Πέμπτη, 8 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΥπουργείο Ναυτιλίας: Βάζει στο ...στόχαστρο την Seajets, ποιοι οι λόγοι;

Υπουργείο Ναυτιλίας: Βάζει στο …στόχαστρο την Seajets, ποιοι οι λόγοι;

|

Σε συναγερμό ενόψει θερινής περιόδου βρίσκεται το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τα θέματα ασφαλείας στην ακτοπλοΐα και κυρίως στον τομέα των ταχυπλόων. Τα περιστατικά που έλαβαν χώρα τον προηγούμενο χρόνο, αλλά και οι διαρκείς διαμαρτυρίες των σωματείων των ναυτεργατών ενεργοποίησαν τα αντανακλαστικά του ΥΝΑΝΠ με τον αρμόδιο υπουργό να φτάνει να αναφέρει δημοσίως σε δηλώσεις του πως η χώρα δεν αντέχει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο, διαμηνύοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν εκπτώσεις σε ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια.

Κείμενο: Αλεξάνδρα Φωτάκη (ot.gr) 

Ωστόσο το θέμα της ασφάλειας στην ακτοπλοΐα και δη στα ταχύπλοα που εκτελούν δρομολόγια σε αυτό που ονομάζουν «βασική ακτοπλοΐα στο Αιγαίο πλην Αργοσαρωνικού» είναι μία δύσκολη εξίσωση, αφού υπάρχουν αναφορές για «προειδοποιήσεις» στα όρια της απειλής σε πολιτικούς, αλλά και σε στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ναυτεργάτες, ιδιαίτερες σχέσεις πλοιοκτήτη που έχει το ολιγοπώλιο στα ταχύπλοα, στις εν λόγω γραμμές, με εκλεγμένους της τοπικής αυτοδιοίκησης καθώς και προσπάθεια αφανισμού του ανταγωνισμού, με μεθόδους που αγγίζουν πρακτικές «πειρατείας».

Στην πραγματικότητα ο συναγερμός στο ΥΝΑΝΠ εστιάζει κυρίως στην εταιρεία Seajets, συμφερόντων Μάριου Ηλιόπουλου, η οποία διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στο Αιγαίο και τη μερίδα του λέοντος στο ολιγοπώλιο που αφορά τη βασική ακτοπλοΐα στο Αιγαίο πλην Αργοσαρωνικού, που περιλαμβάνει τα νησιά των Κυκλάδων με τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση, η οποία πρωταγωνίστησε τον προηγούμενο χρόνο, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές, και στις παραβιάσεις στην κείμενη νομοθεσία, με καθυστερήσεις στη χρονική διάρκεια των δρομολογίων, είτε στον κατάπλου είτε στον απόπλου των πλοίων, αλλά και σε παραβιάσεις διατάξεων περί ορίου χρόνου εργασίας και ανάπαυσης των ναυτικών.

Ενας Περιφερειάρχης και τρεις δήμαρχοι 

Ο Ηλιόπουλος, ο οποίος εμφανίζεται να διατηρεί σχέσεις με τους δημάρχους Σύρου, Τήνου, Μυκόνου, τους οποίους φρόντισε να πάρει μαζί του και να τους μεταφέρει με ελικόπτερο στη Σαντορίνη την ημέρα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Σαντορίνη – αλλά και με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκου, ο οποίος και σύμφωνα με πληροφορίες ήταν αυτός που φρόντισε να τον βάλει στο κάδρο της επίσκεψης – φέρεται να επιχειρεί να ασκήσει πιέσεις στην κυβέρνηση και μέσω αυτών, προκειμένου να μην υπάρξει κάποια αλλαγή που θα του δημιουργήσει προβλήματα.

