Ενα ακόμη δρομολόγιο έρχεται με επίκεντρο την Παροναξία.. Αυτή τη φορά από την Seajets και με τη διαφορά ότι έχει ως ώρα αναχώρησης την 16η (4 το απόγευμα) από τον Πειραιά προς Σύρο – Μύκονο – Πάρο – Νάξο και Σαντορίνη. Ενα δρομολόγιο που θα καλύψει αρκετές ανάγκες και με δεδομένο ότι θα βρίσκεται στον τελευταίο σταθμό στις 10 το βράδυ.
Οπως διαβάζουμε στη σελίδα cyclades24.gr με το “Champion Jet 3” να είναι αυτό που αναλαμβάνει την κάλυψη του δρομολογίου. Ομως στο .. σύστημα την 1η ημέρα που είναι η 24η Μαϊου βλέπουμε το SpeedRunner Jet και τις επόμενες ημέρες το Champion Jet 1.. Προφανώς γιατί δεν έχει περάσει στις πλατφόρμες ενημέρωσης η παρουσία του νέου ταχύπλοου…
Ας δούμε όμως την ενημέρωση: “Τα ταξίδια του στα νερά του Αιγαίου ετοιμάζεται να ξεκινήσει το ταχύπλοο της Sea Jets, Champion Jet 3, το οποίο αποκτήθηκε το 2023 από την ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Μετά τις απαραίτητες συντηρήσεις και αναβαθμίσεις, το ταχύπλοο είναι έτοιμο να ξεκινήσει τα ταξίδια του. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της Sea Jets, το Champion Jet 3 θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά – Σύρου – Μυκόνου – Πάρου – Νάξου – Θήρας με καθημερινά απογευματινά δρομολόγια για ολόκληρη την τουριστική σεζόν.
Συγκεκριμένα, το ταχύπλοο αναμένεται να ξεκινήσει τα ταξίδια του από την προσεχή Παρασκευή, 24 Μαΐου. Από το λιμάνι του Πειραιά θα ξεκινάει στις 16:00 και θα ολοκληρώνει το ταξίδι του φτάνοντας στην Σαντορίνη στις 22:00. Την επόμενη ημέρα το πρωί στις 09:20 θα ξεκινάει το δρομολόγιο επιστροφής προσεγγίζοντας τα ίδια νησιά και φτάνοντας στον Πειραιά στις 14:35, ώστε στις 16:00 της ίδιας ημέρας να αναχωρήσει εκ νέου για το ίδιο δρομολόγιο.
Το ταχύπλοο αγοράστηκε από την ισπανική Trasmapi τον περασμένο Ιούλιο και είναι το τρίτο αδελφό των ήδη επιτυχημένων στη χώρα μας CHAMPION JET 1 και CHAMPION JET 2.
Το συγκεκριμένο σκάφος, ναυπηγήθηκε το 1997 από τα φημισμένα Incat (Tasmania) στην Αυστραλία, με το όνομα INCAT 045. Έκτοτε, υπηρέτησε στη μακρινή Αυστραλία ως επιβατηγό, αλλά και ως στρατιωτικό σκάφος για λογαριασμό του Ναυτικού της Αυστραλίας. Στη συνέχεια ήρθε στην Ευρώπη και εξυπηρέτησε γραμμές μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου και Γαλλίας, αλλά και της Ιταλίας. Πλέον, βρίσκεται στην Ελλάδα για να εξυπηρετεί τα νησιά των Κυκλάδων την τουριστική περίοδο”.