Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΜ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό...

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

|

«… Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια….»

Ποιος το λέει; Ο Μιχάλης Χατζόπουλος, ιδιοκτήτης του Naxos Vibe, επιχείρησης διαχείρισης ακινήτων. Προσφέρει υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας στη Νάξο και στόχος του ίδιου και της ομάδας του δεν είναι άλλος από την προσφορά μίας εμπειρία 5 αστέρων σε όλους τους επισκέπτες που επιλέγουν να μείνουν στα καταλύματά τους…

Και με δεδομένο ότι η επόμενη τουριστική σεζόν (βλ 2025) ανοίγει σιγά σιγά, ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Με καταγωγή από τη Νάξο, ήρθε το 2020 και έμεινε….  Όπως δε αναφέρει χαρακτηριστικά « ζώντας στη Νάξο, είδα την ανάγκη για μια εταιρεία που θα μπορούσε να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες διαχείρισης βραχυχρόνιας μίσθωσης σε ιδιοκτήτες ακινήτων στο νησί μας».

Πώς ξεκίνησε το Naxos Vibe,  πώς εξελίχθηκε σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Το Naxos Vibe γεννήθηκε από την αγάπη μας για τη Νάξο και την επιθυμία να προσφέρουμε τις καλύτερες εμπειρίες διαμονής στους επισκέπτες μας. Ξεκινήσαμε με τη διαχείριση των ιδιόκτητων ακινήτων μας και με την πάροδο του χρόνου, την συμμετοχή μας σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και την ενασχόλησή μας με τις τάσεις της αγοράς,  εξελιχθήκαμε σε επαγγελματίες διαχειριστές ακινήτων.

Οι υπηρεσίες μας είναι:  Διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση διαμονής, και φροντίδα ακινήτων.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθιστούν την προσέγγισή σας στη διαχείριση βιλών πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική?

Η προσέγγισή μας είναι ολιστική: Δεν περιοριζόμαστε μόνο στη διαχείριση κρατήσεων, αλλά επικεντρωνόμαστε στη μεγιστοποίηση της πληρότητας στην βέλτιστη τιμή, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση των εσόδων. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων στρατηγικών και διαδικασιών, προσφέροντας παράλληλα μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, από την πρώτη επαφή έως την αναχώρηση του επισκέπτη από το νησί.

Δίνουμε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της ποιότητας των ακινήτων που διαχειριζόμαστε, προκειμένου να διατηρούν υψηλή ανταγωνιστικότητα και οι επισκέπτες να απολαμβάνουν καταλύματα εξαιρετικής ποιότητας, που καλύπτουν πλήρως τις προσδοκίες τους.

Πώς επηρεάζει η αυξημένη ανταγωνιστικότητα την αγορά και πως την αντιμετωπίζετε;

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για πολυτελή ακίνητα, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο προσωπικές και πολυτελείς εμπειρίες διαμονής. Αυτή η αυξημένη ζήτηση έχει επιφέρει αλλαγές στις απαιτήσεις των επισκεπτών, οι οποίοι πλέον δεν επιθυμούν απλώς μια όμορφη κατοικία για τη διαμονή τους, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει άνεση, ποιότητα και επαγγελματική εξυπηρέτηση.

Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι λιγότερο επαγγελματικοί χειρισμοί και τα καταλύματα που δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές είναι πιθανό να βρεθούν μπροστά σε προκλήσεις. Εμείς αντιμετωπίζουμε την ανταγωνιστικότητα αναβαθμίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τους επισκέπτες, την ποιότητα των ακινήτων μας και προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των καταλυμάτων που διαχειρίζεστε;