Καμπανάκι το ατύχημα της Μυκόνου

Ηχηρή προειδοποίηση για ενδεχόμενο ατύχημα με ανυπολόγιστες συνέπειες που δεν θα μπορούσε να αντέξει καμία κυβέρνηση, όπως έλεγαν χαρακτηριστικά αρμόδιες πηγές, αποτέλεσε και το συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2024 με το πλοίο «Jumbo Jet» της εταιρείας Seajets, όπου ο καταπέλτης μετακινήθηκε με αποτέλεσμα βαλίτσες και άλλα αντικείμενα να βρεθούν στη θάλασσα. Οι επιβάτες έπεσαν στο έδαφος και ευτυχώς δεν υπήρξε σοβαρός τραυματισμός, με το ΥΠΑΝΠ, αλλά και τα σωματεία των ναυτεργατών να μην κρύβουν την ανησυχία τους για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί. Πηγές του ΥΝΑΝΠ σημειώνουν ότι ενδεχόμενο ατύχημα θα έχει κατ’ αρχήν απώλεια ζωών ενώ δευτερευόντως ανυπολόγιστη θα είναι η ζημιά και στο τουριστικό προϊόν, που η κυβέρνηση παρουσιάζει ως success story. Η περίπτωση όπως έλεγαν οι ίδιες πηγές ατυχήματος σε επιβατηγό πλοίο, στο οποίο π.χ. θα μπορούσε να πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα ήταν η απόλυτη καταστροφή.

Η φωτογραφική ρύθμιση Πλακιωτάκη

Το πρώτο βήμα που ήδη προχωρά το ΥΝΑΝΠ είναι η αλλαγή της ρύθμισης Πλακιωτάκη, με την οποία το πρόστιμο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ορίων του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης ναυτικών από 500 ευρώ για έκαστο ναυτικό που ίσχυε αρχικά, έγινε πρόστιμο «300 ευρώ έως 1.000 ευρώ ανά ημέρα». Η συγκεκριμένη ρύθμιση στον Ν. 4770/2021 θεωρήθηκε άλλωστε ως «φωτογραφική διάταξη» τόσο από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), όσο και από άλλους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στην ακτοπλοΐα, προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τα πρόστιμα για την υπέρβαση των μέγιστων ωραρίων εργασίας στα ταχύπλοα, αγορά στην οποία κυρίαρχη είναι η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου.

Σύμφωνα δε με την ΠΝΟ, μετά τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η παραβατικότητα της εν λόγω εταιρείας εκτοξεύθηκε, με τα ελαχιστοποιημένα πρόστιμα να λειτουργούν ως αντικίνητρο για την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας, η οποία προβλέπει την πρόσληψη διπλών πληρωμάτων. Ως αποτέλεσμα είχαν την καταστρατήγηση των ωραρίων εργασίας και τη στρέβλωση του ανταγωνισμού, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των θαλασσίων συγκοινωνιών. Ενδεικτικό είναι ότι ναυτεργάτες χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη εταιρεία ως πρωταγωνίστρια στην «ασυδοσία», ενώ σε ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ενωσης Κατώτερων Πληρωμάτων Μηχανής ΕΝ «Ο Στέφενσων», στις 17/4/2024 γίνεται λόγος για «δρομολόγια στα όρια της σωματικής και ψυχικής εξόντωσης των ναυτεργατών από τη Seajets».

Προωθείται αύξηση των προστίμων

Αρμόδιες πηγές σημείωναν ότι μετά τις συνεχόμενες κινητοποιήσεις των ναυτεργατών, το ΥΝΑΝΠ προσανατολίζεται στην αύξηση των προστίμων για παραβάσεις της ναυτεργατικής νομοθεσίας με διάταξη η οποία έχει ήδη συμπεριληφθεί στο «ερανιστικό» νομοσχέδιο που έχει καταθέσει το υπουργείο με στόχο οι κυρώσεις να δρουν αποτρεπτικά. Η διάταξη, όπως εξηγούσαν οι ίδιες πηγές, αφορά την ενίσχυση της ασφάλειας, ειδικότερα στα ταχύπλοα.

