Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου, 2025
ΑρχικήΔιεθνήΠω πω φορτηγά με ευρώ (!!!)

Πω πω φορτηγά με ευρώ (!!!)

|

Οι Γερμανοί ισχυρίζονται ότι στα πέντε χρόνια κρίσης μας έστειλαν 88 φορτηγά γεμάτα 100ευρώ – Ποια είναι η απάντηση;

 

Τι μαθαίνει κανείς όταν διαβάζει μία γερμανική εφημερίδα και δη την BILD? Ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν φορτηγά με ευρώ στον δρόμο και ότι οι Γερμανοί μας έχουν δανείσει εκατοντάδες δις ευρώ. Ξεχνάνε βέβαια ότι τίποτα δεν είναι με το αζημίωτο και το πιο εντυπωσιακό; Ότι ενώ αυτοί δίνουν εγγυήσεις και χαρτιά εμείς τους δίνουμε ζεστό χρήμα… Ας δούμε όμως τι έχει συμβεί και βέβαια ποια είναι η απάντηση…

Με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στο Μνημόνιο (23/04 από Καστελόριζο η ομιλία του Παπανδρέου), η Bild «τίμησε» την επέτειο προσπαθώντας να ειρωνευθεί την οικονομική κατάσταση στη χώρα μας με… γραφήματα! Με τίτλο «Τι μας έχει κοστίσει η Ελλάδα μέχρι τώρα;», η γερμανική εφημερίδα κάνει μια αποτίμηση του συνολικού κόστους από την υπαγωγή της Ελλάδας στον μηχανισμό στήριξης. Ο Παπανδρέου, γράφει η γερμανική εφημερίδα, έκανε λόγο για μια νέα Οδύσσεια των ελλήνων και παραδέχθηκε ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποφύγει την κατάρρευση χρησιμοποιώντας μόνο τις δικές της δυνάμεις. Αλλά παράλληλα ήταν γεμάτος αυτοπεποίθηση και είπε: «Οι εταίροι μας θα κάνουν ό,τι είναι απαραίτητο για να μας παρέχουν ένα ασφαλές καταφύγιο». Το μήνυμα αυτό ήταν σοκ τόσο για τους Έλληνες όσο και για την Ευρώπη συνολικά.  Η ΕΕ θέλησε να βοηθήσει την Ελλάδα με δάνεια 30 δισ ευρώ – το μερίδιο της Γερμανίας ήταν περίπου 8 δισ. Όμως τα χρήματα αυτά δεν ήταν αρκετά.

Η γερμανική εφημερίδα τονίζει ότι δισεκατομμύρια ευρώ, σε χαρτονομίσματα των 100 ευρώ, μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα με 88 φορτηγά, 40 τόνων το καθένα.

«Τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανήσει μέχρι τώρα ο δανειστές μας για την Ελλάδα, από την υπαγωγή της στο μηχανισμό στήριξης έως σήμερα, είναι τόσα πολλά που θα μπορούσαν να μεταφερθούν με 88 φορτηγά, βάρους 40 τόνων το καθένα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά. Δεν παραλείπει δε, να επιστρατεύσει εκ νέου την ειρωνική της διάθεση για να απεικονίσει την μεταφορά των χρημάτων από τους δανειστές μέχρι την χώρα μας με γράφημα στη φωτογραφία της. Παρόλα αυτά η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται αντιμέτωπη με την πτώχευση, εκτιμά το δημοσίευμα. Και σημειώνει: «Από το τέλος Φεβρουαρίου δεν έχουν εισρεύσει χρήματα στην Αθήνα. Κι αυτό διότι υπάρχουν διαφωνίες για την λίστα μεταρρυθμίσεων της ελληνικής κυβέρνησης, η οποία πρέπει να εγκριθεί από τους δανειστές, ώστε να ξεκλειδώσουν οι επόμενες δόσεις του δανείου».

