Ανακοίνωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία σχετικα με τα ανεκτέλεστα δρομολόγια του Olympus… Πάμε σε επιστροφή του “Πρέβελης;
Το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε νέα προκήρυξη ή σε απευθείας ανάθεση για την κάλυψη της ακτοπλοϊκής γραμμής της Κασοκαρπαθίας, αν το πλοίο Οlympus σημαίας Κύπρου δεν ανταποκριθεί στις παρατηρήσεις που έκανε στο πλοίο η επιθεώρηση του Λιμενικού, εξετάζει το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ήδη η γραμμή εξυπηρετείται προς το παρόν από άλλα πλοία, ενώ η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Οlympus με σημερινή της ανακοίνωση αναφέρει ότι το πλοίο θα προχωρήσει σε ανεκτέλεστα δρομολόγια έως και την 21η Ιουλίου… Και οι επιβάτες καλούνται είτε να ανανεώσουν τα εισιτήριά τους για άλλες ημερομηνίες ή να πάρουν τα χρήματά τους πίσω….
Και το ερώτημα είναι τι θα γίνει; Την Κυριακή το Blue Carrier Ι ανέλαβε να καλύψει ανάγκες από Κρήτη προς Κάσο και Κάρπαθο, το Blue Star Patmos προχώρησε σε έκτακτες προσεγγίσεις για τα δύο νησιά των Δωδεκανήσων ενώ ήδη έχει μπει στη … ρουτίνα και το ταχύπλοο SpeedRunner Jet για κάλυψη γραμμής από Κρήτη προς νησιά των Δωδεκανήσων….
Λέτε να δούμε πάλι το Πρέβελης; Αυτή την ώρα πάντως βρίσκεται σε κατάσταση ετήσιας ακινησίως και δεν αποκλείεται και πάλι στα νερά με την Ανάφη πάντως είναι η μεγάλη χαμένη της όλης υπόθεσης…
Από εκεί και πέρα, το Olympus ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει την περασμένη Δευτέρα 11 Ιουλίου για την εκτέλεση του προγραμματισμένου του δρομολογίου, αλλά κατά τη διάρκεια ελέγχου από το κλιμάκιο της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Πλοίων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας στο λιμάνι του Πειραιά διαπιστώθηκε σημαντικός αριθμός παρατηρήσεωνελλείψεων σε διάφορους τομείς ασφάλειας και του επιβλήθηκε το μέτρο της απαγόρευσης απόπλου (Detention) μέχρι την αποκατάστασή τους.
Οι επιβάτες και το μεγαλύτερο μέρος των φορτηγών οχημάτων που ήταν προγραμματισμένο να ταξιδέψουν εκείνη την ημέρα προς Κάσο και Κάρπαθο εξυπηρετήθηκαν από το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Blue Star Patmos με προορισμό τα δυο νησιά, ενώ στο υπουργείο Ναυτιλίας πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη για το θέμα.
Το υπουργείο Ναυτιλίας, προκειμένου να καλύψει τη χθεσινή εκτέλεση του δρομολογίου, προχώρησε σε ολική ναύλωση του ταχύπλοου καταμαράν Speedrunner Jet από Πειραιά για Σαντορίνη και Σητεία και από εκεί το πλοίο συνέχισε το προγραμματισμένο δρομολόγιό του κανονικά, που είναι Σητεία – Κάσος – Κάρπαθος – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος.
Την ίδια ώρα, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας προχωρούν σε όλες οι απαραίτητες ενέργειες με σκοπό την αποκατάσταση της ομαλής εκτέλεσης των δρομολογίων και της μετακίνησης των επιβατών και οχημάτων κυρίως στα νησιά της Καρπάθου και της Κάσου.
Σύμφωνα με τη σύμβαση την οποία έχει υπογράψει η εταιρεία του Οlympus για την άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας, το πλοίο θα ξεκινούσε τα δρομολόγιά του στις 11 Ιουλίου του 2022 και θα τα ολοκλήρωνε στις 31 Οκτωβρίου 2022, με δικαίωμα ανανέωσης της σύμβασης έως τις 28 Φεβρουαρίου του 2023.
Το πλοίο θα εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά για Μήλο, Σαντορίνη, Ανάφη, Ηρακλειά, Σητεία, Κάσο, Κάρπαθο, Διαφάνι, Χάλκη και Ρόδο, έναντι τιμήματος 53.000 ευρώ το δρομολόγιο.
Πηγή naftemporiki.gr