Αντίστοιχα προωθείται και ο σχεδιασμός για το Σύστημα Χρονοθυρίδων Θαλάσσιων Λιμένων (Sea Ports Time Slots System) με ένα κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα παρακολούθησης και χρήσης, την προσαρμογή των υπόχρεων λιμένων στον διεθνή κώδικα ISPS, την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου. Σχεδιασμός που επίσης στοχεύει κυρίως στη συμμόρφωση στον τομέα των ταχυπλόων. Το σύστημα αναμένεται να αλλάξει τη συνολική εικόνα στην ακτοπλοΐα, αφού με τις χρονοθυρίδες θα σημειώνονται οι κατά συρροή παραβάτες και θα επιβάλλονται οι ποινές.

Το σύστημα θα λαμβάνει υπόψη και τους επιβάτες που θα αποβιβαστούν και θα επιβιβαστούν σε κάθε λιμάνι – σημειώνεται ότι θα θέτει και τον χρόνο που εκτιμάται ότι απαιτείται να παραμείνει σε αυτό, καταργώντας τα πεντάλεπτα. Δηλαδή την ελάχιστη παραμονή του ταχυπλόου στο κάθε λιμάνι (πέντε λεπτά), που υποβάλλεται στη δήλωση δρομολογίων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και ποτέ δεν τηρείται με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται καθυστερήσεις.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας που συνδέεται με την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα γενικότερα, αλλά και την προσπάθεια για την πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα, έχει κινηθεί διαδικασία εύρεσης πόρων που θα χρηματοδοτήσουν έργα μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων. Κονδύλια που μπορεί να φτάσουν και τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ με συμμετοχή και ιδιωτικών κεφαλαίων για την Ακτοπλοΐα Αγονων Γραμμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Στυλιανίδης έχει ανακοινώσει τη δημιουργία ενός «Maritime Cluster», ενός συνεργατικού σχηματισμού, σε συνεργασία με το υουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, που θα συμβάλει στην οικονομική ενίσχυση των εγχώριων επιχειρήσεων του ναυτιλιακού εξοπλισμού. Ο σχηματισμός αυτός θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ Ανταγωνιστικότητας, με αρχικό προϋπολογισμό 25 εκατ. ευρώ. Ωστόσο αυτά δεν αναμένεται να θεραπεύσουν τα προβλήματα.

Θέλει να γίνει μονοπώλιο

Πρωταγωνίστρια στις παραβάσεις της νομοθεσίας η εταιρεία του Ηλιόπουλου, η οποία με αυτό τον τρόπο εντάσσει στο δρομολόγιό της περισσότερα λιμάνια, από όσα μπορεί να δέσει στον ανώτατο χρόνο που προβλέπεται και καταλήγει σε καταστρατήγηση του ωραρίου, αλλά και επικίνδυνη πίεση των εργαζομένων, που μπορεί να είναι λόγος για ατυχήματα. Στόχος όπως τονίζεται είναι με τον τρόπο αυτό να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό. Οι χρονοθυρίδες στοχεύουν επίσης, στο ίδιο πλαίσιο, να σταματήσει η δήλωση πλασματικών ταχυτήτων που δηλώνουν τα ταχύπλοα και οι οποίες απέχουν από τις πραγματικές.

Ακτοπλοϊα - SeaJets
Ακτοπλοϊα – SeaJets

Η υπερεργασία είναι η Νο 1 αιτία για τραυματισμούς και θανατηφόρα ατυχήματα

Αξίζει να σημειωθεί πως για τους ναυτεργάτες η υπερεργασία είναι η Νο 1 αιτία για τραυματισμούς και θανατηφόρα ατυχήματα που γίνονται λόγω της πίεσης και της καταπόνησης των εργαζομένων.

