Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΚυκλάδες - ΠΕΠΕΝ: Οι πλοίαρχοι μιλάνε για τα λιμάνια και τις ......

Κυκλάδες – ΠΕΠΕΝ: Οι πλοίαρχοι μιλάνε για τα λιμάνια και τις … αδυναμίες τους

|

Τι αναφέρει η φετινή έκθεση των πλοιάρχων (μέσω της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού) – Τι αναφέρει ο ο πρόεδρος Μανώλης Τσικαλάκης – Η εικόνα στις Κυκλάδες 

«Από το 2002, δυστυχώς, δεν έχει γίνει τίποτε, εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις. Σε αυτήν την έκθεση χωρίς βέβαια να διεκδικούνται περγαμηνές λιμενολόγου, φαίνεται ξεκάθαρα η αγωνία των συναδέλφων μου στην καθημερινή άσκηση των καθηκόντων τους. Μια αγωνία για το απρόοπτο, που πάντα τέτοιες συνθήκες επιφυλάσσουν». Ποιος τα λέει αυτά; Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ το σωτήριο έτος 2012 μεταφέροντας στο αρμόδιο (τότε) Υπουργείο Ναυτιλίας τις παρατηρήσεις των πλέον αρμόδιων – των πλοιάρχων δηλαδή – για την κατάσταση που βρίσκονται στην Ελλάδα… Μάλιστα, το 2012 μιλούσαν για σημαντικές δράσεις για τα λιμάνια (σ.σ. μένουμε στις Κυκλάδες) της Μήλου, της Τήνου, της Σαντορίνης, της Ιου, της Νάξου και της Σχοινούσας… 

Είδατε εσείς κάτι να αλλάζει δραστικά; Ααα ναι, νέο λιμάνι κάποια στιγμή θα γίνει στη Σαντορίνη, ίσως στη Σχοινούσα, για τη Τήνο ότι κι εάν πούμε είναι λίγο και για τα άλλα; Μπαλώματα, μπαλώματα και μπαλώματα. Τι έχει αλλάξει από τότε; Σχεδόν τίποτα. Copy paste η έκθεση από τους πλοιάρχους με μικρές αλλαγές και με την ελπίδα ότι επιτέλους κάτι μπορεί να αλλάξει. Λέτε; Και φέτος η έκθεση από την Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού έφυγε προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με κοινοποίηση στις αρμόδιες Υπηρεσιακές Αρχές και «για τον εντοπισμό προβλημάτων που προκύπτουν σε κάθε δρομολόγιο των πλοίων με τις γερασμένες, ελλιπείς ή κακοσυντηρημένες λιμενικές υποδομές και για την ευαισθητοποίηση –ενεργοποίηση των αρμόδιων αρχών προκειμένου να δοθούν λύσεις». 

Από τη πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ και γγ της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Μανώλης Τσικαλάκης στην εισαγωγική του αναφορά τονίζει «κάνω έκκληση σε όλους τους εμπλεκομένους φορείς για αναβάθμιση των λιμανιών και των λιμενικών υποδομών στη χώρα μας, αλλά και για την κατάργηση των αναχρονισμών που κρύβουν τα προβλήματα κάτω από το χαλί και δεν λύση. Τα πλοία εκσυγχρονίζονται και κατασκευάζονται όλο και πιο μεγάλα. Οι απαιτήσεις υποδοχής και φιλοξενία στους αυξάνονται. Πολλά λιμάνια μας όμως έχουν παραμείνει με υποδομές του περασμένου αιώνα. Οι θαλάσσιοι δρόμοι είναι καθοριστικοί του περασμένου αιώνα. Οι θαλάσσιοι δρόμοι είναι καθοριστικοί για τη διακίνηση των αγαθών μέσω του εμπορίου, για τη μεταφορά των νέων ενεργειακών πηγών για την ανάπτυξη του τουρισμού για τη στήριξη των νησιών μας. Ας μην χαθεί άλλος χρόνος».

skikinos.jpg

Ποια είναι όμως η τελευταία εικόνα που έχουμε από τα λιμάνια στις Κυκλάδες; 

Ξεκινάμε από το Βορρά (Ανδρος – Τήνος – Μύκονος – Σύρος)

Ανδρος

Τοποθέτηση – Επισκευή προσκρουστήρων.

