Παρασκευή, 18 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΜ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό...

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

|

«… Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια….»

Ποιος το λέει; Ο Μιχάλης Χατζόπουλος, ιδιοκτήτης του Naxos Vibe, επιχείρησης διαχείρισης ακινήτων. Προσφέρει υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας στη Νάξο και στόχος του ίδιου και της ομάδας του δεν είναι άλλος από την προσφορά μίας εμπειρία 5 αστέρων σε όλους τους επισκέπτες που επιλέγουν να μείνουν στα καταλύματά τους…

Και με δεδομένο ότι η επόμενη τουριστική σεζόν (βλ 2025) ανοίγει σιγά σιγά, ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Με καταγωγή από τη Νάξο, ήρθε το 2020 και έμεινε….  Όπως δε αναφέρει χαρακτηριστικά « ζώντας στη Νάξο, είδα την ανάγκη για μια εταιρεία που θα μπορούσε να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες διαχείρισης βραχυχρόνιας μίσθωσης σε ιδιοκτήτες ακινήτων στο νησί μας».

Πώς ξεκίνησε το Naxos Vibe,  πώς εξελίχθηκε σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Το Naxos Vibe γεννήθηκε από την αγάπη μας για τη Νάξο και την επιθυμία να προσφέρουμε τις καλύτερες εμπειρίες διαμονής στους επισκέπτες μας. Ξεκινήσαμε με τη διαχείριση των ιδιόκτητων ακινήτων μας και με την πάροδο του χρόνου, την συμμετοχή μας σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και την ενασχόλησή μας με τις τάσεις της αγοράς,  εξελιχθήκαμε σε επαγγελματίες διαχειριστές ακινήτων.

Οι υπηρεσίες μας είναι:  Διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση διαμονής, και φροντίδα ακινήτων.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθιστούν την προσέγγισή σας στη διαχείριση βιλών πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική?

Η προσέγγισή μας είναι ολιστική: Δεν περιοριζόμαστε μόνο στη διαχείριση κρατήσεων, αλλά επικεντρωνόμαστε στη μεγιστοποίηση της πληρότητας στην βέλτιστη τιμή, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση των εσόδων. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων στρατηγικών και διαδικασιών, προσφέροντας παράλληλα μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, από την πρώτη επαφή έως την αναχώρηση του επισκέπτη από το νησί.

Δίνουμε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της ποιότητας των ακινήτων που διαχειριζόμαστε, προκειμένου να διατηρούν υψηλή ανταγωνιστικότητα και οι επισκέπτες να απολαμβάνουν καταλύματα εξαιρετικής ποιότητας, που καλύπτουν πλήρως τις προσδοκίες τους.

Πώς επηρεάζει η αυξημένη ανταγωνιστικότητα την αγορά και πως την αντιμετωπίζετε;

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για πολυτελή ακίνητα, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο προσωπικές και πολυτελείς εμπειρίες διαμονής. Αυτή η αυξημένη ζήτηση έχει επιφέρει αλλαγές στις απαιτήσεις των επισκεπτών, οι οποίοι πλέον δεν επιθυμούν απλώς μια όμορφη κατοικία για τη διαμονή τους, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει άνεση, ποιότητα και επαγγελματική εξυπηρέτηση.

Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι λιγότερο επαγγελματικοί χειρισμοί και τα καταλύματα που δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές είναι πιθανό να βρεθούν μπροστά σε προκλήσεις. Εμείς αντιμετωπίζουμε την ανταγωνιστικότητα αναβαθμίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τους επισκέπτες, την ποιότητα των ακινήτων μας και προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των καταλυμάτων που διαχειρίζεστε;

