Κυριακή, 8 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΚυκλάδες - ΠΕΠΕΝ: Οι πλοίαρχοι μιλάνε για τα λιμάνια και τις ......

Κυκλάδες – ΠΕΠΕΝ: Οι πλοίαρχοι μιλάνε για τα λιμάνια και τις … αδυναμίες τους

|

Τι αναφέρει η φετινή έκθεση των πλοιάρχων (μέσω της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού) – Τι αναφέρει ο ο πρόεδρος Μανώλης Τσικαλάκης – Η εικόνα στις Κυκλάδες 

«Από το 2002, δυστυχώς, δεν έχει γίνει τίποτε, εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις. Σε αυτήν την έκθεση χωρίς βέβαια να διεκδικούνται περγαμηνές λιμενολόγου, φαίνεται ξεκάθαρα η αγωνία των συναδέλφων μου στην καθημερινή άσκηση των καθηκόντων τους. Μια αγωνία για το απρόοπτο, που πάντα τέτοιες συνθήκες επιφυλάσσουν». Ποιος τα λέει αυτά; Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ το σωτήριο έτος 2012 μεταφέροντας στο αρμόδιο (τότε) Υπουργείο Ναυτιλίας τις παρατηρήσεις των πλέον αρμόδιων – των πλοιάρχων δηλαδή – για την κατάσταση που βρίσκονται στην Ελλάδα… Μάλιστα, το 2012 μιλούσαν για σημαντικές δράσεις για τα λιμάνια (σ.σ. μένουμε στις Κυκλάδες) της Μήλου, της Τήνου, της Σαντορίνης, της Ιου, της Νάξου και της Σχοινούσας… 

Είδατε εσείς κάτι να αλλάζει δραστικά; Ααα ναι, νέο λιμάνι κάποια στιγμή θα γίνει στη Σαντορίνη, ίσως στη Σχοινούσα, για τη Τήνο ότι κι εάν πούμε είναι λίγο και για τα άλλα; Μπαλώματα, μπαλώματα και μπαλώματα. Τι έχει αλλάξει από τότε; Σχεδόν τίποτα. Copy paste η έκθεση από τους πλοιάρχους με μικρές αλλαγές και με την ελπίδα ότι επιτέλους κάτι μπορεί να αλλάξει. Λέτε; Και φέτος η έκθεση από την Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού έφυγε προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με κοινοποίηση στις αρμόδιες Υπηρεσιακές Αρχές και «για τον εντοπισμό προβλημάτων που προκύπτουν σε κάθε δρομολόγιο των πλοίων με τις γερασμένες, ελλιπείς ή κακοσυντηρημένες λιμενικές υποδομές και για την ευαισθητοποίηση –ενεργοποίηση των αρμόδιων αρχών προκειμένου να δοθούν λύσεις». 

Από τη πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ και γγ της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Μανώλης Τσικαλάκης στην εισαγωγική του αναφορά τονίζει «κάνω έκκληση σε όλους τους εμπλεκομένους φορείς για αναβάθμιση των λιμανιών και των λιμενικών υποδομών στη χώρα μας, αλλά και για την κατάργηση των αναχρονισμών που κρύβουν τα προβλήματα κάτω από το χαλί και δεν λύση. Τα πλοία εκσυγχρονίζονται και κατασκευάζονται όλο και πιο μεγάλα. Οι απαιτήσεις υποδοχής και φιλοξενία στους αυξάνονται. Πολλά λιμάνια μας όμως έχουν παραμείνει με υποδομές του περασμένου αιώνα. Οι θαλάσσιοι δρόμοι είναι καθοριστικοί του περασμένου αιώνα. Οι θαλάσσιοι δρόμοι είναι καθοριστικοί για τη διακίνηση των αγαθών μέσω του εμπορίου, για τη μεταφορά των νέων ενεργειακών πηγών για την ανάπτυξη του τουρισμού για τη στήριξη των νησιών μας. Ας μην χαθεί άλλος χρόνος».

skikinos.jpg

Ποια είναι όμως η τελευταία εικόνα που έχουμε από τα λιμάνια στις Κυκλάδες; 

Ξεκινάμε από το Βορρά (Ανδρος – Τήνος – Μύκονος – Σύρος)

Ανδρος

Τοποθέτηση – Επισκευή προσκρουστήρων.

