οποία όχι μόνο θα ενισχύσει τη συνολική τους εμπειρία, αλλά θα οδηγήσει σε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και θετικές συστάσεις. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία βοηθά στη μείωση προβλημάτων ή δυσλειτουργιών κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενώ εξασφαλίζει ότι τα ακίνητα θα διατηρούνται σε άριστη κατάσταση με την πάροδο των ετών.

Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την πληρότητα και τον τζίρο ενός ακινήτου;

Αξιοποιούμε καινοτόμα λογισμικά διαχείρισης που μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ακινήτων μας ενώ έχουμε πρόσβαση και σε κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων, οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλουμε τα ακίνητά μας σε ένα διεθνές κοινό.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τον δικό μας ιστότοπο, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα ακίνητα και να κάνουν απευθείας κρατήσεις. Ενημερώνονται για την διαθεσιμότητα, καθώς και για τις τιμές τους σε πραγματικό χρόνο. Κάθε ακίνητο διαθέτει τη δική του υποσελίδα, στην οποία παρουσιάζονται φωτογραφίες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις παροχές, την πρόσβαση, την τοποθεσία, αλλά και τους κανόνες του κάθε ακινήτου. Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την κράτηση άμεσα, πληρώνοντας με την κάρτα τους, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή τιμή.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα προγράμματα για την ανάλυση δεδομένων της αγοράς και εφαρμόζουμε δυναμική προσαρμογή  των τιμών (dynamic pricing)  την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως η εποχικότητα, η ζήτηση, οι τάσεις και ο ανταγωνισμός. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε τη μέγιστη πληρότητα των ακινήτων μας στις αποδοτικότερες δυνατές τιμές (yield management).

Ποια υπηρεσία σας πιστεύετε ότι κάνει τη διαφορά για τους επισκέπτες σας;

Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση από την πρώτη στιγμή της επικοινωνίας με τους επισκέπτες, μέχρι την αναχώρησή τους από το νησί. Αναλαμβάνουμε την κράτηση, συντονίζουμε τη μεταφορά τους στο ακίνητο, τους καλωσορίζουμε και τους γνωρίζουμε από κοντά.  Προσφέρουμε concierge services, και ανάλογα με τον τύπου κάθε επισκέπτη προτείνουμε και οργανώνουμε κατάλληλες δραστηριότητες και εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, εξασφαλίζοντας μια μοναδική και απόλυτα προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί το Naxos Vibe από άλλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων;

Στην επιχείρησή μας, συνδυάζουμε την επαγγελματική διαχείριση με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη. Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια. Αυτό αποτυπώνεται στις εξαιρετικές κριτικές και στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει με τους ιδιοκτήτες. Τέλος, με συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και με στρατηγικές επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες μας παραμένουν πρωτοπόρες. Αυτή η δέσμευση στην ποιότητα μας διαφοροποιεί στην αγορά και καθιστά τη συνεργασία μας την καλύτερη επιλογή για τους ιδιοκτήτες πολυτελών ακινήτων.

Naxos Vibe

Property Rentals & Management

+30 2285023952

+30 6940846319  Viber & WhatsApp

www.naxosvibe.gr

info@naxosvibe.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΑΠΑΣ Νάξου: Κέρδισε τον Αμύντα, στα πλέι αουτ θα παλέψει για τη παραμονή κόντρα στο Παγκράτι

Ο ΑΠΑΣ Νάξου εντυπωσιακός επικράτησε 74-62 και ετοιμάζεται για τα πλέι ουτ έχοντας πλεονέκτημα έδρας κόντρα στο Παγκράτι

Πανναξιακός ΑΟ: Αλμα τίτλου με τη νίκη 2-0 επί του Παμμηλιακού

Α’ ΕΠΣ Κυκλάδων: Ο Πανναξιακός πήρε προβάδισμα τίτλου… – Τα αποτελέσματα της 2ης αγωνιστικής

Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια: Τρόποι για να μειωθούν οι τιμές..

Υπάρχει μια αρχική ανεπίσημη συμφωνία μεταξύ του Υπουργού και τουλάχιστον των μεγάλων ακτοπλοϊκών εταιρειών να μην υπάρξουν αυξήσεις κατά τη φετινή περίοδο του Πάσχα

Δυτικές Κυκλάδες: Υπό την απειλή του υπερτουρισμού Σίφνος, Σέριφος και Φολέγανδρος

Γιατί κάτοικοι και αιρετοί από Σίφνο, Σέριφο και Φολέγανδρο λένε "δεν θέλουμε να γίνουμε Μύκονος και Σαντορίνη"

Νάξος: Ο πρώτος πολιτικός γάμος έγινε στο Φιλώτι στα τέλη του 19ου αιώνα (!!!)