“Η Ελλάδα είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο”

Ο ειδικός σε θέματα Οικονομίας, Φρανκ Σέφλερ του Κόμματος των Φιλελευθέρων είχε δηλώσει στη Bild: «Είναι πιθανό ότι η Γερμανία μέχρι το τέλος του 2012 έδωσε περισσότερα από 30 δισ. ευρώ δάνειο προς την Ελλάδα. Η χώρα είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο». Και επιβεβαιώθηκε, σημειώνει η εφημερίδα. «Οι χώρες της ευρωζώνης και το ΔΝΤ δεν δάνεισαν μόνο 30 δισεκατομμύρια ευρώ την Ελλάδα, όπως είχε ανακοινωθεί ότι απαιτούντο το 2010. Μέχρι σήμερα οι δανειστές έχουν δώσει στη χώρα περισσότερα από 215,7 δισ. ευρώ σε πακέτα βοήθειας», προσθέτει. Να σημειώσουμε βέβαια ότι εφημερίδα είναι και λίγο ανενημέρωτη αφού αναφέρει ότι από το τέλος του Φεβρουαρίου η Ελλάδα έχει να πάρει χρήματα, ενώ στην ουσία αυτό έχει να γίνει από το περασμένο καλοκαίρι

Και περνάμε στην απάντηση… Με βάση αυτά που αναφέρει ο «Βηματοδότης» έχουμε και λέμε «Αν και δεν έχω εμπιστοσύνη σε όσα γράφει κατά καιρούς για τη χώρα μας η «Bild», ωστόσο αυτή η πρωτοσέλιδη είδησή της ότι «σε πέντε χρόνια στείλαμε 88 φορτηγά με 40 τόνους 100ευρα στην Ελλάδα» ήταν εντυπωσιακή. Κάθησα και έψαξα το θέμα και οι πλέον αρμόδιοι μίλησαν: Πρώτα απ’ όλα φορτηγά γεμάτα με ευρώ δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα. Ηρθαν όμως cargo αεροπλάνα, μισθωμένα από την ΕΚΤ γεμάτα λεφτά μέσα σε… κοντέινερ. Η πρώτη παρτίδα ήρθε στη χώρα μας από την Αυστρία το 2011 και η δεύτερη από την Ιταλία αρχές του 2012, κάτι που επιβεβαιώνει και στο βιβλίο του ο τότε κεντρικός τραπεζίτης Γ. Προβόπουλος.

Προτού σας αποκαλύψω τους κινδύνους μιας τέτοιας μεταφοράς ένας από τους πλέον αρμόδιους μου αποκάλυψε ωστόσο ότι υπήρξε και μια τρίτη αερομεταφορά, επί διοικήσεως στην Τράπεζα της Ελλάδος του Ι. Στουρνάρα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε έγινε αυτή η αερομεταφορά (εάν τελικά έγινε) και τι ποσό ήρθε στη χώρα μας μέσα στα κοντέινερ; Διότι, πώς να το κάνουμε, υπάρχει, όπως καταλαβαίνετε, διαφορά εάν ήρθαν επί κυβερνήσεως ΝΔ-ΠαΣοΚ ή επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Ο κ. Στουρνάρας έγινε διοικητής επί προηγούμενης κυβέρνησης και συνέχισε να είναι κεντρικός τραπεζίτης και με την παρούσα κυβέρνηση. Τα στόματα παραμένουν ερμητικά κλειστά, μάλιστα διάφοροι επισήμαναν ότι «τέτοιες ειδήσεις δεν λέγονται». Ρώτησα ωστόσο τον πρόεδρο του ΠαΣοΚ και αντιπρόεδρο της προηγούμενης κυβερνήσεως Ευ. Βενιζέλο, ο οποίος ορθά-κοφτά είπε ότι «επί των ημερών μου δεν γνωρίζω να υπήρξε και τρίτη αερομεταφορά χρημάτων». Συνεπώς τι έγινε;

Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η «Bild» λέει ότι η Ελλάδα έχει επιβαρύνει το ταμείο των δανειστών την τελευταία πενταετία με το ποσό των 215,7 δισ. ευρώ. Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τα δισ. ευρώ στη χώρα μας προσγειώθηκαν και τις δύο φορές χαράματα σε μια γωνιά του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και τα χρήματα τα παρέλαβαν φορτηγά (μήπως αυτά τα φορτηγά εννοεί η «Bild»;) και τα μετέφεραν σε συνθήκες πλήρους ασφαλείας και μυστικότητας στην Τράπεζα της Ελλάδος: «Η μυστικότητα ήταν προϋπόθεση, διότι δεν θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους πολίτες και σηκώσουν τις καταθέσεις τους από τις τράπεζες» μου έλεγε ο κ. Προβόπουλος: «Τότε γεμίσαμε τα ΑΤΜ και έτσι δεν υπήρχε καμία ανησυχία, χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό» πρόσθεσε, αρνούμενος να πει τίποτα άλλο…

Πληροφορίες: Newsit.gr. tovima.gr. zougla.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αεροδρόμια: Η εικόνα της επιβατικής κίνησης τον Ιανουαρίου, – 33% η Σαντορίνη λόγω εργασιών

Με το “δεξί” η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της χώρας - Πως κινήθηκαν τα αεροδρόμια στο Αιγαίο - Από τη Μυτιλήνη έως τη Ρόδο και τη Σαντορίνη

Βασ. Φλεριανός: Η απόφαση για την ακύρωση του δρώμενου της Παρασκευής και το κάλεσμα διασκέδασης

Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Βασίλης Φλεριανός σε ανάρτησή του εξηγεί την απόφαση για την ακύρωση του δρώμενου της Παρασκευής των Αποκριών ...

Taste Atlas: Ποια ελληνικά πιάτα με αυγά βρίσκονται στη λίστα με τα 50 καλύτερα στον κόσμο;

Η ελληνική κουζίνα αναδείχτηκε φέτος η καλύτερη στον κόσμο, αφήνοντας πίσω της την ιταλική και άλλες διάσημες κουζίνες

Το τέλος του κινηματογράφου που ξέραμε – Σενάρια, ταινίες και ερμηνείες με… τεχνητή νοημοσύνη!

Σε ποια φιλμ εφαρμόζεται ήδη, ποιες είναι οι αντιδράσεις και γιατί το θέμα της τεχνολογίας απασχολεί από τα Όσκαρ μέχρι το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Μυτιλήνη: Νεκρή μετανάστρια μέσα σε βάρκα που ήρθε από τις τουρκικές ακτές

Στη βάρκα επέβαιναν και άλλοι 18 πρόσφυγες και μετανάστες που εντοπίστηκαν από στελέχη του Λιμενικού Σώματος

Κων. Καζάκος: “Μεγάλωσα με τον Καμπανέλλη μέσα στο σπίτι μας” (video)

Ο Κωνσταντίνος Καζάκος έρχεται στη Νάξο με τη θεατρική παράσταση "Αγουρα Κεράσια" και μιλάει στο Νίκο Σκορδιαλό για θέατρο, τηλεόραση και τον .. Καμπανέλλη (video)

Πρόταση Ημέρας: Η Μαριέττα Γαλάνη μας προτείνει Ζουμερό κέικ λεμόνι με φρέσκο ξινοτύρι Πιτταρά

Ζουμεροό κέικ 🍰 🍋🍋🍋🍋 λεμόνι με φρέσκο ξινοτύρι Πιτταρά - Η πρόταση ημέρας από την αγαπητή σεφ Μαριέττα Γαλάνη

Naxos Medical: Ιατρείο 24/02) από τον γιατρό ρευματολόγο Κωνσταντίνο Γεωργανά

Πότε και πως μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με τον γιατρό ρευματολόγο Κωνσταντίνο Γεωργανά στο Naxos Medical

