Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΥπουργείο Ναυτιλίας: Βάζει στο ...στόχαστρο την Seajets, ποιοι οι λόγοι;

Υπουργείο Ναυτιλίας: Βάζει στο …στόχαστρο την Seajets, ποιοι οι λόγοι;

|

Σε συναγερμό ενόψει θερινής περιόδου βρίσκεται το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τα θέματα ασφαλείας στην ακτοπλοΐα και κυρίως στον τομέα των ταχυπλόων. Τα περιστατικά που έλαβαν χώρα τον προηγούμενο χρόνο, αλλά και οι διαρκείς διαμαρτυρίες των σωματείων των ναυτεργατών ενεργοποίησαν τα αντανακλαστικά του ΥΝΑΝΠ με τον αρμόδιο υπουργό να φτάνει να αναφέρει δημοσίως σε δηλώσεις του πως η χώρα δεν αντέχει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο, διαμηνύοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν εκπτώσεις σε ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια.

Κείμενο: Αλεξάνδρα Φωτάκη (ot.gr) 

Ωστόσο το θέμα της ασφάλειας στην ακτοπλοΐα και δη στα ταχύπλοα που εκτελούν δρομολόγια σε αυτό που ονομάζουν «βασική ακτοπλοΐα στο Αιγαίο πλην Αργοσαρωνικού» είναι μία δύσκολη εξίσωση, αφού υπάρχουν αναφορές για «προειδοποιήσεις» στα όρια της απειλής σε πολιτικούς, αλλά και σε στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ναυτεργάτες, ιδιαίτερες σχέσεις πλοιοκτήτη που έχει το ολιγοπώλιο στα ταχύπλοα, στις εν λόγω γραμμές, με εκλεγμένους της τοπικής αυτοδιοίκησης καθώς και προσπάθεια αφανισμού του ανταγωνισμού, με μεθόδους που αγγίζουν πρακτικές «πειρατείας».

Στην πραγματικότητα ο συναγερμός στο ΥΝΑΝΠ εστιάζει κυρίως στην εταιρεία Seajets, συμφερόντων Μάριου Ηλιόπουλου, η οποία διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στο Αιγαίο και τη μερίδα του λέοντος στο ολιγοπώλιο που αφορά τη βασική ακτοπλοΐα στο Αιγαίο πλην Αργοσαρωνικού, που περιλαμβάνει τα νησιά των Κυκλάδων με τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση, η οποία πρωταγωνίστησε τον προηγούμενο χρόνο, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές, και στις παραβιάσεις στην κείμενη νομοθεσία, με καθυστερήσεις στη χρονική διάρκεια των δρομολογίων, είτε στον κατάπλου είτε στον απόπλου των πλοίων, αλλά και σε παραβιάσεις διατάξεων περί ορίου χρόνου εργασίας και ανάπαυσης των ναυτικών.

Ενας Περιφερειάρχης και τρεις δήμαρχοι 

Ο Ηλιόπουλος, ο οποίος εμφανίζεται να διατηρεί σχέσεις με τους δημάρχους Σύρου, Τήνου, Μυκόνου, τους οποίους φρόντισε να πάρει μαζί του και να τους μεταφέρει με ελικόπτερο στη Σαντορίνη την ημέρα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Σαντορίνη – αλλά και με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκου, ο οποίος και σύμφωνα με πληροφορίες ήταν αυτός που φρόντισε να τον βάλει στο κάδρο της επίσκεψης – φέρεται να επιχειρεί να ασκήσει πιέσεις στην κυβέρνηση και μέσω αυτών, προκειμένου να μην υπάρξει κάποια αλλαγή που θα του δημιουργήσει προβλήματα.

