Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΔιεθνήΠω πω φορτηγά με ευρώ (!!!)

Πω πω φορτηγά με ευρώ (!!!)

|

Οι Γερμανοί ισχυρίζονται ότι στα πέντε χρόνια κρίσης μας έστειλαν 88 φορτηγά γεμάτα 100ευρώ – Ποια είναι η απάντηση;

 

Τι μαθαίνει κανείς όταν διαβάζει μία γερμανική εφημερίδα και δη την BILD? Ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν φορτηγά με ευρώ στον δρόμο και ότι οι Γερμανοί μας έχουν δανείσει εκατοντάδες δις ευρώ. Ξεχνάνε βέβαια ότι τίποτα δεν είναι με το αζημίωτο και το πιο εντυπωσιακό; Ότι ενώ αυτοί δίνουν εγγυήσεις και χαρτιά εμείς τους δίνουμε ζεστό χρήμα… Ας δούμε όμως τι έχει συμβεί και βέβαια ποια είναι η απάντηση…

Με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στο Μνημόνιο (23/04 από Καστελόριζο η ομιλία του Παπανδρέου), η Bild «τίμησε» την επέτειο προσπαθώντας να ειρωνευθεί την οικονομική κατάσταση στη χώρα μας με… γραφήματα! Με τίτλο «Τι μας έχει κοστίσει η Ελλάδα μέχρι τώρα;», η γερμανική εφημερίδα κάνει μια αποτίμηση του συνολικού κόστους από την υπαγωγή της Ελλάδας στον μηχανισμό στήριξης. Ο Παπανδρέου, γράφει η γερμανική εφημερίδα, έκανε λόγο για μια νέα Οδύσσεια των ελλήνων και παραδέχθηκε ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποφύγει την κατάρρευση χρησιμοποιώντας μόνο τις δικές της δυνάμεις. Αλλά παράλληλα ήταν γεμάτος αυτοπεποίθηση και είπε: «Οι εταίροι μας θα κάνουν ό,τι είναι απαραίτητο για να μας παρέχουν ένα ασφαλές καταφύγιο». Το μήνυμα αυτό ήταν σοκ τόσο για τους Έλληνες όσο και για την Ευρώπη συνολικά.  Η ΕΕ θέλησε να βοηθήσει την Ελλάδα με δάνεια 30 δισ ευρώ – το μερίδιο της Γερμανίας ήταν περίπου 8 δισ. Όμως τα χρήματα αυτά δεν ήταν αρκετά.

Η γερμανική εφημερίδα τονίζει ότι δισεκατομμύρια ευρώ, σε χαρτονομίσματα των 100 ευρώ, μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα με 88 φορτηγά, 40 τόνων το καθένα.

«Τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανήσει μέχρι τώρα ο δανειστές μας για την Ελλάδα, από την υπαγωγή της στο μηχανισμό στήριξης έως σήμερα, είναι τόσα πολλά που θα μπορούσαν να μεταφερθούν με 88 φορτηγά, βάρους 40 τόνων το καθένα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά. Δεν παραλείπει δε, να επιστρατεύσει εκ νέου την ειρωνική της διάθεση για να απεικονίσει την μεταφορά των χρημάτων από τους δανειστές μέχρι την χώρα μας με γράφημα στη φωτογραφία της. Παρόλα αυτά η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται αντιμέτωπη με την πτώχευση, εκτιμά το δημοσίευμα. Και σημειώνει: «Από το τέλος Φεβρουαρίου δεν έχουν εισρεύσει χρήματα στην Αθήνα. Κι αυτό διότι υπάρχουν διαφωνίες για την λίστα μεταρρυθμίσεων της ελληνικής κυβέρνησης, η οποία πρέπει να εγκριθεί από τους δανειστές, ώστε να ξεκλειδώσουν οι επόμενες δόσεις του δανείου».

