Κυριακή, 8 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΕλλάδαΕΛΤΑ: Λουκέτο (κι επίσημα) από σήμερα σε 41 καταστήματα, ανάμεσά τους και...

ΕΛΤΑ: Λουκέτο (κι επίσημα) από σήμερα σε 41 καταστήματα, ανάμεσά τους και ένα στη Σαντορίνη

|

Συνεχίζεται ύστερα από ολιγόμηνη διακοπή το «τσουνάμι» λουκέτων σε καταστήματα των ΕΛΤΑ, με τη διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων να έχει ανακοινώσει ήδη μέσω ανάρτησης των σχετικών αποφάσεων στη «Διαύγεια» το κλείσιμο άλλων 41 ταχυδρομείων από σήμερα Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023. Ανάμεσά τους υποκαταστήματα σε Κύθηρα, Σαντορίνη, Κω και Ρόδο…

Υπενθυμίζεται ότι, όπως πρώτο ειχε γράψει το «Εθνος», στα μέσα του καλοκαιριού η διοίκηση της εταιρίας είχε αναστείλει τη συναλλακτική δραστηριότητα σε 100 ταχυδρομικά καταστήματα, τα οποία έβαλαν λουκέτο σε τρεις «δόσεις». Αρχικώς έκλεισαν 25 καταστήματα, ακολούθησαν άλλα 40 και στη συνέχεια ακόμα 35. Με τις νέες αποφάσεις ρολά κατεβάζουν από σήμερα Δευτέρα άλλα 41 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, αλλά και σε τουριστικές περιοχές όπως η Ρόδος, η Κως και η Σαντορίνη, όσο και σε πολλά δυσπρόσιτα σημεία της Ελλάδας. Σε αρκετές μάλιστα από τις γεωγραφικές ενότητες, αυτά δεν είναι τα πρώτα και τα μοναδικά ταχυδρομεία που κλείνουν καθώς το προηγούμενο διάστημα είχαν κλείσει και άλλα καταστήματα.

Συνολικά έως σήμερα Δευτέρα θα έχουν κλείσει 141 καταστήματα από τα 620 που λειτουργούσαν πριν την έναρξη εφαρμογής του σχεδίου αναδιοργάνωσης από τη νέα διοίκηση των ΕΛΤΑ.

Αναλυτικά οι περιοχές, στις οποίες κλείνουν 41 ταχυδρομικά καταστήματα από τις 23 Οκτωβρίου είναι οι εξής:

Αντίρριο Αιτωλοακαρνανίας,  Βασιλική Λευκάδας,  Μαργαρίτι Θεσπρωτίας, Νέα Σεπόλια,  Κόκκινος Μύλος από 23.10.2023. Κέφαλος Κω,  Νέος Μαρμαράς Χαλκιδικής,  Βασιλικά Θεσσαλονίκης,  Νέο Φάληρο, Ασπροβάλτα,  Πεντάλοφος Κοζάνης,  Καρδάμυλα (Χίος), Ποταμός Κυθήρων, Καλογρέζα, Αγία Βαρβάρα Αιγάλεω, Επισκοπή Ηρακλείου, Καντανός Χανίων, Τυμπάκι Ηρακλείου, Παραβόλα Αιτωλοακαρνανίας, Ευηνοχωρι Αιτωλοακαρνανίας,
Αυλωνάρι Εύβοιας, Μουρνιές Χανίων, Αγιος Μύρωνας Ηρακλείου, Λουτρά Αιδηψού,  Ερμιόνη Αργολίδας, Καλυθιες Ρόδου, Μεθώνη Πυλίας, Νεστόριο Καστοριάς, Μαρμάρι Εύβοιας, Πλαταμώνας Πιερίας, Κοντοβάζαινα Αρκαδίας,  Εμπορειό Κυκλάδων (Θήρα), Αρχάγγελος Ρόδου, Κατάκολο Ηλείας, Νίκαια Λάρισας, Άνω Χώρα Ναυπάκτου, Γραβιά Φωκίδας,  Λίνδος Ρόδου,  Δερβένι Κορινθίας,  Τολό Αργολίδας και  Παππάδος Λέσβου

Σφοδρές οι αντιδράσεις για το νέο «κύμα» λουκέτων

Με τις νέες αποφάσεις οι κάτοικοι πολλών περιοχών θα χρειάζεται να διανύουν απόσταση 40 ή και 50 χιλιομέτρων προκειμένου να προσεγγίσουν το πλησιέστερο ταχυδρομείο. Για το λόγο αυτό οι αντιδράσεις τόσο των τοπικών κοινωνιών όσο και των τοπικών βουλευτών είναι ήδη έντονες. Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι ότι σε διάστημα 48 ωρών από την ανακοίνωση των τελευταίων αποφάσεων, κατατέθηκαν στη Βουλή 11 ερωτήσεις, αναφορές και αιτήματα κατάθεσης εγγράφων από βουλευτές σχεδόν όλων των κομμάτων.

