Η ανοιχτή επιστολή ενός επιβάτη του “Διαγόρας” ο οποίος εκφραζει με τον τρόπο αυτό την εκτίμησή του προς τα μέλη του πληρώματος
Δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι τα πλοία δεν είναι τίποτα περισσότερο από … μέσα μεταφοράς. Ομως, καθημερινά υπάρχουν μικρές ιστορίες που αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο και αναφερόμαστε στα μέλη των πληρωμάτων οι οποίοι καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι επιβάτες να νιώσουν άνετα και το ταξίδι τους να είναι ξεχωριστό… Οπως στην περίπτωση της ανοιχτής επιστολής στην ιστοσελίδα limnosreport.gr, όπου ο Δημήτρης Βλάντας – Λαμπρινός ευχαριστεί τα μέλη του πληρώματος του “Διαγόρας” για τη βοήθεια που του πρόσφεραν καθόλη τη διάρκεια του ταξιδού από την Καβάλα στην Λήμνο…
Διαβάστε την επιστολή με ημερομηνία 7 Ιουλίου:
“Με εκτίμηση και θαυμασμό, θα ήθελα να ευχαριστήσω το σύνολο του προσωπικού-πληρώματος του πλοίου «ΔΙΑΓΟΡΑΣ», για την εξαίρετα επαγγελματική και άμεση ενέργεια προς έναν επιβάτη με πρόβλημα κίνησης λόγο χειρουργικής επέμβασης στο γόνατο και μετακίνησης με πατερίτσες.
Στο δρομολόγιο την 29 Ιουνίου 201,8 από το λιμάνι της Καβάλας με προορισμό την Λήμνο, το προσωπικό του πλοίου με χαμόγελο και θετική διάθεση με ξάφνιασε θετικά, καθώς με βοηθούσαν από την πρώτη στιγμή, πατώντας τον καταπέλτη μέχρι που πάτησα το τσιμέντο του λιμανιού της Λήμνου. Ένας εργαζόμενος με ακολουθούσε βήμα βήμα διασχίζοντας τον καταπέλτη σε απόσταση λιγότερη του μισού μέτρου από εμένα για την ασφαλή μου επιβίβαση-αποβίβαση. Σ
την συνέχεια δυο εργαζόμενοι με ρωτήσαν με ενέργεια και όμορφη διάθεση για τον εάν θέλω να με βοηθήσουν να διασχίσω τις κυλιόμενες σκάλες. Μπαίνοντας στον υπέροχο χώρο υποδοχής και αναμονής του πλοίου δυο άλλοι εργαζόμενοι έσπευσαν να ενεργοποιήσουν μια πλατφόρμα ανύψωσης για αναπηρικά καροτσάκια αλλά με δική μου απόφαση δεν την χρησιμοποιήσαμε, ταυτόχρονα μου υπέδειξαν το ασανσέρ για ΑΜΕΑ.
Ενθουσιασμένος από την είσοδο και μόνο διαπίστωσα ότι είναι ένα αξιόλογο πλήρωμα-πλοίο με σεβασμό προς στον επιβάτη. Πρώτη φορά σαν κάτοικος της Λήμνου νιώθω ότι πλοία και πλήρωμα σαν του «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» είναι τα κατάλληλα για ένα ασφαλή και όμορφο ταξίδι. Κατά την έξοδο μου από το πλοίο η αντιμετώπιση ήταν ακριβός ίδια. Σωτήρια ήταν η αντίδραση ενός εργαζομένου που με συγκράτησε καθώς σκόνταψα στις κυλιόμενες σκάλες με αποτέλεσμα να μην πεσώ, γλυτώνοντας έτσι απρόσμενα αρνητικές εξέλιξης.
Κλείνοντας θέλω να ξαναευχαριστίσω το πλήρωμα για τον επαγγελματισμό τους και το ενδιαφέρον γενικά προς τους επιβάτες με κινητικά προβλήματα, ενθαρρύνοντας τους για την συνέχεια αυτής της αντιμετώπισης”.