Δευτέρα, 21 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΕλλάδαMTC Group: Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα εκπαίδευσης των τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

MTC Group: Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα εκπαίδευσης των τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

|

Με πάνω από 30 συμμετέχοντες από Περιφέρειες, Δήμους, Επιμελητήρια και Τουριστικές επιχειρήσεις από διάφορες περιοχές της χώρας, πραγματοποιήθηκε χτες η παρουσίαση του καινοτόμου προγράμματος  εκπαίδευσης των τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού ως προς τον τρόπο προώθησης ελληνικών προορισμών και επιχειρήσεων στις αγορές ενδιαφέροντος. 

Πρόκειται για ένα ολιστικό και απόλυτα στοχευμένο σύστημα που συνδυάζει την καθοδήγηση των πωλητών ταξιδιών για τα στοιχεία που μπορούν να  λειτουργήσουν ως κίνητρα επισκεψιμότητας, ανάλογα με τη στρατηγική που , κατά περίπτωση, ακολουθείται.

Οργανωτές ήταν ο όμιλος εταιριών συμβούλων MTC GROUP και η συνεργαζόμενη εταιρία με έδρα το Λονδίνο MARTIKAS LTD. Τη μεθοδολογία και το περιεχόμενο του προγράμματος  που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την παγκόσμια εκπαιδευτική πλατφόρμα της βρετανικής εταιρίας ΟΤΤ, ανέλαβε ο κ. Niko Martikas, ο οποίος , στη συνέχεια, απάντησε στα ερωτήματα των συμμετεχόντων.

Την παρουσίαση προλόγισε η Διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας κυρία Ελένη Σκαρβέλη η οποία αναφέρθηκε διεξοδικά στην αξία της συμβολής του ταξιδιωτικού επαγγελματία του εξωτερικού στην πώληση των ταξιδιών και στη σημασία που έχει, για αυτό το λόγο, η σωστή ενημέρωση και καθοδήγησή του.

Ο Πρόεδρος του ομίλου MTC GROUP Νότης Μαρτάκης , που είχε το συντονισμό της συζήτησης, στην εισαγωγική του τοποθέτηση επισήμανε την αναγκαιότητα ενός τουριστικού προορισμού και μιας επιχείρησης στο να εκπέμψει το σωστό μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή στον στοχευμένο δέκτη, που δεν είναι άλλος από τον Tour Operator, τον ταξιδιωτικό Πράκτορα, το Σύμβουλο Ταξιδιών και τον On line Travel Agent (O.T.A.). Γιατί, όπως είπε, ο επαγγελματίας αυτός του τουρισμού μπορεί να μεταδώσει με ασφάλεια στον πελάτη του το μήνυμα που θέλει να εκπέμψει ο τουριστικός προορισμός ή η επιχείρηση.

Μόνο έτσι, πρόσθεσε, διασφαλίζεται η  επιτυχία κάθε προσπάθειας προβολής, κάθε προωθητικής ενέργειας , κάθε ταξιδιού εξοικείωσης και κάθε εκθεσιακής συμμετοχής, αφού μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος, αποδέκτες θα είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι επαγγελματίες και όχι άλλοι που δεν έχουν γνώση του προορισμού ή της επιχείρησης.

Αναφέρθηκε επίσης  στη στροφή του υποψήφιου ταξιδιώτη προς τον τουριστικό επαγγελματία, που ήδη παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, πράγμα που επισήμανε και η κυρία Σκαρβέλη στην πρωτολογία της και ανέπτυξε τους λόγους που, κατά κύριο λόγο, είναι:

  • Η Προστασία Καταναλωτή
  • Η Εξειδίκευση σε Θέματα Ασφαλείας
  • Η Πρόληψη Απάτης
  • Τα Σύνθετα Ταξιδιωτικά Προγράμματα
  • Η Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση
  • Η Διαχείριση Κρίσεων

Από την πλευρά του, ο κ. Martikas, τόνισε ότι η Ελλάδα είναι γνωστή, αλλά όχι πλήρως κατανοητή από τους travel professionals. Και πρόσθεσε ότι στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, 55.000 τουριστικοί επαγγελματίες δεν γνωρίζουν αρκετά για τις διαφορετικές εμπειρίες που προσφέρει η Ελλάδα. Πρόσθεσε δε, ότι συνολικά στην πλατφόρμα της ΟΤΤ είναι εγγεγραμμένοι περί τους 150.000 επαγγελματίες των ταξιδιών από όλο τον κόσμο.

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα του προγράμματος είπε ότι είναι:

  • Ανάδειξη νέων και λιγότερο γνωστών προορισμών.
  • Ισορροπημένη ροή τουριστών για αποφυγή υπερπληθυσμού.
  • Συνεχής επικοινωνία με ταξιδιωτικούς πράκτορες.
  • Συλλογή πολύτιμων δεδομένων για στοχευμένες καμπάνιες.

