Σάββατο, 3 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαTo "Άνεμος" ετοιμάζεται για τις Δυτικές Κυκλάδες

To “Άνεμος” ετοιμάζεται για τις Δυτικές Κυκλάδες

|

Εντατικές είναι οι προετοιμασίες που λαμβάνουν χώρα αυτή την περίοδο στο Μάριενχαμ της Φινλανδίας για την παραλαβή του νεοαποκτηθέντος πλοίου ΑΝΕΜΟΣ (πρώην ROSELLA), από την επιτροπή παραλαβής της δική μας Aegean Sea lines (Όμιλος Ευγενίδη), που βρίσκεται ήδη εκεί με πλήρωμα που προετοιμάζει το πλοίο για την Ελλάδα.

Το πλοίο, όπως αναφέρει το arxipelagos.gr, αναμένεται να υψώσει την Ελληνική σημαία μέχρι τις 16 Ιανουαρίου, ενώ η αναχώρησή του για την πατρίδα αναμένεται μέχρι τις 20 του τρέχοντος μηνός.

Ο Πλοίαρχος που θα μας το φέρει, είναι ο Cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος (σ.σ. με καταγωγή από τη Σύρο), με πολυετή θητεία στην εταιρεία και μεγάλη εμπειρία, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο τμήμα της.

Το συγκριμένο πλοίο, αποτελεί εξαιρετική αγορά, που αφενός έπεσε ως “κεραυνός” στους κόλπους της ελληνικής ακτοπλοΐας και αφετέρου προκάλεσε μια ευχάριστη έκπληξη σε όλους μας, καθώς σηματοδότησε την επιστροφή της αγαπημένης Aegean Sea Lines στην ελληνική ακτοπλοΐα και μάλιστα υπό νέα διοίκηση συμφερόντων κ. Λεωνίδα Ευγενίδη-Δημητριάδη.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η εταιρεία υπηρέτησε επάξια και με συνέπεια τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων και αναμφίβολα αποτέλεσε σταθμό για την ανάπτυξη τους, μέχρι και την προσωρινή διακοπή των δρομολογίων της τον περασμένο Απρίλιο. Παραμένοντας πιστή στις δεσμεύσεις και στις υποσχέσεις που έδωσε τότε, επανήλθε δυναμικά και μάλιστα με ένα extra-large πλοίο που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ τα νησιά της γραμμής. Ενέργεια που φανερώνει την έντονη πρόθεσή της να επανατοποθετηθεί και να παραμείνει πλέον σταθερά στο «βασίλειο» των Δυτικών Κυκλάδων.

Όσον αφορά το πλοίο που φέρνει, τα λόγια περιττεύουν. Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές cruise ferry που ανήκε στη φημισμένη Viking Line και το οποίο είχε ανακαινισθεί πλήρως στο εσωτερικό του το 2011. Παρακολουθείτε από το Νορβηγικό νηογνώμονα (DNV), τηρεί τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας και εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα συστήματα ναυσιπλοΐας. Γεγονός, που εξηγεί απόλυτα τους λόγους που η ελληνική εταιρεία το επέλεξε για να υπηρετήσει την Ελληνική Ακτοπλοΐα.

Ιστορικό πλοίου 

Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1980 στο Wärtsilä Turku. Έχει χωρητικότητα 16.850gt (2.300 dwt), μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,24 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.530 επιβάτες (422 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. ή 145 Ι.Χ. και 47 φορτηγά (720 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wartsila AB, Pielstick (12PC2-2V-400) συνολικής ιπποδύναμης 24000 BHP και μπορεί να αναπτύξει άνετα υπηρεσιακή ταχύτητα 20,2 κόμβων και 21,5 κόμβων max. Επιπλέον, εξοπλίζεται με 2 bow thruster, δύο ράμπες φόρτωσης πρύμα (συν visor στην πλώρη), διπλά τιμόνια, προπέλες μεταβλητού βήματος, είναι Ice Class IA και διαθέτει 93 μονόκλινες καμπίνες πληρώματος!

