Μηχανικό πρόβλημα παρουσιάστηκε νωρίς το πρωί (09:10) στο «Νήσος Χίος» την ώρα που έφευγε από Μύρινα (Λήμνος) προς Καβάλα με αποτέλεσμα να γυρίσει πίσω στο λιμάνι
Στη Λήμνο λένε ότι το μάτιασαν… Απλά συμβαίνουν όμως όταν μιλάμε για μηχανές… Και το πρωί της 13ης Ιανουαρίου, λίγο μετά τις 9, το «Νήσος Χίος» παρουσίασε πρόβλημα όσον αφορά την ανύψωση του καταπέλτη. Το πλοίο είχε αναχωρήσει από τη Μύρινα της Λήμνου με προορισμό της Καβάλα… Σύμφωνα με πληροφορίες αναγνωστών του LimnosReport, το πλοίο παρουσίασε πρόβλημα στην πόρτα του καταπέλτη (όπως βλέπετε στη φωτό που πήραμε από τον κος Σταυρόπουλο στη σελίδα nautilia.gr). Αποτέλεσμα; Την άμεση αντίδραση του Λιμενικού Σώματος με αποστολή σκάφους και στη συνέχεια επέστρεψε στο λιμάνι για να γίνουν οι εργασίες…
Να σημειώσουμε ότι το «Νήσος Χίος» είναι ένα καινούργιο σχετικά πλοίο της εταιρείας Hellenic Seaways ναυπηγημένο στην Ελλάδα το 2007. Τα προηγούμενα τρία χρόνια είχε ναυλωθεί στο εξωτερικό κι εκτελούσε δρομολόγια στη θαλάσσια περιοχή της Ισπανίας. Πρόσφατα επανήλθε στην Ελλάδα κι αυτή τη φορά για να παραμείνει. Μέχρι και τις αρχές Φεβρουαρίου το «Νήσος Χίος» θα εκτελεί δρομολόγια από το λιμάνι της Καβάλας προς Λήμνο, Άγιο Ευστράτιο, Λαύριο και το αντίστροφο. Τα δρομολόγια είναι τρία εβδομαδιαίως. Το «Νήσος Χίος» θα αντικαταστήσει το «Εξπρές Πήγασος» που παραμένει εκτός δρομολογίων για την ετήσια επιθεώρηση και συντήρησή του.
Το «Νήσος Χίος» είναι ένα εντυπωσιακό πλοίο που εξωτερικά μοιάζει με το «Νήσος Μύκονος». Ωστόσο είναι πολύ καλύτερο, μεγαλύτερο και ταχύτερο, με περισσότερες καμπίνες. Ειδικότερα, το «Νήσος Μύκονος» διαθέτει 34 καμπίνες και το «Νήσος Χίος» 74 καμπίνες. Ο καπετάνιος του πλοίου είναι Έλληνας και πρόσφατα εργάζονταν ως καπετάνιος του «Εξπρές Πήγασος». Οπότε έχει και γνώση των λιμανιών στο Βόρειο Αιγαίο…
Να σημειώσουμε τέλος ότι μετά το Πάσχα δεν αποκλείεται να δούμε το «Νήσος Χίος» και στις Κυκλάδες…