Σε όλη τη λιμενολεκάνη απαιτείται εκβάθυνση.

Λόγω του περιορισμένου βυθίσματος και του λασπώδους βυθού, δημιουργούνται προβλήματα στις αναρροφήσεις των πλοίων κατά την διάρκεια χειρισμών, καθώς επίσης αδυναμία ασφαλούς πόντισης άγκυρας λόγω συχνής χρήσης του βυθού.

Να γίνει φωτοσήμανση του ύφαλου «Βουβή» και της βραχονησίδας «Τουρλίτης».

Να ενισχυθεί η φωτοβολία του πράσινου φανού του λιμενοβραχίονα.

Να μετατραπεί σε προβλήτα ο βραχώδης λιμενοβραχίονας.

Μύκονος

Νέο λιμάνι

Αντικατάσταση-τοποθέτηση όπου χρειάζεται προκρουστήρων fender – λάστιχα.

Αποκατάσταση και συντήρηση προβλήτα Νο.6, όπως επίσης συντήρηση όλων των προβλητών (έχουν καταστραφεί οι ράγες και το τσιμέντο).

Τοποθέτηση μπίντας (δέστρας) νότια του κόκκινου φανού ανάμεσα στις προβλήτες Νο.6-Νο.7.

Σύρος

Τοποθέτηση προσκρουστήρων νέου τύπου στους προβλήτες Νο.2,4,5

Επισκευή ράμπας θέση Νο.5.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Εκβάθυνση θέσης (Βλύχος). Θα υπήρχε η δυνατότητα το πλοίο να παραμένει εκεί, σε περίπτωση διανυκτέρευσης ή απαγορευτικού.

Να γνωστοποιηθεί η μελέτη κατασκευής νέου χώρου πρόσδεσης, ώστε να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις.

Τήνος

Στο σημείο που βρίσκεται ο κόκκινος φανός, παρουσιάζονται εκτεταμένες ρηγματώσεις, οι οποίες εκτείνονται απο το ανωτέρω σημείο μέχρι τουλάχιστον κάτω από την θαλάσσια επιφάνεια.

Ως εκ τούτου ελλοχεύει σοβαρότατος κίνδυνος στην πρώτη ισχυρή κακοκαιρία με άνεμους απο νότιες διευθύνσεις (οι οποίες είναι συνήθεις στην ανοιξιάτικη περίοδο), να παρασυρθεί από τον κυματισμό ή να καταρρεύσει.

Πρέπει, να απομακρυνθούν άμεσα τα ημιβυθισμένα μπλόκια του υπο μελέτη/κατασκευή νέου κυματοθραύστη.

Με τους βόρειους ανέμους υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, να παρασυρθεί το εκάστοτε πλοίο επάνω στα ημιβυθισμένα μπλόκια τα οποία δεν είναι ορατά και με τους νότιους άνεμους αντί να κοπάζει ο κυματισμός εντός λιμένα, συμβαίνει το αντίθετο.

Ως εκ τούτου κρίνεται απαραίτητη η επανεξέταση μελέτης κατασκευής νέου λιμενοβραχίονα, ο οποίος θα πρέπει να κατασκευαστεί νοτιότερα από τον υπάρχοντα, ώστε να μεγαλώσει η λιμενολεκάνη.

amorgos-naxospress_5.jpg

Πάμε Κέντρο (Πάρος – Αντίπαρος – Νάξος – Μικρές Κυκλάδες – Αμοργός)

ΑΜΟΡΓΟΣ

Αιγιάλη

Εξέχουν οι ράγες, με αποτέλεσμα ο καταπέλτης να γλιστράει.

Το πλάτος του προβλήτα είναι στενό και ο καταπέλτης απέχει 2 μέτρα αριστερά από τις δέστρες.

