Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΜ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό...

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

|

«… Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια….»

Ποιος το λέει; Ο Μιχάλης Χατζόπουλος, ιδιοκτήτης του Naxos Vibe, επιχείρησης διαχείρισης ακινήτων. Προσφέρει υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας στη Νάξο και στόχος του ίδιου και της ομάδας του δεν είναι άλλος από την προσφορά μίας εμπειρία 5 αστέρων σε όλους τους επισκέπτες που επιλέγουν να μείνουν στα καταλύματά τους…

Και με δεδομένο ότι η επόμενη τουριστική σεζόν (βλ 2025) ανοίγει σιγά σιγά, ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Με καταγωγή από τη Νάξο, ήρθε το 2020 και έμεινε….  Όπως δε αναφέρει χαρακτηριστικά « ζώντας στη Νάξο, είδα την ανάγκη για μια εταιρεία που θα μπορούσε να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες διαχείρισης βραχυχρόνιας μίσθωσης σε ιδιοκτήτες ακινήτων στο νησί μας».

Πώς ξεκίνησε το Naxos Vibe,  πώς εξελίχθηκε σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Το Naxos Vibe γεννήθηκε από την αγάπη μας για τη Νάξο και την επιθυμία να προσφέρουμε τις καλύτερες εμπειρίες διαμονής στους επισκέπτες μας. Ξεκινήσαμε με τη διαχείριση των ιδιόκτητων ακινήτων μας και με την πάροδο του χρόνου, την συμμετοχή μας σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και την ενασχόλησή μας με τις τάσεις της αγοράς,  εξελιχθήκαμε σε επαγγελματίες διαχειριστές ακινήτων.

Οι υπηρεσίες μας είναι:  Διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση διαμονής, και φροντίδα ακινήτων.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθιστούν την προσέγγισή σας στη διαχείριση βιλών πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική?

Η προσέγγισή μας είναι ολιστική: Δεν περιοριζόμαστε μόνο στη διαχείριση κρατήσεων, αλλά επικεντρωνόμαστε στη μεγιστοποίηση της πληρότητας στην βέλτιστη τιμή, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση των εσόδων. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων στρατηγικών και διαδικασιών, προσφέροντας παράλληλα μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, από την πρώτη επαφή έως την αναχώρηση του επισκέπτη από το νησί.

Δίνουμε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της ποιότητας των ακινήτων που διαχειριζόμαστε, προκειμένου να διατηρούν υψηλή ανταγωνιστικότητα και οι επισκέπτες να απολαμβάνουν καταλύματα εξαιρετικής ποιότητας, που καλύπτουν πλήρως τις προσδοκίες τους.

Πώς επηρεάζει η αυξημένη ανταγωνιστικότητα την αγορά και πως την αντιμετωπίζετε;

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για πολυτελή ακίνητα, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο προσωπικές και πολυτελείς εμπειρίες διαμονής. Αυτή η αυξημένη ζήτηση έχει επιφέρει αλλαγές στις απαιτήσεις των επισκεπτών, οι οποίοι πλέον δεν επιθυμούν απλώς μια όμορφη κατοικία για τη διαμονή τους, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει άνεση, ποιότητα και επαγγελματική εξυπηρέτηση.

Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι λιγότερο επαγγελματικοί χειρισμοί και τα καταλύματα που δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές είναι πιθανό να βρεθούν μπροστά σε προκλήσεις. Εμείς αντιμετωπίζουμε την ανταγωνιστικότητα αναβαθμίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τους επισκέπτες, την ποιότητα των ακινήτων μας και προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των καταλυμάτων που διαχειρίζεστε;

Τα ακίνητα που διαχειριζόμαστε επιθεωρούνται προσωπικά, ώστε να διασφαλίσουμε ότι πληρούν τα κριτήρια που έχουμε θέσει. Παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημα πρότυπα, τα κριτήριά μας βασίζονται στην εξειδικευμένη εκπαίδευσή μας και την πολυετή εμπειρία μας. Δημιουργήσαμε έναν πολυσέλιδο οδηγό με λίστες ελέγχου (checklists), ο οποίος λειτουργεί ως εργαλείο πιστοποίησης για τα ακίνητα, διασφαλίζοντας ότι πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ποιότητας. Σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε στους επισκέπτες μια άνετη, ευχάριστη και ασφαλή διαμονή, η οποία όχι μόνο θα ενισχύσει τη συνολική τους εμπειρία, αλλά θα οδηγήσει σε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και θετικές συστάσεις. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία βοηθά στη μείωση προβλημάτων ή δυσλειτουργιών κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενώ εξασφαλίζει ότι τα ακίνητα θα διατηρούνται σε άριστη κατάσταση με την πάροδο των ετών.

Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την πληρότητα και τον τζίρο ενός ακινήτου;

Αξιοποιούμε καινοτόμα λογισμικά διαχείρισης που μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ακινήτων μας ενώ έχουμε πρόσβαση και σε κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων, οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλουμε τα ακίνητά μας σε ένα διεθνές κοινό.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τον δικό μας ιστότοπο, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα ακίνητα και να κάνουν απευθείας κρατήσεις. Ενημερώνονται για την διαθεσιμότητα, καθώς και για τις τιμές τους σε πραγματικό χρόνο. Κάθε ακίνητο διαθέτει τη δική του υποσελίδα, στην οποία παρουσιάζονται φωτογραφίες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις παροχές, την πρόσβαση, την τοποθεσία, αλλά και τους κανόνες του κάθε ακινήτου. Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την κράτηση άμεσα, πληρώνοντας με την κάρτα τους, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή τιμή.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα προγράμματα για την ανάλυση δεδομένων της αγοράς και εφαρμόζουμε δυναμική προσαρμογή  των τιμών (dynamic pricing)  την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως η εποχικότητα, η ζήτηση, οι τάσεις και ο ανταγωνισμός. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε τη μέγιστη πληρότητα των ακινήτων μας στις αποδοτικότερες δυνατές τιμές (yield management).

Ποια υπηρεσία σας πιστεύετε ότι κάνει τη διαφορά για τους επισκέπτες σας;

Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση από την πρώτη στιγμή της επικοινωνίας με τους επισκέπτες, μέχρι την αναχώρησή τους από το νησί. Αναλαμβάνουμε την κράτηση, συντονίζουμε τη μεταφορά τους στο ακίνητο, τους καλωσορίζουμε και τους γνωρίζουμε από κοντά.  Προσφέρουμε concierge services, και ανάλογα με τον τύπου κάθε επισκέπτη προτείνουμε και οργανώνουμε κατάλληλες δραστηριότητες και εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, εξασφαλίζοντας μια μοναδική και απόλυτα προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί το Naxos Vibe από άλλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων;

Στην επιχείρησή μας, συνδυάζουμε την επαγγελματική διαχείριση με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη. Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια. Αυτό αποτυπώνεται στις εξαιρετικές κριτικές και στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει με τους ιδιοκτήτες. Τέλος, με συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και με στρατηγικές επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες μας παραμένουν πρωτοπόρες. Αυτή η δέσμευση στην ποιότητα μας διαφοροποιεί στην αγορά και καθιστά τη συνεργασία μας την καλύτερη επιλογή για τους ιδιοκτήτες πολυτελών ακινήτων.

Naxos Vibe

Property Rentals & Management

+30 2285023952

+30 6940846319  Viber & WhatsApp

www.naxosvibe.gr

info@naxosvibe.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πανθηραϊκός: Στηρίζει έμπρακτα την Τράπεζα Αίματος Σαντορίνης — το λογότυπο στη φανέλα όλη τη σεζόν

Ο σύλλογος της Σαντορίνης αναδεικνύει το κοινωνικό του πρόσωπο, προβάλλοντας σε όλες τις επίσημες εμφανίσεις το έργο της Τράπεζας Αίματος Σαντορίνης.

Όγκοι του Θύμου Αδένα: Σπάνιοι αλλά Αντιμετωπίσιμοι με Σύγχρονη Θωρακοχειρουργική

Θύμωμα και θυμικό καρκίνωμα στο πρόσθιο μεσοθωράκιο: ποιοι κινδυνεύουν, ποια συμπτώματα να προσέξετε, πώς γίνεται η διάγνωση και ποιες είναι οι θεραπευτικές επιλογές.

Το δικό μου Καστράκι: εκεί όπου η μνήμη γίνεται θάλασσα

Ενα προσωπικό οδοιπορικό στο Καστράκι∙ το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου, τα καλοκαίρια, οι άνθρωποι και οι δεσμοί που ριζώνουν.

Check Up στο Naxos Medical: άμεσες εξετάσεις με αξιόπιστα αποτελέσματα (ΕΟΠΥΥ)

Ο Στρατιωτικός Ιατρός Βιοπαθολόγος Ευαγγελόπουλος Πολυζώης σε καθημερινή βάση στο Πολυιατρείο, με σύγχρονο εξοπλισμό για γρήγορα αποτελέσματα και τεκμηριωμένο πόρισμα.

Blue Star Naxos: Νυχτερινή αναχώρηση από Πειραιά και χωρίς προσέγγιση στην Αστυπάλαια

Λόγω της σημερινής 24ωρης απεργίας ναυτεργατικών σωματείων, το πλοίο αναχωρεί 23:30 από Πειραιά (αντί 17:30) και ακολουθεί τροποποιημένο δρομολόγιο στις Κυκλάδες· δεν θα προσεγγίσει Αστυπάλαια.

Ονοματοθεσία ανώνυμων οδών στη Νάξο: Κάλεσμα για συμμετοχή των πολιτών

Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων προχωρά στη διαδικασία ονοματοθεσίας και αρίθμησης οδών στη Χώρα και τα Αγγίδια, με στόχο τη διευκόλυνση κατοίκων και επισκεπτών.

Μήλος: Συναγερμός στο Κλέφτικο, τουριστικό σκάφος με 6 Αμερικανούς εμφάνισε βλάβη

Η Λιμενική Αρχή Μήλου τέθηκε σε επιφυλακή μετά από ηλεκτρολογική βλάβη κατά την άπαρση άγκυρας. Το σκάφος κατέπλευσε αυτοδύναμα στον Αδάμαντα· όλοι καλά στην υγεία τους.

