Οι Αμερικανοί (και όχι μόνο) λένε ότι το πρωϊνό είναι το “σημαντικότερο γεύμα της ημέρας”, ενώ οι διατροφολόγοι αναφέρουν ότι είναι “αναπόσπαστο κομμάτι μίας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής”.
Εάν μάλιστα αναλύσουμε και τον αγγλικό του όρο, breakfast (break + fast), το πρωινό αποτελεί εκείνο το γεύμα που σπάει την ολονύχτια …νηστεία.
Τι γίνεται όμως την περίοδο των διακοπών; Είναι ή όχι η αγαπημένη υπηρεσία των πελατών κατά τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο, μικρό ή μεγάλο; Καλά τα ωραία δωμάτια, καλό το γρήγορο wi-fi ή οι πισίνες και τα μπαρ, αλλά πόσοι αλήθεια από σας δεν έχετε ξυπνήσει και έχετε τρέξει να δείτε τον μπουφέ του πρωινού;
Μία καλή εμπειρία χωρίς το ιδανικό πρωινό θα ήταν ανεπαρκής για τους περισσότερους επισκέπτες. Ένα γευστικό πρωϊνό, τους εντυπωσιάζει και τους χαροποιεί, καθιστώντας τη διαμονή τους πιο ευχάριστη εμπειρία.
Ποιος είναι ο ειδικός να μας απαντήσει και να μας δώσει μικρά tips γύρω από το θέμα «πρωινό» και «ξενοδοχείο»; Ο λόγος στον Ανδρέα Κωστόπουλο, ιδιοκτήτη της εταιρείας Barfly Bar & Business solutions, ο οποίος αναλύει τις υπηρεσίες που προσφέρει, αλλά και παραθέτει συμβουλές ώστε όσοι έχουν καταλύματα να μπορέσουν να προσφέρουν το καλύτερο πρωινό στους ταξιδιώτες και μια μοναδική γευστική και ατμοσφαιρική εμπειρία.
Ο Ανδρέας Κωστόπουλος έχοντας διανύσει τρεις δεκαετίες στον κλάδο της εστίασης και έχοντας περάσει από όλα τα πόστα, γνωρίζει τα ουσιαστικά προβλήματα στους κλάδους και έχει τις λύσεις για αυτά.
– Ανδρέα θα θέλαμε να μας πεις συνοπτικά τις υπηρεσίες που παρέχεις μαζί με τους συνεργάτες σου;
«Αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό, εσωτερικού bar(bar workstation, service workstation, coffee workstation). Πιο συγκεκριμένα εστιάζουμε σε:
# Δημιουργία menu (πρωινό ξενοδοχείου Coffee Menu, Spirit Menu, Classic Cocktail Menu, Signature Cocktail Menu)
# Πρόγραμμα εκπαίδευσης προσωπικού Bar – Service (Θεωρητικό και Πρακτικό).
# Συμβουλές για συνεργασίες με εταιρίες προϊόντων (αλκοολούχα, μη αλκοολούχα προϊόντα, αναλώσιμα, εξοπλισμός).
# Συμβουλές για την επιλογή της κάβας και του εξοπλισμού Bar.
# Κοστολόγηση προϊόντων Bar.
# Συμβουλές διαχείρισης και παρακολούθηση στατιστικών και πωλήσεων POS.
# Παρουσία, καθοδήγηση, υποστήριξη και επίβλεψη ανά τακτά χρονικά διαστήματα
Πάμε να δούμε όμως και τον τομέα που είναι η βάση της συζήτησης «πρωινό στα ξενοδοχεία»;
«Πριν σας πω κάποιες συμβουλές θα ήθελα να αναφέρω πως η Google πρόσφατα διεξήγαγε έρευνα καταναλωτών με την ερώτηση “ποια χαρακτηριστικά ξενοδοχείου αναμένετε περισσότερο;” και ένας στους δύο από τους επισκέπτες μας απάντησαν ότι ανυπομονούν να απολαύσουν το πρωινό..!
Συνοπτικά λοιπόν θα έλεγα πως είναι πολύ σημαντικό να παρουσιάσουμε την τοπική κουζίνα μέσα από το “παραδοσιακό πρωινό “, όπως είναι απαραίτητη η τοποθέτηση ετικετών επεξήγησης. Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει η ξεχωριστή ατμόσφαιρα, η οποία δημιουργείται από την μουσική. Παράλληλα, ρόλο παίζει ο εξοπλισμός (λ.χ τα πιάτα) και τέλος θα πρέπει να επενδύσουμε στη δημιουργία ενός ποικιλόμορφου μενού με επιλογές λίγων θερμίδων».
Στον επίλογο, ο κος Κωστόπουλος μας ανέφερε το όραμα της εταιρείας του, της Barfly Bar & Business solutions: Να συνδυαστεί η ιστορία, η παράδοση, ο πολιτισμός, η όμορφη εικόνα του τόπου μας με την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών και να γίνει η σύνδεση του «παλιού» με το «νέο» χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητα του νησιού.
Οι αναγνώστες μας θα έχουν έκπτωση 10% σε όλες τις υπηρεσίες της Barfly Bar & Business solutions…
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6942210052
https://www.facebook.com/profile.php?id=61556189721220
https://www.instagram.com/bar.flynaxos?igsh=MXJlNGNhYnBrbmgzeg==