Δεν υπάρχει δυνατότητα ασφαλούς πρόσδεσης.

Με δυτικούς καιρούς που έχει μεγάλη ρεστιά και με ολισθηρότητα από τις ράγες και με την μικρή απόσταση από τις δέστρες, είναι άκρως επικίνδυνο να χτυπήσει ο καταπέλτης πάνω στις μπίντες και να προκληθεί σοβαρή ζημιά.

α) Επισκευή προβλήτα με άσφαλτο – τσιμέντο. Τα σίδερα της κατασκευής προεξέχουν και δημιουργούν προβλήματα – ζημιές στους καταπέλτες.

β) Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Κατάπολα

Εξέχουν οι ράγες, με αποτέλεσμα ο καταπέλτης να γλιστράει.

Επιπλέον υπάρχει κίνδυνος ζημιάς σε περίπτωση σκαλώματος καταπέλτη ή νυχιού καταπέλτη σε κάποια από τις ράγες.

Επισκευή προβλήτα από τα εξέχοντα σίδερα.

Δονούσα

α) Προέκταση προβλήτα και διαπλάτυνση του ώστε να υπάρχει εναλλακτική θέση πρυμνοδέτησης με την πλώρη στους Δυτικούς καιρούς.

β) Εκβάθυνση λιμενολεκάνης στο ύψος του σταθμού της Δ.Ε.Η.

γ) Τοποθέτηση – επισκευή προσκρουστήρων.

δ) Φωτισμός προβλήτα.

ε) Προέκταση – κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Νοτιοδυτικούς κυματισμούς.

Ηρακλεια

Η ανεμογεννήτρια (που είναι εκτός λειτουργίας εξαρχής) δεξιά κατά την είσοδο του πλοίου δυσκολεύει τη μανούβρα.

Κουφονήσι

α) Άμεση εκβάθυνση λιμενολεκάνης καθώς το πλοίο δυσκολεύεται στους ελιγμούς του.

β) Επέκταση προβλήτα στο ύψος του χερσαίου χώρου ώστε να αυξηθεί ο χώρος.

γ) Βελτίωση φωτισμού λιμένα που είναι σχεδόν ανύπαρκτος.

δ) Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

ε) Προέκταση προβλήτα προς Νοτιοανατολικά έτσι ώστε να δημιουργηθεί νέα θέση πρόσδεσης με Βορειοανατολικό προσανατολισμό.

Νάξος

Τα τουριστικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στην είσοδο/έξοδο και αγκυροβόλιο του λιμένα, κινούνται χωρίς έλεγχο με αποτέλεσμα να επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία κατά την είσοδο/έξοδο/χειρισμούς πρόσδεσης των πλοίων.

Υπάρχει έλλειψη μπαλονιών πρόσκρουσης (Fender).

α) Εκβάθυνση περιοχής πέριξ θέσεων 3 – 4 – 5, μέχρι την είσοδο της μαρίνας.

β) Τοποθέτηση – επισκευή προσκρουστήρων.

γ) Διαπλάτυνση – επιμήκυνση προβλήτας για την υποδοχή μεγαλύτερου πλοίου.

δ) Φωτοσήμανση υφάλου ΦΡΟΥΡΟΣ έξωθεν του λιμένος.

ε) Αύξηση της εμβέλειας του φανού ΑΜΑΡΙΔΕΣ.

στ) Ανύψωση εστίας κόκκινου φανού κυματοθραύστη καθώς τις βραδινές ώρες είναι δυσδιάκριτος, λόγω ταύτισής του με τα φώτα της πόλης, ή αύξηση της φωτοβολίας του.

Πάρος

Στον προβλήτα στη Νο.2 θέση εξέχουν οι ράγες με αποτέλεσμα ο καταπέλτης να γλιστράει.

Επιπλέον υπάρχει κίνδυνος ζημιάς σε περίπτωση σκαλώματος καταπέλτη ή νυχιού καταπέλτη σε κάποια από τις ράγες.