Οι ίδιες πηγές αναφέρονται σε εκβιασμό της πολιτικής ηγεσίας από τους ιδιοκτήτες των ταχυπλόων, που απειλούν αξιοποιώντας την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού. Σημειώνουν δε ότι ασκούνται πιέσεις από την πλευρά της Seajets ώστε το 10ωρο εργασίας να γίνει 12ωρο για τα ταχύπλοα, με πηγές του ΥΝΑΝΠ να παραδέχονται πως ακόμα και η μία ώρα ανοχής στο 10ωρο που δίνεται λόγω καιρού δεν είναι αρκετή για την εν λόγω εταιρεία που επί της ουσίας απαιτεί ακόμα και 14ωρα, αρνούμενη να πάρει δεύτερο πλήρωμα.

Με τα σωματεία των ναυτεργατών μάλιστα να στοχοποιούν ως υπεύθυνο το ΥΝΑΝΠ για ενδεχόμενα ατυχήματα, σημειώνοντας σε ανακοινώσεις ότι θα «είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για οτιδήποτε συμβεί, που έχει σχέση με την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών. Είναι υπεύθυνοι γιατί επιτρέπουν να εκτελούνται δρομολόγια, που οδηγούν στη σωματική και ψυχική εξόντωση, από την κόπωση, τους ναυτεργάτες».

Οι εκβιασμοί

Πηγές από την πλευρά των ναυτεργατών έχουν επανειλημμένα αναφερθεί σε εκβιασμό της πολιτικής ηγεσίας από τους ιδιοκτήτες των ταχυπλόων – και κυρίως αυτού που έχει τη μερίδα του λέοντος – και απειλές που γίνονται αξιοποιώντας την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού.

Ενα παράδειγμα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από κάποιους και ο ρόλος της Seajets στο θέμα της γραμμής Λαύριο – Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος, που κινδύνευσε να αφήσει τα δύο νησιά χωρίς σύνδεση με την Αττική, δημιουργώντας σειρά αντιδράσεων. Πιο συγκεκριμένα η επιδοτούμενη γραμμή Λαύριο – Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος εξυπηρετήθηκε μέχρι και την 31/10/2024, ήτοι μέχρι και την ολοκλήρωση της εν λόγω δρομολογιακής περιόδου σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, από την εταιρεία ΤΖΑΜΠΟ ΤΖΕΤ Ν.Ε. (η οποία ανήκει στη Seajets) και το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ» Ν.Π. 12393.

Κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο 2024-2025, και λόγω της μη δυνατότητας παράτασης της σύμβασης, για τη δρομολογιακή γραμμή α) «ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή» και β) «ΛΑΥΡΙΟ – ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ», το υπουργείο, σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, εξέδωσε πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας.

Πρόσκληση επί της οποίας δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για την εξυπηρέτηση της επίμαχης γραμμής, ούτε από την εταιρεία Seajets. Η οποία για αρκετούς δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον επιχειρώντας στην πραγματικότητα να δημιουργήσει πρόβλημα στο υπουργείο.

Οι επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες οδήγησαν το ΥΝΑΝΠ να ζητήσει από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, με βάση σχετική διάταξη, να καλυφθεί η γραμμή με εναλλακτικά δρομολόγια. Το ΣΑΣ έδωσε δυνατότητα κάλυψης της γραμμής χωρίς προσέγγιση στο νησί του Αγίου Ευστρατίου, σε περίπτωση που δεν υπήρχε διάθεση πλοίου με τεχνικά χαρακτηριστικά που να επιτρέπουν την ασφαλή προσέγγιση στο λιμάνι του.

Σε αυτή την πρόσκληση ανταποκρίθηκε μόνο η εταιρεία «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ν.Ε.» με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06. Η σύμβαση εγκρίθηκε και ο Αγιος Ευστράτιος εξυπηρετείται έμμεσα αφού η γραμμή που πέρασε λειτουργεί προσθετικά στη γραμμή Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος που γίνεται έξι φορές την εβδομάδα.