Τα ακίνητα που διαχειριζόμαστε επιθεωρούνται προσωπικά, ώστε να διασφαλίσουμε ότι πληρούν τα κριτήρια που έχουμε θέσει. Παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημα πρότυπα, τα κριτήριά μας βασίζονται στην εξειδικευμένη εκπαίδευσή μας και την πολυετή εμπειρία μας. Δημιουργήσαμε έναν πολυσέλιδο οδηγό με λίστες ελέγχου (checklists), ο οποίος λειτουργεί ως εργαλείο πιστοποίησης για τα ακίνητα, διασφαλίζοντας ότι πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ποιότητας. Σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε στους επισκέπτες μια άνετη, ευχάριστη και ασφαλή διαμονή, η οποία όχι μόνο θα ενισχύσει τη συνολική τους εμπειρία, αλλά θα οδηγήσει σε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και θετικές συστάσεις. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία βοηθά στη μείωση προβλημάτων ή δυσλειτουργιών κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενώ εξασφαλίζει ότι τα ακίνητα θα διατηρούνται σε άριστη κατάσταση με την πάροδο των ετών.

Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την πληρότητα και τον τζίρο ενός ακινήτου;

Αξιοποιούμε καινοτόμα λογισμικά διαχείρισης που μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ακινήτων μας ενώ έχουμε πρόσβαση και σε κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων, οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλουμε τα ακίνητά μας σε ένα διεθνές κοινό.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τον δικό μας ιστότοπο, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα ακίνητα και να κάνουν απευθείας κρατήσεις. Ενημερώνονται για την διαθεσιμότητα, καθώς και για τις τιμές τους σε πραγματικό χρόνο. Κάθε ακίνητο διαθέτει τη δική του υποσελίδα, στην οποία παρουσιάζονται φωτογραφίες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις παροχές, την πρόσβαση, την τοποθεσία, αλλά και τους κανόνες του κάθε ακινήτου. Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την κράτηση άμεσα, πληρώνοντας με την κάρτα τους, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή τιμή.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα προγράμματα για την ανάλυση δεδομένων της αγοράς και εφαρμόζουμε δυναμική προσαρμογή  των τιμών (dynamic pricing)  την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως η εποχικότητα, η ζήτηση, οι τάσεις και ο ανταγωνισμός. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε τη μέγιστη πληρότητα των ακινήτων μας στις αποδοτικότερες δυνατές τιμές (yield management).

Ποια υπηρεσία σας πιστεύετε ότι κάνει τη διαφορά για τους επισκέπτες σας;

Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση από την πρώτη στιγμή της επικοινωνίας με τους επισκέπτες, μέχρι την αναχώρησή τους από το νησί. Αναλαμβάνουμε την κράτηση, συντονίζουμε τη μεταφορά τους στο ακίνητο, τους καλωσορίζουμε και τους γνωρίζουμε από κοντά.  Προσφέρουμε concierge services, και ανάλογα με τον τύπου κάθε επισκέπτη προτείνουμε και οργανώνουμε κατάλληλες δραστηριότητες και εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, εξασφαλίζοντας μια μοναδική και απόλυτα προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί το Naxos Vibe από άλλες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων;

Στην επιχείρησή μας, συνδυάζουμε την επαγγελματική διαχείριση με μια εξατομικευμένη προσέγγιση, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη. Επενδύουμε στην εμπειρία του επισκέπτη και στην απόδοση του ακινήτου, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης φεύγει με αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να αισθάνεται σίγουρος ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια. Αυτό αποτυπώνεται στις εξαιρετικές κριτικές και στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει με τους ιδιοκτήτες. Τέλος, με συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και με στρατηγικές επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες μας παραμένουν πρωτοπόρες. Αυτή η δέσμευση στην ποιότητα μας διαφοροποιεί στην αγορά και καθιστά τη συνεργασία μας την καλύτερη επιλογή για τους ιδιοκτήτες πολυτελών ακινήτων.