Τα τουριστικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στην είσοδο/έξοδο και αγκυροβόλιο του λιμένα, κινούνται χωρίς έλεγχο, με αποτέλεσμα να επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία κατά την είσοδο – έξοδο – χειρισμούς πρόσδεσης των πλοίων.

Υπάρχει έλλειψη μπαλονιών πρόσκρουσης (Fender).

α) Εκβάθυνση πέριξ θέσεων Νο 4 (γαρμπής) έως Νο 8.

β) Διάλυση υφάλου «Σπίθα» και απόσυρση της σημαδούρας.

γ) Οι μπίντες μεταξύ των θέσεων 6 έως 8 να γίνουν χωνευτές ώστε τα πλοία να μπορούν να προσδένουν και συγχρόνως να γίνεται χρήση όλων των καταπελτών των μεγάλων πλοίων.

Σχοινούσα

Άκρως επικίνδυνο λιμάνι ειδικά με τους νότιους καιρούς.

Επιπλέον όλους τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχουν παντού κότερα αγκυροβολημένα κάνοντας την προσέγγιση άκρως δύσκολη και επικίνδυνη.

Πρέπει οπωσδήποτε και άμεσα να γίνει αλλαγή τοποθεσίας λιμένος.

santorini.jpg

Συνέχεια στο Νότο (Σίκινος – Φολέγανδρος – Ιος – Θηρασιά – Σαντορίνη – Ανάφη)

Ανάφη

α) Χρήζει άμεσης βυθοκόρησης και εκβάθυνσης, άκρως επισφαλής και επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση του πλοίου όταν επικρατεί υψηλή αποθαλασσιά και κυματισμός.

β) Δεν είναι προστατευμένος ο προβλήτας από τους εξωτερικούς κυματισμούς με αποτέλεσμα την υπερπήδηση του.

Ιος

Επέκταση και διαπλάτυνση προβλήτα.

Εκβάθυνση περιοχής προς ΒΑ.

Τοποθέτηση σημαντήρων οριοθέτησης περιοχής λουομένων.

Σαντορίνη

Ύστερα από την επέκταση του λιμανιού προς τα βόρεια, επηρεάζεται η αγκυροβολία λόγω μεγάλων βαθών.

Επίσης, λόγω της προέκτασης αυτής το λιμάνι είναι εκτεθειμένο σε περίπτωση νοτιοδυτικών-δυτικών ανέμων, γιατί ο λιμενοβραχίονας (κατσούνι) παρέμεινε στο ίδιο μήκος.

Είναι επιτακτική ανάγκη για το νησί να βρεθεί μια εναλλακτική λύση σε περίπτωση αδυναμίας προσέγγισης των πλοίων, σε κάποια άλλη υπήνεμη από Δ-ΝΔ ανέμους τοποθεσία, κατασκευάζοντας έναν προβλήτα, που θα

μπορεί να εξυπηρετεί τα πλοία σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες από τους ανωτέρω ανέμους.

Θηρασιά

Επικίνδυνη η προσέγγιση μεγάλων πλοίων λόγω αδυναμίας αγκυροβολίας εξαιτίας του μεγάλου βάθους.

Επέκταση προβλήτα προς Β.

Σίκινος

Προέκταση και διαπλάτυνση προβλήτα.

Εκβάθυνση περιοχής πρόσδεσης.

Φωτισμός προβλήτα.

Φολέγανδρος

Απαραίτητη η φωτοσήμανση βραχονησίδων (Roulioxeres – Δύο Αδέλφια και Ακ. Λατίνη).

Επέκταση προβλήτας προς Α.

Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Και τέλος Δυτικές Κυκλάδες (Κέα – Κύθνος – Κίμωλος – Σίφνος – Σέριφος – Μήλος)

Κέα

Επέκταση προβλήτα προς Β και προς Ν.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Φωτοσήμανση λιμενοβραχίονα.

Να τοποθετηθούν προσκρουστήρες.

Επέκταση λιμενοβραχίονα κατά 30 Μ. το λιγότερο.

Κίμωλος

Απαραίτητη η φωτοσήμανση βραχονησίδων ΡΕΥΜΑΤΟΝΗΣΙΑ.

