Το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Ξορρές στην Νάξο αποτέλεσε τη βάση για το πρώτο προίόν που κατασκεύασε ο Γιώργος Κορρές και σήμερα γιορτάζει τα 20 χρόνια στην ιστορία της εταιρίας του
Η ιστορία της ελληνικής μάρκας φυσικών καλλυντικών ξεκίνησε πριν 20 χρόνια, όταν ο Γιώργος Κορρές ίδρυσε την ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, βασισμένος στη γνώση και την εμπειρία από τα 3.000 ομοιοπαθητικά σκευάσματα του Φαρμακείου, αλλά και την πίστη στη δύναμη της φύσης. Η φιλοσοφία ήταν απλή -δημιουργία προϊόντων βασισμένων σε βότανα και φυσικά συστατικά υψηλής ποιότητας, φόρμουλες φιλικές προς το δέρμα και το περιβάλλον με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα, προσιτή τιμή, χαρακτηριστική αισθητική. Το πρώτο προϊόν ήταν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Πρώτο καλλυντικό ήταν η πρώτη φυσική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης Άγριο Τριαντάφυλλο, η οποία παραμένει best-seller σε όλες τις αγορές.
Σήμερα η ΚΟΡΡΕΣ διαθέτει 400 φυσικά προϊόντα, που ταξιδεύουν τα ελληνικά βότανα σε 30 χώρες, ακολουθώντας μία σταθερά ανοδική διαδρομή. Έχει καταγράψει παγκόσμιες προϊοντικές καινοτομίες, ενώ έχει λάβει πολυάριθμες διακρίσεις για τα προϊόντα, την αισθητική της μάρκας, αλλά και τις επιχειρηματικές πρακτικές. Επενδύει στην πρωτογενή και εφαρμοσμένη έρευνα, ανατρέποντας την πεποίθηση ότι τα φυσικά καλλυντικά βασίζονται σε παραδοσιακές συνταγές, αλλά και ότι υστερούν σε αποτελεσματικότητα. Μελετά τις ιδιότητες των βοτάνων, αναδεικνύει την ελληνική χλωρίδα, συμβάλλει στη διατηρησιμότητα φυτικών πληθυσμών και στην προστασία απειλούμενων βοτάνων, προωθεί τις βιολογικές καλλιέργειες μέσα από την παροχή κινήτρων και ολοκληρωμένης εκπαίδευσης, υποστηρίζει την τοπική οικονομία μέσα από το δίκτυο ηθικών συνεργασιών με βιοκαλλιεργητές βάσει των αρχών συμβολαιακής γεωργίας, καινοτομεί με τη δημιουργία της πρότυπης Μονάδας Εκχυλίσεως βιολογικών βοτάνων, υιοθετεί οικολογικές μεθόδους παραγωγής.
Στην εικοσαετή αυτή διαδρομή, το Φαρμακείο είναι άμεσα συνυφασμένο με την πορεία και ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα. Η ΚΟΡΡΕΣ εστιάζει από τα πρώτα της χρόνια στην ενίσχυση του προφίλ του βασικού σημείου διανομής των προϊόντων της -πλέον άνω των 6.500 φαρμακείων- στον τομέα των καλλυντικών, εγκαινιάζοντας προϊοντικές κατηγορίες, όπως οι μόνιμες βαφές μαλλιών με φυσικά συστατικά 14 χρόνια πριν, η σειρά μακιγιάζ το 2006 και πιο πρόσφατα η σειρά αρωμάτων, και λανσάροντας πρωτοποριακά προϊόντα, όπως η αντιγηραντική σειρά Μαύρη Πεύκη και η
Άγριο Τριαντάφυλλο Επανορθωτική Μάσκα Ύπνου.
Στόχος της ΚΟΡΡΕΣ είναι η ανάπτυξη καινοτόμων και αποτελεσματικών προϊόντων, βασισμένων σε δραστικά συστατικά φυσικής προέλευσης, η προαγωγή της έρευνας στα φυσικά συστατικά σε συνδυασμό με τη βιοχημεία του δέρματος και η ανάδειξη των πολύτιμων ελληνικών βοτάνων μέσα από συνεργασίες με τοπικούς καλλιεργητές και την παραγωγή φυτικών εκχυλισμάτων υψηλής βιολογικής αξίας.
ΚΟΡΡΕΣ 1996-2016
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
1999
Η πρώτη εξαγωγή ξεκινάει…από ένα φαρμακείο της Κρήτης. Εκεί ανακαλύπτει ένας Αμερικανός τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών του και ζητάει να τα «ταξιδέψει» εκτός συνόρων.