Διαθέτει, επίσης, άνετα καταστρώματα περιπάτου, αρκετά πολυτελή σαλόνια, Café, Sea Shop, Παιδότοπο, Smoking Room, Pub/Café, Fun Club, Casino και Conference Rooms. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα πολυτελές ναυτικό βαπόρι που θα κερδίσει του νησιώτες της γραμμής και αναμφίβολα θα αναβαθμίσει σημαντικά τις παρεχόμενες ακτοπλοϊκές υπηρεσίες των Δυτικών Κυκλάδων, καθώς διαθέτει κοινόχρηστους χώρους που σίγουρα δεν έχει ξαναδεί ποτέ η γραμμή.

Με την άφιξή του στην Ελλάδα, το πλοίο θα υποστεί μικρής κλίμακας μετατροπές, ενώ τη νέα θερινή σεζόν 2023 προγραμματίζεται να δρομολογηθεί στις γραμμές των Δυτικών Κυκλάδων.

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Δονούσα: 1ο Φεστιβάλ Βιβλίου, μία γιορτή για τη Λογοτεχνία στο Αιγαίο

Από 2 έως 4 Μαΐου 2025, η Δονούσα γίνεται σημείο συνάντησης συγγραφέων, αναγνωστών και μικρών εξερευνητών του λόγου, μέσα από ένα τριήμερο γεμάτο βιβλία, δράσεις και έμπνευση. (πρόγραμμα)

Κουφονήσι: Δώσε αίμα, χάρισε ζωή – εθελοντική αιμοδοσία (08 Μαϊου)

Μια πράξη αγάπης με τεράστια σημασία για την τοπική κοινωνία, με τη στήριξη των Πολιτιστικών Συλλόγων και του Νοσοκομείου Νίκαιας.

Fast Ferries: Έκτακτα δρομολόγια από Νάξο προς Ραφήνα αυτό το μήνα (Μάιος)

Ενισχυμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση Νάξου – Ραφήνας με το “Fast Ferries ANDROS” και καθημερινά δρομολόγια από 19 Μαΐου με το “ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π”.

16ο Παγκυκλαδικό Συνέδριο Συλλόγων Γυναικών: Οι Κυκλάδες συζητούν στη Μύκονο για το μέλλον του τουρισμού

Από τις 8 έως τις 11 Μαΐου 2025, στη Μύκονο, γυναίκες από όλα τα νησιά των Κυκλάδων ανοίγουν διάλογο για τη βιωσιμότητα, την τουριστική ανάπτυξη και το περιβάλλον.

ΑΔΜΗΕ: Στην τελική ευθεία το πρώτο σκέλος (Σαντορίνη – Νάξος) της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κυκλάδων

Έως τον Ιούνιο του 2025 ολοκληρώνεται το τμήμα Σαντορίνη–Νάξος, ενώ όλο το έργο θα είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα του 2026, προσφέροντας καθαρή ενέργεια, ενεργειακή ασφάλεια και μείωση εκπομπών CO₂.

Την έμπρακτη στήριξη σε εργαζόμενους και επιχειρήσεις Σαντορίνης και Θηρασιάς ζητά ο Δήμος Θήρας

Η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Νοτίου Αιγαίου (ΠΕΔ) σε μια πράξη στήριξης των αιτημάτων της Σαντορίνης, υιοθέτησε ομόφωνα το ψήφισμα και το απέστειλε στους αρμόδιους Υπουργούς

Στοίχημα – Ligue 1: Νις εναντίον Ρεμς.. σκοράρουν και οι δύο

Νις - Ρεμς: Βρίσκουν στόχο… για τους στόχους τους

Ολλανδία – Σύρος: Αυτό είναι το “κρυμμένo πετράδι” της Ελλάδας για το 2025

Το «κρυμμένo πετράδι» της Ελλάδας για το 2025​​​​​​​​​​​ σύμφωνα με τους Ολλανδούς

Η Σαντορίνη πρωταγωνίστρια στα όνειρα των Αμερικανών για γαμήλιο ταξίδι το 2025

Η Σαντορίνη στέφεται ως ο κορυφαίος γαμήλιος προορισμός για Αμερικανούς ταξιδιώτες, με εξωτικούς και ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές να συμπληρώνουν τη λίστα.