Κι αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο τα κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά και κυβερνητικούς βουλευτές, οι οποίοι δεδομένου ότι γίνονται αποδέκτες σφοδρών αντιδράσεων από τους πληττόμενους πολίτες, ασκούν σκληρή κριτική για τις οριζόντιες αποφάσεις για λουκέτο και ζητούν απαντήσεις από την ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά και ακύρωση των σχετικών αποφάσεων. Οι ερωτώντες υπογραμμίζουν ότι η επιλογή να κλείσουν και άλλα καταστήματα θα οδηγήσει στην περαιτέρω απομόνωση των χωριών και της επαρχίας ειδικά σε νησιωτικές και ακριτικές περιοχές δεδομένου του προβληματικού επαρχιακού δικτύου, των καιρικών επιβαρύνσεων κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες και τον μεγάλο μέσο όρο ηλικίας των κατοίκων σε αυτές τις περιοχές.

Ερώτηση για το θέμα υπέβαλαν και 30 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ/Κίνημα Αλλαγής, οι οποίοι αναφέρουν πως «τα περισσότερα καταστήματα που οδεύουν προς κλείσιμο βρίσκονται σε χωριά, νησιωτικές, δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές όπου ζουν άνθρωποι οι οποίοι είναι ψηφιακά αναλφάβητοι και μεγάλης ηλικίας, οι οποίοι δεν θα πρέπει να στερηθούν οποιαδήποτε παροχή υπηρεσίας».

Ρωτούν μάλιστα την ηγεσία του υπουργείου εάν υπήρξε μελέτη εκ μέρους των ΕΛ.ΤΑ. που αποδείκνυε και υποδείκνυε την αναγκαιότητα διακοπής λειτουργίας των συγκεκριμένων τοπικών υποκαταστημάτων που έκλεισαν και που επίκειται να κλείσουν και η οποία είχε συνυπολογίσει τις επιπτώσεις (οικονομικές και κοινωνικές) της αναστολής της συναλλακτικής δραστηριότητας στα υποκαταστήματα ΕΛ.ΤΑ. Ζητούν την κατάθεση της σχετικής μελέτης, ενώ σε περίπτωση που δεν υπηρξε, απαιτούν ενημέρωση για τα κριτήρια και τις προυποθέσεις, με τις οποίες προχώρησε η διαδικασία διακοπής λειτουργίας των υποκαταστημάτων.

Τι γίνεται στη Ρόδο

Ειδικά για τη Ρόδο στα κείμενα των ερωτήσεων επισημαίνεται ότι μόνο από το πρακτορείο Αρχάγγελου δίνονται αυτή τη στιγμή σε μηνιαία βάση 150 συντάξεις, πολλές εκ των οποίων όπως και ανάλογα δέματα μεταφέρονται από τον αρμόδιο υπάλληλο με το προσωπικό του όχημα, όπως συμβαίνει και με τα άλλα πρακτορεία. Επιπλέον τα συγκεκριμένα πρακτορεία εξυπηρετούν και εκατοντάδες ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις.

Με το κλείσιμο του πρακτορείου της Λίνδου το επόμενο κοντινότερο πρακτορείο των ΕΛΤΑ για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της περιοχής, είναι το πρακτορείο Αφάντου, σε απόσταση 40 χιλιομέτρων. Από το συγκεκριμένο πρακτορείο της Λίνδου εξυπηρετείται κατά βάση και η νότια Ρόδος. Το τελευταίο χωριό της Ρόδου, η Κατταβιά, απέχει από την Λίνδο 40 χλμ. Κατά συνέπεια με το κλείσιμο του πρακτορείου της Λίνδου για να μεταβούν οι κάτοικοι της περιοχής σε αυτό της Αφάντου που είναι το αμέσως κοντινότερο, θα διανύουν συνολική απόσταση 80 χλμ, σημειώνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Νικητιάδης.