Σε όλη τη λιμενολεκάνη απαιτείται εκβάθυνση.

Λόγω του περιορισμένου βυθίσματος και του λασπώδους βυθού, δημιουργούνται προβλήματα στις αναρροφήσεις των πλοίων κατά την διάρκεια χειρισμών, καθώς επίσης αδυναμία ασφαλούς πόντισης άγκυρας λόγω συχνής χρήσης του βυθού.

Να γίνει φωτοσήμανση του ύφαλου «Βουβή» και της βραχονησίδας «Τουρλίτης».

Να ενισχυθεί η φωτοβολία του πράσινου φανού του λιμενοβραχίονα.

Να μετατραπεί σε προβλήτα ο βραχώδης λιμενοβραχίονας.

Μύκονος

Νέο λιμάνι

Αντικατάσταση-τοποθέτηση όπου χρειάζεται προκρουστήρων fender – λάστιχα.

Αποκατάσταση και συντήρηση προβλήτα Νο.6, όπως επίσης συντήρηση όλων των προβλητών (έχουν καταστραφεί οι ράγες και το τσιμέντο).

Τοποθέτηση μπίντας (δέστρας) νότια του κόκκινου φανού ανάμεσα στις προβλήτες Νο.6-Νο.7.

Σύρος

Τοποθέτηση προσκρουστήρων νέου τύπου στους προβλήτες Νο.2,4,5

Επισκευή ράμπας θέση Νο.5.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Εκβάθυνση θέσης (Βλύχος). Θα υπήρχε η δυνατότητα το πλοίο να παραμένει εκεί, σε περίπτωση διανυκτέρευσης ή απαγορευτικού.

Να γνωστοποιηθεί η μελέτη κατασκευής νέου χώρου πρόσδεσης, ώστε να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις.

Τήνος

Στο σημείο που βρίσκεται ο κόκκινος φανός, παρουσιάζονται εκτεταμένες ρηγματώσεις, οι οποίες εκτείνονται απο το ανωτέρω σημείο μέχρι τουλάχιστον κάτω από την θαλάσσια επιφάνεια.

Ως εκ τούτου ελλοχεύει σοβαρότατος κίνδυνος στην πρώτη ισχυρή κακοκαιρία με άνεμους απο νότιες διευθύνσεις (οι οποίες είναι συνήθεις στην ανοιξιάτικη περίοδο), να παρασυρθεί από τον κυματισμό ή να καταρρεύσει.

Πρέπει, να απομακρυνθούν άμεσα τα ημιβυθισμένα μπλόκια του υπο μελέτη/κατασκευή νέου κυματοθραύστη.

Με τους βόρειους ανέμους υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, να παρασυρθεί το εκάστοτε πλοίο επάνω στα ημιβυθισμένα μπλόκια τα οποία δεν είναι ορατά και με τους νότιους άνεμους αντί να κοπάζει ο κυματισμός εντός λιμένα, συμβαίνει το αντίθετο.

Ως εκ τούτου κρίνεται απαραίτητη η επανεξέταση μελέτης κατασκευής νέου λιμενοβραχίονα, ο οποίος θα πρέπει να κατασκευαστεί νοτιότερα από τον υπάρχοντα, ώστε να μεγαλώσει η λιμενολεκάνη.

amorgos-naxospress_5.jpg

Πάμε Κέντρο (Πάρος – Αντίπαρος – Νάξος – Μικρές Κυκλάδες – Αμοργός)

ΑΜΟΡΓΟΣ

Αιγιάλη

Εξέχουν οι ράγες, με αποτέλεσμα ο καταπέλτης να γλιστράει.