Καμπανάκι το ατύχημα της Μυκόνου

Ηχηρή προειδοποίηση για ενδεχόμενο ατύχημα με ανυπολόγιστες συνέπειες που δεν θα μπορούσε να αντέξει καμία κυβέρνηση, όπως έλεγαν χαρακτηριστικά αρμόδιες πηγές, αποτέλεσε και το συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2024 με το πλοίο «Jumbo Jet» της εταιρείας Seajets, όπου ο καταπέλτης μετακινήθηκε με αποτέλεσμα βαλίτσες και άλλα αντικείμενα να βρεθούν στη θάλασσα. Οι επιβάτες έπεσαν στο έδαφος και ευτυχώς δεν υπήρξε σοβαρός τραυματισμός, με το ΥΠΑΝΠ, αλλά και τα σωματεία των ναυτεργατών να μην κρύβουν την ανησυχία τους για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί. Πηγές του ΥΝΑΝΠ σημειώνουν ότι ενδεχόμενο ατύχημα θα έχει κατ’ αρχήν απώλεια ζωών ενώ δευτερευόντως ανυπολόγιστη θα είναι η ζημιά και στο τουριστικό προϊόν, που η κυβέρνηση παρουσιάζει ως success story. Η περίπτωση όπως έλεγαν οι ίδιες πηγές ατυχήματος σε επιβατηγό πλοίο, στο οποίο π.χ. θα μπορούσε να πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα ήταν η απόλυτη καταστροφή.

Η φωτογραφική ρύθμιση Πλακιωτάκη

Το πρώτο βήμα που ήδη προχωρά το ΥΝΑΝΠ είναι η αλλαγή της ρύθμισης Πλακιωτάκη, με την οποία το πρόστιμο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ορίων του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης ναυτικών από 500 ευρώ για έκαστο ναυτικό που ίσχυε αρχικά, έγινε πρόστιμο «300 ευρώ έως 1.000 ευρώ ανά ημέρα». Η συγκεκριμένη ρύθμιση στον Ν. 4770/2021 θεωρήθηκε άλλωστε ως «φωτογραφική διάταξη» τόσο από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), όσο και από άλλους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στην ακτοπλοΐα, προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τα πρόστιμα για την υπέρβαση των μέγιστων ωραρίων εργασίας στα ταχύπλοα, αγορά στην οποία κυρίαρχη είναι η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου.

Σύμφωνα δε με την ΠΝΟ, μετά τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η παραβατικότητα της εν λόγω εταιρείας εκτοξεύθηκε, με τα ελαχιστοποιημένα πρόστιμα να λειτουργούν ως αντικίνητρο για την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας, η οποία προβλέπει την πρόσληψη διπλών πληρωμάτων. Ως αποτέλεσμα είχαν την καταστρατήγηση των ωραρίων εργασίας και τη στρέβλωση του ανταγωνισμού, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των θαλασσίων συγκοινωνιών. Ενδεικτικό είναι ότι ναυτεργάτες χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη εταιρεία ως πρωταγωνίστρια στην «ασυδοσία», ενώ σε ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ενωσης Κατώτερων Πληρωμάτων Μηχανής ΕΝ «Ο Στέφενσων», στις 17/4/2024 γίνεται λόγος για «δρομολόγια στα όρια της σωματικής και ψυχικής εξόντωσης των ναυτεργατών από τη Seajets».

Προωθείται αύξηση των προστίμων

Αρμόδιες πηγές σημείωναν ότι μετά τις συνεχόμενες κινητοποιήσεις των ναυτεργατών, το ΥΝΑΝΠ προσανατολίζεται στην αύξηση των προστίμων για παραβάσεις της ναυτεργατικής νομοθεσίας με διάταξη η οποία έχει ήδη συμπεριληφθεί στο «ερανιστικό» νομοσχέδιο που έχει καταθέσει το υπουργείο με στόχο οι κυρώσεις να δρουν αποτρεπτικά. Η διάταξη, όπως εξηγούσαν οι ίδιες πηγές, αφορά την ενίσχυση της ασφάλειας, ειδικότερα στα ταχύπλοα.