Φολέγανδρος: Νέοι αθλητικοί χώροι και αναβαθμισμένες σχολικές μονάδες δίνουν «ανάσα» στο νησί

Με συνέπεια και έργα ουσίας, η Φολέγανδρος αποκτά σύγχρονες αθλητικές υποδομές – Ένα νησί κάνει βήματα μπροστά, εκεί όπου οι δυσκολίες δεν είναι άλλοθι αλλά κίνητρο.

Νάξος – Κινητοποίηση στη ΔΟΥ: Διαμαρτυρία επαγγελματιών για το ψηφιακό πελατολόγιο (video)

Επιχειρηματίες και επαγγελματίες από τη Νάξο διαμαρτύρονται για ένα μέτρο που χαρακτηρίζουν άδικο και ανεφάρμοστο – «Επιβαρύνει αδικαιολόγητα τις μικρές επιχειρήσεις», δηλώνει ο Κ. Φαρκώνας.

Αμοργός – Νέα Πνοή: Κίνδυνος απαξίωσης της περιουσίας από το Π.Δ. 129/2025

Ο κίνδυνος απώλειας οικοδομησιμότητας στους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων προκαλεί αναστάτωση και έντονες αντιδράσεις στην Αμοργό - Δελτίο Τύπου από την παράταξη "Νέα Πνοή"

Κυκλάδες: Κατασκευαστικά παράδοξα σε Πάρο – Σέριφο προκαλούν αντιδράσεις

Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις σε νησιά των Κυκλάδων οι οποίες προκάλεσαν τις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών

Blue Star Naxos: Ο Cpt Πολυχρόνης Ραπτάκης μιλά για τη ζωή στη θάλασσα και τις δυσκολίες της ακτοπλοΐας (video)

Ο cpt Πολυχρόνης Ραπτάκης άνοιξε την καρδιά του στην κάμερα της ΕΡΤ3, περιγράφοντας τη μοναξιά του ναυτικού και τα προβλήματα των λιμενικών υποδομών. (video)

Κίνηση για τη Προστασία των Νησίδων – Νάξος: “Όχι στη θυσία της Δονούσας”, έρχονται ενημερωτικές συναντήσεις

Δύο εκδηλώσεις στη Νάξο για την απειλή που συνιστούν τα πλωτά αιολικά στη Δονούσα και οι νέες ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο - Πότε και Που ;

Κουφονήσι: Μπαίνει νέο πλοίο; από 3 Ιουνίου το πρωινό δρομολόγιο του Blue Star Naxos

Ενημέρωση από τον ΣΤΕΚ για τις φετινές συνδέσεις, τις ανησυχίες των επαγγελματιών και τις επερχόμενες ανακοινώσεις της Hellenic Seaways – Blue Star Ferries σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Κουφονησίου

Blue Star Ferries: Τροποποίηση δρομολογίων σε πλοία προς Βόρειο Αιγαίο και Δωδεκάνησα

Με την ένταξη των ανέμων να αγγίζει και τα 9 μποφόρ έχουμε τροποποίηση δρομολογίων από τον Πειραιά προς Δωδεκάνησα και Βόρειο Αιγαίο

Δυτικές Κυκλάδες: Ανεκτέλεστο το αυριανό δρομολόγιο του “Αικατερίνη Π”

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. : Ανεκτέλεστο το δρομολόγιο την Δευτέρα 28/4 κι επιστροφή την Τρίτη 29/4 λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

Νάξος – Μέλανες: Πρωτομαγιά με παραδοσιακό γλέντι

Την Πέμπτη 1η Μαΐου 2025, η Νάξος γιορτάζει την άνοιξη με μουσική, χορό και γεύσεις στη σκιά του αρχαίου Κούρου.

Μ. Καπίρης: Ως “Κλοπή” χαρακτηρίζει το ΠΔ που απαγορεύει την οικοδόμηση σε μικρούς οικισμούς

Σφοδρή αντίδραση από τον περιφερειακό Σύμβουλο Μιχάλη Καπίρη για το ΠΔ που "παγώνει" την οικοδόμηση σε οικόπεδα ακόμα και εντός νόμιμων οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων