Ονειρό ήταν και πάει … Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα μέλη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών είπαν “όχι” στο αίτημα της δρομολόγησης του Mykonos Palace στις Κυκλάδες και την ίδια ώρα επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι φεύγει και το “Νήσος Χίος” από τη Παροναξία στα τέλη Μαϊου για …Δωδεκάνησα
Τελικά ήταν όνειρο και έμεινε έτσι… Και το χειρότερο είναι ότι χάνουμε και με τη βούλα κι ένα δεύτερο μεγάλο καράβι που μάλιστα είναι ένα πολύ καλό δρομολόγιο… Το πέρας δηλαδή του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με βάση τις πληροφορίες που υπάρχουν δεν μας βρήκαν εμάς τους Κυκλαδίτες όσον αφορά τα συμβατικά πλοία σε θέση να χαμογελάμε..
Ο λόγος μα πολύ απλά ομόφωνα είχαμε την απόρριψη του αιτήματος από τις Μινωϊκές Γραμμές για δρομολόγηση του υπό ιταλική σημαία πλοίου «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Νάξος από την 1η Ιουνίου 2018 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018… Και μάλιστα με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι ο φάκελος ουσιαστικά ήταν ελλιπής και δεν μπορούμε να δικαιολογήσει την όλη δρομολόγηση του πλοίου…
Μάλιστα κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ενώ ο εκπρόσωπος των Μινωϊκών Γραμμών κος Χρονιάρης είχε δηλώσει «Η απόφαση για συγχώνευση της Attica Group με την HSW έβαλε θέματα ενίσχυσης του ανταγωνισμού στο Βορειοανατολικό Αιγαίο και στις Κυκλάδες Κυκλάδων. Είχαμε προτροπή από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να μπούμε στις γραμμές αφού με τον τρόπο αυτό θα συμβάλλουμε σοβαρά στην ποιοτική αναβάθμισης των γραμμών. Πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη», οι παρεμβάσεις των υπολοίπων συναδέλφων του έδειξαν ότι ήταν πιο … διαβασμένοι… Ο Δημήτρης Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries τόνισε ότι : «Δεν έχω δει πουθενά ότι η απόφαση της Επιτροπής μπορεί να παρακάμψει τον νόμο 2932. Αν είναι να δρομολογηθούμε με άλλους τρόπους να μας το πουν. Το πλοίο θα μπορούσε να δρομολογηθεί όπως ζητείται μόνο με το άρθρο 7 που προβλέπει δρομολόγηση λόγω εκτάκτων και επειγουσών αναγκών. Σε κάθε άλλη περίπτωση πρέπει να δρομολογηθεί σε έναν χρόνο». Και ο Βασίλης Κάτσαρης της Hellenic Seaways πρόσθεσε : «Δεν προβλέπεται από τον νόμο 2932 4μηνη δρομολόγηση και δεν υπάρχουν έκτακτες δρομολογιακές ανάγκες. Όποιος θέλει μπορεί να δρομολογήσει πλοίο εάν υποβάλλει την αίτηση εμπρόθεσμα και για δρομολόγια χρονικής διάρκειας ενός 12 μήνου».
Οπότε; Όνειρο ήταν και πάει… Όμως, υπάρχει κι ένα ακόμη θέμα. Αυτό που προέκυψε με το «Νήσος Χίος» (φωτό Naxos Tours). Το συμβατικό πλοίο της Hellenic Seaways όπου με βάση το πρόγραμμα θα έμπαινε από τις αρχές του Ιουνίου στη γραμμή Παροναξίας με αλλαγή ώρας. Από το απόγευμα το βράδυ στις 23:55 όπως το «Νήσος Σάμος» πέρυσι… Όμως, κι αυτό σταματάει το δρομολόγιο και έχει αφαιρεθεί μάλιστα και από τα επίσημα προγράμματα της εταιρείας όσον αφορά τις Κυκλάδες.. Ο λόγος; Πολύ απλά παίρνει το δρόμο για τα Δωδεκάνησα και δη για την … άγονη αντί του Blue Star Patmos που θα γυρίσει στις Κυκλάδες…. Μάλιστα… Οπότε από την 1η Ιουνίου έχουμε νέα δεδομένα στο χώρο…