Πολλά τα προβλήματα – Εντονη δυσαρέσκεια από τους κυβερνητικούς βουλευτές

Σφοδρές είναι οι αντιδράσεις και για το κατάστημα στο Μαρμάρι της Εύβοιας, το οποίο εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες, κάτοικους και τουρίστες τόσο της περιοχής όσο και πολλών χωριών του πρώην Δήμου Μαρμαρίου, που βρίσκονται αρκετά χιλιόμετρα μακριά από την Κάρυστο, το κατάστημα της οποίας θα εξυπηρετεί πλέον το κοινό με τις συναλλαγές του, όπως αναφέρεται στις ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί.

Παράλληλα το κατάστημα Αυλωναρίου εξυπηρετεί 18 χωριά, οι κατοικοι των οποίων θα δυσκολεύονται να προσεγγίσουν το κατάστημα της Κύμης, λόγω της μορφολογίας του εδάφους και των χιλιομετρικών αποστάσεων.

Οσο για το τρίτο προς παύση κατάστημα στην Εύβοια, αυτό των Λουτρών Αιδηψού, καλύπτει, σύμφωνα με τους κατοίκους, τις ανάγκες του μισού δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού, από τα Ήλια μέχρι τον Άγιο Γιώργιο Λιχάδος, και βόρεια μέχρι τον Αγιόκαμπο. Χαρακτηριστικά, η απόσταση Άη Γιώργη – Ιστιαίας είναι 50 χλμ. Αν συνυπολογιστεί και η επιστροφή, ο πολίτης θα πρέπει να διανύσει 100 χλμ για να εξυπηρετηθεί από το κατάστημα Ιστιαίας.

Το πλήθος των αντιδράσεων αλλά και το γεγονός ότι δεν είχαν καμία ενημέρωση για τις προθέσεις της διοίκησης των ΕΛΤΑ έχει «ανεβάσει στα κάγκελα» και τους βουλευτές της ΝΔ: «Είναι προφανές ότι τόσο σοβαρές αποφάσεις που επηρεάζουν τη ζωή και την καθημερινότητα των κατοίκων περιοχών με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το Εμπορείο, δεν μπορούν να λαμβάνονται και να εκτελούνται εν είδει τελεσιγράφου», αναφέρει σε ερώτησή του ο κυβερνητικός βουλευτής Κυκλάδων, Φίλιππος Φόρτωμας.

Η υπόθεση Σαντορινη 

Με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο των ΕΛΤΑ Γρηγόρη Σκλήκα επικοινώνησε άμεσα ο βουλευτής Κυκλάδων και αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης, ο οποίος έλαβε ως απάντηση ότι το κόστος λειτουργίας του καταστήματος στο Εμπορείο δεν καλύπτεται από την παραγωγικότητα των συναλλαγών εντός αυτού, συμπληρώνοντας πως σε απόσταση 7 χλμ. υπάρχει το νέο μεγάλο κατάστημα έξω από τα Φηρά που μπορεί να αναλάβει την εξυπηρέτηση των πελατών. Από τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ τονίζεται δε πως η αναδιοργάνωση του δικτύου καταστημάτων, θύμα της οποίας πέφτει το κατάστημα του Εμπορείου, δεν επηρεάζει την κατ’ οίκον επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων, συντάξεων και επιδομάτων, ενώ παραμένει αμετάβλητη η υπηρεσία του αγροτικού διανομέα που εκτός από παράδοση, μπορεί κατόπιν συνεννόησης να αναλαμβάνει και την παραλαβή δεμάτων και επιστολών, να πουλά γραμματόσημα και να κάνει εξόφληση λογαριασμών.

Για το επίκαιρο θέμα ο βουλευτής Κυκλάδων Μάρκος Καφούρος κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, ζητώντας απαντήσεις για τα ποια μέτρα προτίθεται να λάβει ώστε να μην οδηγηθούμε στην παύση λειτουργίας των ΕΛΤΑ Εμπορείου, αλλά και τι πολιτικές αποφάσεις θα ληφθούν ώστε να αμβλυνθούν οι κοινωνικές αρνητικές επιπτώσεις, στην περίπτωση που τελικά ανασταλεί η λειτουργία του καταστήματος.

