Ασχημη εικόνα προκαλεί στους ταξιδιώτες η εικόνα πλοίου της γραμμής Νάξος – Πειραιάς – Τι καταγγέλλει ταξιδιώτης
Από την πρώτη ημέρα του Ιουλίου τα εισιτήρια των πλοίων έχουν πάρει ..φωτιά. Μία ακόμη αύξηση, η 3η εντός του 2022 και σε σχέση με την περσινή χρονιά η τιμή έχει ανέβει κατά 40%… Το Πειραιάς – Νάξος είναι στα 51,5 ευρώ για θέση στο πάλαι ποτέ … κατάστρωμα και κανείς δεν θέλει να σκεφτεί το κόστος για την Α’ Θέση ή καμπίνα. …
Με δεδομένο όμως ότι δεν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές για έναν νησιώτη, η επιλογή του πλοίου είναι μονόδρομος…
Πρώτη Ιουλίου και ταξιδιώτης, φίλος της ιστοσελίδας (σ.σ. τα στοιχεία του υπάρχουν και είναι στι διάθεση της εταιρείας εάν τα χρειαστεί) που βρέθηκε να ταξιδεύει από τη Νάξο προς το Πειραιά με το πρωινό πλοίο της γραμμής έμεινε με το στόμα ανοιχτό…
Οχι, τόσο για το γεγονός ότι πλήρωσε τα 51,5 ευρώ (σ.σ. άλλωστε ήταν γνωστό εδώ και σχεδόν 15 μέρες) αλλά για την εικόνα και τις συνθήκες που αντίκρυσε σχεδόν με το που μπήκε στο πλοίο.
Κι αυτός ήταν ο λόγος που τον ώθησε να μας πει “να το πληρώνουμε το εισιτήριο όσο κι εάν κοστίζει, αφού δεν έχουμε επιλογή, αλλά να είναι λιγάκι αξιοπρεπές το ταξίδι”.
Τι συνάντησε; Ενα πλοίο γεμάτο με επιβάτες. Οχι κακό έτσι δεν είναι; Το πρόβλημα ήταν όμως ότι είχαν γεμίσει ασφυκτικά και οι κάδοι απορριμμάτων. Και μοιραία του ήρθε η απορία: μα τόσο γρήγορα γέμισαν; Από τη Σαντορίνη έως εδώ; Δεν βρήκε στο κατάστρωμα ούτε ένα καθαρό χώρο για απορρίμματα. Μάλιστα αρκετά από τα σκουπίδια, ήταν στο κατάστρωμα και λίγο αργότερα στη θάλασσα.
Επίσης, οι τουαλέτες όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες ήταν βρώμικες. Λες και δεν είχε καθαρίσει κανείς ή δεν έγινε σωστή απολύμανση, ειδικά τώρα που είμαστε υπό την σκιά της πανδημίας…
Ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν πήρε καφέ από το μπαρ και πήγε να χρησιμοποιήσει την κάρτα επιβράβευσης ή συλλογής πόντων.
Η απάντηση; δεν μπορούε να περάσει τους πόντους γιατί δεν έχουν το αντίστοιχο σύστημα καθότι το συγκεκριμένο πλοίο έχει έρθει από άλλη εταιρεία (βλ hellenic Seaways)”.
Και σκέφτεσαι; Μα είναι δυνατόν;
Οι ακτοπλόιοι διαμαρτύρονται για χρωστούμενα από την Κυβέρνηση και έχουν δίκιο.
Ζητούν μέτρα ανακούφισης από την Κυβέρνηση για να αντέξουν στην πίεση της αύξησης των καυσίμων.
Ομως, τι προσφέρουν στον επιβάτη; Οταν ο επιβάτης νιώθει πολίτης 3ης κατηγορίας με ένα μεταφορικό ισοδύναμο που δεν έρχεται, με ανατιμήσεις σε όσα τα είδη σχεδόν σε καθημερινή βάση και χωρίς κάποιος πραγματικά να ενδιαφέρεται για το πως τα φέρνει βόλτα;