Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΚυκλάδες: Ξεκινάει η μεγάλη ναυμαχία με επίκεντρο τα καλύτερα δρομολόγια

Κυκλάδες: Ξεκινάει η μεγάλη ναυμαχία με επίκεντρο τα καλύτερα δρομολόγια

|

Με πληρότητες που αγγίζουν και το 100% κινούνται τα πλοία προς τις Κυκλάδες τις ημέρες του Πάσχα – Η φετινή τουριστική περίοδος όμως έχιε μεγάλες μάχες ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες για το καλύτερο μερίδιο αγοράς – Ποια πλοία θα δρομολογηθούν στις Κυκλάδες 

Σε θέσεις μάχης βρίσκονται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες εν όψει της τουριστικής περιόδου, οι οποίες θα κάνουν πρόβα τζενεράλε στη διάρκεια του δεκαπενθημέρου των εορτών του Πάσχα. Οι Κυκλάδες είναι «τα μήλα των Εσπερίδων» και για χάρη τους θα κονταροχτυπηθούν όμιλοι και ανεξάρτητες εταιρείες, μια που αυτές αποτελούν διεθνή τουριστικό πόλο έλξης, με πλοία να αποπλέουν από Πειραιά, Ραφήνα και Ηράκλειο Κρήτης, όπου οι τουρίστες καταφτάνουν από το εξωτερικό με πτήσεις τσάρτερ.

Του Μηνά Τσαμόπουλου (newmoney.gr

Μια πρώτη εικόνα από τις κρατήσεις που έχουν γίνει για το Πάσχα περιγράφει ότι στα δρομολόγια για Κυκλάδες από το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης έως και τη Μεγάλη Παρασκευή οι πληρότητες σε αρκετά πλοία φτάνουν το 100%, ενώ για άλλους προορισμούς αγγίζουν το 60% με 70%. Για την επιστροφή οι ταξιδιώτες απλώνονται μέσα στην εβδομάδα και σε αυτό βοηθάει η αργία της Πρωτομαγιάς που πέφτει Τετάρτη του Πάσχα και όσο να ‘ναι θα αποσυμφορήσει τη Δευτέρα και την Τρίτη, αφού πολλοί είναι εκείνοι που θα παρατείνουν τις εορταστικές διακοπές τους.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης το Πάσχα θα φτάσει το 10% σε σύγκριση με το 2018. «Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και σε αυτό βοηθάει η αργία-απεργία της Πρωτομαγιάς», επισήμανε στο «newmoney» στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας, τονίζοντας ότι «η μεγαλύτερη αύξηση θα σημειωθεί βάσει των κρατήσεων που έχουμε στα νησιά των Κυκλάδων και του Αργοσαρωνικού».

Οσον αφορά στη μεγάλη εικόνα για την κίνηση της ελληνικής ακτοπλοΐας, η μάχη θα δοθεί στο Κεντρικό Αιγαίο, μια που στο Ιόνιο υπάρχει μόνο μία εταιρεία. Οι πρώτες προβλέψεις κάνουν λόγο για αύξησή της τους καλοκαιρινούς μήνες κατά 6%-7% σε σύγκριση με το 2018. Από την 1η Νοεμβρίου 2018 έως την 31η Οκτωβρίου 2019 εκτιμάται ότι θα έχουν πραγματοποιήσει δρομολόγια συνολικά 255 πλοία όλων των τύπων.

Οι στόλοι και τα δρομολόγια

Η διάταξη των στόλων ειδικά στις Κυκλάδες έχει ως εξής:

Η Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου θα δραστηριοποιηθεί με έξι πλοία:

■ τα SuperFerry και SuperFerry II που θα αποπλέουν από Ραφήνα για Ανδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Σαντορίνη και Ηράκλειο,

■ το SuperRunner από Ραφήνα για Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορίνη,

■ το SuperSpeed από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο,

■ το SuperCat από Πειραιά για Σίφνο-Μήλο-Φολέγανδρο- Σαντορίνη-Ιο-Νάξο-Μύκονο και

■ το Golden Express, το οποίο είναι συνιδιοκτησία με τον κ. Θεολόγο Παναγιωτάκη, που θα ξεκινάει από Ραφήνα για Σύρο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφoνήσι-Κατάπολα.