«Τα γεγονότα αυτά πέραν του ότι δεν εξυπηρετούν την αποτελεσματική λειτουργία των ΕΛΤΑ, ως οριζόντιες περικοπές δεν ανταποκρίνονται και στα δεδομένα της αγοράς για ταχύτερες και αξιόπιστες υπηρεσίες. Αποτελούν σαφώς πλήγμα στην τουριστική εικόνα του πρώτου τουριστικού προορισμού της χώρας και συνάμα αποδυνάμωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών της Ρόδου», τονίζει ο βουλευτής Δωδεκανήσου Β. Υψηλάντης ρωτώντας τον υπουργό Δημήτρη Παπαστεργίου εάν προτίθεται να παρέμβει έτσι ώστε να διατηρηθούν σε λειτουργία τα καταστήματα στις περιοχές Αρχαγγέλου, Λίνδου, Καλυθιών – Φαληράκι στη Ρόδο.

«Η λύση δεν είναι να αναγκάζονται να διανύουν χιλιόμετρα για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι αυτών των χωριών στο πλησιέστερο κατάστημα των ΕΛΤΑ», τονίζει από την πλευρά του ο βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ, Μάνος Κόνσολας. Και προσθέτει: «Δεν πρόκειται για μια αστική περιοχή που υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις και η μετακίνηση είναι πιο εύκολη. Στην περιφέρεια και κυρίως στις νησιωτικές και δυσπρόσιτες περιοχές, οι μετακινήσεις δεν είναι εύκολες. Καθίσταται σαφές όσο και ξεκάθαρο ότι δεν πρέπει να ισχύουν οριζόντια κριτήρια για την αναδιοργάνωση των ΕΛΤΑ στις νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές».

Αναρμόδιο δηλώνει το αρμόδιο υπουργείο

Τα ερωτήματά τους βεβαίως κινδυνεύουν να μείνουν πρακτικά αναπάντητα, διότι το εποπτεύον υπουργείο «νίπτει τας χείρας του» πετώντας το μπαλάκι της ευθύνης στη διοίκηση του Υπερταμείου, στο οποίο έχουν μεταφερθεί τα ΕΛΤΑ, αλλά και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Σε πανομοιότυπες μεταξύ τους γραπτές απαντήσεις που έχει αποστείλει σε προγενέστερες ερωτήσεις βουλευτών για το θέμα ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης επισημαίνει την αναρμοδιότητα του υπουργείου αφήνοντας ουσιαστικά εκτός κοινοβουλευτικού ελέγχου σε επίπεδο υπουργείου έναν Οργανισμό του Δημοσίου.

Στις απαντήσεις αυτές επισημαίνεται ότι η εταιρεία «Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.» από τον Δεκέμβριο του 2020 κατέχει το 100% των μετοχών. «Κατά συνέπεια, τα θέματα που αφορούν στην επιχειρησιακή και διοικητική λειτουργία της ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης», σημειώνει. Προσθέτει ότι τα ΕΛΤΑ ως φορέας καθολικής υπηρεσίας, υποχρεούνται να διασφαλίζουν στους χρήστες ταχυδρομικών υπηρεσιών σε όλη την ελληνική επικράτεια, μόνιμα και σε τιμές προσιτές, καθολική ταχυδρομική υπηρεσία: «Αρμόδια για την επίβλεψη της τήρησης των όρων της καθολικής υπηρεσίας, όπως περιγράφονται στην ανωτέρω σύμβαση, για την επιβολή των σχετικών κυρώσεων σε περίπτωση παραβίασής τους, αλλά και για τον προσδιορισμό του σχετικού ετήσιου καθαρού κόστους καθολικής υπηρεσίας, είναι αποκλειστικά, ως Ανεξάρτητη Αρχή, η Ε.Ε.Τ.Τ. Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι αρμόδιο για την καταβολή του εκάστοτε ετήσιου καθαρού κόστους καθολικής υπηρεσίας, όπως αυτό καθορίζεται από την Ε.Ε.Τ.Τ».