Ρεκόρ αφίξεων: Πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια των Κυκλάδων το καλοκαίρι του 2025

Σαντορίνη και Μύκονος στην κορυφή, με την Πάρο και τη Νάξο να ακολουθούν – Η αντιστοιχία αφίξεων και επιχειρήσεων δείχνει το «βάρος» του κάθε νησιού.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Περιμετρικά Αγγιδίων αύριο (26/09) πρωινή διακοπή ρεύματος

Αγγίδια (είσοδος) έως οδό Φιλίας & Άγ. Πολύκαρπο Χώρας – εργασίες ΔΕΔΔΗΕ, προσοχή στην επανατροφοδότηση

Νάξος – Σαγκρί: Επενδυτικό οικόπεδο 10 στρ. με πανοραμική θέα στο Αιγαίο

Κορυφή «Πλατιά Ράχη», τοπωνύμιο «Αγριλιές» — ισόπεδη έκταση, απεριόριστη θέα σε Πάρο & ηλιοβασίλεμα • Ιδανικό για τουριστική ανάπτυξη

Blue Star Naxos: από 19/9 αναχώρηση 11:05 από Νάξο για Πειραιά — αρχίζει το χειμερινό πρόγραμμα

Σύμφωνα με το Naxos Blue Travel, το νέο ωράριο θα ισχύει όλο τον χειμώνα. Δείτε αναλυτικά τη διαδρομή Αστυπάλαια–Κατάπολα της επόμενης ημέρας.

Σκοπελίτης: Αλλαγές δρομολογίων 19–21/09/2025 λόγω κακοκαιρίας

Το ταξιδιωτικό πρακτορείο Zas Travel Νάξου ενημερώνει: το δρομολόγιο της Παρασκευής μεταφέρεται για Σάββατο και του Σαββάτου για Κυριακή — δείτε αναλυτικά τις ώρες.

Απαγορευτικό: Στις 9.30 το βράδυ απόψε αναχωρεί το “Blue Star Naxos” (Πίνακας)

Λόγω κακοκαιρίας αλλάζουν αναχωρήσεις/ακυρώνονται δρομολόγια. Τι ισχύει ανά πλοίο, πότε χρειάζεται αλλαγή εισιτηρίων και ποιες μεταφορές επιβατών έγιναν.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Σε ποιες περιοχές θα έχει αύριο το πρωί (20/09) διακοπή ρεύματος

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση «Προσωρινή Διακοπή», θα επηρεαστούν Μπαούζι Δαμαριώνα, Αυλωνίτσα, Άγιος Δημήτριος και Αγ. Ανάργυροι Σαγκρί.

ΔΕΔΔΗΕ: Τρίωρη διακοπή ρεύματος αύριο (22/09) στα χωριά της πεδινής Νάξου

Νάξος: Προσωρινή διακοπή ρεύματος τη Δευτέρα 22/09 (09:00–12:00) σε Γλινάδο, Άγιο Αρσένιο, Μύλους & Αργάνι Τριπόδων

Μελάνες Νάξου: Κάτοικοι διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις στο νερό και πάνε σε .. δημοψήφισμα

Κάτοικοι ζητούν επιστροφή στις παλιές τιμές και δίκαιη τιμολόγηση· ετοιμάζεται ηλεκτρονική ψηφοφορία για συλλογική στάση

Απαγορευτικό απόπλου από Πειραιά, Λαύριο και Ραφήνα έως τις 10:00 — εξαιρούνται Αργοσαρωνικός & Μαρμάρι

Σε ισχύ προληπτικό μέτρο του Λιμενικού λόγω ισχυρών βοριάδων· επανεκτίμηση στις 10:00. Οι ταξιδιώτες να επικοινωνούν με τα πρακτορεία τους.

Κουφονήσι: Αμερικανοί άφησαν 500€ φιλοδώρημα — «Δεν θα κλείσω μάτι!» λέει ο σερβιτόρος (video)

Παρέα 8 ατόμων κατέπλευσε με σκάφος, έφαγε αστακό και φρέσκα ψάρια· λογαριασμός 750€ και tip 500€ που θα μοιραστεί σε 22 εργαζομένους.

Απαγορευτικό απόπλου: Ποια πλοία και σε ποια λιμάνια είναι “δεμένα”

Δυσμενείς άνεμοι στο Αιγαίο φέρνουν ακυρώσεις και αλλαγές. Δείτε αναλυτικά ποιες γραμμές δεν εκτελούνται σήμερα Παρασκευή 19/09/2025 και τι ισχύει ανά εταιρεία.

ΠΝΟ: 24ωρη απεργία την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025 σε όλες τις κατηγορίες πλοίων

Η Διοίκηση της ΠΝΟ αποφάσισε ομόφωνα συμμετοχή στην απεργία της ΓΣΕΕ (00:01–24:00), με αιχμή το εργασιακό νομοσχέδιο και την αύξηση του ημερήσιου χρόνου εργασίας.