Τα ακίνητα που διαχειριζόμαστε επιθεωρούνται προσωπικά, ώστε να διασφαλίσουμε ότι πληρούν τα κριτήρια που έχουμε θέσει. Παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημα πρότυπα, τα κριτήριά μας βασίζονται στην εξειδικευμένη εκπαίδευσή μας και την πολυετή εμπειρία μας. Δημιουργήσαμε έναν πολυσέλιδο οδηγό με λίστες ελέγχου (checklists), ο οποίος λειτουργεί ως εργαλείο πιστοποίησης για τα ακίνητα, διασφαλίζοντας ότι πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ποιότητας. Σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε στους επισκέπτες μια άνετη, ευχάριστη και ασφαλή διαμονή, η οποία όχι μόνο θα ενισχύσει τη συνολική τους εμπειρία, αλλά θα οδηγήσει σε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και θετικές συστάσεις. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία βοηθά στη μείωση προβλημάτων ή δυσλειτουργιών κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενώ εξασφαλίζει ότι τα ακίνητα θα διατηρούνται σε άριστη κατάσταση με την πάροδο των ετών.

Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την πληρότητα και τον τζίρο ενός ακινήτου;

Αξιοποιούμε καινοτόμα λογισμικά διαχείρισης που μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ακινήτων μας ενώ έχουμε πρόσβαση και σε κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων, οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλουμε τα ακίνητά μας σε ένα διεθνές κοινό.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τον δικό μας ιστότοπο, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα ακίνητα και να κάνουν απευθείας κρατήσεις. Ενημερώνονται για την διαθεσιμότητα, καθώς και για τις τιμές τους σε πραγματικό χρόνο. Κάθε ακίνητο διαθέτει τη δική του υποσελίδα, στην οποία παρουσιάζονται φωτογραφίες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις παροχές, την πρόσβαση, την τοποθεσία, αλλά και τους κανόνες του κάθε ακινήτου. Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την κράτηση άμεσα, πληρώνοντας με την κάρτα τους, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή τιμή.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα προγράμματα για την ανάλυση δεδομένων της αγοράς και εφαρμόζουμε δυναμική προσαρμογή  των τιμών (dynamic pricing)  την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως η εποχικότητα, η ζήτηση, οι τάσεις και ο ανταγωνισμός. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε τη μέγιστη πληρότητα των ακινήτων μας στις αποδοτικότερες δυνατές τιμές (yield management).

Ποια υπηρεσία σας πιστεύετε ότι κάνει τη διαφορά για τους επισκέπτες σας;

Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση από την πρώτη στιγμή της επικοινωνίας με τους επισκέπτες, μέχρι την αναχώρησή τους από το νησί. Αναλαμβάνουμε την κράτηση, συντονίζουμε τη μεταφορά τους στο ακίνητο, τους καλωσορίζουμε και τους γνωρίζουμε από κοντά.  Προσφέρουμε concierge services, και ανάλογα με τον τύπου κάθε επισκέπτη προτείνουμε και οργανώνουμε κατάλληλες δραστηριότητες και εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, εξασφαλίζοντας μια μοναδική και απόλυτα προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί το Naxos Vibe από άλλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων;

Στην επιχείρησή μας, συνδυάζουμε την επαγγελματική διαχείριση με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη. Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια. Αυτό αποτυπώνεται στις εξαιρετικές κριτικές και στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει με τους ιδιοκτήτες. Τέλος, με συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και με στρατηγικές επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες μας παραμένουν πρωτοπόρες. Αυτή η δέσμευση στην ποιότητα μας διαφοροποιεί στην αγορά και καθιστά τη συνεργασία μας την καλύτερη επιλογή για τους ιδιοκτήτες πολυτελών ακινήτων.

Naxos Vibe

Property Rentals & Management

+30 2285023952

+30 6940846319  Viber & WhatsApp

www.naxosvibe.gr

info@naxosvibe.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Τήνος: Εξασφαλίστηκε η επιχορήγηση 2 αφαλατώσεων και για φέτος

Θετική Εξέλιξη για την υδροδότηση της Τήνου: Εξασφαλίστηκε η επιχορήγηση 2 αφαλατώσεων και για φέτος

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Νάξος – Airbnb: Εσοδα σε ετήσια βάση που αγγίζουν και τα 33.000 ευρώ (!!!)