Η Seajets, με εκπρόσωπο τον κ. Μάριο Ηλιόπουλο, ήταν η πρώτη εταιρεία που εκμεταλλεύτηκε τους ειδικούς όρους που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να κάνει δεκτή την εξαγορά της Hellenic Seaways από τον Ομιλο Attica. Πιο συγκεκριμένα, αν εταιρεία έβαζε ταχύπλοο στη σύνδεση Ιου με Σαντορίνη, τότε η μια HSW θα έπρεπε να αποσύρει πλοίο της και ειδικότερα το Hellenic Highspeed, όπως και συνέβη, αφού η Seajets κατέθεσε αίτημα για δρομολόγηση του Tera Jet από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορίνη, αίτημα το οποίο εγκρίθηκε από την Επιτροπή. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Hellenic Highspeed ίσως ναυλωθεί στο Μαρόκο.

■ To World Champion, το οποίο η Seajets αγόρασε το φθινόπωρο του 2018 από Πειραιά για Σύρο-Μύκονο-Νάξο-Σαντορίνη.

■ To Champion Jet 2, από Ηράκλειο για Σαντορίνη-Iο-Νάξο-Μύκονο.

■ To Aqua Blue θα δρομολογηθεί από τη Ραφήνα για Aνδρο-Τήνο-Μύκονο, με προέκταση του δρομολογίου δύο φορές την εβδομάδα ή για Ικαρία, Σάμο ή Νάξο. Αυτό αναμένεται να ξεκαθαρίσει αυτές τις ημέρες.

■ Η Blue Star Ferries του Ομίλου Attica δραστηριοποιείται στην Παροναξία και στις Μικρές Κυκλάδες με τα πλοία Blue Star Delos, Blue Star Patmos, Blue Star Paros και Blue Star Naxos, ενώ τις ημέρες αιχμής θα προσθέσει και έκτακτα δρομολόγια.

■ H Ηellenic SeaWays του Ομίλου Attica θα έχει παρουσία μόνο με ένα ταχύπλοο. Πρόκειται για το Highspeed 4, το οποίο θα δρομολογηθεί το καλοκαίρι στη γραμμή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο.

■ Οι Μινωικές Γραμμές έχουν δρομολογημένο στις Κυκλάδες σε ημερήσια βάση το Santorini Palace, πρώην Highspeed 7, το οποίο είναι μέρος του τιμήματος για την πώληση στην Attica του ποσοστού που κατείχε στην HSW. Το ταχύπλοο κάνει το δρομολόγιο Ηράκλειο-Σαντορίνη-Ιο-Πάρο-Νάξο-Μύκονο.

■ Στις δυτικές Κυκλάδες δραστηριοποιείται η Aegean Speed Lines του κ. Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη με το ταχύπλοο Speedrunner III.
Στο ίδιο νησιωτικό σύμπλεγμα υπάρχει και η Zante Ferries με δύο πλοία, το «Διονύσιος Σολωμός» και το «Αδαμάντιος Κοραής».

■ Στην Κρήτη δραστηριοποιούνται οι Μινωικές Γραμμές και η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica τόσο στα Χανιά όσο και στο Ηράκλειο.

■ Στα Δωδεκάνησα η Blue Star εκτελεί δρομολόγια με τα Blue Star I και Blue Star II, ενώ το καλοκαίρι θα μπει και το Nήσος Χίος, το οποίο θα αναλάβει την άγονη γραμμή του νησιωτικού συμπλέγματος, ενώ μία φορά την εβδομάδα θα πηγαίνει Χίο, και συγκεκριμένα στα Μεστά, και τη Μυτιλήνη.