Το πλάτος του προβλήτα είναι στενό και ο καταπέλτης απέχει 2 μέτρα αριστερά από τις δέστρες.

Δεν υπάρχει δυνατότητα ασφαλούς πρόσδεσης.

Με δυτικούς καιρούς που έχει μεγάλη ρεστιά και με ολισθηρότητα από τις ράγες και με την μικρή απόσταση από τις δέστρες, είναι άκρως επικίνδυνο να χτυπήσει ο καταπέλτης πάνω στις μπίντες και να προκληθεί σοβαρή ζημιά.

α) Επισκευή προβλήτα με άσφαλτο – τσιμέντο. Τα σίδερα της κατασκευής προεξέχουν και δημιουργούν προβλήματα – ζημιές στους καταπέλτες.

β) Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Κατάπολα

Εξέχουν οι ράγες, με αποτέλεσμα ο καταπέλτης να γλιστράει.

Επιπλέον υπάρχει κίνδυνος ζημιάς σε περίπτωση σκαλώματος καταπέλτη ή νυχιού καταπέλτη σε κάποια από τις ράγες.

Επισκευή προβλήτα από τα εξέχοντα σίδερα.

Δονούσα

α) Προέκταση προβλήτα και διαπλάτυνση του ώστε να υπάρχει εναλλακτική θέση πρυμνοδέτησης με την πλώρη στους Δυτικούς καιρούς.

β) Εκβάθυνση λιμενολεκάνης στο ύψος του σταθμού της Δ.Ε.Η.

γ) Τοποθέτηση – επισκευή προσκρουστήρων.

δ) Φωτισμός προβλήτα.

ε) Προέκταση – κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Νοτιοδυτικούς κυματισμούς.

Ηρακλεια

Η ανεμογεννήτρια (που είναι εκτός λειτουργίας εξαρχής) δεξιά κατά την είσοδο του πλοίου δυσκολεύει τη μανούβρα.

Κουφονήσι

α) Άμεση εκβάθυνση λιμενολεκάνης καθώς το πλοίο δυσκολεύεται στους ελιγμούς του.

β) Επέκταση προβλήτα στο ύψος του χερσαίου χώρου ώστε να αυξηθεί ο χώρος.

γ) Βελτίωση φωτισμού λιμένα που είναι σχεδόν ανύπαρκτος.

δ) Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

ε) Προέκταση προβλήτα προς Νοτιοανατολικά έτσι ώστε να δημιουργηθεί νέα θέση πρόσδεσης με Βορειοανατολικό προσανατολισμό.

Νάξος

Τα τουριστικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στην είσοδο/έξοδο και αγκυροβόλιο του λιμένα, κινούνται χωρίς έλεγχο με αποτέλεσμα να επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία κατά την είσοδο/έξοδο/χειρισμούς πρόσδεσης των πλοίων.

Υπάρχει έλλειψη μπαλονιών πρόσκρουσης (Fender).

α) Εκβάθυνση περιοχής πέριξ θέσεων 3 – 4 – 5, μέχρι την είσοδο της μαρίνας.

β) Τοποθέτηση – επισκευή προσκρουστήρων.

γ) Διαπλάτυνση – επιμήκυνση προβλήτας για την υποδοχή μεγαλύτερου πλοίου.

δ) Φωτοσήμανση υφάλου ΦΡΟΥΡΟΣ έξωθεν του λιμένος.

ε) Αύξηση της εμβέλειας του φανού ΑΜΑΡΙΔΕΣ.

στ) Ανύψωση εστίας κόκκινου φανού κυματοθραύστη καθώς τις βραδινές ώρες είναι δυσδιάκριτος, λόγω ταύτισής του με τα φώτα της πόλης, ή αύξηση της φωτοβολίας του.

Πάρος

Στον προβλήτα στη Νο.2 θέση εξέχουν οι ράγες με αποτέλεσμα ο καταπέλτης να γλιστράει.