Στελέχη ΕΛΤΑ: Ολοκληρώνεται η αναδιοργάνωση του δικτύου

Από την πλευρά τους πηγές της διοίκησης των ΕΛΤΑ κάνουν λόγο για ένα «φιλόδοξο πλάνο μετασχηματισμού», το οποίο στόχο έχει «να ξεκλειδώσει περαιτέρω την αξία των ΕΛΤΑ και τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και να τα μεγεθύνει προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας και των πελατών τους που βρίσκονται διαχρονικά, εδώ και σχεδόν 200 χρόνια, στο επίκεντρο της φιλοσοφίας και των δραστηριοτήτων τους, διασφαλίζοντας, παράλληλα, την ετοιμότητα του οργανισμού για το μέλλον».

Οι ίδιες πηγές τονίζουν πως σύμφωνα με τα πρότυπα διεθνών ταχυδρομικών φορέων, «τα ΕΛΤΑ προχώρησαν στην αναδιοργάνωση του δικτύου τους και τη μείωση του λειτουργικού του κόστους, με την ενοποίηση υποστελεχωμένων και μη κερδοφόρων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, που θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου, καθώς και στην ενίσχυση κεντρικών καταστημάτων με διευρυμένο ωράριο και προσωπικό».

Τονίζουν επίσης πως στα ΕΛΤΑ της νέας εποχής, καταλυτικό ρόλο διαδραματίζουν η ανασύσταση του μοντέλου διαβιβάσεων, διαλογής και διανομής, καθώς και οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες και εργαλεία, με την επέκταση των υπηρεσιών «ELTA Postbox» και «ELTA PostMate», ή αλλιώς Ψηφιακός Ταχυδρόμος, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα και διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση.

Βασικές προτεραιότητες για το μέλλον των ΕΛΤΑ είναι η ενσωμάτωση των ταχυμεταφορών και της τεχνογνωσίας της ΕΛΤΑ Courier καθώς και η ανανέωση του στόλου των ΕΛΤΑ με οχήματα προηγμένης και πιο πράσινης τεχνολογίας, διαδικασίες που προχωρούν με αμείωτο ρυθμό.

Πηγή ethnos.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΕΛΜΕ Νοτίου Αιγαίου: Ψήφισμα και κάλεσμα συμμετοχής στη συγκέντρωση Αλληλεγγύης στη Νάξο

Μπροστά στη γενοκτονία που εκτυλίσσεται στη Γάζα, οι εκπαιδευτικοί του Νοτίου Αιγαίου σηκώνουν φωνή αξιοπρέπειας και ανθρωπιάς — Κυριακή 8 Ιουνίου, 11:00, Πλατεία Μανδηλαρά στη Νάξο.

Νάξος – “Emerald Azzurra”: Η πολυτέλεια “έδεσε” στο νησί των Κυκλάδων

Με 110 μέτρα μήκος και 50 πολυτελείς καμπίνες, το υπερσύγχρονο "Emerald Azzurra" πραγματοποιεί μία ακόμη επταήμερη κρουαζιέρα στο Αιγαίο και φέρνει τη Νάξο στο χάρτη των VIP προορισμών

Νάξος: Συγκέντρωση Αλληλεγγύης (08/06) για την Παλαιστίνη

«Η σιωπή μας είναι συνενοχή» – Ένα κάλεσμα για ζωή, ειρήνη και δικαιοσύνη από την Πρωτοβουλία Πολιτών Νάξου

Πρώτη Ολυμπιάδα ανθρωποειδών ρομπότ στην Ολυμπία

Μια νέα εποχή για την τεχνητή νοημοσύνη και τον αθλητισμό

Εκτακτο – Olympic Air: Καθηλωμένο στο διάδρομο το αεροσκάφος λόγω προβλήματος στον κινητήρα

Εκτακτο.. Καθηλώθηκε αεροπλάνο της Olympic Air στον διάδρομο καθότι πήρε φωτιά ο κινητήρας του λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Νάξου

Νάξος – Σύλλογος Φιλωτιτών: Προσκύνημα στο Άγιον Όρος, μία πνευματική διαδρομή

Από το Φιλώτι στην «καρδιά» της Ορθοδοξίας – Ένα ταξίδι κατάνυξης και πνευματικής σύνδεσης με τις ιερές ρίζες της πίστης μας

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στο Άγιο Όρος, αισθητός σε πολλές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας

Ακολούθησε δόνηση 3,8 Ρίχτερ – Δεν έχουν αναφερθεί ζημιές ή τραυματισμοί

6ο Νηπιαγωγείο Νάξου: «Όλα τα παιδιά είναι Καλλιτέχνες» (φωτογραφίες)

