Τρίτη, 29 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΠάρος: Τα πλοία κερδίζουν κατά κράτος τα αεροπλάνα

Πάρος: Τα πλοία κερδίζουν κατά κράτος τα αεροπλάνα

|

Μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση και έρευνα από τον Κ. Ν. Δραγάτη (μέσα από την ιστοσελίδα parosnews.gr) που δείχνει ότι η δυναμική της Πάρου στην τουριστική αγορά για το 2017 στηρίχτηκε στην ακτοπλοϊα ενώ κρούει κώδωνα κινδύνου για τις εξελίξεις σε επίπεδο υποδομών αεροδρομίου με τη Σύρο να έχει αποκτήσει δικαίωμα νυκτερινών πτήσεων αλλά και ανεφοδιασμού αεροσκαφών 

Πλοίο ή αεροπλάνο; Αεροδρόμιο ή λιμάνι; Αριθμοί και νούμερα… Σε όλη την Ελλάδα τα κοιτάζουν με προσοχή. Και αρχίζουν οι αναλύσεις. Και έχουμε πανηγύρια ή κλάματα. Που όμως είναι η αλήθεια; Ο Κ. Ν. Δραγάτης μέσω της ιστοσελίδας «parosnews.gr» παρουσιάζει μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση σχετικά με τη δυναμική της Πάρου. Με δεδομένα τις κινήσεις μέσω ακτοπλοΐας και πολιτικής αεροπορίας. Με το λιμάνι της Πάρου να αποτελεί το βασικό κόμβο για τη λεγόμενη γραμμή της Παροναξίας αλλά και για την Βόρεια Ελλάδα. Και με το αεροδρόμιο να μετατρέπεται από ένα μικρό (έως το 2016) σε ένα μέτριο (το 2017) αλλά με προοπτικές ανάπτυξης προς το …μεγάλο. Θα προλάβει όμως;

Ήδη οι Παριανοί μιλάμε για ένα δεύτερο λιμάνι απέναντι από τη Νάξο. Όμως, για το αεροδρόμιο έχουν φύγει πολλά εκατομμύρια χωρίς όμως το μεγάλο στόχο. Την ίδια ώρα που στη Σύρο γίνονται κινήσεις. Και με τη βοήθεια του ΕΚΑΒ, το αεροδρόμιο της Σύρου αποκτά δυνατότητα λειτουργίας για νυκτερινές πτήσεις (κάτι που δεν ισχύει για Πάρο, Νάξο ή Μήλο) και το κυριότερο; Έχει δυνατότητα ανεφοδιασμού αεροσκαφών… Την ίδια ώρα η Νάξος φέρεται να είναι φαβορί για την έδρα της πλωτής μονάδας ΕΚΑΒ (όταν γίνει) και η Πάρος με το υγειονομικό αεροσκάφος μέσω του Ιδρύματος δεν μπορεί να κερδίσει κάτι περισσότερο… Οπότε; Πολύ μεγάλος αγώνας…

Ας δούμε τα πιο σημαντικά στοιχεία από την έρευνα (σ.σ. με όλο το σεβασμό αφαιρέσαμε κάποια σχόλια που ήταν τοπικού χαρακτήρα, αλλά μπορείτε να δείτε το σύνολο του άρθρου στο λινκ που θέτουμε στο τέλος αυτής της αναφοράς), τα συμπεράσματα και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη δουλειά που έγινε από τον κο Δραγάτη…

Αεροδρόμιο Πάρου: τα πραγματικά αποτελέσματα

Έρευνα Του Κ. Ν. Δραγάτη

Δύο είναι τα νούμερα που θα πρέπει να ενδιαφέρουν κάθε έναν που έχει αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με την ανάλυση της πορείας του τουρισμού της Πάρου για τη σεζόν 2017: α) το νέο μικρό αεροδρόμιο Πάρου απέφερε 23.811 περίπου νέες αφίξεις στο νησί μας σε σχέση με το 2016 και β) το παλαιό δυσλειτουργικό λιμάνι της Πάρου απέφερε 25.342 (7,65%) νέες αφίξεις στο νησί μας.