Naxos Vibe

Property Rentals & Management

+30 2285023952

+30 6940846319  Viber & WhatsApp

www.naxosvibe.gr

info@naxosvibe.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΑΟ Μυκόνου: Ο Πέτρος Γερομιχαλός αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα για τη νέα χρονιά

Ο έμπειρος φόργουορντ ενισχύει τη Μύκονο στην παρθενική της σεζόν στη μεγάλη κατηγορία, φέρνοντας εμπειρία και ποιότητα στη γραμμή των ψηλών

Ο Μάιος έφυγε αφήνοντας λίγες σταγόνες και πολλά… σημάδια για το καλοκαίρι (πίνακες)

Περισσότερη ζέστη, λιγότερες βροχές και μια υδρολογική εικόνα με ενδείξεις για ένα ακόμα ξηρό καλοκαίρι στην Παροναξία

42 εκατομμύρια ευρώ επιστρέφονται στους νησιώτες μέσω του Μεταφορικού Ισοδύναμου – Ξεκινούν οι πληρωμές

Δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ για το Μ.Ι. – Από Δευτέρα στους λογαριασμούς 325.405 πολιτών η επιστροφή του κόστους μετακίνησης για το 2024.

Νέο πλωτό ασθενοφόρο στους Φούρνους: Σημαντική ενίσχυση για την υγειονομική ασφάλεια του ακριτικού νησιού

Πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός του υπερσύγχρονου περιπολικού σκάφους–ασθενοφόρου που ενισχύει τις διακομιδές από Φούρνους και Θύμαινα. Παρών ο Υφυπουργός Στέφανος Γκίκας.

Μάνος Κόνσολας: Υπέρ της κοινής διεκδίκησης για κρίσιμα νησιωτικά ζητήματα

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου στηρίζει συντονισμένες πρωτοβουλίες για ΦΠΑ, ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δημόσια υγεία – Πρόταση για νέες παροχές και κίνητρα σε γιατρούς στα νησιά.

Καινοτόμο έργο διαχείρισης όμβριων υδάτων από το ΕΜΠ στη Νάξο

Η Νάξος στο επίκεντρο ερευνητικού έργου του ΕΜΠ με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Horizon – Πιλοτική εφαρμογή συστημάτων συλλογής και αξιοποίησης ομβρίων υδάτων για την καταπολέμηση της λειψυδρίας.

Μύκονος 2025: Ρεκόρ τιμών τον Ιούλιο, αλλά με “κενά” στον Σεπτέμβριο

Παρά τη δυναμική εκκίνηση της σεζόν και τις υψηλές τιμές στα πεντάστερα, η περιορισμένη ζήτηση του φθινοπώρου επαναφέρει το ζήτημα της εποχικότητας

Κυκλάδες – Blue Star Ferries: Ξεκινούν τα θερινά δρομολόγια του “Blue Star 1”, πρωινό το “Blue Star Naxos”

Από την Κυριακή 1 Ιουνίου, το "Blue Star 1" αναλαμβάνει τη βραδινή αναχώρηση από Πειραιά, ενώ από Δευτέρα 2 Ιουνίου, το "Blue Star Naxos" ξεκινάει τα καθημερινά πρωινά του δρομολόγια προς Πάρο, Νάξο, Μικρές Κυκλάδες, Αμοργό και Αστυπάλαια.

Νάξος – Πύργος Μπαζαίου: Ξεκινάει σήμερα η διήμερη συνάντηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη (πρόγραμμα)

Ειδικοί επιστήμονες, φορείς και πολίτες συνδιαμορφώνουν τις προτάσεις για το μέλλον του νησιού – 31 Μαΐου & 1 Ιουνίου 2025 (πρόγραμμα)

«Κλείνουμε – γιατί αλλιώς θα μας κλείσουν»: Η εστίαση στην Πάρο κατεβάζει ρολά στις 5 Ιουνίου

Οι επαγγελματίες διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις και τα εξοντωτικά πρόστιμα που απειλούν τη λειτουργία των επιχειρήσεων τους – Ζητούν άμεσες λύσεις

