Το Caldera Vista έχει πάρει το δρόμο για την ετήσια ακινησία του και πλέον περιμένουμε την εμφάνιση του “Σαονήσος”… Πότε θα εμφανιστεί;
Το Caldera Vista πήρε σήμερα το δρόμο για το ναυπηγείο Κόρου στη Σαλαμίνα, έχοντας ολοκληρώσει τα δρομολόγιά του και ξεκινάει από αύριο την ετήσια ακινησία του… Το ταχύπλοο της Seajets ολοκλήρωσε την παρουσία του στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, που είχε ξεκινήσει από τις 29 Νοεμβρίου και πλέον ετοιμαζόμαστε για τον αντικαταστάτη του… Ποιος είναι αυτός;
Οπως είχαμε αναφέρει από τα τέλη Νοεμβρίου, ακούει στο όνομα “Σαονήσος”… Οπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα ellinikiaktoploia.net (σ.σ. ευχαριστούμε για τη φωτογραφία) το συγκεκριμένο πλοίο πραγματοποίησε πριν από έναν μήνα δοκιμαστικά ταξίδια στο Σαρωνικό ενώ ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης στο Μόλο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι.
Οσο για το τι θέλει το “Σαονήσος” στις Κυκλάδες; Στα τέλη Νοεμβρίου το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είχε δώσει τη δεύτερη γραμμή των ενδοκυκλαδικών (σ.σ. η πρώτη είναι στη εταιρεία που δρομολογεί το “Αρτεμις” και το οποίο σήμερα αποχαιρετά κι αυτό δίνοντας τη θέση του στο Hellenic HighSpeed έως τα τέλη Μαρτίου) στην εταιρεία «Αξιοκέρσα»… Πήρε δηλαδή τις γραμμές:
Α) Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Κάρυστος και επιστροφή
Β) Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο και επιστροφή
Γ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη (Αμοργός) – Κατάπολα (Αμοργός) – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος – Πάρος και Σύρος
Και δ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη και επιστροφή.
Τώρα, το ΕΓ/ΟΓ ΣΑΟΝΗΣΟΣ έχει διαστάσεις 78 x 12.3 m κατασκευής 1994 και το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το μικρό του βύθισμα (4 μέτρα) που του επιτρέπει να κινείται στα νερά των Κυκλάδων και γενικότερα στο Αιγαίο με άνεση…
Και περιμένουμε να το δούμε στη δράση . Και πάνω απ όλα να δούμε εάν θα υπάρχει η ενεργοποίηση της πρώτης γραμμής: Σύρος – Τήνος – Ανδρος – Κάρυστος που την ακούμε εδώ και τρία χρόνια αλλά μένει στα χαρτιά…