Επιπλέον υπάρχει κίνδυνος ζημιάς σε περίπτωση σκαλώματος καταπέλτη ή νυχιού καταπέλτη σε κάποια από τις ράγες.

Τα τουριστικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στην είσοδο/έξοδο και αγκυροβόλιο του λιμένα, κινούνται χωρίς έλεγχο, με αποτέλεσμα να επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία κατά την είσοδο – έξοδο – χειρισμούς πρόσδεσης των πλοίων.

Υπάρχει έλλειψη μπαλονιών πρόσκρουσης (Fender).

α) Εκβάθυνση πέριξ θέσεων Νο 4 (γαρμπής) έως Νο 8.

β) Διάλυση υφάλου «Σπίθα» και απόσυρση της σημαδούρας.

γ) Οι μπίντες μεταξύ των θέσεων 6 έως 8 να γίνουν χωνευτές ώστε τα πλοία να μπορούν να προσδένουν και συγχρόνως να γίνεται χρήση όλων των καταπελτών των μεγάλων πλοίων.

Σχοινούσα

Άκρως επικίνδυνο λιμάνι ειδικά με τους νότιους καιρούς.

Επιπλέον όλους τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχουν παντού κότερα αγκυροβολημένα κάνοντας την προσέγγιση άκρως δύσκολη και επικίνδυνη.

Πρέπει οπωσδήποτε και άμεσα να γίνει αλλαγή τοποθεσίας λιμένος.

santorini.jpg

Συνέχεια στο Νότο (Σίκινος – Φολέγανδρος – Ιος – Θηρασιά – Σαντορίνη – Ανάφη)

Ανάφη

α) Χρήζει άμεσης βυθοκόρησης και εκβάθυνσης, άκρως επισφαλής και επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση του πλοίου όταν επικρατεί υψηλή αποθαλασσιά και κυματισμός.

β) Δεν είναι προστατευμένος ο προβλήτας από τους εξωτερικούς κυματισμούς με αποτέλεσμα την υπερπήδηση του.

Ιος

Επέκταση και διαπλάτυνση προβλήτα.

Εκβάθυνση περιοχής προς ΒΑ.

Τοποθέτηση σημαντήρων οριοθέτησης περιοχής λουομένων.

Σαντορίνη

Ύστερα από την επέκταση του λιμανιού προς τα βόρεια, επηρεάζεται η αγκυροβολία λόγω μεγάλων βαθών.

Επίσης, λόγω της προέκτασης αυτής το λιμάνι είναι εκτεθειμένο σε περίπτωση νοτιοδυτικών-δυτικών ανέμων, γιατί ο λιμενοβραχίονας (κατσούνι) παρέμεινε στο ίδιο μήκος.

Είναι επιτακτική ανάγκη για το νησί να βρεθεί μια εναλλακτική λύση σε περίπτωση αδυναμίας προσέγγισης των πλοίων, σε κάποια άλλη υπήνεμη από Δ-ΝΔ ανέμους τοποθεσία, κατασκευάζοντας έναν προβλήτα, που θα

μπορεί να εξυπηρετεί τα πλοία σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες από τους ανωτέρω ανέμους.

Θηρασιά

Επικίνδυνη η προσέγγιση μεγάλων πλοίων λόγω αδυναμίας αγκυροβολίας εξαιτίας του μεγάλου βάθους.

Επέκταση προβλήτα προς Β.

Σίκινος

Προέκταση και διαπλάτυνση προβλήτα.

Εκβάθυνση περιοχής πρόσδεσης.

Φωτισμός προβλήτα.

Φολέγανδρος

Απαραίτητη η φωτοσήμανση βραχονησίδων (Roulioxeres – Δύο Αδέλφια και Ακ. Λατίνη).

Επέκταση προβλήτας προς Α.

Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Και τέλος Δυτικές Κυκλάδες (Κέα – Κύθνος – Κίμωλος – Σίφνος – Σέριφος – Μήλος)

Κέα

Επέκταση προβλήτα προς Β και προς Ν.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης.