Ο αριθμός νέων αφίξεων που απέφερε το νέο μικρό αεροδρόμιο 30.012 σε σχέση με την λειτουργία του παλαιού 11.322, ακόμη πιο μικρού, αεροδρομίου, αποτελεί το 9,06 % των αφίξεων του λιμανιού με βάση τις τιμές του 2016 και το 8,41 % με βάση τις αντίστοιχες τιμές του 2017.

Θυμίζουμε ότι στο λιμάνι δεν έχει γίνει καμία σοβαρή επένδυση από το 2000, ενώ στο νέο μικρό αεροδρόμιο, στο ίδιο χρονικό διάστημα έχουν πέσει πάνω από 30 εκ. ευρώ!

1. Η σεζόν μήνα – μήνα στα καράβια

Ο φετινός Ιούνιος ήταν ένας καλός μήνας ανόδου για την τουριστική αγορά της Πάρου. Στις αφίξεις είχαμε μία αύξηση επιβατών της τάξεως του 14,06% στα καράβια (+8.952) σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της σεζόν του 2016. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι επρόκειτο για επισκέπτες με κάποια ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά δεδομένου ότι πολλοί από αυτούς επέλεξαν να πάρουν και το όχημα τους μαζί και γι’ αυτό είχαμε αύξηση εισροών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης κατά 18,16% (+913) και μία μικρότερη σαφώς αύξηση δικύκλων κατά 7,32% (+104).

Εκείνο που ωστόσο παραμένει προβληματικό είναι ότι παρά την σημαντική αύξηση που κατέγραψε ο πληθυσμός επισκεπτών στην Πάρο κατά τον πρώτο μήνα της θερινής σεζόν, δεν καταγράφηκε δυστυχώς και εφέτος αντίστοιχη αύξηση της καταναλωτικής δυνατότητας τους, αφού οι νταλίκες μεταφοράς προμηθειών είχαν ισχνή αύξηση σε σχέση με το 2016, ήτοι 1,05% (+9).

Ο Ιούλιος εφέτος έκανε “βουτιά” κάτι που είχαν αντιληφθεί και συζητούσαν κατά την διάρκεια εξέλιξης της σεζόν οι έμπειροι από τους επιχειρηματίες της Πάρου. Είχαμε:

– σαφώς μικρότερη αύξηση εισροών επισκεπτών σε ποσοστά της τάξεως του 6,52% (+8.580) σε σχέση με τους αριθμούς του 2016 αλλά και τις τιμές Ιουνίου και Αυγούστου του 2017,

– αντίστοιχες χαμηλότερες τιμές αύξησης στα οχήματα της τάξης του 5,71% (+661) για τα Ι.Χ και 3,95% (+92) για τα δίκυκλα.

Όμως εκεί που σημειώνεται το πρόβλημα είναι ότι κατά τον φετινό Ιούλιο μειώθηκε η εισροή φορτηγών μεταφοράς προϊόντων κατά 3 σε σχέση με τον Ιούλιο του 2016. Η διαφορά μπορεί να μην είναι σημαντική, αλλά είναι ενδεικτική για το ότι δεν υπήρξε πρόοδος στην κατανάλωση, αντίστοιχη με τους άλλους δύο μήνες της φετινής, θερινής τουριστικής σεζόν.

Σημειώνουμε ότι στο μείγμα επισκεπτών του νησιού μας κατά τον μήνα Ιούλιο κυριαρχούσαν νέα παιδιά από 17 έως 30 ετών.

Ο “βασιλιάς” για την Πάρο παραμένει ο Αύγουστος, αν και – κατά την γνώμη μας – οφείλουν οι αρμόδιοι και οι σχετιζόμενοι με την οικονομία του τουρισμού να προσέξουν ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκαν.

Δεν έχουμε σημαντική αύξηση στους επιβάτες σε σχέση με τη σεζόν του 2016 κατά τον ίδιο μήνα, δεδομένου ότι αυξήθηκαν μόνο κατά 5,73% (+7.810).

Όμως είχαμε:

– σημαντική αύξηση εισροής Ι.Χ οχημάτων της τάξης του 12,29% (+1.493),

– μείωση της εισροής δικύκλων κατά 2,56% (-83),

– θεαματική αύξηση της εισροής φορτηγών μεταφοράς προϊόντων της τάξης του 13,53% (+113).