Επέκταση προβλήτα προς Α.

Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Ν-ΝΑ ανέμους.

Μήλος

α) Έλλειψη Φωτοσήμανσης προβλήτα.

β) Ανεπαρκής φωτισμός προβλήτα με αποτέλεσμα να μην διακρίνεται η θέση του σε σχέση με τα φώτα της πόλης.

γ) Ύπαρξη σκαφών, τουριστικών πλοίων που εμποδίζουν την προσέγγιση κατά τη θερινή περίοδο.

δ) Επέκταση προβλήτα για την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση τουλάχιστον 3 πλοίων. Δημιουργία θέσεως (L) πρυμνοπλαγιοδέτησης.

στ) Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Σέριφος

Φωτοσήμανση εισόδου.

Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Προέκταση προβλήτα προς ανατολικά και διαπλάτυνση προβλήτα προς νότια.

Σίφνος

Επέκταση προβλήτα και δημιουργία επαρκούς χερσαίου χώρου για την εξυπηρέτηση.

Αίθουσα αναμονής επιβατών – χώροι υγιεινής.

Τοποθέτηση προσκρουστήρων

Στην υπάρχουσα μορφή του να γίνει υπερύψωση στο κεφάλι περίπου 30 εκατοστά ώστε να υπάρχει δυνατότητα προσέγγισης πλοίου στο σημείο αυτό.

Για τα πλοία με μικρό εκτόπισμα, υπάρχει ήδη χαμηλού ύψους θέση πρόσδεσης.

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πρώτη Ολυμπιάδα ανθρωποειδών ρομπότ στην Ολυμπία

Μια νέα εποχή για την τεχνητή νοημοσύνη και τον αθλητισμό

Εκτακτο – Olympic Air: Καθηλωμένο στο διάδρομο το αεροσκάφος λόγω προβλήματος στον κινητήρα

Εκτακτο.. Καθηλώθηκε αεροπλάνο της Olympic Air στον διάδρομο καθότι πήρε φωτιά ο κινητήρας του λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Νάξου

Νάξος – Σύλλογος Φιλωτιτών: Προσκύνημα στο Άγιον Όρος, μία πνευματική διαδρομή

Από το Φιλώτι στην «καρδιά» της Ορθοδοξίας – Ένα ταξίδι κατάνυξης και πνευματικής σύνδεσης με τις ιερές ρίζες της πίστης μας

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στο Άγιο Όρος, αισθητός σε πολλές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας

Ακολούθησε δόνηση 3,8 Ρίχτερ – Δεν έχουν αναφερθεί ζημιές ή τραυματισμοί

6ο Νηπιαγωγείο Νάξου: «Όλα τα παιδιά είναι Καλλιτέχνες» (φωτογραφίες)

Μια μοναδική έκθεση ζωγραφικής από τους μικρούς δημιουργούς του νηπιαγωγείου που απέδειξαν πως η Τέχνη δεν έχει ηλικία (φωτογραφίες)

Η Σίκινος επενδύει στον βιώσιμο τουρισμό με δημιουργία οργανισμού διαχείρισης προορισμού

Υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού – Στόχος η ολοκληρωμένη και στρατηγική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού

ΓΕΩΘΗΡΑ ΜΑΕ: Το Ελικοδρόμιο Θηρασιάς, επανέρχεται στην υπηρεσία των πολιτών

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες αναβάθμισης – Έτοιμο να εξυπηρετήσει ανάγκες ΕΚΑΒ, Σωμάτων Ασφαλείας και Πολιτικής Προστασίας

Κατερίνα Μονογυιού: “Αναγκαία η Δίκαιη Αναμοριοδότηση των Σχολείων στις Κυκλάδες”

Παρέμβαση της Κατερίνας Μονογυιού για τη στήριξη των εκπαιδευτικών σε Θήρα και Νησιά – Έκκληση για άμεση αναθεώρηση μοριοδότησης με γνώμονα την ισότιμη εκπαίδευση

Με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε ο Φίλιππος Φόρτωμας

Συζητήθηκαν εκτενώς οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα νησιά των Κυκλάδων αναφορικά με ζητήματα εκπαίδευσης

Τα νησιά της σιωπής. Εκεί όπου ακόμα μπορείς να ακούσεις τον εαυτό σου – Ηρακλειά και Σίκινος ανάμεσά τους

Κι όμως υπάρχουν ακόμα νησιά στο Αιγαίο που δεν τα έχει αγγίξει η τουριστική λαίλαπα.

