Ξεκινά από 4 Μαΐου το Superferry IIστη γραμμή από Ραφήνα προς Ανδρο – Τηνο και Μύκονο – Συνδυασμένα δρομολόγια με τον “Θεολόγο” – Μόλις με το 10% του πρωτοκόλλου τους μπορούν τα πλοία, να κινούνται … Ακούστε τι είπε ο κος Στεφάνου σε ραδιοφωνική εκπομπή στο Πρώτο Πρόγραμμα (video)
Πρωί Πέμπτης 30 Απριλίου και ο πλοιοκτήτης Γιώργος Στεφάνου είναι καλεσμένος της ραδιοφωνικής εκπομπής “GPS” του “Πρώτου Προγράμματος” με τους Θάνο Σιαφάκα και Γιώργο Νερούτσο, όπου και με τον γνωστό του λόγο έκρουσε κώδωνα του κινδύνου, τόσο για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, όσο και τα πληρώματα των πλοίων. Οπως μάλιστα ανέφερε «Με τους 100 επιβάτες που θα επιτρέπεται να ταξιδεύουν η κατάσταση είναι πολύ κακή. Ένα πλοίο χρειάζεται για κάθε δρομολόγιο 28.000 έξοδα. Η κυβέρνηση επιδοτεί με 15.000 ευρώ το δρομολόγιο, όμως τα χρήματα δεν επαρκούν για να καλύψουν τα υψηλά λειτουργικά έξοδα του πλοίου»... Και για να δείξει τη διαφορά πρόσθεσε ότι ακόμα και ακινητοποιημένο να είναι το πλοίο κοστίζει περίπου 1.500 ευρώ την ημέρα. Και για να γίνει πιο κατανοητός σημείωσε ” Δεν βγαίνει το δρομολόγιο. Το δικό μας πλοίο θα μπορεί να παίρνει μόνο 200 επιβάτες, μετά τα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού. Για να βγάλει τα έξοδα του ένα πλοίο θα πρέπει να μεταφέρει (μπρος-πίσω) 700 επιβάτες και 120 Ι.Χ.».
Σήμερα, μέσω της ιστοσελίδας enandro.gr έχουμε μία σοβαρή εξέλιξη... Το SuperFerry II επιστρέφει από την προσεχή Δευτέρα 4 Μαϊου στα νερά των Κυκλάδων… Και όπως διαβάζουμε ” Το πλοίο θα κάνει τρία δρομολόγια την εβδομάδα. Άλλα τρία θα κάνει ο Θεολόγος, σε συνδυασμό, έτσι ώστε η Άνδρος και η γραμμή να έχουν κάθε μέρα καράβι πιθανόν εκτός Δευτέρας ή ίσως κάποια άλλη μέρα. Για τα δύο εξ αυτών θα υπάρχει μια επιδότηση των καυσίμων της τάξης των 15.000 ευρώ. Έτσι από τα τέσσερα επιδοτούμενα (για όσο διάστημα κρατήσει η ημι-καραντίνα) στα καύσιμα δύο θα κάνει το ένα πλοίο καιν δύο το άλλο. Το τρίτο δρομολόγιο τους δεν θα επιδοτείται.
Το Superferry II θα περνά το πρωί ερχόμενο από Ραφήνα για Τήνο-Μύκονο. Θα διανυκτερεύει Μύκονο και θα επιστρέφει την επομένη από Μύκονο για Ραφήνα. Αντιστοίχως ο Θεολόγος θα κάνει το απογευματινό δρομολόγιο του εναλλάξ και θα περνά από Άνδρο για Τήνο-Μύκονο τις μέρες που θα επιστρέφει το Superferry II. Θα διανυκτερεύει Μύκονο και θα επιστρέφει πάλι την επομένη. Πρακτικά ένα πλοίο την μέρα θα περνά για Τήνο-Μύκονο κι ένα για Ραφήνα. Και τα δύο πλοία θα έχουν διανυκτερεύσεις Ραφήνα και Μύκονο.
Και των δύο πλοίων τα πρωτόκολλα περιορίζονται στον αριθμό των επιβατών στο 10% της δυναμικότητας τους ώστε οι επιβάτες να ταξιδεύουν σε απόσταση. Έτσι το Superferry II θα έχει πρωτόκολλο περίπου 200 επιβάτες και ο Θεολόγος λιγότερους! Στα γκαράζ τα πρωτόκολλα παραμένουν ως έχουν. Αυτή θα είναι η κατάσταση το επόμενο διάστημα της ημι-καραντίνας. Για κάθε νεώτερη εξέλιξη θα σας ειδοποιήσουμε σχετικώς. Όλο το ρεπορτάζ για το πως καταλήξαμε σε αυτή την απόφαση προσεχώς”.