Διαδικτυακή οργανωμένη επίθεση από Ισραηλινούς λογαριασμούς δέχτηκε η «Ταβέρνα Αξιώτισσα» στη Νάξο, λίγες ημέρες μετά τα γεγονότα της 25ης Αυγούστου που απασχόλησαν τον διεθνή Τύπο.
Το περιστατικό πήρε γρήγορα μεγάλες διαστάσεις, καθώς, πέρα από τη δημοσίευση της Daily Mail και δεκάδων ισραηλινών ιστοσελίδων, το εστιατόριο βρέθηκε στο στόχαστρο μιας μαζικής καμπάνιας αρνητικών αξιολογήσεων στη Google.
Από τις 29 Αυγούστου, δεκάδες Ισραηλινοί λογαριασμοί εισέρχονται στη σελίδα του καταστήματος στο Google Maps και ανεβάζουν αρνητικές κριτικές – οι περισσότερες από άτομα που δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ το εστιατόριο.
Πέρα από αναφορές σε υποτιθέμενο «αντισημιτισμό», οι ψευδείς κριτικές περιλαμβάνουν μέχρι και σχόλια για φαγητά που οι ίδιοι οι χρήστες δεν έχουν δοκιμάσει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του info-war.gr.
Ο ιδιοκτήτης της «Αξιώτισσας» απάντησε με μήνυμα στην πλατφόρμα:
«Η ταβέρνα δέχεται διαδικτυακή επίθεση από ψεύτικους λογαριασμούς για λόγους που δεν σχετίζονται με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Δυστυχώς η Google δεν μας προστατεύει».
Σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μηνύματα – που εμφανίστηκε μάλιστα ως “ερώτηση” ώστε να προβάλλεται ψηλότερα – ένας λογαριασμός έγραψε:
«Αν δεν έρθουν Ισραηλινοί στην Ελλάδα, δεν θα έχεις τίποτα να φας. Θα σου κάνουμε διαφημίσεις μέχρι να κλείσεις το μαγαζί σου, σκύλε».
Παρόμοια τακτική εφαρμόζεται και σε άλλες επιχειρήσεις παγκοσμίως, με λογαριασμούς που μοιράζουν fake reviews σε μαγαζιά, βιβλιοπωλεία ή ακόμη και χώρους πολιτισμού.
Νάξος: Αντιπαράθεση Εβραίων τουριστών με τον ιδιοκτήτη της «Αξιώτισσας», τι αναφέρουν οι δύο πλευρές
Το ρεπορτάζ της Daily Mail αναφέρει ότι μία από τις πελάτισσες που βρέθηκαν στο επεισόδιο ήταν η Jude Waxman Lobb, η οποία σε αναρτήσεις της αυτοχαρακτηρίζεται «σιωνίστρια» και κατηγορεί διεθνή ΜΜΕ για «διάδοση ψεμάτων τρομοκρατικών οργανώσεων».
Με πληροφορίες από τη σελίδα zougla.gr
#naxospress #Νάξος #Αξιώτισσα #διαδικτυακή_επίθεση #GoogleReviews #fakeReviews #ελευθερίαΛόγου #DailyMail