Αντίστοιχα προωθείται και ο σχεδιασμός για το Σύστημα Χρονοθυρίδων Θαλάσσιων Λιμένων (Sea Ports Time Slots System) με ένα κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα παρακολούθησης και χρήσης, την προσαρμογή των υπόχρεων λιμένων στον διεθνή κώδικα ISPS, την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου. Σχεδιασμός που επίσης στοχεύει κυρίως στη συμμόρφωση στον τομέα των ταχυπλόων. Το σύστημα αναμένεται να αλλάξει τη συνολική εικόνα στην ακτοπλοΐα, αφού με τις χρονοθυρίδες θα σημειώνονται οι κατά συρροή παραβάτες και θα επιβάλλονται οι ποινές.

Το σύστημα θα λαμβάνει υπόψη και τους επιβάτες που θα αποβιβαστούν και θα επιβιβαστούν σε κάθε λιμάνι – σημειώνεται ότι θα θέτει και τον χρόνο που εκτιμάται ότι απαιτείται να παραμείνει σε αυτό, καταργώντας τα πεντάλεπτα. Δηλαδή την ελάχιστη παραμονή του ταχυπλόου στο κάθε λιμάνι (πέντε λεπτά), που υποβάλλεται στη δήλωση δρομολογίων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και ποτέ δεν τηρείται με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται καθυστερήσεις.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας που συνδέεται με την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα γενικότερα, αλλά και την προσπάθεια για την πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα, έχει κινηθεί διαδικασία εύρεσης πόρων που θα χρηματοδοτήσουν έργα μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων. Κονδύλια που μπορεί να φτάσουν και τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ με συμμετοχή και ιδιωτικών κεφαλαίων για την Ακτοπλοΐα Αγονων Γραμμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Στυλιανίδης έχει ανακοινώσει τη δημιουργία ενός «Maritime Cluster», ενός συνεργατικού σχηματισμού, σε συνεργασία με το υουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, που θα συμβάλει στην οικονομική ενίσχυση των εγχώριων επιχειρήσεων του ναυτιλιακού εξοπλισμού. Ο σχηματισμός αυτός θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ Ανταγωνιστικότητας, με αρχικό προϋπολογισμό 25 εκατ. ευρώ. Ωστόσο αυτά δεν αναμένεται να θεραπεύσουν τα προβλήματα.

Θέλει να γίνει μονοπώλιο

Πρωταγωνίστρια στις παραβάσεις της νομοθεσίας η εταιρεία του Ηλιόπουλου, η οποία με αυτό τον τρόπο εντάσσει στο δρομολόγιό της περισσότερα λιμάνια, από όσα μπορεί να δέσει στον ανώτατο χρόνο που προβλέπεται και καταλήγει σε καταστρατήγηση του ωραρίου, αλλά και επικίνδυνη πίεση των εργαζομένων, που μπορεί να είναι λόγος για ατυχήματα. Στόχος όπως τονίζεται είναι με τον τρόπο αυτό να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό. Οι χρονοθυρίδες στοχεύουν επίσης, στο ίδιο πλαίσιο, να σταματήσει η δήλωση πλασματικών ταχυτήτων που δηλώνουν τα ταχύπλοα και οι οποίες απέχουν από τις πραγματικές.

Ακτοπλοϊα - SeaJets
Ακτοπλοϊα – SeaJets

Η υπερεργασία είναι η Νο 1 αιτία για τραυματισμούς και θανατηφόρα ατυχήματα

Αξίζει να σημειωθεί πως για τους ναυτεργάτες η υπερεργασία είναι η Νο 1 αιτία για τραυματισμούς και θανατηφόρα ατυχήματα που γίνονται λόγω της πίεσης και της καταπόνησης των εργαζομένων.