Φωτοσήμανση λιμενοβραχίονα.

Να τοποθετηθούν προσκρουστήρες.

Επέκταση λιμενοβραχίονα κατά 30 Μ. το λιγότερο.

Κίμωλος

Απαραίτητη η φωτοσήμανση βραχονησίδων ΡΕΥΜΑΤΟΝΗΣΙΑ.

Επέκταση προβλήτα προς Α.

Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από Ν-ΝΑ ανέμους.

Μήλος

α) Έλλειψη Φωτοσήμανσης προβλήτα.

β) Ανεπαρκής φωτισμός προβλήτα με αποτέλεσμα να μην διακρίνεται η θέση του σε σχέση με τα φώτα της πόλης.

γ) Ύπαρξη σκαφών, τουριστικών πλοίων που εμποδίζουν την προσέγγιση κατά τη θερινή περίοδο.

δ) Επέκταση προβλήτα για την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση τουλάχιστον 3 πλοίων. Δημιουργία θέσεως (L) πρυμνοπλαγιοδέτησης.

στ) Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Σέριφος

Φωτοσήμανση εισόδου.

Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Προέκταση προβλήτα προς ανατολικά και διαπλάτυνση προβλήτα προς νότια.

Σίφνος

Επέκταση προβλήτα και δημιουργία επαρκούς χερσαίου χώρου για την εξυπηρέτηση.

Αίθουσα αναμονής επιβατών – χώροι υγιεινής.

Τοποθέτηση προσκρουστήρων

Στην υπάρχουσα μορφή του να γίνει υπερύψωση στο κεφάλι περίπου 30 εκατοστά ώστε να υπάρχει δυνατότητα προσέγγισης πλοίου στο σημείο αυτό.

Για τα πλοία με μικρό εκτόπισμα, υπάρχει ήδη χαμηλού ύψους θέση πρόσδεσης.

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

“Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης”: «Ο Γιάννης το βούδι» της Ευαγγελίας Γατσωτή επί σκηνής

Η συγκινητική και σκληρή ιστορία του «Γιάννη» ζωντανεύει ξανά - Πότε, που και με ποιους συντελεστές (video)

Έρευνα ΣΕΤΕ: Υπερτουρισμός. Υπάρχει, αλλά στην… άλλη γειτονιά

Τι δείχνει η έρευνα κοινού του ΣΕΤΕ για την Ελλάδα

Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Το τραγούδι είναι ένας όμορφος και βιωματικός τρόπος για να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τη νοηματική γλώσσα

Σαντορίνη 2025: Έτος Ανάδειξης και Υποστήριξης της Αυθεντικότητας – πρόσκληση για σχεδιασμό λογοτύπου

Η σύνθεση που θα επιλεγεί θα πρέπει να ενσωματώνει το πνεύμα του έτους όπως αποτυπώνεται στη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θήρας.

Σαντορίνη: «Νησιώτικο Γλέντι»στο «Χριστουγεννιάτικο Πάρκο»

Ο Αργύρης Αρβανίτης (βιολί) και ο Αντώνης Ξαγοράρης (Λαούτο) θα ταξιδέψουν μικρούς και μεγάλους στα νησιά του Αιγαίου

Νάξος – “Αλσος των Χριστουγέννων”: Απόψε έχει δράσεις με Ελευθερίου, Κωνσταντόπουλου αλλά και ΛΕ.ΜΟ.Ν

Συνεχίζονται οι εορταστικές εκδηλώσεις με επίκεντρο το "Αλσος των Χριστουγέννων" στη Νάξο - Τι περιλαμβάνει το σημερινό πρόγραμμα

Πανναξιακός ΑΟΚ: Πάλεψε αλλά λύγισε στο τέλος από τον αήττητο Ιωνικό Νικαίας

Δεύτερη συνεχόμενη ήττα για τον Πανναξιακό ΑΟΚ, αυτή τη φορά εντός έδρας από τον Ιωνικό Νικαίας (77-70) - Παραμένει στην πρώτη τριάδα - υποδέχεται με το νέο έτος το Πικέρμι

Πάρος – Μάρπησσα: Πέντε οι συλλήψεις ανηλίκων, οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών στη Σύρο

Πέντε οι συλλήψεις ανηλίκων για την αιματηρή επίθεση στα δύο αδέλφια στην Μάρπησσα Πάρου - Από τη Νέα Σμύρνη ο ένας εκ των δύο δραστών (!!!)