Για τη σύμβαση της επίμαχης σύμβασης όπως τονίζουν αρμόδιες πηγές πραγματοποιήθηκε έλεγχος νομιμότητας από την Υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με τις προσπάθειας να δημιουργηθούν εντυπώσεις για δήθεν κατασπατάληση δημοσίου χρήματος να καταρρίπτονται.

Premium έκδοση ΤΑ ΝΕΑ


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Στοίχημα – Europa League: Η ισοπαλία μοιάζει ως πιο πιθανή επιλογή και ποντάρουμε τα λεφτά μας

Πρόταση ημέρας από τα ημιτελικά του Europa League Μπόντο Γκλιμτ - Τότεναμ: «Επαγγελματική» πρόκριση στο 4.00!

Νάξος – 2ο Γυμνάσιου: Μαθητές-τριες μαθαίνουν τα μυστικά της σεφουκλωτής στο “Naxion – Ναξίων γεύσεις” (video)

Μια γευστική εκπαιδευτική εμπειρία με άρωμα Νάξου στο πλαίσιο του etwinning προγράμματος “Heritage on a plate” (video)

Σαντορίνη: Παράταση μέτρων και νέες παρεμβάσεις από τον ΟΑΣΠ

Στο επίκεντρο της συνεδρίασης των επιστημονικών επιτροπών του ΟΑΣΠ η καλντέρα της Σαντορίνης – Έμφαση στην πολιτική προστασία και την ενημέρωση των κατοίκων

Δ. Λιανός: “Δεν μπήκαν στη διαδικασία να μιλήσουν πρώτα με τον Δήμο”

Οι κάτοικοι της Νάξου στέκονται ενάντια στη σχεδιαζόμενη τοποθέτηση ΑΠΕ στο νησί - Τι αναφέρει ο Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Πειραιάς: Μεταμορφώνεται το λιμάνι σε 6 εβδομάδες, φιλόδοξο σχέδιο εκσυγχρονισμού με 10 παρεμβάσεις

Ο ΟΛΠ και το Υπουργείο Ναυτιλίας δρομολογούν άμεσες αλλαγές για τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών στον Πειραιά, με οδηγό την τεχνολογία, την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση

Κουφονήσι: Δώσε αίμα, χάρισε ζωή – εθελοντική αιμοδοσία (08 Μαϊου)

Μια πράξη αγάπης με τεράστια σημασία για την τοπική κοινωνία, με τη στήριξη των Πολιτιστικών Συλλόγων και του Νοσοκομείου Νίκαιας.

Β. Φλεριανός: Ξεχωριστή στιγμή όταν ακουστεί το “Νάξο με τα ψηλά βουνά” στο Μέγαρο Μουσικής

Ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Βασίλης Φλεριανός απευθύνει συγκινητικό μήνυμα για τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής Νάξου στο κορυφαίο μουσικό γεγονός της χρονιάς

Κέα – Πολεοδομικό Σχέδιο: Τριβές, αντιδράσεις και η στάση των κατοίκων

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Κέας, που παρουσιάστηκε στο νησί στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας

Μητρόπολη Παροναξίας: 45 χρόνια από την κοίμηση του Γέροντα Φιλοθέου Ζερβάκου

Μια μορφή ιερή, φωτισμένη από τη χάρη του Θεού, που σφράγισε με την οσιακή της ζωή τον 20ό αιώνα και άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στο νησί και την Εκκλησία

Πρόταση Ημέρας: “Ψωμάκια χωριάτικα γεμιστά με ξινοτύρι Πιτταρά και κιμά !!”

Η Μαριέττα Γαλάνη μας παρουσιάζει μία απλή και γρήγορη συνταγή με άρωμα Νάξου "ψωμάκια χωριάτικα γεμιστά με ξινοτύρι Πιτταρά και κιμά !!"

