Επαγγελματίας της Νάξου προχώρησε σε επώνυμη καταγγελία προς ακτοπλοϊκή εταιρεία (SeaJets) γιατί στα δύο σκέλη του ταξιδιού της (Πειραιάς – Φολέγανδρος και επιστροφή) δεν τηρήθηκαν οι κανόνες προστασίας από τον Covid 19
Επώνυμη καταγγελία έφτασε στο email της σελίδας μας από επαγγελματία της Νάξου, η οποία μαζί με άλλο ένα πρόσωπο ταξίδεψαν πρόσφατα από τον Πειραιά προς τη Φολέγανδρο και επιστροφή δύο ημέρες αργότερα. Τα ταξίδι έγινε με πλοίο της ακτοπλοϊκής εταιρείας SeaJets και στην αναφορά της (σ.σ. που έχει κατατεθεί και επώνυμα στην ίδια την εταιρεία) μιλάει για την μη σωστή τήρηση των κανόνων προστασίας για Covid 19… Και όπως σημειώνει στο τέλος της καταγγελίας της (σ.σ. τα ονόματα είναι γνωστά σε εμάς αλλά και την εταιρεία) περιμένει την απάντηση της SeaJets …
Η καταγγελία αναφέρει:
«Ταξιδέψαμε δύο άτομα από Πειραιά προς Φολέγανδρο την 20η Ιουνίου και επιστρέψαμε δύο ημέρες αργότερα με πλοία της εταιρείας SeaJets. Σε κανένα από τα δύο σκέλη του ταξιδιού δεν τηρήθηκαν οι κανόνες που αφορούν την προστασία και αποφυγή του Covid 19, δηλαδή δεν μας ζητήθηκε ούτε το προδιατυπωμένο έντυπο πριν την αποβίβαση στο πλοίο, ούτε η δήλωση Self Test.
Στην επιστροφή δε, το εισιτήριό μας ήταν για το σκέλος Φολέγανδρος – Σέριφος, πλην όμως το αλλάξαμε μέσα στο πλοίο για Πειραιά λόγω επαγγελματικής μου υποχρέωσης πληρώνοντας την διαφορά.
Στη Σίφνο – ένα λιμάνι πριν την Σέριφο – μπήκε επιβάτης, ο οποίος κάθισε δίπλα μας, απορώντας και ο ίδιος πως επιτρέπεται αυτό λόγω Covid. Φυσικά, αυτό δεν συνέβη μόνο σε εμάς. Στην Σέριφο, σηκωθήκαμε από τη θέση μας, καθώς έπρεπε να μας δοθεί άλλη, λόγω αλλαγής του εισιτηρίου μου, αλλά επί μία τουλάχιστον ώρα, ήμασταν όρθιες, περιμένοντας όπως μας είπαν να μας τακτοποιήσουν σε κάποια θέση.
Βλέποντας ότι μας είχαν ξεχάσει, και καθώς καθίσαμε για λίγο στις σκάλες που οδηγούν στην πρώτη θέση, ρώτησα κάποιον από το πλήρωμα εάν σκοπεύει να μας βρει θέση, πράγμα και το οποίο έκανε αμέσως.
Να αναφέρω ότι αρκετός κόσμος ήταν όρθιος, αρκετοί διαμαρτύρονταν και για το air-condition, μάλιστα μία κοπέλα είπε ότι κόντεψε να λιποθυμήσει από τη ζέστη.
Εξυπακούεται ότι η καθυστέρηση και στα δύο σκέλη του ταξιδιού ήταν κοντά στην ώρα…
Έχοντας αγανακτήσει απ’ αυτή τη κατάσταση, πήγα στο «Κουτί Παραπόνων» που υπάρχει και στο οποίο όμως δεν υπήρχε το έντυπο παραπόνων, όπως είναι υποχρεωμένη η εταιρεία.
Το ζήτησα από μέλος του πληρώματος και ανέμενα αρκετή ώρα για να μου δοθεί. Τελικά παρέλαβε ένα έντυπο που όμως δεν ήταν η τυπική φόρμα αλλά αφορούσε το πώς η εταιρεία διαχειρίστηκε το σχετικό παράπονο. Περίμενα άλλη τόση ώρα για να μου δοθεί το σωστό».
Να σημειώσουμε ότι έχουμε στη διάθεσή μας τα ονόματα των προσώπων που προχώρησαν στην καταγγελία… Και είναι και στη διάθεση της ακτοπλοϊκής εταιρείας.