Στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας (ΣΑΣ) της ερχόμενης εβδομάδας δεν αποκλείεται να δούμε και το Naxos Jet να προτείνεται να δρομολόγηση στις Δυτικές Κυκλάδες με σύνδεση τη Ραφήνα ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου
Λέτε να το δούμε και πάλι στα νερά των Κυκλάδων; Πέρυσι, ακούσαμε ότι δρομολογείται δύο φορές… Η μία προς το βόρειο Αιγαίο και μάλιστα σε μία ιδιαίτερη γραμμή (Ραφήνα – Μυτιλήνη – Καβάλα) και η δεύτερη προς τη Ραφήνα – Δυτικές Κυκλάδες – Σαντορίνη. Αμφότερες έπεσαν στο κενό, μάλιστα η δεύτερη συγκέντρωση αρκετές διαμαρτυρίες κυρίως για το γεγονός ότι τέθηκε αιφνιδιαστικά και χωρίς να υπάρξει κάποια ενημέρωση προς τις άλλες ακτοπλοϊκές εταιρίες… Μιλάμε για το ταχύπλοο Naxos Jet της SeaJets το οποίο επανέρχεται και πάλι στο προσκήνιο και μάλιστα ενόψει του επόμενου Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα. Και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς ενόψει της νέας χρονιάς… Ουσιαστικά θα έχουμε τις πρώτες αντιδράσεις…
Και σχετικά με την δρομολόγηση του Naxos Jet διαβάζουμε το σχετικό ρεπορτάζ από την ιστοσελίδα nautilia.gr που έχει ως τίτλο «Naxos Jet: προετοιμάζεται για δράση»
Ας δούμε τι αναφέρει: «Προετοιμάζει τα “όπλα” της (NAXOS JET) για δράση, ενόψει της νέας δρομολογιακής περιόδου, η δυναμική SEAJETS προκειμένου να αντιπαρατεθεί και φέτος απέναντι στον ανταγωνισμό, που αναμένεται ιδιαίτερα σκληρός. Έτσι, το απόγευμα της 7ης Δεκεμβρίου, το ταχύπλοο NAXOS JET (3.003gt/1992), μεθόρμισε από την Ελευσίνα στο Πέραμα προκειμένου να προετοιμαστεί ξανά για δράση. Υπενθυμίζεται, ότι για τη σεζόν που μας πέρασε, το εν λόγο ταχύπλοο αρχικά είχε προταθεί για τη γραμμή Ραφήνα – Μυτιλήνη – Καβάλα, ένα σενάριο που τελικά δεν ευοδώθηκε. Εν συνεχεία προτάθηκε για δρομολόγηση στη γραμμή Ραφήνα – Κυκλάδες και τελικά ανέλαβε το ρόλο του αμοιβού ως προς τα άλλα ταχύπλοα της εταιρείας. Επισημαίνεται, ότι το ταχύπλοο της SEAJETS από τις 27 Μαΐου 2017 έως τα τέλη Ιουλίου 2017, παρέμεινε στα Νέα Ελληνικά Ναυπηγεία της Spanopoulos Group, όπου δεξαμενίστηκε και δέχθηκε ευρεία επισκευή καθώς ήταν παροπλισμένο για αρκετό χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια, το ταχύπλοο μεταφέρθηκε ξανά στην Ελευσίνα, ενώ στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου έκανε και μερικά δοκιμαστικά στα οποία ανέπτυξε ταχύτητα μέχρι και 34 κόμβους.
Οι πληροφορίες, πάντως, λένε,ότι για το καλοκαίρι του 2018 έχει ζητηθεί η δρομολόγησή του στη γραμμή Πειραιάς – Σέριφος – Σίφνος – Μήλος – Φολέγανδρος – Σαντορίνη – Ίος, στη θέση του μικρότερου SUPER JET (500gt/1995).
Ωστόσο, η συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. της ερχόμενης εβδομάδας θα καθορίσει το τελικό αποτέλεσμα, μιας και ο “χορός” των φετινών δρομολογίων για τα ταχύπλοα τώρα ξεκινάει.
Το NAXOS JET ναυπηγήθηκε το 1992 στα Incat της Αυστραλίας. Έχει μήκος 73,6 μέτρα, πλάτος 26 μέτρα και βύθισμα 2,90 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 450 επιβάτες και 88 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Ruston 16R K270 diesel συνολικής ισχύος 14.592 kw και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 34 κόμβων.
Υπογραμμίζεται, ότι η SEAJETS δραστηριοποιείται στην ελληνική ακτοπλοΐα αποκλειστικά με ταχύπλοα σκάφη και σήμερα διαθέτει ένα στόλο με 11 πλοία -συνολικής χωρητικότητας 8.500 επιβατών και 1.450 Ι.Χ.. Εξυπηρετεί 17 λιμάνια με 140 συνδέσεις, ενώ με τα 4 ταχύπλοα που αγόρασε φέτος ο στόλος της “σκαρφαλώνει” στα 15 πλοία, πλέον των συμβατικών!»