■ Στο Ανατολικό Αιγαίο τα πλοία Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος καλύπτουν τα δρομολόγια από Χίο για Μυτιλήνη. Το Νήσος Μύκονος για Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι. Το ε/γ-ο/γ Διαγόρας για Μύκονο-Ικαρία-Σάμο και προέκταση μέχρι την Καβάλα καλύπτοντας την άγονη γραμμή του βορείου Αιγαίου.

■ Στο Ιόνιο η εικόνα είναι ξεκάθαρη αφού έχει απομείνει ένας και μόνο παίκτης. Τις γραμμές από Πάτρα και Κυλλήνη προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από αυτό το καλοκαίρι θα εξυπηρετεί η Levante Ferries του κ. Γιώργου Θεοδόση. Μέσα στο 2018 εξαγόρασε την εταιρεία του κ. Διονύση Λυκούδη, Kefalonian Lines, αποκτώντας το πλοίο Νήσος Κεφαλονιά. Το άλλο πλοίο που είχε η εταιρεία του κ. Λυκούδη, το Alexandra L, αποσύρθηκε. Ο κ. Θεοδόσης αγόρασε και το Ανδρέας Κάλβος από τη Ζante Ferries, το οποίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.

Οι μικροί πήραν κεφάλι

Οι εισηγμένες Minoan – Αttica – ANEK και η HSW καλύπτουν πλέον μόνο το 43% της μεταφορικής κίνησης των επιβατών, με το υπόλοιπο 57% να καλύπτεται, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας οικονομικών συμβούλων XRTC, από τις μικρές εταιρείες.

Η μερίδα του λέοντος στους επιβάτες μέχρι το 2013 ανήκε στις εισηγμένες και την HSW με ποσοστό 64% στο σύνολο του μεταφορικού επιβατικού έργου. Από το 2014 το ποσοστό αυτό μειώνεται διαρκώς, για να φτάσει το 2017 μόλις στο 43%. Οι άλλες εταιρείες δεν αποτελούν πια αμελητέα ποσότητα, αφού διαθέτουν αριθμητικά στο σύνολό τους περισσότερα πλοία απ’ όσα οι μεγάλοι -οι εισηγμένες και η HSW- και κατακτούν συνέχεια μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Οσον αφορά στα οχήματα, όπως τα αυτοκίνητα και φορτηγά, τα ποσοστά διαφοροποιούνται, αφού οι εισηγμένες και η HSW διαθέτουν πλοία με μεγάλη μεταφορική ικανότητα. Συγκεκριμένα καλύπτουν το 53% της μεταφορικής κίνησης των οχημάτων, ενώ το 47% πραγματοποιείται από τις ιδιωτικές μικρές εταιρείες.

Σύμφωνα με τα στελέχη του κλάδου της ακτοπλοΐας, χρόνο με τον χρόνο οι Ελληνες που ταξιδεύουν με πλοία μειώνονται. Την κατάσταση ισορροπεί η αύξηση του αριθμού των ξένων, αλλά όχι στον αναμενόμενο βαθμό. Και αυτό γιατί ο εισερχόμενος τουρισμός εξυπηρετείται κυρίως από τις αεροπορικές εταιρείες, συνεπώς η σημαντική του αύξηση για τον ελληνικό τουρισμό δεν επηρέασε ανάλογα και το μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών μας. Η ακτοπλοΐα έχει χάσει 1,5 εκατομμύριο επιβάτες σε σχέση με το 2009, που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης των τουρισμού εξυπηρετήθηκε αεροπορικά.

Στο μεταξύ, τα ακριβά καύσιμα κλυδωνίζουν την ακτοπλοΐα, με αποτέλεσμα να αναμένονται μεγάλες οικονομικές φουρτούνες. Το πετρέλαιο αποτελεί το 50% του ημερήσιου κόστος λειτουργίας ενός συμβατικού πλοίου και το 70% ενός ταχύπλοου. Από κάθε εισιτήριο, το 35% πηγαίνει, συνολικά, σε ΦΠΑ, Ταμεία Λιμενικού, προμήθεια ταξιδιωτικών πρακτορείων. Με το 65% που εισπράττει η εταιρεία πρέπει να καλύψει όλα τα λειτουργικά της έξοδα, τα οποία χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται.