2000
Η buyer του καταστήματος Harvey Nichols στο Λονδίνο βλέπει τα προϊόντα ΚΟΡΡΕΣ στη Νέα Υόρκη και τα ζητά για ένα νεοϊδρυθέν τμήμα με την ονομασία Beyond Beauty που συγκεντρώνει niche brands απ’ όλο τον κόσμο. Η κίνηση αυτή αποτελεί το ξεκίνημα για συνεργασία με τα καλύτερα καταστήματα σε Αγγλία και Γαλλία [Selfridges, Harrods, Liberty’s, Bon Marche, Galleries Lafayette]. Σαφώς, δεν είναι μια κίνηση προσχεδιασμένη, αλλά καταλήγει σε ένα φαινόμενο ντόμινο, όπου η μια χώρα φέρνει την άλλη.
2002
Ανοίγει το πρώτο κατάστημα ΚΟΡΡΕΣ στο εξωτερικό, στο κέντρο του Chelsea στο Λονδίνο.
2003
Λανσάρεται το Γιαούρτι Cooling Gel, παγκόσμια καινοτομία της ΚΟΡΡΕΣ. Η συγκεκριμένη καλλυντική φόρμουλα, αποτέλεσμα τριετούς ανάπτυξης, είναι η πρώτη στον κόσμο με βρώσιμο γιαούρτι.
Την ίδια χρονιά ξεκινάει και η συνεργασία με την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου. Η πρώτη από μια σειρά συνεργασιών με τοπικούς καλλιεργητές, με σκοπό την ανάδειξη των πολύτιμων ελληνικών βοτάνων.
2004
Το μεγάλο άνοιγμα στην Αμερική, μέσω του δικτύου Sephora. Μια μικρή ελληνική εταιρεία -cult κατά τους Αμερικανούς- φαίνεται να κερδίζει σταδιακά το κοινό μιας κορεσμένης και απαιτητικής αγοράς.
2006
Η εταιρεία καταχωρείται στη λίστα των 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών στην Ευρώπη [247η].
2007
Νέα καταστήματα σε Νέα Υόρκη, Παρίσι, Σανγκάη, Μαδρίτη, Βιέννη, Γενεύη… Το Μάρτιο η εταιρεία εισάγεται στο ελληνικό χρηματιστήριο, ενώ το Νοέμβρη πραγματοποιείται το πρώτο διεθνές συνέδριο φυσικών καλλυντικών στο Παρίσι [Natural Beauty Summit / Cosmetics & Sustainability] – Ο Γιώργος Κορρές ανοίγει τη μία από τις τρεις μέρες του συνεδρίου.
2008
Η ΚΟΡΡΕΣ λαμβάνει το πρώτο Βραβείο Καινοτομίας -World’s Most Innovative Brand- στα βραβεία ICN [International Cosmetic News] & ΗΒΑ Global Expo. Η εταιρεία παρουσιάζει τον πίνακα Formula Facts στη συσκευασία των προϊόντων της, επικοινωνώντας με ειλικρίνεια και διαφάνεια το ποσοστό φυσικότητας κάθε φόρμουλας, καθώς επίσης και τα συστατικά που επιλέγονται/αποφεύγονται με τρόπο κατανοητό από όλους. Ένα τολμηρό και πρωτόγνωρο για τη βιομηχανία καλλυντικών βήμα.
2010
Ερευνητική πρόταση της ΚΟΡΡΕΣ και της Φαρμακευτικής Σχολής του Παν/μιου Αθηνών επιτυγχάνει τον υψηλότερο βαθμό πανευρωπαϊκά και εγκρίνεται από την Ευρωπαϊκή Επιστημονική Επιτροπή η τετραετής μελέτη AGROCOS που εστιάζει στην αντιγηραντική, αντιηλιακή και λευκαντική δράση 1,800 φυτών από όλο τον κόσμο. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πανευρωπαϊκή πρωτογενή έρευνα στα φυσικά συστατικά, με Έλληνες ερευνητές στον κεντρικό συντονιστικό ρόλο.
2012
Λανσάρεται η σειρά Μαύρη Πεύκη, που αριστεύει σε όλες τις παραμέτρους, επιβεβαιώνοντας την πρωτοπορία της προσέγγισης ΚΟΡΡΕΣ στην αντιγήρανση. Οδηγείται στην πρώτη θέση του πορτφόλιο ΚΟΡΡΕΣ στα φαρμακεία λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία της.
2015
Το β’ τρίμηνο του ετούς εγκαινιάζεται η διάθεση των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στη Βραζιλία, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON –μία αγορά εξαιρετικού μεγέθους, δυναμικής και προοπτικών.
2016
20 χρόνια μετά, στόχος της ΚΟΡΡΕΣ είναι τα προϊόντα της να συνεχίσουν να εμπνέουν και να προσφέρουν χαρά, καθώς το πάθος για την καινοτομία, για την έρευνα, για τα ελληνικά βότανα, για την ποιότητα παραμένει αμείωτο.
Πηγή: Newsit.gr