“Η Ελλάδα είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο”

Ο ειδικός σε θέματα Οικονομίας, Φρανκ Σέφλερ του Κόμματος των Φιλελευθέρων είχε δηλώσει στη Bild: «Είναι πιθανό ότι η Γερμανία μέχρι το τέλος του 2012 έδωσε περισσότερα από 30 δισ. ευρώ δάνειο προς την Ελλάδα. Η χώρα είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο». Και επιβεβαιώθηκε, σημειώνει η εφημερίδα. «Οι χώρες της ευρωζώνης και το ΔΝΤ δεν δάνεισαν μόνο 30 δισεκατομμύρια ευρώ την Ελλάδα, όπως είχε ανακοινωθεί ότι απαιτούντο το 2010. Μέχρι σήμερα οι δανειστές έχουν δώσει στη χώρα περισσότερα από 215,7 δισ. ευρώ σε πακέτα βοήθειας», προσθέτει. Να σημειώσουμε βέβαια ότι εφημερίδα είναι και λίγο ανενημέρωτη αφού αναφέρει ότι από το τέλος του Φεβρουαρίου η Ελλάδα έχει να πάρει χρήματα, ενώ στην ουσία αυτό έχει να γίνει από το περασμένο καλοκαίρι

Και περνάμε στην απάντηση… Με βάση αυτά που αναφέρει ο «Βηματοδότης» έχουμε και λέμε «Αν και δεν έχω εμπιστοσύνη σε όσα γράφει κατά καιρούς για τη χώρα μας η «Bild», ωστόσο αυτή η πρωτοσέλιδη είδησή της ότι «σε πέντε χρόνια στείλαμε 88 φορτηγά με 40 τόνους 100ευρα στην Ελλάδα» ήταν εντυπωσιακή. Κάθησα και έψαξα το θέμα και οι πλέον αρμόδιοι μίλησαν: Πρώτα απ’ όλα φορτηγά γεμάτα με ευρώ δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα. Ηρθαν όμως cargo αεροπλάνα, μισθωμένα από την ΕΚΤ γεμάτα λεφτά μέσα σε… κοντέινερ. Η πρώτη παρτίδα ήρθε στη χώρα μας από την Αυστρία το 2011 και η δεύτερη από την Ιταλία αρχές του 2012, κάτι που επιβεβαιώνει και στο βιβλίο του ο τότε κεντρικός τραπεζίτης Γ. Προβόπουλος.

Προτού σας αποκαλύψω τους κινδύνους μιας τέτοιας μεταφοράς ένας από τους πλέον αρμόδιους μου αποκάλυψε ωστόσο ότι υπήρξε και μια τρίτη αερομεταφορά, επί διοικήσεως στην Τράπεζα της Ελλάδος του Ι. Στουρνάρα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε έγινε αυτή η αερομεταφορά (εάν τελικά έγινε) και τι ποσό ήρθε στη χώρα μας μέσα στα κοντέινερ; Διότι, πώς να το κάνουμε, υπάρχει, όπως καταλαβαίνετε, διαφορά εάν ήρθαν επί κυβερνήσεως ΝΔ-ΠαΣοΚ ή επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Ο κ. Στουρνάρας έγινε διοικητής επί προηγούμενης κυβέρνησης και συνέχισε να είναι κεντρικός τραπεζίτης και με την παρούσα κυβέρνηση. Τα στόματα παραμένουν ερμητικά κλειστά, μάλιστα διάφοροι επισήμαναν ότι «τέτοιες ειδήσεις δεν λέγονται». Ρώτησα ωστόσο τον πρόεδρο του ΠαΣοΚ και αντιπρόεδρο της προηγούμενης κυβερνήσεως Ευ. Βενιζέλο, ο οποίος ορθά-κοφτά είπε ότι «επί των ημερών μου δεν γνωρίζω να υπήρξε και τρίτη αερομεταφορά χρημάτων». Συνεπώς τι έγινε;

Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η «Bild» λέει ότι η Ελλάδα έχει επιβαρύνει το ταμείο των δανειστών την τελευταία πενταετία με το ποσό των 215,7 δισ. ευρώ. Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τα δισ. ευρώ στη χώρα μας προσγειώθηκαν και τις δύο φορές χαράματα σε μια γωνιά του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και τα χρήματα τα παρέλαβαν φορτηγά (μήπως αυτά τα φορτηγά εννοεί η «Bild»;) και τα μετέφεραν σε συνθήκες πλήρους ασφαλείας και μυστικότητας στην Τράπεζα της Ελλάδος: «Η μυστικότητα ήταν προϋπόθεση, διότι δεν θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους πολίτες και σηκώσουν τις καταθέσεις τους από τις τράπεζες» μου έλεγε ο κ. Προβόπουλος: «Τότε γεμίσαμε τα ΑΤΜ και έτσι δεν υπήρχε καμία ανησυχία, χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό» πρόσθεσε, αρνούμενος να πει τίποτα άλλο…

