Σε μία εποχή που η τεχνολογία αναδιαμορφώνει ακόμα και την πιο απλή μας μετακίνηση, ο Όμιλος Attica λανσάρει την “seamore”, μια εφαρμογή που μετατρέπει την κλασική ακτοπλοϊκή εμπειρία σε κάτι πραγματικά προσωποποιημένο, ευέλικτο και σύγχρονο.
Η εφαρμογή, διαθέσιμη για όλα τα κινητά τηλέφωνα, αφορά όσους ταξιδεύουν με Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines, και υπόσχεται να κάνει το ταξίδι από το λιμάνι μέχρι τον προορισμό πιο οργανωμένο και απολαυστικό.
Τι κάνει το seamore ξεχωριστό;
Προσφέρει εύκολη πλοήγηση, αυτοματοποιημένες κρατήσεις (συμπεριλαμβάνοντας στοιχεία επιβατών, οχημάτων, ακόμα και κατοικιδίων), πρόσβαση στο ιστορικό και στα επερχόμενα ταξίδια, καθώς και δυνατότητα εξαργύρωσης πόντων seasmiles. Και όλα αυτά, με ένα ενιαίο προφίλ που “συνδέεται” με όλα τα sites των εταιρειών του ομίλου.
Το “seamore” δεν είναι απλώς μια εφαρμογή – είναι ο νέος σου συνταξιδιώτης. Σκέψου το ως το ψηφιακό boarding pass που σε ακολουθεί από την ώρα της κράτησης, κατά τη διάρκεια του πλου, μέχρι και την επιστροφή από τον αγαπημένο σου προορισμό.
Η εφαρμογή εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού Seanthesis που υλοποιεί ο Όμιλος από το 2023, με στόχο τη δημιουργία ενιαίας βάσης δεδομένων και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τον επιβάτη.
Ο Όμιλος Attica αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι η τεχνολογία δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη, ειδικά όταν εξυπηρετεί έναν από τους πιο πολυσύχναστους κλάδους της χώρας: την ελληνική επιβατική ναυτιλία.
Και καθώς οι Κυκλάδες μας υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά, το “seamore” έρχεται να βελτιώσει όχι μόνο τη μετακίνηση, αλλά και την ψηφιακή εικόνα των νησιών, ως σύγχρονων, προσβάσιμων και ποιοτικών προορισμών.
Κατεβάστε το seamore και ταξιδέψτε… με στιλ και οργάνωση!
#Seamore #AtticaGroup #BlueStarFerries #HellenicSeaways #AnekLines #SuperfastFerries #Ακτοπλοΐα2025 #ΝησιάΑιγαίου #ΈξυπναΤαξίδια #NaxosPress