Μία ερμηνεία των τεκμηρίων (και όχι των αποδείξεων) είναι ότι η σύνθεση της τουριστικής πελατείας μας κατά το μήνα Αύγουστο αλλάζει μετά την επίδραση των ετών της κρίσης. Το μείγμα των πελατών μας της τελευταίας στιγμής, όπως είναι εκείνοι του Αυγούστου, φαίνεται να ενισχύεται από ομάδα πελατών που έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν περισσότερο και τέτοιοι μπορεί να είναι οι πελάτες με σπίτια στην Πάρο ή οι πελάτες από χώρες του εξωτερικού, ενώ διαφαίνεται να “φτωχαίνουν” ακόμη περισσότερο οι πελάτες της τελευταίας στιγμής του Αυγούστου δεδομένου ότι έχουμε υποχώρηση των δικυκλιστών.

Αντιστρόφως, σημειώθηκε αύξηση της εισροής Ι.Χ οχημάτων.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες κατά τη φετινή σεζόν πρόσφεραν σημαντικές εκπτώσεις στα εισιτήρια και στα οχήματα.

2. Η σεζόν στο νέο μικρό αεροδρόμιο

Τον Ιούνιο του 2017 από το νέο αεροδρόμιο της Πάρου εισήλθαν 6.129 νέοι επισκέπτες με πτήσεις αεροπορικών γραμμών. Ήρθαν με νέα μεγαλύτερα αεροπλάνα, τα οποία δεν μπορούσαν να προσγειωθούν στην Πάρο ολόκληρο τον Ιούνιο του 2016.

Τον Ιούλιο εισήλθαν από το νέο αεροδρόμιο της Πάρου 10.688 νέοι επισκέπτες και αυτή η θετική διαφορά εξηγείται από την παράλληλη αύξηση δρομολογίων που έλαβε χώρα έναντι του Ιουνίου του 2017. Τα δρομολόγια αυτών των μεγαλύτερων αεροπλάνων δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν έως το τέλος του Ιουλίου του 2016, όπου τα δρομολόγια γίνονταν από το παλαιό μικρό αεροδρόμιο.

Τον Αύγουστο εισήλθαν στην Πάρο 6.994 νέοι επισκέπτες. Η διαφορά επί τα χείρω σε σχέση με τον Ιούλιο του 2017 προκύπτει διότι από τον Αύγουστο του 2016 μπορούσαν μεν να προσγειώνονται αεροπλάνα μεγαλύτερης χωρητικότητας μιας και είχε ξεκινήσει την λειτουργία του το νέο μικρό αεροδρόμιο, όμως δεν είχαν προλάβει να οργανώσουν την παρουσία τους εταιρείες για ένα μόνο μήνα της περσινής θερινής τουριστικής σεζόν.

Έτσι, ενώ έχουμε τα ίδια σχεδόν αυξημένα νούμερα εισόδων όσο αφορά την Olympic Air μεταξύ Αυγούστου 2016 και 2017, ο αριθμός των νέων εισόδων “ισορροπεί” προς τα κάτω ως προς τον Ιούλιο του 2017 με τα αποτελέσματα των εισόδων επισκεπτών που πρόσθεσαν μόνο οι νέες εταιρείες που απέκτησαν δρομολόγια από τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2017 στο νέο αεροδρόμιο της Πάρου, αφού η Olympic Air υπήρχε ήδη από τον Αύγουστο του 2016 (σ.σ: Για την καλύτερη κατανόηση δείτε τους πίνακες με τα συνολικά αποτελέσματα***).

Ο συνολικός αριθμός νέων εισόδων από το νέο μικρό αεροδρόμιο Πάρου για τη θερινή τουριστική σεζόν 2017, ήταν 23.811 σε σχέση με την αντίστοιχη σεζόν του 2016.

Αν αφαιρέσουμε τις θέσεις που προστέθηκαν τις έξι τελευταίες ημέρες του Ιουλίου του 2016 και ολόκληρου του Αύγουστου 2016 λόγω των πτήσεων των μεγαλύτερων αεροσκαφών της Olympic Air που πρόλαβαν να μπουν στην γραμμή μετά τα εγκαίνια του νέου μικρού αεροδρομίου Πάρου στις 24/7/2016, τότε μπορούμε τεχνητά να κατασκευάσουμε μία ανεκτή σύγκριση και να βρούμε τις συνολικές νέες αφίξεις που απέφερε η λειτουργία του νέου μικρού αεροδρομίου Πάρου σε σχέση με το παλαιό μικρό αεροδρόμιο Πάρου. Ανέρχονται στις 30.012.