Οπως τόνισαν στελέχη της ακτοπλοΐας, το 2019 εκτιμάται ότι η τιμή των καυσίμων θα είναι αυξημένη κατά 25% από τον μέσο όρο του 26% που έκλεισε το 2018.

Οι υπάρχουσες τιμές των εισιτηρίων, αν και παρέμεναν σταθερές εδώ και δύο χρόνια, ήταν ακριβές για τον μέσο Ελληνα που βλέπει την αγοραστική του δύναμη να μειώνεται λόγω της υψηλής φορολογίας και της ολοένα μειούμενης αμοιβής εργασίας του. Η τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών το 2019 θα κάνει ακόμη πιο ακριβό το ταξίδι διά θαλάσσης. Ηδη από τα τέλη Μαρτίου κάποιες από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες αύξησαν την τιμή του εισιτηρίου κατά 1,5 ευρώ για όλες τις κατηγορίες προς τους περισσότερους προορισμούς που εξυπηρετούν με τα πλοία τους. Σε γραμμές με πολύ έντονο ανταγωνισμό οι τιμές παραμένουν ίδιες με πέρσι. Δεν αποκλείεται εν μέσω καλοκαιριού οι εταιρείες να κάνουν προσφορές σε μια προσπάθεια να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

18 εκατομμύρια επιβάτες, 350.000 εργαζόμενοι

■ Η ακτοπλοΐα μέσω των άμεσων και έμμεσων επιδράσεων συμμετέχει στο ΑΕΠ της χώρας με 12,9 δισ. ή 7,3%, αλλά και στην απασχόληση με 350.000 θέσεις εργασίας, ήτοι το 50% αυτής στα νησιά.

■ Ως Ελλάδα διαθέτουμε έναν ποιοτικό στόλο, ίσως τον καλύτερο στην Ευρώπη για παρόμοιες υπηρεσίες, και διεκπεραιώνουμε ένα ιδιαίτερα αξιόλογο μεταφορικό έργο, το οποίο το 2017 άγγιξε τους 17.500.000 επιβάτες, ενώ το 2018 ξεπέρασε τα 18 εκατομμύρια.

■ Το μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών πλοίων αποτελεί το 17,5% της συνολικής ευρωπαϊκής κίνησης.

■ Το 65%-70% του εισερχόμενου τουρισμού έχει προορισμό τα νησιά. Ακόμα και η σημαντική τουριστική αύξηση της Αθήνας δεν θα ήταν δυνατή αν δεν υπήρχε η δυνατότητα μονοήμερων ή ολιγοήμερων επισκέψεων στα νησιά.

■ Το 65% του μεταφορικού έργου, δηλαδή 11 εκατομμύρια επιβάτες (μετάβαση – επιστροφή), αφορά τον τουρισμό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, επισκέπτονται τα νησιά με ακτοπλοϊκά πλοία 2 εκατομμύρια αλλοδαποί και σχεδόν 4 εκατομμύρια Ελληνες τουρίστες.

■ Η επικοινωνία των νησιών μεταξύ τους επιτυγχάνεται μόνο διά θαλάσσης, όπως επίσης και η εξυπηρέτηση των μικρών νησιών.

■ Από τα 95 συνολικά νησιά που εξυπηρετούνται, τα 69 το κάνουν μόνο ακτοπλοϊκά.

■ Περισσότερο από το 85% των εμπορευματικών μεταφορών υποστηρίζεται από την ακτοπλοΐα. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία των νησιών, η ακτοπλοΐα έχει σχεδόν την αποκλειστικότητα, συνεπώς υποστηρίζει το σύνολο των τουριστών ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν πλοία ή αεροπλάνα για τις μετακινήσεις τους.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης το Πάσχα θα φτάσει το 10% σε σύγκριση με το 2018, ενώ για τους καλοκαιρινούς μήνες οι πρώτες προβλέψεις κάνουν λόγο για αύξηση κατά 6%-7% σε σχέση με πέρυσι.

