Με την ένταση του ανέμου σήμερα (Κυριακή 30 Ιουνίου) να φτάνει στις Κυκλάδες ακόμη και στα +90 km/h αρκετά ταχύπλοα αντιμετωπίζουν προβλήματα και μένουν δεμένα σε λιμάνια (Πάρος) με αποτέλεσμα τα δρομολόγια τους να είναι ανεκτέλεστα
Το είχαμε δει από χθες… Η ένταση του ανέμου σήμερα θα είναι στα όρια του … απαγορευτικού. Στα εννέα μποφόρ.. Με βάση την εικόνα που έχουμε από την ιστοσελίδα meteo.gr, οι ριπές του ανέμου έχουν ξεπεράσει τα 90 km /h σε αρκετά σημεία στις Κυκλάδες… Είτε μιλάμε για τη Νάξο (Μικρή Βίγλα – Κόρωνος) είτε για την Σχοινούσα, ενώ και στα λιμάνια όπως αυτά της Τήνου, Μυκόνου, Θήρας Πάρου και Νάξου η κατάσταση μόνο εύκολη δεν είναι για τα πλοία και δη τα ταχύπλοα…
Πρόβλημα όσον αφορά στο να δέσουν ώστε να αποβιβάσουν επιβάτες ή αυτοκίνητα, αλλά και στην μετακίνησή τους από το ένα νησί στο άλλο με αποτέλεσμα οι επιβάτες να βιώνουν πρωτόγνωρες εμπειρίες…
Έτσι είδαμε το Tera Jet να αγχώνεται αρκετά (έδεσε με την 3η φορά) έως να δέσει στην Πάρο, το Hellenic HighSpeed να έχει το ίδιο πρόβλημα στη Νάξο και λιγότερο σε Τήνο και Μύκονο… Δείτε στο τέλος του άρθρο το βίντεο από τον φίλο της ιστοσελίδας Ραφαήλ Απέργη μέσα από την σελίδα του για τον τρόπο με τον οποίο κινήθηκε το Tera Jet μεταξύ Τήνου – Μυκόνου
Όμως, είχαμε και αναστολή δρομολογίων…
Όπως, οι πληροφορίες που μας ήρθαν από την ιστοσελίδα shiptravelers στα social media και τον Μιχάλη Ρούσσο που αναφέρει…
Το Andros Jet παραμένει στο λιμάνι της Πάρου μέχρι να βελτιωθεί ο καιρός! Το δρομολόγιο του για Ραφήνα και επιστροφή θα παραμείνει ανεκτέλεστο.
Ανεστάλη ο απόπλους του champion Jet 2 από το λιμεναρχείο Θήρας λόγω καιρικών συνθηκών. Οι επιβάτες για Μύκονο, Νάξο θα προωθηθούν με το World champion jet. Το πλοίο θα αποπλεύσει κενό επιβατών στις 16.55 για Ηράκλειο Κρήτης. Εκτάκτως, το Caldera Vista, μετά την αναχώρηση του από Μύκονο θα προσεγγίσει τους λιμένες Νάξου και Ίου, προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού!
Όπως και το SuperSpeed που επίσης δεν αναχώρησε λόγω καιρικών συνθηκών κι έχει μείνει στην Ραφήνα…
(η κεντρική φωτογραφία του Μιχάλη Ρώτα και τον οποίο ευχαριστούμε)