Οι ίδιες πηγές αναφέρονται σε εκβιασμό της πολιτικής ηγεσίας από τους ιδιοκτήτες των ταχυπλόων, που απειλούν αξιοποιώντας την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού. Σημειώνουν δε ότι ασκούνται πιέσεις από την πλευρά της Seajets ώστε το 10ωρο εργασίας να γίνει 12ωρο για τα ταχύπλοα, με πηγές του ΥΝΑΝΠ να παραδέχονται πως ακόμα και η μία ώρα ανοχής στο 10ωρο που δίνεται λόγω καιρού δεν είναι αρκετή για την εν λόγω εταιρεία που επί της ουσίας απαιτεί ακόμα και 14ωρα, αρνούμενη να πάρει δεύτερο πλήρωμα.

Με τα σωματεία των ναυτεργατών μάλιστα να στοχοποιούν ως υπεύθυνο το ΥΝΑΝΠ για ενδεχόμενα ατυχήματα, σημειώνοντας σε ανακοινώσεις ότι θα «είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για οτιδήποτε συμβεί, που έχει σχέση με την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών. Είναι υπεύθυνοι γιατί επιτρέπουν να εκτελούνται δρομολόγια, που οδηγούν στη σωματική και ψυχική εξόντωση, από την κόπωση, τους ναυτεργάτες».

Οι εκβιασμοί

Πηγές από την πλευρά των ναυτεργατών έχουν επανειλημμένα αναφερθεί σε εκβιασμό της πολιτικής ηγεσίας από τους ιδιοκτήτες των ταχυπλόων – και κυρίως αυτού που έχει τη μερίδα του λέοντος – και απειλές που γίνονται αξιοποιώντας την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού.

Ενα παράδειγμα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από κάποιους και ο ρόλος της Seajets στο θέμα της γραμμής Λαύριο – Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος, που κινδύνευσε να αφήσει τα δύο νησιά χωρίς σύνδεση με την Αττική, δημιουργώντας σειρά αντιδράσεων. Πιο συγκεκριμένα η επιδοτούμενη γραμμή Λαύριο – Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος εξυπηρετήθηκε μέχρι και την 31/10/2024, ήτοι μέχρι και την ολοκλήρωση της εν λόγω δρομολογιακής περιόδου σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, από την εταιρεία ΤΖΑΜΠΟ ΤΖΕΤ Ν.Ε. (η οποία ανήκει στη Seajets) και το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ» Ν.Π. 12393.

Κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο 2024-2025, και λόγω της μη δυνατότητας παράτασης της σύμβασης, για τη δρομολογιακή γραμμή α) «ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή» και β) «ΛΑΥΡΙΟ – ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ», το υπουργείο, σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, εξέδωσε πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας.

Πρόσκληση επί της οποίας δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για την εξυπηρέτηση της επίμαχης γραμμής, ούτε από την εταιρεία Seajets. Η οποία για αρκετούς δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον επιχειρώντας στην πραγματικότητα να δημιουργήσει πρόβλημα στο υπουργείο.

Οι επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες οδήγησαν το ΥΝΑΝΠ να ζητήσει από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, με βάση σχετική διάταξη, να καλυφθεί η γραμμή με εναλλακτικά δρομολόγια. Το ΣΑΣ έδωσε δυνατότητα κάλυψης της γραμμής χωρίς προσέγγιση στο νησί του Αγίου Ευστρατίου, σε περίπτωση που δεν υπήρχε διάθεση πλοίου με τεχνικά χαρακτηριστικά που να επιτρέπουν την ασφαλή προσέγγιση στο λιμάνι του.

Σε αυτή την πρόσκληση ανταποκρίθηκε μόνο η εταιρεία «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ν.Ε.» με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06. Η σύμβαση εγκρίθηκε και ο Αγιος Ευστράτιος εξυπηρετείται έμμεσα αφού η γραμμή που πέρασε λειτουργεί προσθετικά στη γραμμή Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος που γίνεται έξι φορές την εβδομάδα.

Για τη σύμβαση της επίμαχης σύμβασης όπως τονίζουν αρμόδιες πηγές πραγματοποιήθηκε έλεγχος νομιμότητας από την Υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με τις προσπάθειας να δημιουργηθούν εντυπώσεις για δήθεν κατασπατάληση δημοσίου χρήματος να καταρρίπτονται.