Πληροφορίες: Newsit.gr. tovima.gr. zougla.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος: Η μουσική στήνει σκηνή στο Χαλκί, η Ευρωπαϊκή Γιορτή επιστρέφει για 12η χρονιά!

Ρυθμοί, χαμόγελα και παλμός στο πιο μελωδικό διήμερο του καλοκαιριού – 21 & 22 Ιουνίου, το Χαλκί γίνεται η καρδιά της μουσικής στη Νάξο.

Θαλάσσια Πάρκα: Η Ελλάδα ετοιμάζεται να χαρτογραφήσει την προστασία της θάλασσας

Λίγες ημέρες πριν από τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για τους Ωκεανούς στη Νίκαια, η κυβέρνηση αναμένεται να ανακοινώσει δύο μεγάλες ζώνες προστασίας στο Αιγαίο και το Ιόνιο, με στόχο την ουσιαστική διαχείριση και τον έλεγχο των θαλάσσιων οικοσυστημάτων.

Νάξος – Μέλανες: Δύο (από τους τρείς) Κούρους αναμένεται να πάρουν το δρόμο για την υπό κατασκευή Νησίδα Μουσείων

Η απόφαση για τη μεταφορά δύο εκ των τριών ημίεργων Κούρων της Νάξου σε μουσειακό χώρο ανοίγει τον δρόμο για την προστασία και ανάδειξη μοναδικών μνημείων του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Κτικάδος Τήνου: Συγκίνηση στην ανάληψη καθηκόντων του νέου Εφημέριου π. Γεωργίου Παλαμάρη

Με βαθιά ανθρώπινη συγκίνηση, η ενορία του Τιμίου Σταυρού αποχαιρέτησε τον π. Γεώργιο Ανδριώτη και υποδέχτηκε τον νέο της εφημέριο, π. Γεώργιο Παλαμάρη, με τιμή, δάκρυα και ελπίδα.

Πανελλαδικές 2025: Συνεχίζονται τη Δευτέρα με μαθήματα προσανατολισμού

Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία εξετάζονται αύριο στα ΓΕΛ – Με αισιοδοξία ξεκίνησε η φετινή εξεταστική περίοδος, σύμφωνα με τη Σοφία Ζαχαράκη

Σαντορίνη: Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια στο Sky TV για την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου επενδύει 30.000 ευρώ σε καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, εν μέσω προκλήσεων λόγω των σεισμικών φαινομένων

Σύρος: Μπαράζ δικών για τα αιολικά με επίκεντρο κατοίκους και αιρετούς της Τήνου

Περί τους 130 πολίτες, ανάμεσά τους ο δήμαρχος κι η έπαρχος, θα καθίσουν στο εδώλιο, αρχής γενομένης από την προσεχή Δευτέρα, επειδή αντιστάθηκαν με ειρηνικές διαμαρτυρίες στην ετσιθελική εγκατάσταση ανεμογεννητριών στο νησί και αντιμετωπίστηκαν με ξυλοδαρμούς από τα ΜΑΤ και μαζική αγωγή SLAPP

Φολέγανδρος: Αναβαθμισμένο και 24ωρης λειτουργίας το ελικοδρόμιο του νησιού

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης – Ένα από τα καλύτερα ελικοδρόμια στη νησιωτική Ελλάδα, σύμφωνα με τους πιλότους

Mission (Not) Possible: Νορβηγοί, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από Νάξο “πιάστηκαν” στα σύνορα

ζευγάρι τουριστών αποφάσισε να... κάνει εξαγωγή ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, αλλά το ταξίδι τους σταμάτησε λίγο πριν τη "μεγάλη έξοδο".

