Στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών είχαμε αναβολή του αιτήματος για το Santorini Palace τη στιγμή που ο ηγέτης της SeaJets Μάριος Ηλιόπουλος εξέφρασε τον προβληματισμό του για το μέλλον του Ομίλου Attica με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα – Τι συμβαίνει με τη γραμμή Μεστά – Πειραιάς
Η μάχη της Χίου όπως ήταν αναμενόμενο κρίθηκε στα ..σημεία. Αναφερόμαστε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών της περασμένης Δευτέρας όπου πέρασε μεν το αίτημα για τη δρομολόγηση του Golden Express στις Κυκλάδες (θα καλύπτει μόλις σε δύο ώρες την διαδρομή Ραφήνα – Σύρος, κάτι που δεν έχει προηγούμενο), είχαμε όμως αναβολή στο αίτημα για δρομολόγηση του Santorini Palace
Όπως διαβάζουμε, το ΣΑΣ ανέβαλε τη συζήτηση για το αίτημα δρομολόγησης του Santorini Palace (πρώην Highspeed 7) το οποίο ανήκει πλέον στα Μινωϊκές γραμμές αφού περιλαμβάνεται στα ανταλλάγματα που δόθηκαν από τον Όμιλο Attica για την εξαγορά της Hellenic Seaways στην οποία ανήκε έως τότε. Όπως είναι γνωστό έχει ζητήσει δρομολόγια για Ηράκλειο, Σαντορίνη, Ίο, Πάρο, Μύκονο από 23 Απριλίου έως 27 Οκτωβρίου.
Oι Μινωϊκές θεώρησαν ότι θα συζητείτο η αίτηση που είχε καταθέσει για το πλοίο η προηγούμενη πλοιοκτήτρια εταιρεία, η HSW. Όμως το ΣΑΣ έκρινε ότι έπρεπε να κατατεθεί νέο αίτημα από τις Μινωικές στα οποίες ανήκει πλέον. Στη διάρκεια της συνεδρίασης έκανε παρέμβαση ο Μάριος Ηλιόπουλος που εκπροσωπεί την Seajets ο οποίος εξέφρασε τον προβληματισμό του για το μέλλον του Ομίλου Attica με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα. Το λόγο πήρε αμέσως ο Διονύσης Θεοδωράτος Επιτελικός Διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης του Ομίλου ο οποίος διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Εμείς θέλουμε, εσείς;
Από εκεί και πέρα, είχαμε μία ακόμη εξέλιξη όσον αφορά το Βόρειο Αιγαίο. Κι αυτό γιατί θετικά ανταποκρίθηκε ο όμιλος Attica Group στο αίτημα των φορέων της Χίου για δρομολόγηση πλοίου μία φορά την εβδομάδα που θα συνδέει τον λιμένα των Μεστών με τον Πειραιά. Στην εισήγησή του ο επιτελικός διευθυντής Εμπορικού του Ομίλου Διονύσης Θεοδωράτος ανέφερε ότι η εταιρεία κάνει αποδεκτό το αίτημα της Χίου με την προϋπόθεση ότι το δρομολόγιο σε πρώτη φάση θα στηριχθεί από την τοπική κοινωνία ώστε να είναι βιώσιμο και το καλοκαίρι και τον χειμώνα.
Προέτρεψε μάλιστα Δήμο και Περιφέρεια να κάνουν όλες τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια του οδικού δικτύου που συνδέει την πόλη της Χίου με τα Μεστά, με σκοπό ο επισκέπτης του νησιού να έχει μία θετική πρώτη άποψη μόλις αποβιβαστεί από το πλοίο. Ο κ. Θεοδωράτος, δεν απέφυγε να σχολιάσει και τα όσα ακούστηκαν από τους φορείς της Χίου περί μονοπωλιακής αντιμετώπισης των νησιωτών του Βορείου Αιγαίου από τον όμιλο λέγοντας: «Ο εμπορικός μας σχεδιασμός δεν έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστο μετά τη συγχώνευση. Η επιτροπή ανταγωνισμού επέβαλε μία σκληρή αλλά δίκαιη απόφαση η οποία προβλέπει ότι δεν θα μειωθούν τα δρομολόγια προς όλους τους προορισμούς μετά τη συγχώνευση. Έτσι από την πλευρά μας ακολουθούμε κατά γράμμα αυτή την απόφαση. Είναι γεγονός ότι η επιβατική κίνηση στο Βόρειο Αιγαίο μειώνεται διαρκώς. Παρά τη μείωση εμείς συνεχίζουμε να προσφέρουμε εκπτώσεις σε ειδικά φορτία και πέρα από αυτά που προβλέπει το Υπουργείο Ναυτιλίας. Το αν αυτές οι εκπτώσεις καταλήγουν τελικά στον καταναλωτή δεν είναι δική μας δουλειά, όμως το ξεκαθαρίζω ότι δεν ακολουθούμε μονοπωλιακές τακτικές».
Δελτίο Ενημέρωσης (με πληροφορίες από την σελίδα politischios.gr)