Αν δεν αφαιρέσουμε αυτές τις θέσεις, κάτι που κάναμε σε αυτήν την έρευνα για να αποκτήσουμε ένα ενιαίο, αληθινό μέτρο σύγκρισης μεταξύ λειτουργίας του παλαιού μικρού αεροδρομίου και του νέου μικρού αεροδρομίου, τότε οι νέες αφίξεις συνολικά για την θερινή τουριστική σεζόν του 2017 σε σχέση με το 2016 είναι μόλις 23.811 σε απόλυτους αριθμούς επιβατών.

Ο συνολικός αριθμός αφίξεων από το παλαιό μικρό αεροδρόμιο και το νέο από τις 25/7/16 την θερινή σεζόν του 2016 ήταν 17.523

Ο συνολικός αριθμός των αφίξεων από το νέο μικρό αεροδρόμιο Πάρου την θερινή σεζόν του 2017 ήταν 41.334

4. Το κρίσιμο ερώτημα…

Οι 23,8 ή οι 30 χιλιάδες νέες αφίξεις επισκεπτών από το νέο αεροδρόμιο της Πάρου άξιζαν τον κόπο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αν αναλογισθεί κανείς ότι αγωνιζόμαστε 35 χρόνια για την απόκτηση ενός νέου κανονικού και πλήρους αεροδρομίου, και ότι έχουν  σπαταληθεί μέχρι σήμερα πάνω από 60 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς τον υπολογισμό των τόκων των χρημάτων αυτών από τα έτη που τμηματικά έχουν δαπανηθεί και την χαμένη αξία της γαιοπροσόδου της γης που χρειάστηκε για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου και της γης που βρίσκεται εγκλωβισμένη στο παλαιό αεροδρόμιο, καθώς και τις εργατοώρες που έχει χρειασθεί το πολυπληθές αρμόδιο προσωπικό κάθε είδους… τότε σίγουρα οι 23,8 χιλιάδες νέες αφίξεις αποτελούν αποτυχία.

Όμως, αν αποδεχθεί κανείς ότι στον τόπο μας και τη χώρα μας, μέσα στο κόστος ενός σοβαρού έργου πρέπει να υπολογίσει κανείς την τεράστια σπατάλη χρόνου, χώρου και χρημάτων για να “πληρωθούν” ως νταβατζιλίκι:

– το κόστος των μικροπολιτικών συμφερόντων συγκεκριμένων πολιτικών και κομμάτων,

– τα συμφέροντα ιδιοκτητών και τα συμφέροντα μεγάλων εταιρειών και εργολάβων, καθώς και των τοπικών υπεργολάβων τους…

τότε, οι 23,8 χιλιάδες νέες αφίξεις, ήτοι το ισχνό 9,06 % των αφίξεων από το δυσλειτουργικό λιμάνι που έχει “φυλακίσει” τουριστικά την Παροικιά, είναι μία κάποια αποδεκτή αρχή προκειμένου οι υγιείς δυνάμεις του τόπου, με εντελώς διαφορετική στρατηγική και μυαλά, να ξεκινήσουν μία νέα πραγματική σταυροφορία “πίεσης” για να αποκτηθεί το συντομότερο δυνατόν το κανονικό, πλήρες αεροδρόμιο Πάρου που έχουμε χιλιοπληρώσει και αξίζουμε, το οποίο θα μπορούσαμε να είχαμε με καλές πιθανότητες από το 2003 και πάντως, σίγουρα από το 2010 – 2011, άντε 2013.

5. Εξελίξεις

Στη Σύρο τα καύσιμα και η επέκταση χωρίς εγκλωβισμό

Στο παλαιό μικρό αεροδρόμιο της Σύρου υπάρχει πια η δυνατότητα να γίνονται πτήσεις και μετά την δύση του ηλίου, κάτι που επισφραγίσθηκε μετά την δημιουργία έδρας μεταφοράς ασθενών που έγινε πρόσφατα, χάριν της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Όχι ότι λειτουργεί. Ακόμη οι κάτοχοι ιδιωτικών σκαφών οικονομούν από την μεταφορά ασθενών μέσα στα κύματα. Αλλά έχει σημασία ότι η δυνατότητα πτήσεων την νύχτα έχει ευεργετικές συνέπειες στο πολιτικό σκέλος της λειτουργίας του αεροδρομίου Σύρου.