Blue Star Ferries: Αλλαγή ώρας αναχώρησης του Blue Star Delos από τη Σαντορίνη

Τροποποίηση του σημερινού (22/12) δρομολογίου του Blue Star Delos .. Ποιος είναι ο λόγος;

Σύμπλευση: “Η καρδιά μας χτυπά στα νησιά για 10 χρόνια” (απολογισμός)

10 ΧΡΟΝΙΑ +ΠΛΕΥΣΗ 10 χρόνια η καρδιά μας χτυπάει στα νησιά - Τι έγινε στην εκδήλωση (photos)

Εκτακτο – Blue Star Ferries: Στις 4 το απόγευμα του Σαββάτου θα αναχωρήσει το Delos από Πειραιά (!!!)

Λόγω καιρικών συνθηκών η Blue Star Ferries προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με την αλλαγή ώρας του δρομολογίου του Blue Star Ferries - Τι αλλάζει

Νάξος: Συνεργασία Βασαλάκη – Πιτταρά και έρχεται το πρώτο τυποποιημένο κρέας στην αγορά

Λανσάρει η Νάξος το δικό της τυποποιημένο κρέας στην αγορά - Ποιοι συνεργάζονται

Νάξος: Δάκρυα για τον 38χρονο Νίκο που έφυγε νωρίς

Θλίψη στους κατοίκους της Νάξου για τον θάνατο του 38χρονου Νίκου, ο οποίος έγινε γνωστό σήμερα ότι έφυγε από τη ζωή

Νάξος: Ανοίγει σήμερα τις πύλες του το «Άλσος των Χριστουγέννων»!

Με φαντασία, δημιουργικότητα και άρωμα γιορτινό, το Άλσος των Χριστουγέννων είναι έτοιμο να χαρίσει σε όλους μοναδικές στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.

Νάξος – Καλόξυλος: Αύριο Κυριακή (22/12) το τελευταίο αντίο στον 38χρονο Νίκο Βασαλάκη

Αύριο Κυριακή (22/12) η εξόδιος ακολουθία του Νίκου Βασαλάκη στον Καλόξυλο Νάξου

Νάξος: Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου ανοίγει τις πόρτες το “Αλσος των Χριστουγέννων” (video)

Πρεμιέρα για το "Αλσος των Χριστουγέννων" την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου - Ανοιγμα με video όπου ακούγεται ο Ναξιώτης ηθοποιός Γιάννης Φραγκίσκος να καλεί το κόσμο

Ακαδημία Αθηνών: Βραβείο στον Ναξιώτη μαθηματικό Ευθύμη Σοφό

Η Ακαδημία Αθηνών βράβευσε τη Πέμπτη (19/12) τον Ναξιώτη (με καταγωγή από τη Κεραμωτή) μαθηματικό Ευθύμη Σοφό - Τι αναφέρει ο βραβευμένος καθηγητής

Εφυγε από τη ζωή ο Ναξιώτης ηθοποιός Δημήτρης Ημελλος

Πέθανε σε ηλικία 57 ετών, ο ηθοποιός Δημήτρης Ημελλος, με καταγωγή από τη Νάξο

Νάξος: Αριστείδης και Ειρήνη Βερυκόκκου τραγουδούν “Μαζί” (video)

Στον ... αέρα εδώ και μερικές ώρες το νέο τραγούδι των Αριστείδη και Ειρήνη Βερυκόκκου με τίτλο "Μαζί" σε στίχους Θανάση Περιστεράκη... (video)