Premium έκδοση ΤΑ ΝΕΑ


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Βουρβουριά Νάξου: Εκεί που ο Άγιος Προκόπιος συναντά την πίστη και τη μνήμη

Μια λιτανεία που διασχίζει τον χρόνο – Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος, οι κληρικοί της Νάξου και οι άνθρωποι του χωριού τίμησαν τη μνήμη του Αγίου με τρόπο που μόνο οι νησιώτες ξέρουν

Νέο ξενοδοχείο 3 αστέρων στα Κουφονήσια, επένδυση στην περιοχή “Βάρδια”

Η ανάπτυξη συνεχίζεται στα Κουφονήσια με την έγκριση νέας ξενοδοχειακής μονάδας σε έκταση σχεδόν 7 στρεμμάτων – Εγκεκριμένη η οικοδομική άδεια από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Η Κέα στο προσκήνιο με τον Happy Traveller, Κυριακή 13 Ιουλίου στον ΣΚΑΪ (video)

Ο Ευτύχης Μπλέτσας και η Ηλέκτρα εξερευνούν το νησί της Κέας, σε ένα ταξίδι με φάρους, μονοπάτια, αρχαία και ονειρικά τοπία – Μια τηλεοπτική ωδή στο κυκλαδίτικο νησί των αντιθέσεων (video)

Αθανασούλης: «Η διάσωση των Κούρων δεν διαπραγματεύεται – Η λύση πρέπει να είναι οριστική»

Κινητά ή ακίνητα; Το ΥΠΠΟΑ απαντά στην τοπική κοινωνία της Νάξου, ενώ Φλεριανός, Κορρές και Μαυρογιαννόπουλος επανέρχονται με αιχμές και ερωτήματα

Σημαντική δράση για την προστασία της Ποσειδωνίας στην Κέα

Ο Δήμος Κέας, σε συνεργασία με φορείς και επιστημονικούς οργανισμούς, προχωρά σε πρωτοβουλία βιώσιμης διαχείρισης και προστασίας του θαλάσσιου οικοσυστήματος στον κόλπο του Αγίου Νικολάου

Μύκονος κατά του τέλους κρουαζιέρας, «Τιμωρητικό και άδικο μέτρο» καταγγέλλει το Λιμενικό Ταμείο

Αίτημα αναστολής του τέλους επιβατών κρουαζιέρας από το Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου προς τον Υπουργό Ναυτιλίας – Κάνει λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό και πλήγμα στην τοπική οικονομία

Νάξος: Έκρηξη αφίξεων (30% το πρώτο εξάμηνο) στο αεροδρόμιο, οι υποδομές στο … κόκκινο

Με αύξηση 45% τον Ιούνιο και 30% στο εξάμηνο, η τουριστική ζήτηση απογειώνεται, αλλά το αεροδρόμιο της Νάξου φτάνει στα όριά του – Επιτακτική η ανάγκη για αναβάθμιση

Το Andros Island 3×3 Basketball Festival φέρνει τον παλμό του μπάσκετ στις Κυκλάδες

Για πρώτη φορά στην Άνδρο, 25-27 Ιουλίου, ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός για όλες τις ηλικίες – Με τη συμμετοχή θρύλων του ελληνικού μπάσκετ και τη σφραγίδα του Γιώργου Καλαφατάκη

Νάξος – Φιλοξενία: «Όχι στην απομάκρυνση των Κούρων», σαφές μήνυμα από τον Σύλλογο Μαζικής Εστίασης

Η «Φιλοξενία» υπερασπίζεται την παραμονή των Κούρων του Φλεριού στον φυσικό τους χώρο – Πρόταση για ήπια ανάδειξη του αρχαιολογικού τοπίου

Τζεφ Μπέζος: After wedding party στη Νάξο με την Λόρεν Σάντσεζ, η «έξυπνη» αγάπη του για το νησί

Μετά τον χλιδάτο γάμο των 48 εκατομμυρίων στη Βενετία, ο ιδρυτής της Amazon και η εκρηκτική σύζυγός του επιλέγουν τη Νάξο για το after wedding ταξίδι τους, επιβεβαιώνοντας την ιδιαίτερη σχέση του δισεκατομμυριούχου με το νησί και τα φιλόδοξα σχέδιά του για το «smart island» των Κυκλάδων.