Σύμφωνα με στοιχεία από το τελευταίο 12μηνο, νησιωτικοί προορισμοί, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, προσφέρουν τα υψηλότερα έσοδα στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο ανά καταχώρηση που ξεπερνά τις 43.000 ευρώ.

Υπουργείο Παιδείας: Παράταση ενός έτους για 22.000 “αιώνιους” φοιτητές

Τι προβλέπει η ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας ώστε να μη διαγραφούν αυτομάτως όλοι οι «λιμνάζοντες» φοιτητές

Naxos Vibe: Οι σεισμοί στη περιοχή της Σαντορίνης και η “απάντηση” της Νάξου

Πώς οι Σεισμοί στη Σαντορίνη Επηρέασαν τις Κρατήσεις και Πώς η Νάξος Απαντά με Μια Δυνατή Σεζόν

Νάξος – Καστράκι: Ο Εσταυρωμένος στο Καστράκι

Μεγάλη Πέμπτη και με τη δύση του ηλίου ο Εσταυρωμένος στέκεται στη παραλία του Καστρακίου

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Blue Star Ferries: Εκτακτα δρομολόγια σήμερα και αύριο για “Blue Star Paros” και “Blue Star 2” στις Κυκλάδες

Δύο έκτακτα δρομολόγια σήμερα Μεγάλη Πέμπτη και αύριο Μεγάλη Παρασκευή από πλοία της Blue Star Ferries σε νησιά των Κυκλάδων - Πως διαμορφώνονται τα δρομολόγια

Aegean Air – Αγιο Φως: Μεταφορά το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου στη Σαντορίνη

Με τακτικές αλλά και έκτακτες ειδικές πτήσεις Aegean και Olympic Air θα μεταφέρουν το Άγιο Φως σε Θεσσαλονίκη, Χανιά, Λάρισα, Ιωάννινα, Ζάκυνθο, Καλαμάτα, Λήμνο και Σαντορίνη.

Νάξος – Β. Κατσαράς: Επίσκεψη του Τζερόμ Καλούτα, γυρίσματα της εκπομπής Φτάσαμε”

Η Νάξος στην Ελληνική τηλεόραση μέσω της εκπομπής "Φτάσαμε" - Τι αναφέρει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κατσαράς

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Νάξος – Πανναξιακό τουρνουά Τάβλι: Παν. Σορώκος ή Κοντόπουλος ο νέος πρωταθλητής;

Ο μεγάλος τελικός του 11ου Πανναξιακού Τουρνουά Τάβλι ξεκινάει: Παναγιώτης Σορώκος ή Πέτρος Κοντόπουλος ο μεγάλος νικητής; Η πορεία έως την κατάκτηση του τροπαίου

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Fast Ferries – Νάξος: Ξεκίνησαν οι προσεγγίσεις του “Andros” δύο φορές την εβδομάδα

Ξεκίνησε τις προσεγγίσεις του στην Νάξο το FAST FERRIES ANDROS - Μέχρι πότε θα έρχεται στη Νάξο, ποιο πλοίο θα το αντικαταστήσει

Νάξος: Λιανός και Ανδρουλάκης σε εθιμοτυπική συνάντηση στο Δημαρχείο (video)

Εθιμοτυπική συνάντηση με μικρές ειδήσεις στο Δημαρχείο Νάξου - Τι είπαν Ανδρουλάκης και Λιανός για θέματα υποδομών (video)

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Μέλανες – Πολιτιστικός Σύλλογος: Το “αντίο” στον Ιωάννη “Ντεκές” Βασιλάκη

Πολιτιστικός Σύλλογος Μελάνων Νάξου: Έφυγε από τη ζωή ο Ιωάννης "Ντεκές" Βασιλάκης

Νάξος: Οι Γερμανοί απολαμβάνουν την φιλοξενία και την ομορφιά του νησιού μας (video)

Ύμνοι της γερμανικής τηλεόρασης για το «ονειρεμένο» Πάσχα στη Νάξο (video) - Τι λέει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κατσαράς

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group