Πανναξιακός ΑΟΚ: Σήμερα (23/02) έχει ντέρμπι .. ανόδου με Μελίσσια (video)

Δείτε που μπορείτε να παρακολουθήσετε το ντέρμπι του ΔΑΚ Νάξου μεταξύ Πανναξιακού ΑΟΚ - Μελίσσια (video)

Ολυμπιακός: Ένα ποδοσφαιρικό διαμάντι από τη Νάξο γεννιέται στον “Θρύλο”

Ποιος είναι ο 13χρονος που φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού και κάνει τα πρώτα του βήματα

Κυκλάδες (Σαντορίνη – Αμοργός): Παγώνουν οι κρατήσεις, τι λένε οι αρμόδιοι

Μείωση 15% από τους tour operators και 50% από τους μεμονωμένους τουρίστες - Τι λένε σε Σαντορίνη - Αμοργό και Πάρο

Νάξος – Αεροδρόμιο: Τον Μάρτιο θα κλείσει για τρεις εβδομάδες λόγω εργασιών αναβάθμισης

Οι εργασίες καλά κρατούν στο αεροδρόμιο της Νάξου - Ερχεται αναστολή λειτουργίας λόγω εργασιών στο διάδρομο προσγείωσης - απογείωσης για δια πλάτυνση

Η μεγάλη απόδραση: 27.000 σολομοί το «έσκασαν» από ιχθυοτροφείο

Οι περιβαλλοντολόγοι εκφράζουν ανησυχία για τις επιπτώσεις στο οικοσύστημα.

Κακοκαιρία “Coral”: Η Νάξος ξύπνησε με 0 βαθμούς θερμοκρασία και αίσθηση ψύχους στους – 4

Πως ξύπνησαν σήμερα (21/02) οι Κυκλάδες - Με αίσθηση ψύχους στους -4 βαθμούς η Απείρανθος και Κωμιακή... Πως είναι οι υπόλοιπες Κυκλάδες

Άκης Τσελέντης: “Ας ελπίσουμε ότι πιθανή εκροή λάβας τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες να είναι ήπια “

"Μπορεί τα τελευταία δύο 24ωρα να βιώσατε μια δραστική μείωση των σεισμών, αυτοί όμως εξακολουθούν να συμβαίνουν με μεγέθη που δεν τους καταλαβαίνετε."

Νάξος: Παγετός στο δρόμο προς Κεραμωτή, προσοχή στους οδηγούς (video)

Ορεινή Νάξος.. Χιόνισε τα ξημερώματα του Σαββάτου, η θερμοκρασία στους μηδέν βαθμούς και παγετός στο δρόμο. Προσοχή (video)

Sea Jets: Σε Σχοινούσα και Ηρακλειά φέτος θα δούμε το “Champion Jet 3” (pinakas)

To "Champion Jet 3" αναλαμβάνει να καλύψει τις δρομολογιακές ανάγκες του καλοκαιριού σε Σχοινούσα - Ηρακλειά ενώνοντας με Νάξο και Κουφονήσια (πίνακας)

Σαντορίνη – Λέκκας: Δύο τα σενάρια “Σταδιακή αποκλιμάκωση ή σεισμός 6 Ρίχτερ”

Επίσκεψη Λέκκα - Ευελπίδου στην Σαντορίνη - Οι συζητήσεις, οι διαπιστώσεις και τα δύο βασικά σενάρια που υπάρχουν στο τραπέζι από ΕΚΠΑ

Κυκλάδες: Οι Ασφαλιστικές εξαιρούν τον .. σεισμό από ανανεώσεις συμβολαίων (!!!)

Οι ασφαλιστικές εξαιρούν τον… σεισμό από τις ανανεώσεις συμβολαίων σε νησιά των Κυκλάδων - Ποια νησιά είναι στο επίκεντρο