Η ακτοπλοΐα έχει χάσει 1,5 εκατομμύριο επιβάτες σε σχέση με το 2009, που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του τουρισμού εξυπηρετήθηκε αεροπορικά. Στο μεταξύ,
τα ακριβά καύσιμα κλυδωνίζουν την ακτοπλοΐα, με αποτέλεσμα να αναμένονται μεγάλες οικονομικές φουρτούνες.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πανναξιακός ΑΟK: Κέρδισε με ψυχή και τα παίζει όλα για όλα στη Νίκαια την Κυριακή

Ο Πανναξιακός με ψυχή και συγκέντρωση έστειλε τη σειρά των τελικών σε 5ο ματς, επικρατώντας του Ιωνικού στη Νάξο με 82-74 – Όλα θα κριθούν στη Νίκαια για την άνοδο στην National League 2

Amorgos Trail Challenge 2025: Ένα διήμερο γεμάτο συγκίνηση, αθλητισμό και αυθεντική φιλοξενία

Το 8ο Amorgos Trail Challenge με τη συμμετοχή εκατοντάδων αθλητών από Ελλάδα και εξωτερικό μετατράπηκε σε γιορτή της φύσης, της αντοχής και της αμοργιανής ψυχής – υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και με παρούσα τη Μαρία Πολύζου.

Αμοργός: Ο «Βόθωνας του Γάλλου» φέρνει στο φως έναν υπόγειο κόσμο

Ανακάλυψη-σταθμός από την αποστολή Amorgos Cave Expedition 2024: ένα εντυπωσιακό σπήλαιο με πλούσιο εσωτερικό διάκοσμο και βάθος που αγγίζει τα 132 μέτρα, πίσω από τα Θολάρια Αμοργού.

Αμοργός: Καταγραφή της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του νησιού (video)

Μέσα από 17 ώρες οπτικοακουστικού υλικού και μαρτυρίες ηλικιωμένων, η Αμοργός καταγράφει και διασώζει τις παραδόσεις όλων των χωριών της, με τη στήριξη του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και του προγράμματος Cycladic Identity.

Στοίχημα – Ελλάδα: Ποντάρουμε στη Λαμία να σημειώσει το πρώτο γκολ (!!!)

Η πρόταση ημέρας έρχεται από την Ελλάδα - Πλέι άουτ και Βόλος - Λαμία: Την έκπληξη ξανά στο 5.10!

Μάριος Βαζαίος: «Η Νάξος είναι μια αφύλακτη Τοσκάνη» (video)

Μια σημαντική διημερίδα θα πραγματοποιηθεί την 31η Μαίου και την 1η Ιουνίου στον Πύργο Μπαζαίου με θέμα τη βιώσιμη ανάπτυξη της Νάξου

Naxos Island Wildlife Protection: Καταγραφή 19 περιστατικών με νεκρές θαλάσσιες χελώνες για το 2025 (!!!)

Η οργάνωση Naxos Island Wildlife Protection καταγράφει το 19ο περιστατικό νεκρής θαλάσσιας χελώνας στο νησί για το 2025 – Έκκληση για δράση από την τοπική κοινωνία και τις αρχές

Αντίστροφη μέτρηση για τα θαλάσσια πάρκα σε Νότιο Αιγαίο και Ιόνιο – Έρχονται οι τελικές ανακοινώσεις

Έως τις 9 Ιουνίου αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις για τα δύο νέα θαλάσσια πάρκα, με φόντο τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για τους Ωκεανούς στη Νίκαια – Τι προβλέπεται για Αμοργό, Αντικύθηρα και Ελαφόνησο

Naxos Medical: Επίσκεψη (17/05) του ουρολόγου γιατρού Αλκιβιάδη Γρηγοράκη

Πλήρης ουρολογικός έλεγχος με σύγχρονο εξοπλισμό και εξατομικευμένη φροντίδα για κατοίκους και επισκέπτες της Νάξου