Νάξος – Μέλανες: Δύο (από τους τρείς) Κούρους αναμένεται να πάρουν το δρόμο για την υπό κατασκευή Νησίδα Μουσείων

Η απόφαση για τη μεταφορά δύο εκ των τριών ημίεργων Κούρων της Νάξου σε μουσειακό χώρο ανοίγει τον δρόμο για την προστασία και ανάδειξη μοναδικών μνημείων του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Νάξος: Πυρκαγιά σε ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο καθοδόν προς τη Χώρα

Με ψυχραιμία και συνεργασία πολιτών και Πυροσβεστικής αποφεύχθηκε σοβαρό περιστατικό στο δρόμο Γλυνάδου – Χώρας

“Να βουίξει το Αιγαίο”: Το νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου γεμίζει νησιώτικο ρυθμό το καλοκαίρι μας (video)

Θάλασσα, μελωδία και χορός ενώνονται στο νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου που υπόσχεται να μας ταξιδέψει στα γαλανά νερά του Αιγαίου.

Mission (Not) Possible: Νορβηγοί, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από Νάξο “πιάστηκαν” στα σύνορα

ζευγάρι τουριστών αποφάσισε να... κάνει εξαγωγή ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, αλλά το ταξίδι τους σταμάτησε λίγο πριν τη "μεγάλη έξοδο".

Κουφονήσια – “Γιορτή Ψαρά”: Μια νύχτα αφιερωμένη στους ανθρώπους της θάλασσας (video)

Παράδοση, διάλογος και κοινότητα ενώθηκαν στη Γιορτή του Ψαρά στα Κουφονήσια, με την παρουσία τοπικών αρχών και ανθρώπων που κρατούν ζωντανό το νησιωτικό μας πνεύμα.

Η 15χρονη Τόνια Κορρέ από τη Νάξο κατακτά τις πίστες των Βαλκανίων!

Με εντυπωσιακές επιδόσεις στο BMU στις Σέρρες, η νεαρή αναβάτρια ανεβαίνει στο βάθρο και στοχεύει σε διεθνείς διακρίσεις.

Νάξος – Κόρωνος: Μια προσφορά από καρδιάς στη μνήμη του Νικόλα Μανωλά

Οι γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Κορώνου Νάξου ευγνωμονεί την οικογένεια του Νικόλα Μανωλά για μια δωρεά που θα δώσει φωνή στις μαθητικές εκδηλώσεις

Εκτακτο – Olympic Air: Καθηλωμένο στο διάδρομο το αεροσκάφος λόγω προβλήματος στον κινητήρα

Εκτακτο.. Καθηλώθηκε αεροπλάνο της Olympic Air στον διάδρομο καθότι πήρε φωτιά ο κινητήρας του λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Νάξου

Θηρασία: Σημαντική ανακάλυψη (σφραγίδες) που αλλάζει την ιστορία της γραφής στο Αιγαίο

Σφραγίδες 4.500 ετών φέρνουν στο φως ένα άγνωστο κεφάλαιο επικοινωνίας και εμπορίου ανάμεσα σε Κυκλαδικά νησιά – Με προέλευση από τη Νάξο το πήλινο αγγείο

Νάξος – “Φάρος του Αλυκού”: Θαλασσινές λιχουδιές με την υπογραφή του Σταμάτη Μαργαρίτη

Μια ξεχωριστή συνεργασία με τον ψαρά Σταμάτη Μαργαρίτη και τη Φάρμα Ρότα δίνει άλλη νοστιμιά στο καλοκαίρι στο Αλυκό.