Μια μοναδική έκθεση ζωγραφικής από τους μικρούς δημιουργούς του νηπιαγωγείου που απέδειξαν πως η Τέχνη δεν έχει ηλικία (φωτογραφίες)

Η Σίκινος επενδύει στον βιώσιμο τουρισμό με δημιουργία οργανισμού διαχείρισης προορισμού

Υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού – Στόχος η ολοκληρωμένη και στρατηγική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού

ΓΕΩΘΗΡΑ ΜΑΕ: Το Ελικοδρόμιο Θηρασιάς, επανέρχεται στην υπηρεσία των πολιτών

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες αναβάθμισης – Έτοιμο να εξυπηρετήσει ανάγκες ΕΚΑΒ, Σωμάτων Ασφαλείας και Πολιτικής Προστασίας

Νάξος: Πυρκαγιά σε ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο καθοδόν προς τη Χώρα

Με ψυχραιμία και συνεργασία πολιτών και Πυροσβεστικής αποφεύχθηκε σοβαρό περιστατικό στο δρόμο Γλυνάδου – Χώρας

Νάξος – Μέλανες: Δύο (από τους τρείς) Κούρους αναμένεται να πάρουν το δρόμο για την υπό κατασκευή Νησίδα Μουσείων

Η απόφαση για τη μεταφορά δύο εκ των τριών ημίεργων Κούρων της Νάξου σε μουσειακό χώρο ανοίγει τον δρόμο για την προστασία και ανάδειξη μοναδικών μνημείων του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Εκτακτο – Olympic Air: Καθηλωμένο στο διάδρομο το αεροσκάφος λόγω προβλήματος στον κινητήρα

Εκτακτο.. Καθηλώθηκε αεροπλάνο της Olympic Air στον διάδρομο καθότι πήρε φωτιά ο κινητήρας του λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Νάξου

Η 15χρονη Τόνια Κορρέ από τη Νάξο κατακτά τις πίστες των Βαλκανίων!

Με εντυπωσιακές επιδόσεις στο BMU στις Σέρρες, η νεαρή αναβάτρια ανεβαίνει στο βάθρο και στοχεύει σε διεθνείς διακρίσεις.

Νάξος – Κόρωνος: Μια προσφορά από καρδιάς στη μνήμη του Νικόλα Μανωλά

Οι γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Κορώνου Νάξου ευγνωμονεί την οικογένεια του Νικόλα Μανωλά για μια δωρεά που θα δώσει φωνή στις μαθητικές εκδηλώσεις

Νάξος – “Φάρος του Αλυκού”: Θαλασσινές λιχουδιές με την υπογραφή του Σταμάτη Μαργαρίτη

Μια ξεχωριστή συνεργασία με τον ψαρά Σταμάτη Μαργαρίτη και τη Φάρμα Ρότα δίνει άλλη νοστιμιά στο καλοκαίρι στο Αλυκό.

Θηρασία: Σημαντική ανακάλυψη (σφραγίδες) που αλλάζει την ιστορία της γραφής στο Αιγαίο

Σφραγίδες 4.500 ετών φέρνουν στο φως ένα άγνωστο κεφάλαιο επικοινωνίας και εμπορίου ανάμεσα σε Κυκλαδικά νησιά – Με προέλευση από τη Νάξο το πήλινο αγγείο

Mission (Not) Possible: Νορβηγοί, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από Νάξο “πιάστηκαν” στα σύνορα

ζευγάρι τουριστών αποφάσισε να... κάνει εξαγωγή ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, αλλά το ταξίδι τους σταμάτησε λίγο πριν τη "μεγάλη έξοδο".

Νάξος: Σε κίνδυνο ο ξύλινος πεζόδρομος του Αγίου Νικολάου

Παρά τις επίσημες προειδοποιήσεις για την επικινδυνότητα, παραμένει ακάλυπτος ο περίπατος στην Αγία Άννα – Έκκληση κατοίκων για παρέμβαση

Η Νάξος γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις σε Xώρα και Απείρανθο

Εκπαιδευτικά εργαστήρια, παραμύθια, τέχνη και τεχνολογία για μικρούς και μεγάλους στη Χώρα και την Απείρανθο