Νέο ψηφιακό μητρώο ακινήτων από την ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από Ιούλιο για 7 εκατ. ιδιοκτήτες

Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, προσυμπλήρωση δηλώσεων και προσοχή στα λάθη – Τι πρέπει να γνωρίζουν ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Νάξος – Κυρ. Σκληράκη: “Οι καθηγητές να νιώθουν αγάπη για τα παιδιά” (video)

«Θα ήθελα να πω στους καθηγητές πως πρέπει να νιώθουν αγάπη για τα παιδιά και να δουλεύει το μυαλό τους για το τι θα τους προσφέρουν» είναι η συμβουλή της κυρίας Κυριακής Σκληράκη προς τους νέους συναδέλφους της.

Άνδρος: 68χρονη έπεσε με το αυτοκίνητό της στη θάλασσα και ανασύρθηκε νεκρή

Η γυναίκα από το Γαύριο έχασε τη ζωή της καθώς το όχημά της κατέληξε στη θάλασσα από ύψος 25 μέτρων ενώ προσπαθούσε να παρκάρει

Μια δεύτερη ζωή για το “Πρέβελης”; Μετατρέπεται σε πλωτό ξενοδοχείο;

Το ιστορικό πλοίο της ΑΝΕΚ ίσως μετατραπεί σε πλωτό ξενοδοχείο στη Σάμο, χαρίζοντας του έναν νέο ρόλο γεμάτο μνήμες και φιλοξενία.

Νάξος: Επιτέλους, τελειώνει της χερσαίας ζώνης, ας αναλογιστούν… «νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες», τις ευθύνες που τους αναλογούν

Φτάνουμε στο τέλος της διαδρομής.. Το 3Α που πέφτει και οι ..στάσεις έως να ολοκληρωθεί ένα έργο σημαντικό για τη πόλη της Νάξου

Θλίψη στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την απώλεια του Κώστα Αρτσάνου, το “αντίο” από τον Δήμαρχο Δημήτρη Λιανό

Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Δημήτρης Λιανός αποχαιρετά τον ακούραστο υπάλληλο του Δήμου και αγαπητό συμπολίτη

Εκτακτο: Τέλος στα σουβλάκια της θείας Τασίας, ήρθε ο νόμος, πάει το πανηγύρι

Ήρθε ο νόμος, πάει το πανηγύρι Με catering και τιμολόγιο, το κοψίδι πλέον θα έχει και ΦΠΑ...

Μ. Κατσούλης: “Οταν πάρω σύνταξη θα μετρήσω τα Κύπελλα που έχουμε πάρει”

Ο γυμναστής του ΓΕΛ Νάξου Μανώλης Κατσούλης μιλάει για την πορεία του, τον ρόλο του εκπαιδευτικού, τις αθλητικές επιτυχίες του σχολείου και την «αθλητομάνα» Νάξο

Νότιο Αιγαίο: Μήνυμα από το 112 για κίνδυνο εκδήλωσης τσουνάμι

Σεισμός 6 Ρίχτερ στα ανοιχτά της Κάσου - Μήνυμα από το 112 για κίνδυνο εκδήλωσης τσουνάμι

Νάξος – Νοσοκομείο: Λαπαροσκοπικός Πύργος μπαίνει σε λειτουργία μέσω δωρεάς

Με τη δωρεά του Κωνσταντίνου Μαρτίνου, το Νοσοκομείο Νάξου αποκτά σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό που αλλάζει τα δεδομένα στις χειρουργικές επεμβάσεις

Νάξος – Lennart Neubauer: Ο παγκόσμιος πρωταθλητής που έγινε το πρόσωπο του νέου windsurfing

Μια ζωή πάνω στα κύματα, ένα μέλλον γεμάτο διακρίσεις – Ο Lennart από τη Νάξο εμπνέει με ταλέντο, ήθος και διεθνή αναγνώριση