Aperto – Cucina Italiana: Η αυθεντική ιταλική εμπειρία ήρθε στη Νάξο με την υπογραφή του κορυφαίου pizzaiolo Νίκου Σωτηρόπουλου

Ένα νέο γαστρονομικό σημείο στην καρδιά της Νάξου που ενώνει την ιταλική φινέτσα με τη δημιουργικότητα του Έλληνα pizzaiolo που διακρίθηκε δύο φορές ως ο καλύτερος της χώρας και στους 50 κορυφαίους της Ευρώπης.

Κατ’ Οίκον Νοσηλευτική Φροντίδα στη Νάξο από τη Φραντζέσκα Λαγογιάννη

Με επιστημονική γνώση, σεβασμό και ολιστική προσέγγιση, η Φραντζέσκα Λαγογιάννη προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες νοσηλείας στο σπίτι, σε όλη τη Νάξο.

Νάξος – Κατερίνα Καινούργιου: Ρομαντικό ηλιοβασίλεμα και η ξακουστή πατάτα στο τραπέζι της

Η παρουσιάστρια περνά τις διακοπές της στο νησί των Κυκλάδων με τον Παναγιώτη Κουτσουμπή, απολαμβάνοντας τα τοπικά εδέσματα, τη γαλήνη του τοπίου και τις συγκινήσεις μετά το φινάλε της σεζόν.

Εκρηκτική αύξηση επιβατών στο λιμάνι Νάξου τον Ιούνιο (πίνακας)

Οι αριθμοί αυξάνονται, οι υποδομές όμως όχι. Η Νάξος «ασφυκτιά» και χρειάζεται λύση τώρα.

Νάξος: Αλλαγές στην κυκλοφορία σε Χώρα, Αγία Άννα, Άγιο Προκόπη και Πλάκα, “εμφάνιση” του e-naxios

Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ανακοινώνει τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την τουριστική περίοδο – Δωρεάν στάθμευση και έλεγχος τροφοδοσίας στα παραλιακά μέτωπα

Αποκαλύφθηκε σκάνδαλο 40 εκατ. ευρώ στο μεταφορικό ισοδύναμο, έγκαιρη παρέμβαση Παππά έσωσε το Δημόσιο

Χάρη σε διοικητικούς ελέγχους και αποφασιστικές κινήσεις, απετράπη καταβολή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε ύποπτες αιτήσεις επιχειρήσεων – Η συντριπτική πλειονότητα από την Κρήτη

Blackout στη Χώρα Νάξου τα πρώτα λεπτά της Κυριακής, αντιδράσεις επιχειρηματιών

Στο σκοτάδι για μισή ώρα το κέντρο της τουριστικής ζωής – Αυξάνονται τα παράπονα επαγγελματιών

Γιάννης Πάριος: Το θαλασσινό του ταξίδι με 16 τραγούδια-ανάσα Ελλάδας και καρδιάς (video)

Ο αγαπημένος ερμηνευτής παρουσίασε το νέο του άλμπουμ «Τα Θαλασσινά του Πάριου» με ένα αξέχαστο νησιώτικο γλέντι στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με αναφορές στον πατέρα του, την καταγωγή του και τις ρίζες της μουσικής του πορείας.

Σέριφος: 87χρονη ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της από την παραλία Συκαμιά

Η άτυχη γυναίκα διακομίστηκε στο Πολυδύναμο Ιατρείο του νησιού, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της – Προανάκριση από το Λιμεναρχείο