Μία απίστευτη ιστορία που έρχεται από το Φιλώτι της Νάξου και μας περιγράφει πως έγινε ο πρώτος πολιτικός γάμος στην ... Ελλάδα. Πότε; Τι είχε συμβεί;

Εκτακτο – Αμοργός: Σεισμός 4 R προερχόμενος από το ρήγμα Ανυδρου

Δεύτερος σεισμός σε λιγότερο από 24 ώρες από το ρήγμα Ανυδρου - Ποιο ήταν το εστιακό βάθος

Νάξος – 2ο Γυμνάσιο: Επίσκεψη και γνωριμία με την ιστορία του Ιερού Ναού Παντανάσσης

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Παντάνασσα από μαθητές - τριες του 2ου Γυμνασίου Νάξου - Η γνωριμία με την ιστορία του Ναού

Κίνα – Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου: Δευτεραθλητής κόσμου με απίστευτο πανελλήνιο ρεκόρ (!!!)

Μαγικός Εμμανουήλ Καραλής, αναδείχθηκε δευτεραθλητής κόσμου στο επί κοντώ κάνοντας νέο πανελλήνιο ρεκόρ!

Σαντορίνη: Αύριο Κυριακή (23/03) υποδέχεται το πρώτο κρουαζιερόπλοιο

Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025 - Τι αναφέρει ο Δήμος Θήρας, τα επόμενα βήματα

Ώρα της Γης 2025: Αφιερωμένη η σημερινή ημέρα στη θάλασσα

Ώρα της Γης 2025: Πότε σβήνουν τα φώτα για την προστασία του πλανήτη μας - Αφιερωμένη στη θάλασσα η σημερινή δράση

“Cash or Trash” – Νάξος: Η Βασιλική Κατερίνη πούλησε vintage ραδιόφωνο του ’30 στα 1300 ευρώ (!!!)

Ένα vintage ραδιόφωνο του ’30 στο “Cash or Trash” από την Βασιλική Κατερίνη με καταγωγή από τη Νάξο - Πόσο το πούλησε; (video)

SeaJets – Κυκλάδες: Πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά, το “SuperJet” ξεκινάει ταξίδια

Στις 20 Μαρτίου το SuperJet κάνει την πρώτη του εμφάνιση για το 2025 στα νερά των Κυκλάδων - Ποιο θα είναι το δρομολόγιό του

Νάξος – Αγιος Αρσένιος: Ο βοριάς ξερίζωσε φοίνικα στο προαύλιο του Αγίου Σπυρίδωνα

Νάξος - Αγιος Αρσένιος: Ο βοριάς ξερίζωσε φοίνικα στο προαύλιο του Αγίου Σπυρίδωνα

Αμοργός: Σεισμός 4,1 R με χαμηλό εστιακό βάθος, αισθητός στο νησί του “απέραντου γαλάζιου”

Σεισμός τώρα στην Αμοργό - 4,1 Ρίχτερ ταρακούνησαν το νησί Το εστιακό βάθος του σεισμού υπολογίζεται στα 5,9 χιλιόμετρα

Blue Star Delos: Εκτακτη προσέγγιση στην Σύρο, ποιος ο λόγος;

Το Blue Star Delos θα πραγματοποιήσει σήμερα το βράδυ έκτακτη προσέγγιση στην Σύρο - Ποιος ο λόγος;

Blue Star Ferries: Ανεκτέλεστα δρομολόγια για “Naxos” (απόψε) και “Delos” (αύριο)

Λόγω καιρικών συνθηκών ανεκτέλεστα και τροποποιήσεις στα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries

Hellenic Highspeed: Μπαίνει αύριο και για λίγες ημέρες στη γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Τήνος – Μύκονος

Το "Hellenic Highspeed" αντικαθιστά το "Fast Ferries Andros" - Σε ποια γραμμή μπαίνει και έως πότε - Χρονοδιάγραμμα

Express Skopelitis: Παράταση ακινησίας έως και την 30η Μαρτίου

Μία επιπλέον εβδομάδα θα παραμείνει σε ... ακινησία το Express Skopelitis - Πότε επιστρέφει στη ... ρουτίνα του

Blue Star Naxos: Αναχώρηση λίγο πριν τα μεσάνυχτα για Πάρο, Νάξο, Αμοργό και επιστροφή

Blue Star Naxos: Πότε αναχωρεί από Πειραιά για Πάρο, Νάξο, Αμοργό και ποιες προσεγγίσεις δεν θα πραγματοποιηθούν

Αμοργός – Σαντορίνη: Σεισμός 4,1 R από το ρήγμα της Ανύδρου

Σεισμός 4,1 Ρίχτερ στον θαλάσσιο χώρο ανάμεσα σε Σαντορίνη και Αμοργό - Που εντοπίστηκε το επίκεντρο, ποιο το εστιακό βάθος