Ανάμεσα στους 3 ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους το βράδυ του Σαββάτου όταν αμαξοστοιχία του ΟΣΕ εκτροχιάστηκε στην περιοχή του Άδενδρου, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη και ο 46χρονος μηχανοδηγός.
Ανάμεσα στους 3 ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους το βράδυ του Σαββάτου όταν αμαξοστοιχία του ΟΣΕ εκτροχιάστηκε στην περιοχή του Άδενδρου, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη και ο 46χρονος μηχανοδηγός.
Οι συνάδελφοί του συγκλονισμένοι τον αποχαιρετούν από το blog τους με λίγες λέξεις και μια φωτογραφία: ”Μαύρη Κυριακή ξημέρωσε για την οικογένεια της έλξης καθώς από χθες το βράδυ δεν βρίσκεται κοντά μας ένας αδελφικός φίλος και συνάδελφος που έχασε την ζωή του στο καθήκον. Τα λόγια τούτες τις ώρες είναι περιττά, όλοι γνωρίζαμε ποιος ήταν ο Μάνθος. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Εμείς αυτό που θα κάνουμε είναι να τον έχουμε πάντα στην μνήμη και στην καρδιά μας. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του. ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ! Καλό παράδεισο και στον φίλο Άρη, Προϊστάμενο της Κίνησης που δεν άντεξε και έχασε την μάχη για την ζωή…
Όπως δήλωσε από το σημείο του συμβάντος ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης, συστάθηκε επιτροπή που μέχρι την Παρασκευή θα καταθέσει το πρώτο πόρισμα για τα αίτια του δυστυχήματος. «Είναι από τα χειρότερα (δυστυχήματα) που έχουμε δει», τόνισε. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, επιβεβαίωσε πως ένας επιβάτης, ένας μηχανοδηγός κι ένας ελεγκτής είναι τα τρία θύματα του δυστυχήματος.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό/ Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Κεντρικής Μακεδονίας, αρχιπύραρχος Κωνσταντίνος Πουλτίδης, εξήγησε πως η επιχείρηση ήταν δύσκολη καθώς «υπήρχε μια άμορφη μάζα σιδερικών», ενώ έμφαση δόθηκε στην ταχύτητα απεγκλωβισμού των τραυματιών. «Οι πρώτες προσπάθειες απεγκλωβισμού ήταν δύσκολες. Οι εύκολες ήταν κυρίως στα πίσω βαγόνια. Από τη μηχανή απεγκλωβίσαμε νεκρό τον πρώτο μηχανοδηγό και δύο τραυματίες, υπαλλήλους του ΟΣΕ. Από το δεύτερο βαγόνι, που ήταν το κυλικείο ανασύραμε ακόμη ένα νεκρό και άλλους πέντε τραυματίες (σ.σ. στο μεταξύ ο ένας κατέληξε σήμερα)».
Σε περιπτώσεις εκτροχιασμού, όπως η χθεσινή, η έμφαση, όπως εξήγησε ο κ. Πουλτίδης, δίνεται στην ταχύτητα απεγκλωβισμού, καθώς «όσο πιο γρήγορα ανασύρεις τον τραυματία τόσες περισσότερες πιθανότητες αποκατάστασης του δίνεις». Δύναμη της Πυροσβεστικής παραμένει και σήμερα στο σημείο, ενώ γίνονται και προσπάθειες επιδιόρθωσης της γραμμής. «Εμείς είμαστε σήμερα εδώ για πυρασφάλεια, γιατί υπάρχει διαρροή καυσίμου. Τον χώρο τον έχουμε ελέγξει πλήρως, δεν έχουμε πληροφορίες ότι υπάρχει κάποιος άλλος (εγκλωβισμένος). Βάλαμε και ειδικό σκύλο της ΕΜΑΚ στις έρευνες», επισήμανε ο κ. Πουλτίδης.