Νάξος – Φιλώτι: Αντίο με σεβασμό και αγάπη στον Τάσο Τζιώτη, άνθρωπο του μέτρου και της προσφοράς

Ο Φιλωτίτης που δεν είπε ποτέ κακή κουβέντα, μόνο έδινε—με τα χέρια, με την καρδιά, με την ψυχή του. Μια απώλεια που βαραίνει την κοινότητα, μια μορφή που δεν ξεχνιέται.

Νάξος – Κινητοποίηση στη ΔΟΥ: Διαμαρτυρία επαγγελματιών για το ψηφιακό πελατολόγιο (video)

Επιχειρηματίες και επαγγελματίες από τη Νάξο διαμαρτύρονται για ένα μέτρο που χαρακτηρίζουν άδικο και ανεφάρμοστο – «Επιβαρύνει αδικαιολόγητα τις μικρές επιχειρήσεις», δηλώνει ο Κ. Φαρκώνας.

Καλοκαιρινή εξόρμηση Raptor Club Greece στη Νάξο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Για πρώτη φορά οι ιδιοκτήτες των εντυπωσιακών pick-up επιλέγουν Κυκλάδες και ξεκινούν από τη Νάξο, με ένα τριήμερο χαλάρωσης, εξερεύνησης και απολαυστικής οδήγησης

Στ. Φουτάκογλου: Το περίπτερο της πλατείας πρώην Δημαρχείου, που φεύγει σιωπηλά (!!!)

Μνήμες, άνθρωποι, ιστορίες δεκαετιών γύρω από ένα μικρό περίπτερο που αποτέλεσε σταθερό σημείο αναφοράς για γενιές Χωραϊτών - Η τοποθέτηση του Στράτου Φουτάκογλου

Νάξος: Μία εικόνα που προκαλεί δέος, πραγματικότητα ή όχι;

Ένα βιομηχανικής κλίμακας έργο απειλεί το φυσικό, πολιτιστικό και κοινωνικό κεφάλαιο της Νάξου και των Κυκλάδων, με επιπτώσεις που ξεπερνούν την ενεργειακή "ανάπτυξη" - Δύο ομιλίες σήμερα και αύριο. Που; Πότε;

Το “Highspeed 3” αλλάζει το τοπίο στις θαλάσσιες συγκοινωνίες Κρήτης – Κυκλάδων;

Η Hellenic SeaWays ενισχύει τη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες – Ηράκλειο με το ταχύπλοο "Highspeed 3", φέρνοντας νέο ανταγωνισμό και πιθανές μειώσεις τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. (πίνακας δρομολογίων)

Εκτακτο: Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε περιοχές της πόλης Νάξου

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε περιοχές της πόλης Νάξου σήμερα Δευτέρα 5 Μαϊου

Β. Φλεριανός: Ξεκινά το έργο που περίμενε μια ολόκληρη γενιά

Με χρηματοδότηση 2,28 εκατομμυρίων ευρώ, η Νάξος αποκτά επιτέλους το ενιαίο Αθλητικό Κέντρο που αξίζει στους αθλητές, τους συλλόγους και τη νεολαία της - Η τοποθέτηση του Βασίλη Φλεριανού

Νάξος – 2ο Γυμνάσιο: Η Μιχαηλία-Ευαγγελία Γρατσία διακρίθηκε στον Πανελλήνιο διαγωνισμό φυσικής “Αρίσταρχος”

Η Μιχαηλία-Ευαγγελία Γρατσία κατέκτησε το 3ο βραβείο στη Β΄ Φάση του διαγωνισμού φυσικής "Αρίσταρχος" φέρνοντας περηφάνια στη σχολική μας κοινότητα

Εκτακτο – “Blue Star 1”: Εκκένωση πλοίου λόγω προειδοποίησης για βόμβα (!!!)

Blue Star 1: Εκκενώνεται το πλοίο λόγω συναγερμού για βόμβα