“Να βουίξει το Αιγαίο”: Το νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου γεμίζει νησιώτικο ρυθμό το καλοκαίρι μας (video)

Θάλασσα, μελωδία και χορός ενώνονται στο νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου που υπόσχεται να μας ταξιδέψει στα γαλανά νερά του Αιγαίου.

Νάξος – Χείμαρρος: Αποχαιρετισμός στον Γιάννη Ψαρρά, έναν άνθρωπο της προσφοράς

Η εξόδιος ακολουθία του 72χρονου θα τελεστεί σήμερα Δευτέρα 26 Μαΐου στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής στον Χείμαρρο – Θλίψη στο Τσικαλαριό

Νάξος: «Πώς ένα δημόσιο ακίνητο έγινε ιδιωτική “πλατεία”, η αλήθεια πίσω από την περίφραξη στον Λυώνα»

Σαφές μήνυμα από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την περίφραξη στον Λυώνα: παράνομη αυθαίρετη χρήση του χώρου, περίφραξη για λόγους ασφάλειας και αποκατάσταση της νομιμότητας

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Νάξος: Έτοιμος ο νέος δρόμος που ενώνει Αγιο Προκόπιο με Κάπαρες (Πλάκα – Αγία Αννα)

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος οδικός άξονας που συνδέει τον Άγιο Προκόπιο με τις Κάπαρες, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής και αυξάνοντας την οδική ασφάλεια – Ευχαριστίες από τον πρόεδρο της κοινότητας Αγίου Αρσενίου

Παροναξία: “Ηλεκτρική” νύχτα με βροχόπτωση και …λάσπη (πίνακας)

Έντονα φαινόμενα, αστραπές και «λασποβροχές» χτύπησαν τα νησιά των Κυκλάδων – Τα ύψη υετού από το NaxosWeather (πίνακας)

Νάξος – Σύλλογος Μηχανικών: “Όχι σε οριζόντιους περιορισμούς, Ναι, σε στοχευμένο πλαίσιο για τις θερινές οικοδομικές εργασίες”

Ο Σύλλογος εκφράζει έντονο προβληματισμό για την αιφνιδιαστική πρόθεση του Δήμου να επιβάλει οριζόντιους περιορισμούς, χωρίς επαρκή διαβούλευση – Προτείνει στοχευμένο και ρεαλιστικό πλαίσιο που προστατεύει τόσο τον τουρισμό όσο και τον κατασκευαστικό κλάδο.

Κυκλάδες – Blue Star Ferries: Ξεκινούν τα θερινά δρομολόγια του “Blue Star 1”, πρωινό το “Blue Star Naxos”

Από την Κυριακή 1 Ιουνίου, το "Blue Star 1" αναλαμβάνει τη βραδινή αναχώρηση από Πειραιά, ενώ από Δευτέρα 2 Ιουνίου, το "Blue Star Naxos" ξεκινάει τα καθημερινά πρωινά του δρομολόγια προς Πάρο, Νάξο, Μικρές Κυκλάδες, Αμοργό και Αστυπάλαια.

Νάξος – Μέλανες: Δύο (από τους τρείς) Κούρους αναμένεται να πάρουν το δρόμο για την υπό κατασκευή Νησίδα Μουσείων

Η απόφαση για τη μεταφορά δύο εκ των τριών ημίεργων Κούρων της Νάξου σε μουσειακό χώρο ανοίγει τον δρόμο για την προστασία και ανάδειξη μοναδικών μνημείων του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Νάξος – Λυώνας: Όταν ο φράχτης γίνεται σύμβολο απομόνωσης και αντίστασης

Η περίφραξη στην παραλία του Λυώνα της Κορώνου και η οργισμένη αντίδραση των κατοίκων – Ένα πανό που φωνάζει πιο δυνατά από τις λέξεις.

Νάξος: Αναβολή στη συζήτηση για τις θερινές οικοδομικές εργασίες, παράταση διαβούλευσης έως 10 Ιουνίου

Δεν θα ισχύσει από φέτος η ρύθμιση για περιορισμούς στις κατασκευαστικές δραστηριότητες. Συνάντηση διαβούλευσης με οικοδόμους και νέα προθεσμία για προτάσεις.