Τώρα, γιατί η Πάρος που έχει πιο κεντρική γεωγραφική θέση στις Κυκλάδες και το Αιγαίο, από την Σύρο, έχει το πλέον καινούριο, μικρό μεν, μεγαλύτερο δε αεροδρόμιο από αυτό της Σύρου, έχει χώρο για εγκαταστάσεις και ένα υγειονομικό αεροπλάνο που περιμένει ΚΑΙ επί ΣΥΡΙΖΑ την αποκατάστασή του για να πετά… και παρόλα αυτά, δεν πήρε την έδρα των διακομιδών ασθενών… είναι κάτι που θα μας το εξηγήσει κάποτε ο δήμαρχος των “επιτυχιών” κ. Μ. Κωβαίος και η “αριστερή” τοπική οργάνωση ΣΥΡΙΖΑ Πάρου.

Επίσης, το αεροδρόμιο της Σύρου καίτοι μικρό και παλιό, πήρε πρόσφατα τη δυνατότητα ανεφοδιασμού με καύσιμα σε αεροπλάνα που το προσεγγίζουν.

Η Πάρος δεν έχει τέτοια δυνατότητα.

Τέλος, το αεροδρόμιο της Σύρου, σύντομα θα πάρει δημοπράτηση για έργα ανακατασκευής, ώστε να γίνει μερική επέκταση στον διάδρομο του και ταπείνωση λόφου.

Τα λεφτά δεν θα “δωρήσει” μία ιδιωτική εταιρεία για να εγκλωβίσει το μέλλον του αναπτυσσόμενου πλέον αεροδρομίου Σύρου, αλλά θα πληρωθούν από τις δημόσιες επενδύσεις

Το σύνολο του άρθρου μπορείτε να το διαβάσετε στο λινκ που παραθέτουμε 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κίνηση για τη Προστασία των Νησίδων – Νάξος: “Όχι στη θυσία της Δονούσας”, έρχονται ενημερωτικές συναντήσεις

Δύο εκδηλώσεις στη Νάξο για την απειλή που συνιστούν τα πλωτά αιολικά στη Δονούσα και οι νέες ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο - Πότε και Που ;

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή (29/04) ηλεκτρικού ρεύματος σε περιοχή των Τριπόδων

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος αύριο Τρίτη σε περιοχή των Τριπόδων. Ποιος ο λόγος;

Αναπτυξιακή Κυκλάδων: Θεματικό εργαστήριο (29/04) για τη γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα στη Νάξο

Η Αναπτυξιακή Εταιρεία Κυκλάδων καλεί επιχειρηματίες και παραγωγούς να συμμετάσχουν αύριο (29/04) σε μια δράση δικτύωσης και ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού (πρόγραμμα)

Golden Star Ferries: Ανεκτέλεστα δρομολόγια και αύριο (29/04) για “SuperFerry” και “SuperExpress”

Ανεκτέλεστα τα δρομολόγια των "SuperFerry" και "SuperExpress" αύριο Τρίτη 29 Απριλίου λόγω κακών καιρικών συνθηκών

Σαντορίνη: Φιλοξενεί για 2η σερί χρονιά τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ με αμαξίδιο

Η Σαντορίνη φιλοξενεί τον Τελικό του 25ου Κυπέλλου Ελλάδας Μπάσκετ με Αμαξίδιο - Ποιοι είναι οι αντίπαλοι, πότε είναι ο μεγάλος αγώνας

Κυκλάδες – Νοσοκομείο Σύρου & Νάξου: Νέες προσλήψεις γιατρών, ποιες είναι οι ειδικότητες

Αιτήσεις για τρεις θέσεις στα Νοσοκομεία Σύρου & Νάξου για Παθολογία, Μαιευτική-Γυναικολογία και Ακτινολογία - Αιτήσεις έως 23 Μαΐου 2025.

Ελλάδα – Super League: Το βλέμμα στο Αγρίνιο και το “χ” μοιάζει ιδανική επιλογή

Ελληνικό Πρωτάθλημα - Πλέι οφ: Παναιτωλικός - Καλλιθέα: Όλα ανοιχτά στο Αγρίνιο και στο 3.20!

Blue Star Ferries: Τροποποίηση δρομολογίων σε πλοία προς Βόρειο Αιγαίο και Δωδεκάνησα

Με την ένταξη των ανέμων να αγγίζει και τα 9 μποφόρ έχουμε τροποποίηση δρομολογίων από τον Πειραιά προς Δωδεκάνησα και Βόρειο Αιγαίο

Σαντορίνη: Επανέρχεται ο γαμήλιος τουρισμός

Επανέρχεται ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη - Αυξημένες κρατήσεις για το 2025 και 2026

Αμοργός: Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του 8ου Amorgos Trail Challenge

Οι εγγραφές για το 8ο Amorgos Trail Challenge παραμένουν ανοιχτές για λίγες ακόμα ημέρες!

Νάξος: Καλό ταξίδι …Γιώργο, σου άξιζε ένα καλύτερο μέρος να ζήσεις

Μία φίλη και μέλος της Φιλοζωϊκής Νάξου αποχαιρετά με έναν ιδιαίτερο τρόπο μία γάτα που έφυγε... Διαβάστε το λόγο...

Νάξος – Αστυνομία: Σύλληψη έξι ατόμων για διακίνηση κοκαΐνης και κάνναβης

Συνελήφθησαν στη Νάξο από Αστυνομικούς του ΑΤ Νάξου έξι άτομα για διακίνηση κοκαΐνης και κάνναβης

Νάξος – Βασ. Κόκκοτας: Αντίο στο φίλο και συνεργάτη Βαγγέλη Γαλατερό

Ο πρώην Δήμαρχος Νάξου, Βασίλης Κόκκοτας αποχαιρετά το φίλο και συνεργάτη του στον Δήμο Νάξου Βαγγέλη Γαλατερό

Αλλοίωση αποτελέσματος στο Πανναξιακός – Θύελλα (1-1): Δεν δόθηκε καθαρό πέναλτι στο 90’!

Σε φάση εντός περιοχής, ο Μανούσος της Θύελλας έκανε ξεκάθαρο χέρι, με τον διαιτητή να υποδεικνύει φάουλ εκτός περιοχής — παρότι το σημείο της παράβασης ήταν ξεκάθαρα μέσα στη μεγάλη περιοχή.

Blue Star Ferries: 220 επιβάτες έβγαλαν εισιτήριο για Σύρο, ενώ πήγαιναν Πειραιά (!!!)

Επικράτησε το αδιαχώρητο όταν λίγο μετά τις 22:30 αφίχθη το Blue Star Mykonos καθώς στο λιμάνι περίμεναν 1.015 άτομα - Η ανακοίνωση της εταιρείας

Aegean Airlines: Πτήση προς Ρόδο πήγε .. Κω, δεν προσγειώθηκε στη Νάξο

προβλήματα στις αεροπορικές πτήσεις της Aegean Airlines και Olympic Air λόγω κακών καιρικών συνθηκών

Blue Star Ferries – Πρωτομαγιά: Δεμένα τα πλοία, το “Blue Star Naxos” θα ταξιδέψει λίγο πριν τα μεσάνυχτα

Απεργία των πλοίων την Πρωτομαγιά με βάση την απόφαση της ΠΝΟ - Πως θα κινηθούν τα πλοία της Blue Star Ferries;

Αμοργός – Νέα Πνοή: Κίνδυνος απαξίωσης της περιουσίας από το Π.Δ. 129/2025

Ο κίνδυνος απώλειας οικοδομησιμότητας στους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων προκαλεί αναστάτωση και έντονες αντιδράσεις στην Αμοργό - Δελτίο Τύπου από την παράταξη "Νέα Πνοή"

Κυκλάδες: Πώς βρέθηκαν 155 επιβάτες του «Blue Star Μύκονος» να ταξιδεύουν για Πειραιά με εισιτήριο για Σύρο;

Οι επιβάτες αρνήθηκαν να αποβιβαστούν και ήθελαν να συνεχίσουν για Πειραιά, μολονότι το εισιτήριό τους είχε δηλωμένο τελικό προορισμό τη Σύρο