Στη συνέχεια, ανέλυσε το περιεχόμενο του ετήσιου «πακέτου» που, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • Δημιουργία ειδικού ελληνικού εκπαιδευτικού/ενημερωτικού προγράμματος.
  • Micro-learning σε λιγότερο από 20 λεπτά, με επικοινωνία και marketing υποστήριξη με newsletters και άλλα διαθέσιμα μέσα ακόμα και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Κάθε περιοχή της Ελλάδας θα έχει το δικό της εκπαιδευτικό/ενημερωτικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο στη στρατηγική της.
  • Πιστοποίηση travel professionals με την ολοκλήρωση μαθημάτων.
  • Επιλογές για προσθήκη κινήτρων: διαγωνισμοί, FAM trips, αποκλειστικά προνόμια.
  • Διαρκής επαναξιολόγηση και προώθηση μέσω PR & Marketing.
  • Προβολή μέσω social media της ΟΤΤ και των Μέσων Ενημέρωσης του ομίλου (Travel Weekly).
  • Ανάδειξη νέων και λιγότερο γνωστών προορισμών.
  • Ισορροπημένη ροή τουριστών για αποφυγή υπερπληθυσμού.
  • Συνεχής επικοινωνία με ταξιδιωτικούς πράκτορες.
  • Συλλογή πολύτιμων δεδομένων για στοχευμένες καμπάνιες.

Την παρουσίαση παρακολούθησαν εκπρόσωποι από τους Δήμους Χίου, Δελφών, Λαρίσης, Χανίων, Λέρου, Αστυπάλαιας, Ρόδου, Κέας, Καρπάθου, Αγιάς και Κω, από την Περιφέρεια Πελοπονήσου και την περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας καθώς και την Περιφέρεια Θεσσαλίας, από το Σύλλογο Ξενοδόχων Ρεθύμνης, τα Επιμελητήρια Κυκλάδων και Αργολίδας και τουριστικές επιχειρήσεις .


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Καστράκι: Τα σπινθηροβόλα μάτια του Εσταυρωμένου έβλεπαν τον κόσμο

Ο Γιώργος Καρνέζης γράφει για την παρουσία του Κυριάκου Σαλτερή στα πολιτιστικά δρώμενα του Καστρακίου

Ρήγμα Ανύδρου: Εδωσε σεισμό 4.3 R μεταξύ Αμοργού – Σαντορίνης

Σεισμός 4,3 Ρίχτερ ανοιχτά της Αμοργού και κοντά στη Σαντορίνη - Η δόνηση ταρακούνησε το νησί ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα

Νάξος – Τραγαία: Μεγάλο Σάββατο με ποδόσφαιρο ”Για τον Νικόλα…”

Νάξος: Μεγάλο Σάββατο στην Τραγαία με ποδόσφαιρο ”Για τον Νικόλα…” (video)

Ανδρος: Το όνειρο του Κλειστού Γυμναστηρίου γίνεται πραγματικότητα

Το όνειρο του Κλειστού στην Άνδρο γίνεται πραγματικότητα – Άνοιξε ο διαγωνισμός για την κατασκευή του - Τι αναφέρει ο δήμαρχος κος Σουσούδης

Κάλυμνος: Κινδυνεύει να χάσει τα δάχτυλά του ο 15χρονος

Κροτίδες: Κατάσχεση 130.000 τεμαχίων – Κινδυνεύει να χάσει τα δάχτυλά του ο 15χρονος

Πρόταση Ημέρας: Αρνάκι ψητό με δεντρολίβανο και πατάτες τραχτές

Αρνάκι ψητό με δεντρολίβανο και πατάτες τραχτές με την σφραγίδα της Κέρκυρας

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα από το NaxosPress.gr! 

Η Ανάσταση του Χριστού ας γεμίσει τα σπίτια μας με χαρά και το νησί μας με χαμόγελα και αισιοδοξία.

Ημερομηνία Πάσχα: Μπορούν τελικά να εορτάσουν όλοι οι Χριστιανοί μαζί;

Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, Καθολικοί και Ορθόδοξοι θα γιορτάσουν μαζί το Πάσχα — την Ανάσταση του Χριστού — την ίδια Κυριακή.

Times: “Πάρος: Το κυκλαδίτικο νησί που θα σε κάνει να το ερωτευτείς”

Όχι τόσο πολύβουη όσο η Μύκονος ή η Σαντορίνη, αλλά με απαράμιλλη γοητεία – ένας κυκλαδίτικος παράδεισος που συνδυάζει το παραδοσιακό με το κοσμοπολίτικο

Νάξος – Απόλλων: Συνάντηση διοίκησης και αθλητριών στο ΔΑΚ με Γιάννη Βρούτση (video – photos)

Επίσκεψη του Υπουργού Γιάννη Βρούτση στον Πρωταθλητή Αιγαίου Απόλλων Νάξου (pics-video)

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Νάξος – Airbnb: Εσοδα σε ετήσια βάση που αγγίζουν και τα 33.000 ευρώ (!!!)

Σύμφωνα με στοιχεία από το τελευταίο 12μηνο, νησιωτικοί προορισμοί, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, προσφέρουν τα υψηλότερα έσοδα στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο ανά καταχώρηση που ξεπερνά τις 43.000 ευρώ.

Naxos Vibe: Οι σεισμοί στη περιοχή της Σαντορίνης και η “απάντηση” της Νάξου

Πώς οι Σεισμοί στη Σαντορίνη Επηρέασαν τις Κρατήσεις και Πώς η Νάξος Απαντά με Μια Δυνατή Σεζόν

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group

Αμοργός- Χοζοβιώτισσα: Ένας μοναχός, ένα παιδί, μια εικόνα χίλιες λέξεις

Πολύς κόσμος επιλέγει τους Ιερούς χώρους των μοναστηριών για να ζήσει τις μέρες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα σιωπηλά και ήρεμα όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.

“Πρέβελης”: Ετοιμάζεται σιγά σιγά για το τελευταίο του ταξίδι, στη Τουρκία

Το "Πρέβελης" κλείνει το κύκλο της ιστορίας του. Από χθες στην Ελευσίνα και από εκεί περιμένει το .. πράσινο φως για τα διαλυτήρια στην Τουρκία