Νάξος – Χείμαρρος: Αποχαιρετισμός στον Γιάννη Ψαρρά, έναν άνθρωπο της προσφοράς

Η εξόδιος ακολουθία του 72χρονου θα τελεστεί σήμερα Δευτέρα 26 Μαΐου στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής στον Χείμαρρο – Θλίψη στο Τσικαλαριό

Νάξος: «Πώς ένα δημόσιο ακίνητο έγινε ιδιωτική “πλατεία”, η αλήθεια πίσω από την περίφραξη στον Λυώνα»

Σαφές μήνυμα από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την περίφραξη στον Λυώνα: παράνομη αυθαίρετη χρήση του χώρου, περίφραξη για λόγους ασφάλειας και αποκατάσταση της νομιμότητας

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Παροναξία: “Ηλεκτρική” νύχτα με βροχόπτωση και …λάσπη (πίνακας)

Έντονα φαινόμενα, αστραπές και «λασποβροχές» χτύπησαν τα νησιά των Κυκλάδων – Τα ύψη υετού από το NaxosWeather (πίνακας)

Γ. Παπαδόπουλος: “Μειωμένη κατανάλωση και έλλειψη προσωπικού, αλλάζουν τα δεδομένα στην εστίαση”

Ο πρόεδρος του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου και περιφερειάρχης της ΠΟΕΣΕ στο Νότιο Αιγαίο μιλά για τις νέες τουριστικές συνήθειες, τις προσαρμογές των επιχειρήσεων και την πίεση που δέχεται ο κλάδος ενόψει καλοκαιριού.

Νάξος: Έτοιμος ο νέος δρόμος που ενώνει Αγιο Προκόπιο με Κάπαρες (Πλάκα – Αγία Αννα)

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος οδικός άξονας που συνδέει τον Άγιο Προκόπιο με τις Κάπαρες, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής και αυξάνοντας την οδική ασφάλεια – Ευχαριστίες από τον πρόεδρο της κοινότητας Αγίου Αρσενίου

Νάξος – Σύλλογος Μηχανικών: “Όχι σε οριζόντιους περιορισμούς, Ναι, σε στοχευμένο πλαίσιο για τις θερινές οικοδομικές εργασίες”

Ο Σύλλογος εκφράζει έντονο προβληματισμό για την αιφνιδιαστική πρόθεση του Δήμου να επιβάλει οριζόντιους περιορισμούς, χωρίς επαρκή διαβούλευση – Προτείνει στοχευμένο και ρεαλιστικό πλαίσιο που προστατεύει τόσο τον τουρισμό όσο και τον κατασκευαστικό κλάδο.

Γεύσεις Ναξιώτικες, με υπογραφή: Η συνεργασία του “Φάρου του Αλυκού” με τη “Φάρμα Ρώτα”

Με αγάπη για την τοπική παραγωγή και αφοσίωση στη γαστρονομική ποιότητα, το εστιατόριο του Αλυκού ξεκινά δυναμικά τη σεζόν με πρώτες ύλες από τη φημισμένη φάρμα της Νάξου

Νάξος – Λυώνας: Όταν ο φράχτης γίνεται σύμβολο απομόνωσης και αντίστασης

Η περίφραξη στην παραλία του Λυώνα της Κορώνου και η οργισμένη αντίδραση των κατοίκων – Ένα πανό που φωνάζει πιο δυνατά από τις λέξεις.

Πάρος: «Διακομιδές ντροπής»: Δύο ημέρες ταλαιπωρίας για ηλικιωμένη ασθενή που ταξίδεψε στη Σύρο (!!!)

Σφοδρή κριτική από τον Κώστα Αργουζή για την άρνηση ενεργοποίησης του υγειονομικού ελικοπτέρου Πάρου – Τι καταγγέλλει για την αλυσιδωτή διακομιδή και το κόστος για κράτος και ασθενή